Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednal jsem zboží SKLADEM, platil jsem z Fio účtu na Fio účet v pátek ráno 3.5. a zboží dorazilo za 7 dnů 10.5., u jiných prodejců mě zboží obvykle dorazí max. do 2 dnů. Chybou systému prodejce se platba nespárovala a místo omluvy jsem se dočkal odpovědi "já tady toho moc nenadělám z kanceláře...". To mě pobavilo a zároveň přesvědčilo.

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    dle telefonické dohody byl opraven variabilní symbol objednávky. Realizace objednávky na základě informace o úhradě je pak na skladě. Víc pro Vás v tento moment nemůžeme dělat.

    Během následujícího měsíce pro všechny zákazníky bude z naší strany rozšíření o nové přepravce a možnost platit online. Pevně věříme, že Vám tato funkce nákup zlehčí.

    S pozdravem,
    Martin Loukota - MLPARTS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Cena nic víc
    • Pomalé doručení
    • Přišel jiný díl než jsem si objednal takže opět čekání na správný

    Už zde nenakoupím jsou lepší e-shopy s dily

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    se zákazníkem jsme řešili požadavek přes telefon, kde došlo k přeslechnutí a prohození počátečních čísel. Za komplikaci se omlouváme. Z toho důvodu je dobré kontrolovat objednávky na emailu případně rovnou objednávat přes eshop. Zde je pak Váš požadavek rovnou odeslán na sklad. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    Martin Loukota - MLPARTS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Bohužel nic mě nenapadá
    • Ze zboží, které jsem si ojednal mi nepřišla jedna položka a nebyl jsem informován dopředu, že mi nebude odeslána a proč. Když jsem si jí objednával měli napsáno, že jí mají skladem
    • Zboží mi bylo odesláno týden po objednávce a to i přesto, že u všeho měli napsáno, že to mají skladem.

    Moje první a zároveň poslední objednávka z tohoto obchodu!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • nevím
    • špatná, resp. žádná komunikace se zákazníkem
    • dlouhá doba vyřízení objednávky
    • na stránkách e-shopu uvádějí nepravdivé údaje o dostupnosti zboží
    • zašlou jiný (alternativní) než objednaný díl bez předchozí konzultace se zákazníkem

    V uvedeném e-shopu jsem si objednal střední díl výfuku včetně montážní sady. Dále jsem na e-shop vznesl e-mailový dotaz zda objednané díly jsou dle VIN vozu vhodné. Po cca dvou dnech od objednání mi bylo odpovězeno, že díly byli dle VIN vozu vybrány správně. Po čtyřech dnech od objednání jsem zboží obdržel. Po jeho rozbalení jsem zjistil, že se jedná o jinou montážní sadu oproti té, kterou jsem si objednal. Ihned po tomto zjištění jsem kontaktoval telefonicky zákaznickou linku, kde mi bylo odpovězeno, že mnou objednaný díl jim byl zaslán od výrobce jiný a to dvakrát po sobě. Podotýkám, že v době objednání bylo u dílu uvedeno "skladem - odesláno obvykle ihned" . Na dotaz proč mi byl zaslán jiný (alternativní) a levnější díl bez předchozí konzultace, mi bylo odpovězeno, že se jedná o standardní postup a na konzultaci se zákazníkem prý není čas z důvodu velkého objemu objednávek a rychlosti jejich vyřízení. Na můj dotaz jak bude ze starny řešeno dorovnání rozdílu ceny mi bylo řečeno, že rozdíl ceny mi bude zaslán na bankovní účet ze kterého bylo zboží uhrazeno. Toto bylo dodrženo, ale nevím zda by k tomu došlo bez toho aniž by jsem e-shop ze své iniciativy kontaktoval. Dále uvádím, že vyřízení mé objednávky trvalo týden a myslím si, že za danou dobu bylo dostatek času k uskutečnění jednoho hovoru s vysvětlením vzniklého problému a s nastolením způsobu jeho řešení. Asi mohu být dle e-shopu rád za to, že jsem vůbec něco dostal.....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží je skladem, leda prd a pani na telefonu tvrdí ze ho maji centrálním skladu v Praze, bych ho chtel , žádný nemají

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    zboží na eshopu zobrazeno skladem je aktuálně převáženo na prodejnu do 12 hodin od objednání. Zboží skladem na prodejně je k odběru ihned. Vše je popsáno i na webu.

    S pozdravem,
    Martin Loukota - MLPARTS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zaslání jiné značky filtru-nevyzvednuto.

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    omlouváme se, z důvodu nedostupnosti Vás sklad informoval o změně zboží na email. Alternativu samozřejmě nemusíte odebírat.

    S pozdravem,
    Martin Loukota - MLPARTS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Mají levné ceny
    • Bohužel ty ceny odpovídají kvalitě zboží. Jednoduchou podmínku (termostat a těsnění musí odpovídat obrázku u vašeho zboží, jinak termostat nechci) nejsou schopni dodržet a pak po odmítnutí zboží (pro tu podmínku) horko těžko dostáváte peníze zpět. Nakonec mě ale vrátili aspoň kupní cenu. Já zaplatil 2x poštovné, tak že cca jsem celou cenu termostatu v mínusu. Ale hlavně že koza a vlk..... dál už to asi znáte.

    Žádný vyjímečný obchod, snad jen ceny nižší, ale odpovídající kvalitě. Dodání taky žádná rychlost a "složitější" požadavky asi nad jejich možnosti. Za mě nebrat, ale AutoKelly je horší a 3x dražší.

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    speciálnímu požadavku zákazníka jsme se věnovali. Při komunikaci s výrobcem nám bylo napsáno, že požadované zoubky na těsnění výrobce přestal vyrábět a změnil technologický postup. Vliv na funkčnost dílu nebyla změněna. Zákazník s tímto nesouhlasil, proto jsme se domluvili na vrácení zboží zpět. Uhrazeno z naší strany bylo jak poštovné tak cena dílu.

    Zákazníkovi přepošleme ještě jednou dobropis, kde jsou všechny položky jasně zřetelné.

    Stížnost byla i na rychlost řešení vratky a její úhrady. Od doručení zboží zpět k nám na sklad byl dobropis a úhrada provedena do 5ti pracovních dní. Ze zákona tento postup nesmí přesáhnout 14 dní. I zde jsme udělali maximum. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    Martin Loukota - MLPARTS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišli jiné díly než byli objednány

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    žádnou záměnu od Vás nemáme hlášenou a i podle skladu vidím u Vaší objednávky vše v pořádku. Prosím pošlete nám informace na [email protected]. Vašemu problému se budeme obratem po doručení věnovat.

    S pozdravem,
    Martin Loukota - MLPARTS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatný popis zboží a komunikace

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    komunikace probíhá denně přes email [email protected] nebo telefonní linku +420 722 537 981. Všechny produkty mají popisy a fotky přímo od výrobců. Pokud některý z výrobců má nedostatečný popis, doporučuji se ve stejné kategorii podívat na jiného alternativního výrobce.

    S pozdravem,
    Martin Loukota - MLPARTS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vědomě poslali poškozený díl

    Hovado, který díl balilo, mělo problém ho dostat do krabičky, protože aretace zavření dvířek je ulomená, přesto ho tam nacpalo a připravilo k odeslání. Takovýhle zaměstnance střílet pro výstrahu

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikaci. Díly zabalené od výrobce naši skladníci nekontroluji. Po nahlášení Vašeho problému Vám byla nabídnuta výměna, kterou jste nebyl ochotný díky časové tísni akceptovat a díl jste si sám opravil. Chápeme Vaše stanovisko ale nemáme možnost jakkoliv tohle ovlivnit.

    S pozdravem,
    Martin Loukota - MLPARTS.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Obchod bych doporučil z hlediska cen náhradních dílů.
    • nemožnost platit kartou online
    • doručení špatného množství dílů
    • veliké problém s doručením přes uloženku

    Nebyl to můj první nákup v tomto obchodě, ale připadá mi, že kvalita služeb obchodu má klesající tendenci. Objednávka mi přišla nekompletní a doprava přes uloženku byla šílená - 6.1. (neděle) jsem objednal a hned zaplatil (peníze určitě v po na účtě), expedice až 8.1. a doručení na výdejní místo uloženky až 14.1. Doposlání zboží mělo stejný průběh. I když bylo domluveno zaslání přes dpd přímo na adresu. 17.1. stále nemám chybějící zboží k dispozici. Při další objednávce budu zvažovat, zda výhodnější cena dílů převýší následné problémy s dodáním.

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    objednávky z víkendu jsou v pondělí zpracovány na skladě a v přepravě jsou v úterý. Kontroloval jsem i platbu a propsání také proběhlo až tento den.

    Neustále pracujeme na zlepšování našich služeb. Doufám, že se již obdobná komplikace nebude opakovat. S kolegy zadáváme do systému požadavky obdobného typu ihned po jejich nahlášení a prioritně jsou řešeny. Situaci s doručováním u společnosti Uloženka jsme po novém roce také monitorovali. U některých poboček docházelo ke zdržení. Nyní by již situace měla být stabilizována.

    S pozdravem, Martin Loukota - MLPARTS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zaplaceno předem, dosud nedorazilo (10 dní). Ze strany dodavatele žádná zpráva, žádné řešení, žádná nabídka slevy na další nákup - jak bych u tak velkého obchodu očekával.

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    na základě Vašeho emailového požadavku jsme urgovali doručení u přepravce. O tomto kroku jste byl informován. Pokud zboží přepravce Uloženka stále nedodal na Vaše požadované místo, situaci budeme řešit.

    S pozdravem,
    Martin Loukota - MLPARTS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem zboží, které mělo byla skladem ale nebylo. Bez předchozí dohody obchod změnil značku i cenu výrobku a odeslal. Proto jsem zásilku nepřevzal.

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    informace o nedostupnosti značky EPS Vám byla odeslána na email zároveň s možnou alternativou MEYLE. Vzhledem k Vaší nespokojenosti s touto alternativou byla objednávka stornována. Omlouváme se, značka EPS nebyla na skladě v dostatečném množství, které jste objednal (2ks), skladem pouze 1ks.

    Za komplikaci se omlouváme, děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    Martin Loukota - MLPARTS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • ceny dobé
    • špatná doprava externí firmou,za 3 dny nejsou schopni převézt zboží 300 km

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    omlouváme se, přepravce Uloženka nyní vydal oficiální vyjádření k právě proběhlé celorepublikové akci Black Friday. Díky velkému náporu na všechny přepravce docházelo ke zpožďování u této společnosti v doručení až na 4 dny. Z naší strany tato situace nelze nijak ovlivnit a pevně věříme, že se již nebude opakovat. Po zbytek roku bylo doručování přes společnost Uloženka ve většině případů do druhého dne ihned po odeslání.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    Martin Loukota - MLPARTS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Cena a rychlá doprava

    V balíku nebyla faktura. Jen poslána mailem.Poprosil jsem o zaslání poštou, protože nemám tiskárnu. Byl jsem bez pardonu odpálkován že jim to zákon nenařizuje a že si ji mám vytisknout kde chci, že je to nezajímá! Toto byl první zkušební nákup. A poslední!

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    objednávky ze skladu odchází s dodacím listem. Fakturační oddělení generuje doklady na email. Tato varianta je pro dnešní dobu a nákupy na internetu naprosto v pořádku a koresponduje s našimi obchodními podmínkami. Tištěné faktury dáváme do balíků pouze na žádost zákazníka před jeho odesláním.

    Zákazník nás upozorňoval na hrubé porušování zákonu. Z naší strany bylo zákazníkovi vysvětleno naším právním zástupcem, že k žádnému porušení nedochází. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    Martin Loukota
    MLPARTS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Napsano zbozi skladem ale zbozi vubec nemaji

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    bylo s Vámi řešeno telefonicky ihned při odeslání objednávky. Nebyli jsme schopní dodat dané dílenské vybavení v požadovaném množství. Na skladě se většinou drží v sortimentu aretací 1 nebo 2 kusy. Sklad tohoto zboží máme v Brně sdílený a došlo z Vaší strany k vyprodání této položky. Děkuji za pochopení.

    S pozdravem,
    Martin Loukota - MLPARTS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nízké ceny
    • Nespolehlivost
    • Neslušnost
    • Neprofesionálita

    Jejich webové stránky jsou naprosto nespolehlivé.
    Dokonce i když vložíte správný model auta, získáte náhradní díly, které neodpovídají vašemu vozidlu.

    Majitelé a obchodníci jsou velmi nepolítní a neprofesionální, neposkytují zákazníkovi žádnou podporu a neposlouchají stížnosti zákazníků.

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    vidím, že berete objednávky na naší prodejnu. Všechny objednávky můžete konzultovat při přebírání s kolegy. Před objednáním máte možnost zavolat na naší telefonní linku nebo napsat email. Všem dotazům se věnujeme.

    Pro web používáme katalog TecDoc, do kterého data zadávají přímo výrobci. Pro řešení aftermarketu nemáme jinou možnost.

    S pozdravem,
    Martin Loukota - MLPARTS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • prasklý držák nádobky, vyřízení trvalo hrozně dlouho -vůbec ne podle zákonných a vámi nabízených lhůt dodání a musel jsem si doručení nakonec uhánět sám!! §
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • - veškeré předešlé objednávky vyřízeny bez problémů
    • - při poslední objednávce mi byla tato objednávka změněna bez předchozího souhlasu (brzdový buben zimmermann zaměněn za ATS) , zaslaný změněný díl neseděl, i přesto, že jsem zaslal typ vozidla
    • - po zaslání dílů zpět, žádná zpětná vazba, že již obdrželi vrácené zboží

    Momentálně jsem zklamán.