Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Odeslali mi jiné zboží, sice mě dopředu informovali, ale nečekali na můj souhlas. O jiné zboží jsem zájem neměl, tak jsem zásilku nepřevzal a objednal zboží jinde. Myslím, že eshop měl čekat na můj souhlas se zasláním jiného zboží.

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    omlouváme se, kolegové ze skladu volají a posílají informační email v případě obdobného problému. Pokud jsme neměli Vaši zpětnou odezvu do doby odjezdu balíků na depo přepravce, mohlo se stát že zůstal v přepravě. Není problém takový balík samozřejmě odmítnou. Žádné náklady Vám ani nepočítáme.

    S pozdravem,
    Martin Loukota - MLPARTS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • osobní odběr zdarma
    • arogantní personál
    • neochotný
    • nevychovaný

    Zboží jsem si osobně vyzvedl, při vstupu jsem hlasitě pozdravil a nikdo vůbec neodpověděl, ač byl obchod prázdný. Přišel jsem k půltu a čekal jsem až mě týpek oslový a zeptá se co si přeji, po cca 30sekundách si týpek asi nejspíš hrál hru na pc a bokem sedící slečna se konečně zeptala co si přeji ...... takovým tonem že bylo evidentní že je obtěžuji ad jejích her a psaní SMS. Chování hrůza, příště zvolím jiný obchod

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    omlouváme se Vám za čas strávený na prodejně. Kolegové mají rozpracované další úkoly. Určitě zde není prostor pro hraní her v pracovní době. Kolega, na kterého upozorňujete denně řeší dle originálních katalogů VIN vyhledávání dílů jak pro koncové zákazníky tak pro autoservisy. Bohužel, je to časově velmi náročná činnost. Na Váš podmět bude upozorněn.

    S pozdravem,
    Martin Loukota - MLPARTS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Příliš dlouhá doba doručení do odběrného místa vzhledem k tomu, že se oboje nachází v jednom městě a zboží bylo dle informace prodejce na skladě (4 pracovní dny)
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Poslali úplně jiné zboží, přestože ho prezentují na webu
    • Nepopisují charakter zboží a pro co je určen

    Doporučuji zavolat telefonicky pro správnou objednávku

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    veškeré námi prezentované zboží přebíráme od výrobců. Mrzí náš Vaše špatná zkušenost s produktem VIKA. Napište nám na email [email protected] a můžeme domluvit výmenu dodaného zboží zkontrolované dle Vašeho VIN vozidla.

    S pozdravem,
    Martin Loukota - MLPARTS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Na poprvy dobryy!

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    děkujeme za projevenou důvěru.

    S pozdravem,
    Martin Loukota - MLPARTS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouha cekaci doba, spatna komunikace s obchodem. Zbozi objednano v patek s tim, ze bylo na sklade a podle obchodu toto zbozi posilaji nasledujici den. Nicmene jsem volal az v utery na obchod co se deje, ze nemam zadne informace o zakazce. Bylo mi receno, ze vse zjisti a poslou mi ihned mail. Bohuzel po nekolika hodinovem cekani nic nedoslo a po opetovnem volani me operatorka chtela prepojit na prodejnu nebo sklad bohuzel bezvysledne. Asi po dvou hodinach dosel mail o pripravene zasilce. Pro spatnou komunikaci a nepravdive informace na strankach eshopu proto nedoporucuji.

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    Vaši objednávku z pátku po uzavření objednávek jsme zpracovávali v pondělí. V noci z pondělí na úterý došlo k převozu a následné nachystání zboží k odběru (úterý od 8:30h). SMS notifikace byla odeslána v 11:44 hodin. Bohužel, v tento den pro Vás nejsme schopní odeslat sms hned ráno po otevírací době. V úterý se vyřizují všechny víkendové a pondělní objednávky. I přes to je zákazník vždy do 12:30h informován o možnosti vyzvednout zboží. Děkujeme za pochopení.

    Informace o době dodání zboží je kompletně popsaná na eshopu v sekci Všeobecné informace. Pokud je na webu napsáno u zboží skladem na prodejně, můžete vyzvedávat ihned.

    S pozdravem,
    Martin Loukota - MLPARTS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Když někam napíši, že je zboží skladem. Nepředpokládám, že to bude trvat 3 dny, než si ho můžu vyzvednout. Objednávku jsem zrušil, protože mi bylo arogantní obsluhou sděleno, že to předci na jejich stránkách píší. Bohužel nic jsem takového nečetl, když jsem dával věci do košíku, nebo když jsem potvrzoval objednávku. Omlouvám se, ale skladem - pro mě znamená možnost odebrání ihned. Protože jsem je potřeboval ihned. Díly objednány u jiného dodavatele.

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    zákazník objednal dne 20.12. výfuky a následně volal ohledně možnosti vyzvednutí (16 hodin) - hodinu a půl před koncem zavírací doby prodejny Vodařská 2. Bylo mu zděleno, že jeho zboží bude převezeno ze skladu Moravany u Brna a připraveno k odběru hned následující den ráno od 8:30h (otevírací doba prodejny). Nedokázali jsme bohužel pro zákazníka v daný čas více udělat, pracovní doba našich řidičů již byla u konce. Všechny informace o dodáni jsou na webu napsané v rubrice doprava. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    Martin Loukota - MLPARTS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Před potvrzením objednávky telefonický dotaz zda opravdu je zboží skladem.
    Obchod. Ano je skladem.
    -Druhý den. Zboží není,
    -Jak to?
    -Ono vlastně je ale o 800,- dražší
    -Tak si ho strčte ...........

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Většina dílů skladem

    Koupil jsem čepy řízení a jeden čep byl v krabičce rozbalený a u něj byla jiná matice s jiným stoupáním závitu.To jsem bohužel zjistil až když byl starý čep zdemontovaný. Takže jsem musel všechno složit,dojet koupit novou matici a dělat to znova. Takže jsem s primitivní opravou strávil celé odpoledne,což bylo k nas.... !!!

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    rozumím Vašemu problému. Bohužel, tohle není schopná odhalit žádná firma v ČR která prodává díly. Matice mohla být již špatně nabalená od výrobce nebo špatně vrácená vratka od zákazníka. Pokud takový problém nastane, zboží zákazníkovi vyměníme za nové nebo vrátíme peníze.

    Děkuji,

    S pozdravem,
    Martin Loukota - MLPARTS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Prodejce mne nekontaktoval předem, že změní počet objednaných kusů na dvojnásobek, jelikož namám během dne přístup k emailové schránce nemohl jsem reagovat, bylo zboží do 30 minut o oznámení změny objednávky okamžitě vyexpedováno.

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    pokud si zákazník objedná špatný počet kusů zboží a sklad není možný zboží vyskladnit (například 1ks brzdového kotouče, zboží je vždy nutné objednat v sadě). Náš personál vždy volá ohledně změny v objednávce. Pokud se nedaří se zákazníkem spojit telefonicky, posíláme emaily tak jak tomu bylo i ve Vašem případě.

    Sklad pak již bez Vašeho souhlasu změněnou objednávku automaticky předal do přepravy. Bylo ale pouze na Vás, zda objednávku z Uloženky vyzvednete nebo ne. Omlouváme se za komplikaci a přejeme pěkný zbytek dne.

    S pozdravem,
    Martin Loukota - MLPARTS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo
    • Netuším kde může být
    • Nikdo se mnou nekomunikuje ze strany obchodu
    • Na zákazníkovi tomuto obchodu nezáleží

    Objednal jsem 19.09.2017, dnes máme 03.10.2017. Zboží nikde. Když jsem se začal starat 22.09.2017, kde je zboží, tak mi bylo odpovězeno, že se mám starat já, že si to mám ověřovat u dopravce, že od toho obchod není. Na druhý den mi přišla další odpověď, že se zeptají dopravce sami. A od té doby? Ani obraz ani zvuk. Zboží nikde a komunikace nulová. Netuším, jestli mám pořád čekat nebo to zrušili. Předpokládám, že zboží ani neodeslali. Prostě na zákazníkovi asi nezáleží.

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    Volal jste nám s tím, že odmítáte s přepravcem řešit doručení balíku a že to chcete řešit s námi. Tohle je bohužel opravdu v kompetenci přepravce. Dle systému jsme viděli že je balík na doručovacím depu. Požádali jsme znovu o jeho doručení na Váší adresu a žádnou další odezvu jsme od Vás 14 dní neměli. Pokud by jsme měli info, že balík stále nedorazil, situaci by jsme řešili. Budu s přepravcem řešit toto jejich pochybení.

    S pozdravem,
    Martin Loukota - MLPART.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlost
    • Koupil sem brzdový trmen avšak byl dodán úplně jiný než sem chtěl. Objednal jsem bosh a bez toho aniž by mi někdo řekl tak dorazilo TRW. To by mi nevadilo protože jsem díl potřeboval velmi nutně. Ale jakmile došlo k montáži tak mechanik zjistil ze na trmenu je strhly závit na odvzdusnovacim sroubku a kdybych díl donesl zpět tak by mi urcite bylo řečeno ze jsem to udělal sam. Navíc podle vzhledu tento díl již použity jednou byl. Naštěstí mám perfektniho mechanika a ze dvou špatných trmenu poskládal jeden funkční. I když to je ma první špatná zkušenost tak budu nakupovat dal. Věci jsou rychle akorát komunikace se zákazníkem se pohorsila od doby kdy jsem nakoupil první vec asi o 95%

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    vzhledem k tomu, že Vás kolegyně měla přes den na telefonu 3x (zjištění dílu dle VIN, zjištění ceny a hlavně řešení dopravy které máme jasně dané) a objednávku jste dělal až počtvrté opět telefonicky, po ukončení naší otevírací doby jak prodejny tak telefonní linky (zadáno do systému telefonicky 17:45h), vyřizoval jsem telefon osobně. Vycházel jsem z poznámek kolegyně které měla spojené s Vaším telefonem a objednal dle OEM čísla třmen TRW který byl na Vaší Octavii za nejlepší cenu a dává se do prvovýroby. Pokud s dílem byl problém, stačilo zvednout telefon a díl by jsme Vám vyměnili za jiný. Jelikož se jedná o díl, který je standartně dostupný, nebyl by to žádný problém.

    S pozdravem,
    Martin Loukota - MLPARTS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • přehledný katalog dílů
    • otřesně špatné zabalení zboží
    • prodává použité díly, které vydává za nové

    V tomto obchodě jsem nakupoval pravidelně. Bohužel v poslední době mi přišly 2 objednávky v nichž první zboží - stěrače - bylo narváno do malé krabice v rozervaném obalu. Mohu jen spoléhat na to, že to stěrače přežily a nejsou ohnuté. V další zásilce byly otevřené originální krabice, zpřetrhané jejich přelepky a v krabicích dodáno odřené a evidentně použité zboží!! Nákupy v tomto obchodě již NEDOPORUČUJI!

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    zároveň s touto recenzí nám zákazník poslal fotky zboží na email.

    1) dle zákazníka montované čepy řízení nejsou montované, mají pouze ze spodní části vybroušené logo VW Group. Toto je standartní postup firem které dodávají jak do prvovýroby tak i do druhovýroby. Osobně bych byl rád, kdybych obdržel tento díl, protože mám jistotu v kvalitě za třetinovou cenu.

    2) Zadní stěrač má od našeho skladníka zkrácený obal. Za toto se omlouvám a budu řešit s danou osobou, která se této věci dopustila. Danému dílu by nic být nemělo.

    V případě, že od nás z jakéhokoliv důvodu zákazník obdrží zničený nebo použitý díl, řešíme obratem výměnu nebo vrácení peněz.

    S pozdravem,
    Martin Loukota - MLPARTS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Skvělé ceny
    • Téměř veškeré zboží skladem
    • Rychlost dodání
    • Neuznávají reklamaci
    • Neochotný prodejce na přepážce (mladý, hubený, vpravo u zdi)
    • Občas špatně zabalené zboží

    Nakupoval jsem zde pravidelně. Ceny jsou dá se říct bezkonkurenční, dodání také rychlé. Občas byl problém se zabalením zboží. U balení je třeba přemýšlet a nedávat filtry..... pod krabice s kotouči....
    Co změnilo můj názor na tento obchod byla neuznaná reklamace. Spíš se s ní ani nikdo netrápil. Chtěl jsem reklamovat zapalovací svíčky. Minimálně jedna (benzinova V8) občas vynechala zápal. Měly najeto cca 10000km a 4 měsíce. Prodejce reklamaci ani neřešil. Svíčky se prý reklamovat nedají a dál neřešil. A copak se ještě v mlparts nedá reklamovat?
    Po výměně svíček mám najeto dalších xtisíc km a zavada se neprojevuje.
    Nejde o těch pár korun, ale o to, že až budu potřebovat reklamovat něco dražšího (řízení, alternátor......) tak se můžu dozvědět, že se to na tento díl nevztahuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic moc
    • Slibují a nesplní

    Jako ruleta, vhodíš (požadavek) a nějak to dopadne

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    mrzí mně Vaše zkušenost s prvním nákupem. Nabízíme cca 500 000 skladových položek do druhého dne. U Vás se jednalo o specifický díl který bohužel již nebyl na skladě v době objednání.

    S pozravem,
    Martin Loukota - MLPARTS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    s obchodem nejsem spokojen, protože jsem dostal úplně jiné zboží neš jsem si objednal!!!Automaticky mi bylo posláno podobne zboží, nevim proč jsem nebyl upozorněn, že se jedná o něco jiného než bylo v objednávce!!!

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    omlouvám se za komplikaci, řešili jsme to na skladě v Německu. U olejů SHELL je nyní velký problém protože firma již rok přechází na jinou technologii a aktuálně již není schopná plnit závazky. Aktuálně jsme pro Vás vykoupili veškeré možné sklady a oleje na pár dní dopředu od této značky máme. Pokud se ale na trhu nezmění situace, během pár týdnů dojde ke stažení této značky z našeho sortimentu dokud se situace nezlepší. Děkuji za pochopení.

    S pozdravem,
    Martin Loukota

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zrušili mi objednávku a odté doby je nelze kontaktovat!!!

    Můj názor je že je to nejhorší obchod s autodíly který znám ale mohu doporučit e-shop autokšeft.cz po 5-ti minutách telefonování jsem měl správný díl objednaný a druhý den doma. Rozhodně doporučuji i díky kvalitě se kterou jsem byl kontaktován a vše mi pomohl najít a neměl žádný problém mi poradit.

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    Vaší objednávku jsme zrušili z důvodu že jste o zboží neměl zájem. Několikrát jsme spolu řešili zda Vám díl bude sedět, poslali jsme Vám rozměry které jsme reálně naměřili ale Vám to stále nestačilo, požadoval jste rozměry bez gumy která na rameni je. Omlouvám se, tímto způsobem s novými díly opravdu nezacházíme a tuto informaci jsme dál již nebyli schopní poskytnout. Na moje doporučení místo objednaného ramene TRW zvolit značku LEMFORDER jste se již nevyjádřil. Pokud Vám požadované informace předali u konkurence a nebo jste rovnou zvolil doporučený díl a situaci vyřešil jsem rád a přeji hodně km bez poruchy.

    S pozdravem,
    Martin Loukota - MLPARTS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na fotce uplne jine zbozi. Objednal jsem batterii Exide, dali mi nou name. Po mem upozorneni, zadna naprava. Podvodnici.

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    pokud si objednáte Startovací baterie FIAMM EC700, nemůže Vám být doručena baterie EXIDE. Baterie EXIDE máme v nabídce také. Zboží není problém u nás vyměnit nebo neodebrat - objednávka byla na naší prodejnu v Brně. Do Vaší objednávky Vám nikdo z nás nezasahoval. V případě potřeby mně kontaktujte na email [email protected]. Děkuji za pochopení.

    S pozdravem,
    Martin Loukota - MLPARTS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena
    • Fakturacia na slovensko
    • Doklad

    Nasa Firma mala problem z danovym dokladom Fkturacne iniciali.

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    faktury jsou vystavovány automaticky. Jsme v ČR plátci DPH. Export na Slovensko není problém.

    S pozdravem,
    Martin Loukota - MLPARTS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal jsem 3ks filtru a přišeljen jeden.Na další dva už čekám 10 dní a nic se neděje.

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    omlouváme se za chybu na skladě. Zboží jsme Vám ze skladu poslali bez dobírky a již mělo být doručeno.

    S pozdravem,
    Martin Loukota - MLPARTS.cz