Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Prodejce uvádí upnutí 7,5 cm,ale skutečnost je jiná pouhých 6,5 cm.
    To jsou zavádějící informace k prodeji.
    Nespokojen s informacemi při výběru zboží a výrobkem!!!!
    Zbytečný nákup bez využití!!!
    Zde bych si ji nic nekoupil, protože se nedá věřit informacím o prodávaném zboží!!!!

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    popis výrobku píše přímo výrobce. Zboží můžete zdarma odeslat na reklamaci, objednání zpětné přepravy je intuitivní a snadné.

    https://mlparts.cz/vse-o-nakupu/reklamace-zbozi

    Děkujeme za pochopení a omlouváme se za komplikaci s výrobkem. Po doručení od Vás vše prověří reklamační technik a případně stáhneme prodej tohoto výrobku z našeho webu a na chybu upozorníme výrobce.

    S pozdravem,
    Martin Loukota
    MLPARTS czech s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikuje
    • nereaguje
    • zákazník je nezajímá
    • dodávky slíbí za dva dny a po dvou týdnech nic

    ten kdo nepotřebuje věci zhruba měsíc a déle at si neobjednává zboží skladem, jistě jej nedostane

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    Vaši objednávku z neděle jsem hned v pondělí předali přepravci Česká pošta. U zásilky došlo k chybnému zatřídění na straně přepravce, kterou jsme na základě Vašeho emailu ze středy urgovali i na přepravce. Následně pak došlo k správnému zatřídění a doručení na Vaše výdejní místo (čtvrtek odpoledne).

    Na nás vidím všechny Vaše dotazy odpovězeny v krátkém čase. I přes to se za komplikaci u přepravce omlouváme.

    Z tohoto důvodu dnes nabízíme možnost volby klienta na kteréhokoliv přepravce z naší nabídky (PPL, DPD, Zásilkovna, CPOST atd.). Jsou regiony, kde přepravci fungují rozdílně, proto necháváme volbu na zákazníkovy a v případě problému se snažíme jménem naší společnosti řešit každý problém i za přepravce.

    S pozdravem,
    Martin Loukota
    MLPARTS czech s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • slušné portofolio produktu
    • poměr cena/kvalita
    • 13.11.2023 objednáno je 20.11.2023 zatím nedorazilo :-(

    nevím jestli to je tím že Vánoce klepou na dveře, ale rychlost doručení bída

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    problém s prodloužením dodání na výdejní místo nastal u přepravce. Za nás byla zakázka předána v běžném expedičním termínu.

    Aktuálně již vidíme objednávku připravenou na odběrném místě. Za komplikaci se omlouváme a pevně věříme, že již je vše v pořádku. Tracking na sledování zásilky posíláme znovu na email.

    S pozdravem,
    Martin Loukota
    MLPARTS czech s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Krabička vypadala jak kdyby ji měl někdo schovanou 10let v garáži.
    Odřená ,poničená . To i v bazaru měly lepší.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednáte si zboží, ale tento obchod pošle jiné. Naštěstí to jde vrátit.

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    díl, gumové stabilizátory, které jste si u nás objednal nám byly dodány od dodavatele Škoda Auto. Od kolegů z technické podpory vidím, že Vám byl díl vyměněn za nový jiný typ zdarma. Pokud o zboží nemáte zájem, můžete samozřejmě zboží vrátit a budou Vám poslány peníze zpět v plné výši.

    Jako bonus pro tuto objednávku za 156 Kč jste od nás již od začátku měl dotovanou dopravu přepravcem na adresu zdarma v rámci akce trvající do 31. 10. 2023. Hodnota přepravy se téměř rovná hodnotě zboží. Pevně věříme, že Vás to neodradí od dalšího nákupu.

    Dnes nabízíme přes 900 tisíc produktů a snažíme se nabízet pouze ověřené a kvalitní značky na které jsou v rámci autodílů pozitivní hodnocení. Pokud tomu tak není, jsme tu pro Vás v rámci řešení vrácení zboží i reklamaci kdy nabízíme jako jediní v ČR s autodíly jednoduchý online reklamační asistent včetně objednání přepravy.

    S pozdravem,
    Martin Loukota
    MLPARTS czech s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dřívější zkušenost s obchodem byla dobrá, snad jen jednorázové pochybení
    • Pomalá komunikace
    • Dle ujištění obchodu mělo dorazit nejpozději včera, nedorazilo
    • Poskytnuto chybné číslo balíku pro někoho jiného

    Je to již 6 dnů, zboží stále nebylo odesláno. Bohužel jsem zaplatil předem. Když jsem zboží vybíral, všechny položky byly psány skladem. Je to moje první špatná zkušenost s obchodem. Dříve jsem zboží dostával následující nebo maximálně další den.

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    omlouváme se za přepravce PPL. Po třech dnech doručování označil zásilku jako stornovanou z jejich strany bez udání důvodu. Číslo balíku jsme notifikovali automatickým emailem z našeho systému správné. Problém jsme Vám nyní s přepravcem PPL vyřešili ale zatím neznáme jejich důvod, proč k tomu došlo. Pokud již o zboží nemáte zájem, samozřejmě Vám bude částka za zboží v plné výši vrácena zpět. Jedná se o první chybu tohoto typu, kterou u PPL řešíme.

    K udávané pomalé komunikaci, komunikujeme v rámci pracovní doby call centra od 8:00 do 17:30h. Váš email došel včera v 17:41 kdy již kolegové z podpory nebyli u počítačů a začali se dorazu věnovat hned následující pracovní dne, tj. dnes ráno. Děkuji za pochopení.

    S pozdravem,
    Martin Loukota
    MLPARTS czech s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ceny
    • Preprava a info k nej
    • Komunikácia, neodkomunikovaná nekompletná objednávka

    Objednávku som zadal 26.9.2023 s tým, že som sa dodatočne telefonicky informoval, či príde na Slovensko do piatku 29.9.2023. Bolo mi to potvrdené, že určite áno. Samozrejme, neprišlo. Informoval som sa, kde je objednávka, neboli mi poskytnuté žiadne informácie, pretože ich sami nemajú, okej. V piatok večer mi prišla faktúra, kde som sa vlastne prvýkrát dozvedel, že objednávku, na ktorú čakám, nie len že neprišla, ale ani nie je kompletná a vracajú mi peniaze dobropisom! Objednávku stále v tejto chvíli nemám, zvoliť som musel náhradné riešenie, ktoré ma stálo ďalšie peniaze. V ML Parts som nakupoval pravidelne ako súkromný zákazník, toto bol však pravdepodobne posledný nákup.

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    26. 9. jste zadal chybně objednávku s doručením do Čech v CZK, na základě komunikace s Vám jsme opravili objednávku na EUR a doručení na Slovensko, kdy expedice od nás proběhla 27. 9. 2023. Na CZ webu máme možnost kliknout v košíku doručení jak do Čech tak i na Slovensko. Podle toho se Vám automaticky košík i přepočítá na EURA. Pro SK web je možnost doručení omezena pouze na Slovensko. Pokud se čeká na operátora a opravu zakázky, sklad nemůže automaticky vyřídit expedici. Tohle je jedna z věcí, která zdržela odeslání.

    Proč má PPL oproti standartnímu doručení takové zpoždění nevíme a za externího přepravce se Vám omlouváme. Může být ale způsobeno státním svátkem, který byl u nás 28. 9. U ostatních zákazníků ale zdržení na PPL neregistrujeme. Budeme doručení urgovat.

    S pozdravem,
    Martin Loukota
    MLPARTS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží stále nebylo doručeno doručovatelem "Kurýr 123". Tento doručovatel měl v minulosti a má i v současné době stále problémy s termíny doručování, s poškozením zboží apod. Rozhodně doporučuji obchodníkovi vypovězení služeb od tohoto doručovatele. V dnešní době je na výběr vhodnějších a spolehlivějších doručovatelů dosti. Potom bude obchod pravděpodobně v pořádku.

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    aktuální situaci s přepravcem nyní řešíme. Vaše objednávky byly urgované.

    Hledáme adekvátního přepravce pro doručování nadrozměrných zásilek.

    S pozdravem,
    Martin Loukota
    MLPARTS czech s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neposlali jste mi objednané zboží, poslali jste jiné !!!

    Objednal jsem olej EUROLUB Cleantec DX 1 G2 5W-30. Přišel mi olej ale
    jiný. Jen tam byl štítek natiknutý, že to je olej Cleantec. Originální balení objednaného oleje je v kanystru z PVC, jak je na obrázku vaší nabídky.
    Mě přišel olej v plechových kanystrech prakticky beze jména(No name).
    Dle této zkušenosti bych si u vás už nikdy nic neobjednal.
    Naposledy, když jsem tento olej objednával z Německa, tak mi přišel v pořádku. Byl o stovku dražší ale bylo to to, co jsem objednal.

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den, Ivane,
    Vaši objednávku oleje Eurolub na výdejní místo do Rumburku jste stornoval dříve, než jsme jej stihli poslat. Olej se k Vám reálně nedostal. Z toho důvodu nerozumíme Vašemu popisu falsifikovaného oleje.

    Oleje nakupujeme přímo z olejářských společností a za originalitou si stojíme. Expedice z našeho skladu je kontrolovaná váhou zboží a EAN čárovým kódem, následně dvojitou kontrolou zaměstnanců, proto je téměř vyloučená záměna za jiné zboží.

    Pokud máte jakýkoliv dotaz, prosím směřujte ho na naši technickou podporu na email [email protected]. Děkujeme.

    S pozdravem,
    Martin Loukota
    MLPARTS czech s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Bez jakýchkoliv informací doručena pouze část uhrazené objednávky.

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    od nás přepravci byla předána Vaše objednávka kompletní a nevidíme žádnou chybu. Obratem Vás budeme kontaktovat a zkusíme s Vámi dořešit. Pokud nastane jakýkoliv problém, je potřeba nás informovat telefonicky nebo emailem. Děkujeme.

    S pozdravem,
    Martin Loukota
    MLPARTS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Neznalost parametrů přepravy - nutná změna přepravce z důvodu (předem známé) vyšší hmotnosti produktu
    • Nevhodně zabaleno - AdBlue z kanystru vytékalo, krabice nebyla označena “neklopit” či podobně

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    ano, máte pravdu, byla chyba v parametrech váha, rozměr, typ u některých kanystrů AdBlue. Za komplikaci se omlouváme, nyní je již na naší straně v e-shopu vyřešeno. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    Martin Loukota
    MLPARTS czech s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal neboť uvádějí že je skladem a k dodání do druhého dne. Po třech dnech čekání žádná zpráva jak to s objednávkou vypadá, tak jsem zavolal a pán jen že zboží nemají a mít nebudou. Neobtěžoval se ani omluvit. Tak tady už fakt niky.

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    omlouváme se, Vámi objednaný pístek do brzdového třmenu byl skladem pouze jeden ze dvou objednaných kusů. Tohle měl od prvního dne kolega, řešící objednávky v reportu ale nepředal info dále na zákazníka. Za komplikace se velmi omlouváme, jedná se o ojedinělý případ a lidský faktor selhání. Pevně věříme, že se již nebude opakovat, upozorněni byli všichni zaměstnanci technické podpory.

    S pozdravem,
    Martin Loukota
    MLPARTS czech s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ačkoli jsem poslal dotaz, zda produkt odpovídá typu a roku, tak je to bylo na předchozí model

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    omlouváme se, ale žádný dotaz na email [email protected] z Vaší emailové adresy nedošel. Nemáme od Vás ani žádný telefon na naše call centrum. Vše monitorujeme.

    Pokud nakoupíte chybně produkt, je snadné ho vrátit zpět:
    https://mlparts.cz/vse-o-nakupu/vraceni-zbozi

    Průvodce Vás provede vrácením včetně objednání přepravy zpět k nám. Po doručení Vám vracíme plnou kupní cenu zpět na Váš bankovní účet včetně poštovného.

    S pozdravem,
    Martin Loukota
    MLPARTS czech s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    Obchod nekomunikuje a zboží nedorazilo ani žádný e-mail .

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    omlouváme se, objednávku jsme urgovali na základě Vaší recenze a zítra by Vám přepravcem Zásilkovna měla být doručena. Žádnou další komunikaci z Vaší strany neregistrujeme.

    S pozdravem,
    Martin Loukota
    MLPARTS czech s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Po objednání mi bylo voláno, že zboží mi nemohou dodat kvůli nějaké legislativě.Peníze mi zatím nevrátili a ani žádný email se stornem.A ještě příjde email na hodnocení

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    důvodem je vstoupení platnosti nové legislativy EU, na kterou nyní hledáme řešení a všechny produkty kterých se to týkalo, byli z webu staženy. Aditivum do paliva je dnes bráno stejně jako palivo (benzín a nafta) a podléhá spotřební dani paliva. Dříve tomu tak nebylo. Za komplikaci se omlouváme. Platbu nyní ověřujeme na účetním oddělení.

    S pozdravem,
    Martin Loukota
    MLPARTS czech s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    nejsou brousene, misto ostři maji kulatou plošku

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    pokud jste s kvalitou produktu nespokojen, je možné vrátit snadno zpět přes online vratkový formulář, který Vás provede i objednáním zpětné přepravy.

    S pozdravem,
    Martin Loukota
    MLPARTS czech s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neaktuální nabídka eshopu

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    omlouváme se, Vaše objednávky dorazila v době synchronizace skladů ve 23:12 večer. Produkt zakoupil klient před Vámi a opravdu došlo k systémové chybě odpisu. Následující pracovní den dopoledne jsme již vzniklou situaci u tohoto produktu řešili.

    S pozdravem,
    Martin Loukota
    MLPARTS czech s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišla půlka zboží, ale zaplacené bylo celé a do teď ani peníze a ani zboží.

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    Vaše zásilka byla naším skladem rozdělena na 2 balíky z důvodu váhového limitu přepravce a obě ve stejný moment odeslány. První balík dorazil v pořádku, druhý přepravce v předvánočním doručování zničil. Za komplikace se omlouváme, druhý balík Vám byl již znovu expedován v naší režii a můžete ho v následujícím dni očekávat na Vašem výdejním místě.

    S pozdravem,
    Martin Loukota
    MLPARTS czech s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    neni cesky navod chyby schema zapojeni coz je u teto veci velky problem

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    podle historie objednávky předpokládám, že se bude jednat o omyl. Pokud i přes to potřebujete potřebujete dořešit jakýkoliv problém s objednávkou, kontaktujte naši podporu na emailu [email protected].

    S pozdravem,
    Martin Loukota
    MLPARTS czech s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při telefonickém kontaktu absolutní neochota cokoliv řešit,přidat do objednávky.Vše je pro paní problém-vůbec nechápu proč řídí objednávky člověk který nemá zájem o prodej toho co nabízí na netu
    • Lepší je si vše objednat jinde

    Reakce obchodu ML PARTS

    Dobrý den,
    skladový proces expedice Vaší se automaticky spouští ihned po odeslání Vaší objednávky. Náš sklad pracuje každý den od 0:00 do 21:00h. Sklad je mimo provoz pouze 3 hodiny denně. Je velmi složité v expedici zastavit jednu objednávku, která již je ve zpracování. Z toho důvodu zákazníka upozorňujeme i při odeslání objednávky, že pozdější spojování zakázek již není možné. Máte pravdu, v malé firmě Vám tohle zařídí a dokáží si jednu objednávku ohlídat. Nedokáží ale doručit zboží k zákazníkovi tak rychle, jako my. Dnes díky přímému importu zboží do ČR jsme jeden z nejrychlejších eshopů s autodíly na trhu.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    Martin Loukota
    MLPARTS.cz