Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dostal jsem 2 stěrače. Jeden z nich byl otevřen a demontován. Obchod nereagoval na mé písemné komentáře a fotografie.

    Dostal jsem 2 stěrače. Jeden z nich byl otevřen a demontován. Obchod nereagoval na mé písemné komentáře a fotografie.

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    omlouváme se, Váš email, který obsahoval znaky azbuky a přílohu fotografií neprošel spamovou ochranou emailu. Již jsme Vás odblokovali a odpověď na Váš požadavek máte na emailu. Pokud i nadále bude problém s Vaším emailem, prosím kontaktujte nás pro dořešení telefonicky. Děkujeme.

    S pozdravem,
    Martin Loukota
    MLPARTS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dostupnost starších dílů, které byly v ČR zalistované a skladem asi jen v pěti obchodech.
    • Personál na pobočce v Brně (cca 4-5 lidí) mě u obou přepážek několik minut ignoroval a "zasvěceně" se bavil dál. Nereagovali na můj příchod a pozdrav, ani na přesun ke druhé přepážce a druhý pozdrav, ani na dotaz "mohu zde?", velmi trapná situace...

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme, na prodejně v době Vaší návštěvy byli 2 prodejci a 2 řidiči. Oba prodejci ukončovali rozvozovou trasu kolegům z rozvozu a kolegyně Vás poprosila o chvilku, aby se znovu nemusela vracet. Plně chápeme, že z Vašeho pohledu to není příjemná situace a mohlo dojít k nepochopení. Běžně tuto činnost prodejci na pobočce nedělají. Vše bylo způsobeno nemocí na jiné pozici u nás ve firmě.

    Jako kompenzaci za čekání na objednávku Vám do emailu posíláme slevový kód na Vaši další objednávku.

    S pozdravem,
    Martin Loukota
    MLPARTS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Špatně označení shody OEM kodu

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    OEM číslo u dílu je napsané správné (v názvu produktu). V náhradách jsou ale uvedeny všechny OEM čísla z celé rozvodové sady, které Vás zmátly. Na tuto logiku prodeje autodílů nedokážeme reagovat, protože pochází z dat databáze výrobců. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    Martin Loukota
    MLPARTS czech s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    po objednání baterie přišla 2 roky stará z vysoce zaoxidovanými kontakty z Olomouce na pohled špatně skladovaná- zažloutlý štítek,po objednání druhé do odpoledních hodin z Ostravy přišla stejně špatně skladovaná a se stejným datem výroby,tudíž jsem objednávku zrušil a už bych si u vás baterii nekoupil.Zřejmě se obchod snaží zbavit starých zásob.
    Böhm

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    omlouváme se, baterie byla 2x dodána od výrobce ze stejné šarže výroby. Běžně nám výrobce BOSCH dodává baterie staré okolo 4 - 6 měsíců od výroby. Tento stav jsme s výrobcem řešili na základě Vaší objednávky a již by se neměl opakovat. Šarže 2021 již se na centrálním skladu výrobce nenachází.

    Výrobce garantuje při správném skladování dlouhodobé udržení kvality nového produktu.

    S pozdravem,
    Martin Loukota
    MLPARTS czech s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nakupují u této firmy cca od jejího založení v Brně panem Loukotou,už mají třetí prodejnu na jiném místě.Ceny dílů mají levné,na krabicích byli štítky vyrobeno Varšava,Pl.Bošácké díly co jsem brával dříve ve firmě Bosch mají tady divné obaly a pozor výroba jížní Afrika.Co se zlepšilo chválím velikost ,prodejnu nyní.Měl jsem tady problém s reklamacemi napínák plochého řemene Febi nevydržel ani 5000 km,neuznali.Objednal jsem brzdové destičky podle jejich éschopu a byla moc velká tloušťka a kolem nešlo otočit,při reklamaci lehce poškrábaný zadní černý lak a neuznali to!!!!!!ano mají na to právo ale já tam byl naposledy!!!!!Všichni si dejte pozor na díly zéjména krabice co jsou už přelepeny a rozdělávány.S reklamacemi tady nepochodíte!!!!!

    Reklamace nefungují ve prospěch zákazníka ale jen prodejce nejen má osobní zkušenost.

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    v poslední době jste od nás nakupoval pouze nejlevnějšího Polského výrobce KRAFT. Zde je předvídatelné, že na sobě bude mít PL znaky. Místo výroby nedokážeme u žádného z výrobců ovlivnit. Všechny naše položky pochází přímo z hlavních centrálních skladů výrobců pro EU a jakákoliv falzifikace je zde vyloučena.

    Reklamace za nás řeší výrobci. Pokud jste neudělal výměnu podle předpisu Vašeho auta, vyměnil pouze jednu z vadných kladek a závada se opakuje, bez doložení dokladu za díly které vyžadují výrobci vozidla při této opravě vždy měnit v kompletu, reklamace opravdu výrobce neuzná.

    Dále se neuznávají díly vrácené díly, které jsou po termínu se známkami montáže. Na pobočce kolegové rozhodli o zamítnutím, protože díl, který jste nám vracel zpět, nebylo již možné vrátit zpět do prodeje a nabídnout dalšímu zákazníkovi. Tyto základní pravidla, o kterých zde píšu, jsou totožné téměř u všech prodejců autodílů v ČR.

    Za firmu MLPARTS czech s.r.o. nedochází k žádnému poškozování našich klientů. Právě naopak, neuznané reklamace od výrobců, které jsou z našeho pohledu sporné, uznáváme v plném rozsahu a klientům hradíme.

    S pozdravem,
    Martin Loukota
    MLPARTS czech s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednán antibektriální sprej na čištění klimatizace. Doručen mi byl sprej, který není antibakteriální. Eshop mi zboží rychle vyměnil. Poslali jiný sprej, který ale opět nebyl aktibakteriální. Třetí pokus jsem už nezkoušel.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dorazilo jiné zboží než bylo objednáno.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dobré ceny
    • Jejich servis pro zákazníka takřka neexistuje
    • Neuráči napsat ani omluvný e-mail, že některé produkty "nebyly" skladem
    • Produkty byly skladem, ale obchod měl nejspíš chybu v cenotvorbě
    • Pro nevýhodnost napsali jen do poznámky, že produkty "nejsou"skladem
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednal jsem si zde kabinový filtr na svůj vůz. Filtr dorazil, ale nepasoval mi do vozu. Po delším zkoumání/kde jsem já udělal chybu/ jsem zjistil, že někdo nalepil štítek na špatnou krabici. Jednoduše řečeno...filtr se tvářil, dle štítku, že je to ten mnou objednaný, ale nebyl. Velikost krabice a filtru byla mnohem větší..

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • cena
    • kvalita
    • zabalení zboží

    Tento obchod se v poslední době zhoršil,
    z poslední objednávky byl nefunkční - Snímač množství protékajícího vzduchu DELPHI AF102 , před tím jsem koupil brzdové kotouče a destičky BOSCH - které při brzdění začaly pískat po několika desítek kilometrů, špatně zabalené produkty - v jednom případě byla lahev aditiva zmačkaná a v jiném případě nebyla zabalena ve fólii a půlka aditivu vytekla do krabice a nebo poslali jiný druh aditivu.
    Je lepší si připlatit pár korun navíc v jiném obchodě, ale dostat kvalitní a řádně zabalený výrobek.

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    Váš poslední nákup u naší společnosti proběhl na začátku letošního roku. Před měsícem jsme jako první v ČR s autodíly na sklad nasadili automatizovanou linku na tavení produktů do fólie. Nyní od nás takto zatavené dostáváte veškeré kapaliny, aditiva a sortiment tohoto typu. Dokázali jsme posunout kvalitu a bezpečnost v doručování Vašich objednávek. Zkušenost ze začátku tohoto roku nás mrzí. Nyní by již k ničemu podobnému nemělo docházet.

    Jsme prodejce, nikoli výrobce. Nedokážeme z naší pozice ovlivnit kvalitu produktů jako je například zboží celosvětové značky BOSCH nebo DELPHI, jak píšete v recenzi. Důležitou roli v tomto případě může hrát i montáž. V případě potřeby technického dotazu nebo reklamace zboží mě osobně kontaktujte na email [email protected]. Rád s Vámi projdu chyby z diagnostiky váhy vzduchu nebo možné příčiny pískání brzdového systému.

    Online reklamaci a zaslání zdarma zpět k nám na centrální sklad mají všichni naši klienti zde:
    https://mlparts.cz/vse-o-nakupu/reklamace-zbozi-online-formular

    S pozdravem,
    Martin Loukota
    MLPARTS czech s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ceny jsou fajn
    • Komunikace 0
    • Stále čekám na doručení zásilky, vše skladem, k odeslání ihned ale v termínu kdy zboží mělo přijít nic nepřišlo, po dotazani přes email mi bylo řečeno že to jde přímo od dodavatele.. To mě jako zákazníka moc nezajímá, když na stránkách mají vše ihned..
    • Dlouhá doba doručování od dodavatele, u jiných eshopu i když jde od dodavatele tak mám doma 4 den po objednání.

    Rozhodně nenakupovat, pokud máte rozebrane auto a chcete ho dát co nejdřív dokupy, nakupovat radši 14 dní s předstihem než začnete rozebírat. Jsem opravdu nespokojen.

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme, chyba opravdu s prodloužením termínu nastala na naší straně. Zboží na skladu bylo nekompletní a bylo zapotřebí přeobjednat znovu u dodavatele. Tuto informaci jsme Vám psali na email a druhý dohodnutý termín - pátek byl již splněn.

    S pozdravem,
    Martin Loukota
    MLPARTS czech s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    V pondělí jsem volal na eshop, zda mají zvedák skladem a ihned k odeslání. Byl jsem pánem ujištěn že ano a bude ihned připraveno k odeslání. V úterý jsem nedostal potvrzení o odeslání, to samé ve středu. Proto jsem znovu volal na eshop a tentokrát mluvil s paní, která mě informovala, že se čekalo na doručení zboží z externího skladu, tedy mi pán lhal. Byl jsem ujištěn. že zboží je již skladem a bude hned odesláno, abychom jej dostali do pátku. Potvrzení o předání dopravci jsme dostali až ve čtvrtek, s požadavkem na dodání v pátek....a samozřejmě opět nic, zboží přišlo až další týden v pondělí. Opravdu děkujeme, za způsobené problémy!!!!

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme za držení v přepravě. Zvedák spadl do nadrozměrné paletové expedice (52,4 kg), kdy došlo k pozdnímu naložení palety jak na skladu tak i přepravce. Při sečteních těchto dvou faktorů jsme opravdu objednávku dodali za 5 pracovních dní. Tyto situace se běžně nestávají. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    Martin Loukota
    MLPARTS czech s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Posláno rychlr
    • Čínský šmejd,ostřikuje to kspotu a ne okno
  • Nedoporučuje obchod

    • Prodávající personál vůbec netuší, co prodává (vydává).

    Kontrola zboží před expedicí je minimální. Zboží tak může mít zjevnou vadu a obchod to nezjistí.

  • Nedoporučuje obchod

    podvod

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vyfuk je spatnej,budu reklamovat.Je tam studenej svar a tam to fouka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • velký výběr
    • rychlé vrácení peněz
    • nedá se spolehnout na vyhledávání dle modelu vozu
    • díl nekompatibilní
    • náklady na poštovné (i přes chybné údaje eshopu) hradí kupující
    • problémy se řeší emaily

    Pokud zadám přesně svůj typ vozidla a hledám konktrétní díl, chci se moci spolehnout na to, že dorazí kompatibilní součástka a ne cosi absolutně mimo. Nakonec celkové náklady na poštovné(vrácení boží hradí kupující i přes chybu eshopu) převýšily hodnotu dílu!
    Výrazně horší komunikace eshopu, dopisujete si "pokaždé" s jinou osobou.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    poslaly my místo černého zelený VIF Super Benzin Aditiv

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    zelená a černá etiketa - rozdíl je pouze v barvě ale obsah výrobku je stále stejný - VIF Benzín. Výrobce nám posílá 2 varianty. Nejedná se o chybu.

    S pozdravem,
    Martin Loukota
    MLPARTS czech s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • sortiment
    • ceny
    • dodací lhůty
    • obsluha

    Objednal jsem zboží v neděli, bylo označené, že je skladem a obvykle expedováno ihned. Očekával jsem tedy, že během pondělka si ho budu moct vyzvednout.
    To se ale nestalo, výzva k vyzvednutí přišla až v úterý ráno, kdy jsem ale už nebyl v Brně a tak se mi "dodání" protáhlo o celý týden.
    Takže pokud něco potřebujete nutně nespoléhat na to, že když je něco skladem, bude to dříve než za 2 dny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží skladem nedostupné a náhrada neodpovídající.