Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Absolutní nespokojenost s tímto obchodem. V pondělí jsem volal, zda mají zvedák skladem a ihned k odeslání, že ho potřebuji do středy. Bylo mi řečeno že ano.

    Ve středu, když stále nepřicházel, ani jsem neměl potvrzení od přepravní společnosti, jsem do firmy volal znovu.

    Bylo mi řečeno, že se čekalo na dodání od dodavatele a padla omluva, že mi kolega lhal. Bylo slíbeno, že ještě ve středu to předají přepravci, abychom ho měli ve čtvrtek.

    A výsledek? Je čtvrtek a teprve dnes přepravní společnost převzala zásilku s tím, že ji doveze v pátek.

    Celý týden čekáme na jeden zvedák díky totální nespolehlivosti a neschopnosti a lhaní této firmy.

    Opravdu děkuji, za totální selhání a způsobené problémy.

  • vyhledávač zboží ( konfigurátor ) absolutně nepoužitelný, objednal jsem přední stěrače na Mazdu 6 GL a zadní stěrač na VW Passat B5 a ani jedny nepasují . Tohle se mi ještě nestalo .... Když už nabízí možnost vybrat si díl podle vozu, měly by ty díly také pasovat, teď můžu oboje stěrače vzít a vyhodit, nebo poslat zpět a platit předraženou poštu a doufat, že mi zboží vezmou zpět, když se muselo rozbalit , aby se zjistilo, že nepasuje.
    Zkušenost pro příště - vracím se zpět k objednávání tam, kde díly pasují .....

  • Tento obchod mohu doporučit - vždy včas a dobře. Jejich webová stránka však není na stejné úrovni jako služby, které nabízejí - chybí některé užitečné funkce (ikony pro rychlé vyhledávání, lepší rozhraní, možnost garáže, hypertextové odkazy s OE). A konečně a co je nejdůležitější - nenabízejí body ani bonusy. Koupil jsem věci za více než 11 tisíc a neobdržel jsem ani jednu korunu zpět. Za tyto peníze v podobných obchodech můžete získat až 1000 KC zpět.

  • Špatná zkušenost s přístupem obchodu. Zakoupil jsem přes internet náhr. díl váhu vzduchu Hela. Vozidlo mělo v registru chyb info o špatném údaji o množství nasávaného vzduchu a chybná teplota nasávaného vzduchu. Auto ale jinak jezdí stejně , spotřeba stejná, nekouří, nafták. V servisu váhu vzduchu vyměnily a začaly se dít věci. Auto čoudilo jak kdyby měl motor nalítáno půl milionu a měl nadobro zdechnout každým okamžikem, nestabilní volnoběh, netáhlo. Do auta se vrátila stará váha vzduchu se kterou auto jezdí normálně a nastalo hledání proč to blbne když je nová. Zjistilo se že číslo na dílu nesouhlasí s označením na krabici. Tak jsem šel díl vrátit. V obchodě jsem řekl to co jsem napsal kousek víš. Když je použita tak nemůžeme vrátit peníze hlásil prodavač. Co na tom že když si koupím televizor a po vyzkoušení během 14 dní zjistím že mě nevyhovuje a nepoškozenou s veškerým obalem, ochrannými páskami ji vrátím do obchodu. Nikdy jsem neměl problém že by mě výrobek nevzaly zpět. Ale v ML Parts ne, je to použité a basta. Je to díl čistý, se žádným olejem a nečistotou se do styku nedostane a v autě byl použitý možná hodinu a půl. Nepoškozený a čistý díl i obal, prostě komplet. Díl byl poslán přes obchod firmě Hela na reklamaci. Žádná zpráva z obchodu jak je to s reklamací, 31 den jsem dorazil do obchodu se zeptat jak je to s reklamací. první že zboží se ještě nevrátilo z reklamace. a já že tedy budu chtít vrátit peníze, chvilku ťukaní do klávesnice pak odchod někam do skladu. zas jsou zpět, v ruce krabici a že reklamace je zamítnuta. Nesouhlasné označení je v pořádku, to na díle je nějaké interní a to co je na krabici, a podle toho jsem ten díl koupil je tedy vše v pořádku. Měl jsem dodat s reklamací i výpis s diagnostiky což stojí v Renaultu cca 800kč. Na moje info že měl už servis s výměnou něco stál a teď k tomu ještě 800 za diagnostiku nikoho nezajímá. Díl stál 2 348, k tomu servis 1100kč plus diagnostika za 800kč. Když si to sečtu tak jsem si rovnou mohl koupit originál díl a ne HELA díl. Nesouhlasil jsem s vyřízením reklamace, díl byl tedy opět odeslán na reklamaci. Po asi měsíci a půl jsem se do obchodu vrátil s dotazem jak to dopadlo. Reklamace zamítnuta. Ani u jedné reklamace jsem neviděl reklamační protokol od výrobce Hela, ani v jednom případě se obchod neuráčil poslat sms, email že je reklamace vyřízena. Nic.
    Občas se stane že si nejsem s výrobkem jist zda splní očekávání, z obrázku a prezentací se spousty informací zákazník nedozví. A když je něco v nepořádku zboží vracím a koupím si v obchodě jiné. Někde obchody mají na vrácení 30 dní i víc. Přístup ML Part mohl být vstřícný a mohl mě vrátit peníze. Ty bych tam za čas stejně nechal a ve větší částce za oleje, filtry, různé náplně a třeba i za náhradní díl pokud by to bylo na autě potřeba. Ale budu nakupovat jinde jako doposud a na MLParts už nikdy nic. Tento příběh budiž ponaučením pro ostatní. Pokud se vyskytne problém tak neočekávejte že by se s vámi MLParts chtěl nějak rozumně dohodnout a navrhl by vám vstřícnější přístup. Toto tedy ne.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • deklarovane zboží skladem nemaji, zaslali alternativu, ovšem nikdo se nenamahal ani zavolat jestli souhlasim... ono totiž mail nestaci, někdo třeba nesedi porad u pc nebo nekouka na maily nonstop....

  • Na tomto obchodu se mi nelíbí jednání pana Loukoty, jak ho vnímám. Poslal mi nesprávný díl, jehož správnost předním dost dlouho odborně přezkoumával, ovšem za chybu prý nemůže. Že mně to dost zkomplikovalo opravu nemusím vysvětlovat.
    Stojí za to seznámit se s jeho jednáním se zákazníkem, jak jsem ho pocítil. Zajímavé je zjištění, kdo podle pana Loukoty vlastně může za dodávku nesprávného dílu a jeho výhrůžný podtón na konci. Chcete u pana Loukoty nakupovat? Já už určitě ne a po přečtení více recenzí jsem zjistil, že nejsem sám a důvody se mi zdají velmi podobné.
    Zde je jeho nekrácený email: Dobrý den, Doufám, že tohle je již jedna z posledních konverzací, které si ohledně této záležitosti píšeme. V objednávce číslo73731 jste od nás již poštovné uhrazené měl i přes to, že jste na něj neměl vůbec žádný nárok. Tohle jsme bral jako kompromis který vždy se zákazníky řešíme abychom vyšli vstříc. Osobně mi nejde o částku kterou spolu řešíme ale princip. Na moje osobní doporučení jste nakoupil díly. Jeden z něj nepasoval a z toho důvodu jste byl nucený ho vrátit a nechat si poslat díl nový. K chybě došlo díly špatnému OEM číslu v oficiální katalogu automobilky za který jako firma řádně platíme. Za chyby v jejich katalogu (CITROEN SERIVCE BOX PARTS LINK 24) ale nenesou zodpovědnost a nikdo po nich nemůže vymáhat škodu která mu díky špatné informaci vznikne. Nevidím důvod, proč za jejich katalog mám nést zodpovědnost já. Díly doporučuji vždy raději reálně zkontrolovat protože bohužel ani VIN dnes není 100%ní u žádné ze automobilek kromě koncernu. Celou dobu mi píšete Vaší verzi „reklamace“ jak my, jako firma máme postupovat. Naposledy Vám píšu že se jednalo o standardní vrácení zboží. V postupu řešení jsme neudělali žádnou chybu. Budu rád, když tento postup budete řešit s Českou obchodní inspekcí. Jako spotřebiteli Vám určitě rádi poradí. Pokud by došlo k pochybení z naší strany, zaplatili by jsme pokutu a Vám uhradili částku kterou tato inspekce vyměří. Pokud tomu tak ale nebude a vy začnete na internet zveřejnovat recenze na naší firmu, žádám Vás aby byli pravdivé a byl zde popsán celý postup našeho obchodu nákup zboží / vrácení zboží / nové poslání zboží bez poštovného atd. Pokud se tak nestane, vystavujete se vy riziku, kdy já předám celou záležitost našemu právnímu zástupci a budeme dále vzniklý spor řešit. S pozdravem Martin Loukota [email protected]

  • Nakupuji u ML parts pravidelně /za posl 14 dnů 2 nákupy - celkem 23 ND/ a nikdy jsem neměl žádný problém. Jednou mi zboží nepříšlo ani třetí den /90% chodí druhý den/, tak jsem obchod kontaktoval. Bylo mi sděleno, že obchod zásilku předal dopravci den po objednávce. Asi za 10 min mě obchod sám kontaktoval, že zjišťoval u dopravce kde je problém a bylo mi vysvětleno jak k tomu došlo /problém u DPD - DPD mě krátce na to kontaktovalo s omluvou /. I kdybych chtěl tak nemůžu na MLparts napsat ani jedno negativní slovo, protože pro mě je to špičkový obchod. Jednou se mi stalo že zboží skladem už nebylo skladem a obchod sám vybral alternativu o které mě vyrozuměl mailem - vzfledem k tomu, že bych vybral tu samou alternativu vyvolala celá záležitost pouze úsměv a přikývnutí jako uznání pro obchod.
    Co se týče reklamací tak osobní zkušenost nemá s MLparts žádnou spojitost.Objednával jsem ND origo VW a to přímo u prodejce VW podle VIN aby se vyloučila chyba z důvodu více typů ND. K mému zděšení přišel díl který nepasoval. Reklamace - asi za týden přišel jiný ND s omluvou. Tento ND byl velmi vtipný, protože každého rozesmál vyjma majitele vozidla - ND opět nepasoval !!! Při další reklamaci jsem byl opatrnější a zvolil jsem komunikaci ala neandrtálec - přibalil jsem i starý poškozený díl a napsal PŘESNĚ TO CHCI!!! A povedlo se. Trvalo to to téměř 3 týdny. Zjistil jsem, že u VW to není nic neobvyklého a to ani v zahraničí.
    Proto se při reklamaci obrňte trpělivostí a hlavně je třeba si uvědomit že obchod je pouze prostředník který s délkou reklamace neudělá nic víc, než že to může denně urgovat s rizikem. že to někoho nasere a potom se čeká a čeká ... déle než obvykle.

  • Jakub: Dobrý den,
    z velké části uznáváme reklamace my jakožto prodejce. Bohužel, výrobci v uznávají velmi málo reklamací. Pokud mi napíšete na email [email protected] číslo Vaší reklamace, ověřím to.

    S pozdravem, Martin Loukota - MLPARTS.cz

  • POZOR ,tento obchod dělá velké problemy při reklamaci kazového zboží.
    nedoporučuji!!!!

  • Mám jen dobré zkušenosti s ML Parts, od pana Loukoty nakupuju osobně v Brně už několik let asi od začátku jeho firmy. Když jsem díl vracel tak bez problému vyměněno za jiný díl nebo vrátil peníze. Doporučil jsem kamarádům a také všichni spokojeni !

  • Nic nebrat, nespolehlivost, nedodržení dodání dílů tak jak slibují. V dnešní době na něco spoléhat a pak čekat prostě nejde! Prostě všem z oboru nedoporučuji!!!!

  • RV:
    Dobrý den,
    vzhledem k tomu, že jsou baterie díky své náplni celorepublikově zakázané převážet balíkovou přepravou - v našem případě DPD a Uloženka. Jsme nuceni přepravovat přes paletovou přepravu PPL. Kolegyně to vždy řeší se zákazníky individuálně telefonicky. Poté Vás i telefonicky kontaktuje přepravce. Nevím, kde byl problém že zboží šlo 10 dní. Doručováno je vždy 3x. Zítra si nechám vyžádat podrobné info z přepravy. Za přepravu baterií za zákazníka rozdíl doplácíme. Paletová přeprava vychází na cca 300,- Kč.

    Baterie zde opravdu nejsou zabaleny - vyžaduje to tak po nás přepravní společnost a není k nim ani přidaný žádný doklad. Ke klasickým autodílům dáváme do balíku dodací list.

    Faktura je pak vždy při expedici odeslaná elektronickou poštou na email, ze kterého jsme obdrželi objednávku.

    Pokud bych o problému věděl, určitě bych se k němu nestavěl zády. Náš řidič zajišťující přepravu zboží do servisů jezdí minimálně 2x týdne okolo Vás.

    S pozdravem,
    Martin Loukota - MLPARTS.cz

  • .Při výběru zboží byla důležitá cena a recenze prodejce a to rozhodlo. Chyba byla, že jsem nepřečetl oddíl diskuse. Ale jsem poučen a příště čtení kolem obchodu věnuju víc času určitě se to vyplatí.
    Zboží přišlo po 10 dnech od objednání (autobaterie) jako dopravce zvoleno DPD. K mému překvapení zboží přivezlo PPL. Dostal jsem zboží bez obalu, bez faktury (měla být u zboží),přepravní list byl napsaný na někoho jiného u toho byl ještě přepravní list ,který byl z pošty s tím,že to pošta zásilku nepřevzala (nevím co to mělo znamenat) a tam bylo taky jiné jméno. Po celou dobu od nákupu po převzetí zboží pokusy o kontakt prodejce bez úspěchu, takže to vzdávám a doufám ,že nebudu muset reklamovat. Ale vím jedno - to byla moje první a poslední objednávka u této firmy.

  • Koupil jsem pružiny Eibach sportline na Peugeot 206 1.4i a jsou naprosto měkké a pravděpodobně na jiné auto. Pružina je na tlumiči téměř celá zmáčknutá.

  • Také se podělím o zkušenost s MLPARTS a to takovou, že jsem si koupil stahovačku okna na Alfa Romeo, která podle systému měla pasovat na mé auto. Můj mechanik mi zdělil že náhradní díl nepasuje na mé auto. Psal jsem mail jak panu Luokotovi, jak je napsáno na jejich stránkách o vyřízení reklamací, tak i na informace firmy. Dnes je to 14 dní a nikdo se neozval, ani pán Loukota ani nikdo z informací. Stačilo by mi že reklamace už nejde vyřídit nebo tak něco ale nikdo se neopovážil ani napsat. Je to škoda, ceny dobre ale přístup k zákazníkovi naprosto žádný a to nemluvím o tom jak jsou na pobočce zdvořilý. Když jsem si přišel pro zboží, které jsem si objednal, tak paní mě hned už posílala pryč a to jsem si chtěl koupit další věci... Nedoporučuji tento obchod!

  • Bohužel taky mám s vrácením zboží jen negativní skušenost. Chápu že toho asi máte hodně ale to je Váš problém. Sráží to tak celý obchod.

  • Dobrý den,
    za poslední rok máme vyřízeno přes 20 000 objednávek. Mrzí nás, že se občas nějaká chybička vloudí. Na zdokonalování našich služeb a kvalitě neustále pracujeme. Na jaro pro Vás připravujeme mnoho novinek, máte se na co těšit.

    S pozdravem,
    Martin Loukota - MLPARTS.cz

  • Dobrý den, je hrozná škoda, co tady většina z vás píše o problémech s tímto obchodem, protože jinak má asi obchod dobře našlápnuto být úspěšný - dobré ceny, poměrně rychlé vyřízení objednávky a dodání zboží. Možná jsem měl štěstí, že jsem nepotřeboval nic reklamovat a kromě objednávky více komunikovat, ale za mě spokojenost a budu-li zase něco potřebovat, obrátím se na tento obchod. A jen doufám, že se v budoucnu nebudu muset přidat k těm nespokojeným. S.H.

  • Omylem jsem si objednal levy kryt zrcatka a sklo na mercedes w220,prez emaily mi pan Loukota slibil jakmile dorazi zpet balik ktery mi poslal mi odesle novy se spravnou stranou zrcatka,balik jsem tehoz dne odeslal a
    podle cisla odeslani cz.postou jiz balik dostal a bohuzel nic
    nekomunikuje,nezveda tel.Nejvetsi problem je,ze bydlim ve Spanelsku a zbozi jsem nechal poslat na svou dceru protoze od zitra budu na jeden den v Praze,kdy jsem si chtel balik u dcery vyzvednout.Prodavajici p.Loukota o tom vi a i tak mi na maily neodpovida a tel.nezveda.Pritom jem jako nejvetsi blbec ohodnotil tento obchod kladne kdyz prisla prvni zasilka.Je mi to lito a opet jsem se presvedcil,ze s ceskou rep.nemit nic spolecneho radsi si priplatit si ale mit jistotu,ze Vas nikdo neokrade!
    Jiri Prokop