Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • > Vámi objednané zboží kód: 90522014 Beyerdynamic DT 900 Pro X / Otevřená sluchátka / 3.5mm jack / 3m je bohužel aktuálně nedostupné - vyprodané.

    > Naše nákupní oddělení se snažilo sehnat zboží u jiných dodavatelů, ale bohužel se to nepodařilo. Nedostupné zboží stornujeme.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    S nákupem jsem neuspěl, objednávku jsem zrušil.

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu. Bohužel u Vaší objednávky jste neuskutečnil platbu za objednávku dle Vaší volby a tudíž systém objednávku následně zrušil.

    Věříme, že se jednalo o případné opomenutí či přehlédnutí. U budoucího nákupu vřele doporučujeme ihned zaplatit pomocí QR či karty.

    Budeme se těšit, tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Status "Zboží je na cestě k Vám" znamená: vytvořili jsme objednávku dopravy u kurýra - samotné předání na svoz proběhlo o 4 dny později. Co znamená že produkt je "blokován" se nedozvíte nikde.

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu. Skutečně u objednávky produktů, které nejsou ihned skladem v expedičním skladu v Nupakách se musí zboží nejprve sjednotit do jednoho balíku právě zde a v případě Vánoce může dojít jako u vás cca jednodennímu opoždění při expedici. Velice se za toto omlouváme.

    Ohledně sledování je možné vždy sledovat aktuální stav blokace atd. přímo v Můj Mironet.

    Věříme, že mimo sezonu budete u budoucí objednávky již absolutně spokojen. Děkujeme, tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Levnější produkty než v jiných obchodech
    • Pan z call centra slíbil, ze mi zjisti kde je problem s mým balíkem a ozve se. Nikdo se neozval, musela jsem si vše zjistit sama.

    Nedodržena dodací lhůta. Balik 3 dny bez pohybu na depu. Prý se ztratil.

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu. Je nám velice líto komplikace s doručením přes společnost Zásilkovna. Bohužel v nejsilnější sezoně kolabovala nejedna přepravní společnost a u několika zásilek došlo k prodlevám či dokonce chybám při překladu na depech. Toto se skutečně stalo i u Vaší zásilky.

    Velice nás toto mrzí.

    Určitě v případě nákupu takto na poslední chvíli vždy doporučujeme využít možnosti osobního odběru na našich prodejnách či si nechávat poslat prémiovými přepravci jako jsou např. PPL apod.

    Ještě jednou děkujeme za důvěru a jistě v budoucnu se budeme těšit, tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Bohužel GLS dodala zboží na zcela jiné výdejní misto, než bylo objednáno. Společné ta výdejní místa měla pouze to, že obě byla na Praze-východ. Jestli omylem nebo záměrně, nic neuvedl.

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu. Velice se omlouváme za tyto komplikace. Skutečně v nejvyšší sezoně přepravci u Boxů a výdejen se snaží dodat co nejrychleji a z tohoto důvodu v případě přeplněného boxu či výdejny, předávají balíček na nejbližší volný dle databáze.

    Mimo hlavní sezonu se toto neděje.

    Věříme, že u následující objednávky již budete maximálně spokojen jak s námi tak s Vámi zvoleným přepravcem.

    Budeme se těšit, tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Už nikdy u vás nebudu nakupovat a budu doporučovat i známým.

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den,
    děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu k objednávce "Dicota Secret - ochranná folie 2-Way 14.0 "(16:9)", která nebyla vyzvednuta.

    budeme velice rádi pokud nám doplníte důvod proč jste případně nebyl spokojen. Velice se rádi budeme podmětem zaobírat pro naše budoucí vylepšení. Stačí napsat na [email protected]

    Děkujeme moc, tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Ceny
    • Prodejna
    • Otviraci doba
    • Obcas prodavaji vadne zbozi
    • Do srovnani davaji jine zbozi (2metrova prodluzovacka mezi 5metrove), takze pak vypada jako velmi vyhodny nakup
    • Dlouhe cekani na vydej

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu. Bohužel skutečně v období posledních 2 týdnů před Vánoci je na veškerých výdejnách díky velkému zájmu čekací doba v průměru delší.

    Dle statistik se v průměru čekalo na prodejce okolo 2mint 43 sekund.

    Věříme, že mimo sezonu jsme v topu v řádu sekund a příští sezonu zvládneme pod 2 minuty max.

    Budeme se těšit, tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jednalo se o elektronickou licenci, pokud bych si nezavolal, nevím zda by produkt dorazil.
    • Stránky pro elektronické licence jsou externí a Mironet se v tu chvíli tváří jako přeprodejce.

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu. Skutečně v současné době u el. licencí Microsoftu využíváme bránu licencí od poskytovatele a distributora Microsoftu. Moc se omlouváme pokud to pro Vás bylo matoucí, kdy Vám po zaplacení přišla licence z jiné než Mironet domény.

    Již nyní naši programátoři pracují na vlastním portále, kde budete mít licence přímo ve svém "Můj Mironet".

    Určitě budete nadšen.

    Děkujeme, tým Mironet.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Koupila jsem tlacitkovy telefon Nokia pro seniory, ktery neni v cestine, coz nebylo nikde zmineno…Je velmi nepravdepodobne, ze seniori v Ceske republice budou pouzivat telefon v jinem nez ceskem jazyce. Telefon tedy vracim, ztratila jsem touto koupi cas a penize za postovne.

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu. Váš dotaz předávám kolegům z Callcentra, ať Vám pomohou s volbou jazyka přímo v telefonu by od výroby měl být integrován.

    Věřím, že Vám jako důchodci dokážeme pomoci i po telefonu.

    Budeme se těšit, tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zaslané rozbalené, možná použité zboží, obal přelepený, ochranná folie na objektivu narušená. Kupovali a platili jsme nové

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu. Bohužel dle recenze se jedná o nákup "Leitz IQ AutoFeed 100 P4 / Skartovač" nikoliv žádný objektiv. Dle historie Vašich nákupů ani není vidět, že by jste nějaký objektiv u nás nakoupil.

    Předáváme na naše Callcentrum, aby Vás kontaktovali a případně prověřili. V případě, že se jednalo o omyl, jistě Vás velice požádáme o stažení negativní zpětné vazby, jelikož by mohlo být pro ostatní klienty matoucí.

    Děkujeme moc, tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží mělo poškozený obal. Obal baterií byl otevřený a následně před odeslání přelepený izolepou.

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu k nákupu 2x "Panasonic Photo Lithium CR-123AL" Skutečně občas při manipulaci u Panasonic baterií dojde jejich vahou k mírnému odlepení plastového boxíku od papíru a tudíž jej před expedicí přelepíme pro jistotu páskou.

    Velice se za toto omlouváme a věříme, že u následujícího nákupu již budete maximálně spokojen.

    Budeme se těšit, tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • doprava

    Dobrý den,
    jestliže si zboží objednám aby doručilo zásilku DPD do boxu, tak se mi nelíbí že eshop odešle zboží přes Zásilkovnu na výdejní místo. Kdybych toto věděl že se takto chováte k zákazníkům tak bych zboží niky neobjednal. Zásadně kde je doručení přes Českou poštu nebo Zásilkovnu hned odcházím.

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den,
    děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu. Bohužel skutečně u Vaší zásilky nedošlo k žádné změně přepravce, jak píšete, ale Zásilkovna z důvodů naprosto plných a plného Vašeho BOXu zvolila alternativu nejblíže co to šlo, aby Vám produkt vůbec doručila viz. trasování https://tracking.packeta.com/cs_CZ/?id=Z6263126640

    Určitě je nám toto velice líto, avšak v předvánočním čase se skutečně takto děje a je nutné s tím u Zásilkovny počítat. V případě, že nevyhovuje jistě doporučujeme využít například premiových dopravců PPL s dodáním na místo, kde dodání je téměř 99,5%

    Věříme, že u následujícího nákupu již budete maximálně spokojen. Budeme se těšit, tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží bylo psáno skladem, objednáno 11.12. předpokládané doručení 14.12. na prodejnu Mironet v Praze. Až v den doručení večer přišla SMS, že doručení bude v několika následujících pracovních dnech, žádný mail, žádné další detaily.
    Najednou zboží na e-shopu bylo, že doručí 29.12.
    Ani 18. se nic nedělo a zboží na stránkách, že doručí až po novém roce. Telefonicky jsem zrušila, to nebyl problém, ale ani o tom mi nepřišel žádný informační mail.

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu. Skutečně Vámi objednané zboží bylo nutné převést na zvolenou provozovnu. Bohužel došlo ke zdržení v přepravě a tudíž prodloužení o jeden den.

    Ohledně dostupnosti dalších kusů se vždy na webu dostupnost aktualizuje, ale to nesouvisí vůbec s Vaší objednávkou, jelikož zboží již máte na cestě na vybranou prodejnu.

    V případě, že by jste o produkt měla stále zájem, doporučujeme ihned objednat. Produkt je nyní v Nupakách, vozíme zboží na prahu 4 3x denně.

    Děkujeme moc za pochopení a jistě se budeme těšit v budoucnu. Tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží jsem objednala před 9 dny a furt nepřišlo.

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den,
    děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu. Vaše objednávka je skutečně aktuálně stále u přepravce GLS viz. možnost sledování přepravy https://gls-group.com/CZ/cs/sledovani-zasilek/?match=90360771794

    Určitě doporučujeme sledovat zásilku, která Vám musí být každým dnem doručena.

    Děkujeme moc za Vaší trpělivost s přepravou, tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží označené skladem ve skutečnosti neměli. Přijali platbu. Došel mail, že se objednávka zpracovává.... a pak nic, tedy mail, že už zboží nemají.

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu. Bohužel skutečně v jednu chvíli došlo k blokaci veškerých kusů v jeden moment. Aktuálně Vámi poptávaný produkt vidíme jeden kus volný skladem u nás v Nupakách a případně pokud by jste měl zájem je možné jej ihned opět objednat.

    Děkujeme moc za pochopení, tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízí zboží, které už vlastně nemají skkadem(zjistili za 10 dní).Odpovědi na mail by napsala rychleji i cvičená opice. Týden od zrušení objednávky stále nemám peníze zpět. Pokud budete objednávat, doporučuji spíše dobírku, ať nemusíte čekat na vrácení peněz..

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu a velice se omlouváme za případné komplikace. Skutečně Vámi objednaný telefon nebyl dostupný a je naskladněn až nyní z další várky. Ohledně platby, ta již odcházela zpět na Vaší kartu dle systému 13.12.2023. Určitě necháváme prověřit účetním oddělením, které Vás i kontaktují.

    Děkujeme za pochopení, tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá doba dodání, nedodržení termínu doručení.

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu a velice se omlouváme za opoždění. Skutečně u Vaší objednávky bylo plánované odeslání zakázky na 13.12.2023 avšak díky Vánočnímu shonu bylo expedováno o den později. za což se velice srdečně omlouváme.

    Věříme, že balíček bude dle trasování https://www.dpdgroup.com/cz/mydpd/my-parcels/incoming?parcelNumber=23615026881810 k doručení již zítra-

    Dějeme moc za pochopení, tým Mironet.