Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • NIC!!!
    • objednal som tovar, ktory mali mat na sklade 9.10., peniaze som poslal este v ten den
    • 17.10. mi napisali, ze tovar nemaju a poslu mi peniaze spat
    • 25.10. negativna recenzia na heureke
    • 26.10. mail so slubom, ze peniaze poslali na moj ucet a 29.10. ich budem mat
    • 2.11. peniaze stale nemam

    PODVODNICI a ZLODEJI !!!!!!!!!
    Reaguju len na zaklade negativnych recenzii tu, na mail odpoved necakajte.
    Natahujem sa s nimi uz skoro mesiac a vysledkom je, ze nemam ani tovar (ten uz som davno kupil inde), ani peniaze.
    NEOBJEDNAVAJTE U NICH, AK NECHCETE PRIST O SVOJE PENIAZE!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • KLAMANIE!!!
    • KLAMU!!!

    žiadna komunikacia a stale odkladanie posielania tovaru,nakolko som si tovar riadne objednal a zaplatil tvar my nebol doručeny ani po 15 dnoch od objednania.NEODPORUČAM OBJEDNAVAŤ V TOMTO INERNETOVOM OBCHODE. KLAMU!!!

  • 30 %

    • výhodná cena
    • dlhá dodacia doba
    • komunikácia typu "my sa vám ozveme", "je nám to ľúto" prípadne žiadna
    • nedodaný doklad o kúpe

    Prvú recenziu som písala, keď som vopred zaplatený tovar ani po 10 dňoch niekoľkých prísľuboch nemala doma. Po asi 5 e-mailoch a 3 telefonátoch konečne moja batéria do mobilu dorazila, žiaľ bez akéhokoľvek dodacieho listu či iného dokladu o kúpe. Žiadala som oň e-mailom už trikrát, ale odpovede som sa nedočkala. Telefónne číslo na stránke sa za mesiac zmenilo asi 4-krát, čo vyzerá prinajmenšom podozrivo. Som rada, že mám originálnu batériu za veľmi dobrú cenu, ale rozhodne by som v tomto e-shope viac nenakúpila, tie nervy mi za to nestoja.

    Reakce obchodu Mobilio.cz

    Dobrý den,

    paní Kačengová, ze zákona máme povinnost vydat Vám požadovanou fakturu a to do 30ti dnu od prevzetí zboží. Ve Vašem případě tedy k porušení tohoto nařízení nedošlo. Faktury jsou generovány vždy poté, jakmile od dopravce obdržíme informaci o převzetí zásilky. Co se týče Vámi "podivné" změny telefonního čisla, tak k tomu bychom rádi uvedli, že došlo k rozšíření zákaznické podpory a proto jsou na stránkách k dispozici dvě čísla. Snad budete toto vysvětlení Vaší záhady považovat za dostatečné. Jsme rádi, že vám originální baterie slouží. Pouze bychom Vás chtěli požádat abyste omezila opakované vkládání negativních recenzí, neboť jste v našem internetovém obchodě nakoupila jedenkrát, ale recenze vkládáte pod různými jmény a budíte tím dojem, že se jedná o vice různých nákupů.

    S díky

    Mobilio

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi jsem objednal a zaplatil 11.10. a stale nedorazilo. Po tel domluve, ze mi bude zbozi obratem poslano, opet nedorazilo. Dnes jsem se tam nedovolal.

    Reakce obchodu Mobilio.cz

    Dobrý den,

    zašlete prosím na e-mail [email protected] e-mail s nadpisem "Jenda" a číslem objednávky a my Vaši reklamaci nákupu promptně vyřešíme.

    S pozdravem

    Mobilio.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • ani za pět dnů po potvrzení o přijetí platby nebylo zboží skladem předáno poště

    Reakce obchodu Mobilio.cz

    Dobrý den,

    pokud se jednalo o případ s baterií bst-38, tak tu byste již měl mít v tuto chvíli doma. Pokud ne, pak nám pošlete e-mail s tel. spojením na Vás a my vám zavoláme a věc vyřešíme.

    S pozdravem

    Mobilio

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • dobry vyber
    • viac ochranych krytov k mobylom k vsetkym druhom nielen najpredavanejsich

    kvalitny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejsou.
    • Absolutní nekomunikace, lživé informace.

    Na internetu nekupuji již dlouhou dobu. Tento obchod je jeden z nejhorších, u kterých jsem kdy nakoupil. Na 100% vím, že zde již nikdy nenakoupím.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • male meškanie

    Reakce obchodu Mobilio.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za kladné hodnocení. Velice si ho vážíme. Za Vámi popsané drobné zpoždění s dodáním se Vám omlouváme. Snažíme se o zlepšení v procesech expedice tak, aby každý zákazník obdržel zboží co nejrychleji.

    Děkujeme

    Mobilio.cz

  • 10 %

    • -
    • - objednal som tovar, ktory mali mat na sklade 9.10., peniaze som poslal este v ten den
    • - 17.10. mi napisali, ze tovar nemaju a poslu mi peniaze spat
    • - je 25.10. a peniaze nazad neprisli!!!

    PODVODNICI!!!!!!!!!

    Reakce obchodu Mobilio.cz

    Dobrý den,

    mrzí mne, že nejste spokojen. Z Vámi zadaných údajů ale nelze vyčíst o jakou objednávku se jedná. Vyřizujeme velké množství objednávek a proto byste významně urychlil vyřízení své reklamace, pokud na email [email protected] zašlete e-mail, do předmětu zprávy prosím vložtě svůj nick , který jste použil zde na heuréce.

    Děkujeme

    Mobilio.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobrá ponuka.
    • Cena.
    • Dlha dodacia lehota.
    • Slaba komunikacia

    Reakce obchodu Mobilio.cz

    Dobrý večer,

    děkujeme za hodnocení. Na komunikaci i dodací lhůtě zapracujeme. Z Vašeho příspěvku ale nelze vyčíst, zda jste zboží obdržel anebo Vaše nespokojenost pramení z toho, že jste zboží vůbec neobdržel. Zašlete nám prosím na e-mail [email protected] zprávu s číslem Vaší objednávky a do předmětu zadejte nick z heuréky.

    Děkujeme

    Mobilio.cz

  • 10 %

    • nic
    • Nepřijímají reklamace
    • Nekomunikují po e-mailu
    • Nekomunikují po telefonu
    • Pouze slibují a lákají, poté nic nedodrží

    Objednala jsem baterii, ta přišla, ale nešla nabíjet. Po několika neůspěšných pokusech o komunikaci s p.Požárem jsem napsala záporné hodnocení sem na Heureku. Najednou mi přišel e-mail, že mi okamžitě vracejí peníze. Zaslala jsem tedy e-mailem č.ú a vadnou baterii poštou zpět na adresu přímu reklamací. Od té doby opět ani jedna reakce na e-mail či telefonát. Baterie ležela na poště 14 dní a dnes se mi vrací zpět. Případ tedy předávám na ČOI a PROSÍM I OSTATNÍ, KTEŘÍ MAJÍ PODOBNOU ZKUŠENOST, ABY TAK UČINILI TAKÉ.

    Takže pokud nechcete přijít o své peníze, nenakupujte!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Sice jsem obdržel objednanou baterii pro mobilní telefon,ale v obálce byla pouze baterie a nic víc.Čekal bych fakturu nebo alespon paragon jako doklad o zakoupení pro případnou pozdější reklamaci!!!Takže to co dnes beru jako samozřejmost a taktéž to nařizuje zákon,jaksi obchodník opoměl.Proto sám za sebe říkám pozor....

    Reakce obchodu Mobilio.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že jste byl víceméně spokojen s dodací lhůtou a na samotném zboží jste neshledal vadu. Chybějící doklad Vám promptně zašleme poštou.

    Děkujeme

    Mobilio.cz

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Slušná komunikace a brzká odezva, když se zákazník obrátí na zástupce dodavatele s tím, že se vyskytl problém s dodávkou.
    • ?

    Doporučuji

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • cena,kvalita a rýchlosť
    • slabší výber
    • neprehľadnosť objednávacieho formulára

    kvalita a rýchlosť za rozumnú cenu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nízké ceny
    • komunikace na bodu mrazu

    Bohužel velké zklamání. Nabízejí věci a služby, které nejsou schopni splnit! Ani po 10 dnech nejsou schopni poslat zboží, které se "tváří", že mají skladem. Doporučuji si raději připlatit a objednat jinde!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ze som si objednal tovar a nedorazil kompletný a čakám uz 2 týždne!!!

    Ani sa radsej nepýtajte lebo tolko nadávok som uz dávno nepouzil!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost dodání
  • 10 %

    • nedoporučuji !!!!! zaplatil jsem a nic nemám. Objednal jsem si baterii do mobilu a nic. Žádná komunikace na mailu a telefon je nedostupný. Věc jsem několikrát urgoval. Nic. NENAKUPOVAT, nepoužívat

    na nic !!!!!!!!!!!!!!!! nepoužívat

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • velmi dlha dodacia doba
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikdo na udaných telefonních kontaktech nekomunikuje