Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bylo mi doručeno jiné zboží. Po reklamaci mi sice vrátili peníze, ale že prý správné zboží není. Přitom na stránkách mají 5ks skladem.

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu. Skutečně Vámi vrácené zboží bylo vydobropisováno a proplaceno.

    Ve chvíli vrácení bohužel nebyl kus pro výměnu dostupný, ale nyní se nám již podařilo doskladnit další várku. V případě, že si budete přát objednávku obnovit, určitě můžeme opakovaně odeslat.

    Předáváme tudíž na kolegy z Callcentra pro přímý kontakt.

    Budeme se moc těšit, tým Mironet.

    • Dlouhá dodací lhůta, po týdnu zboží ještě nedorazilo

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu. Skutečně produkt je nyní na příjmu přímo na expediční sklad Nupaky a bude dnes či max. zítra expedován.

    Velice se za tuto komplikaci omlouváme, a věříme, že již nyní vše proběhne vpořádku.

    Děkujeme moc za trpělivost, tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    klamavá reklama

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den,
    děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu. Je nám velice líto Vaší zkušenosti, bohužel skutečně Váš produkt byl v době odeslání objednávky již vyprodán na veškerých skladech. Jednalo se čistě o akční výprodej, který byl velice rychle pryč.

    Aktuálně pracujeme na nové technologii, která bude ověřovat finální stav přesně ve chvíli, kdy budete dokončovat objednávku. Věříme, že se již nebude po nasazení této komponenty opakovat.

    Děkujeme moc za trpělivost a jistě se budeme těšit někdy v budoucnu, tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nové zboží za plnou cenu bylo rozbalené

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu u nákupu Xiaomi Portable Electric Air Compressor 2.

    Danou věc jistě prověříme, zda se jednalo pouze o dodání návodu či podobně, jelikož u tohoto produktu neevidujeme žádný jiný pohyb nežli od výrobce a směrem k Vám.

    budeme velice rádi v případě Vašich možností o doplnění z jakého důvodu se domníváte, že se jednalo o rozbalené zboží.

    Děkujeme moc, tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno 4.3 , dnes 11.3 zboží stále nebylo ani odesláno

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu. Vaše objednávka dle systému je již nyní expedována společností DPD 23615032456398. Věříme, že ji budete moci již zítra očekávat.

    Velice moc se omlouváme za tuto prodlevu. Bohužel se opozdilo doskladnění na expediční sklad, kde se ihned expedovalo.

    Věříme, že vše již proběhne dle očekávání a budeme se moci těšit v budoucnu na Vaší objednávku.

    pro maximální rychlost vždy je nejlepší, když se vybírá ze skladu v Nupakách, kde expedujeme do hodiny od objednání.

    Budeme se těšit, tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po objednání RAM 16 GB mě byla dodána RAM 16 GB ale 2x8 GB pro mě nepoužitelná v NTB,,zboží vracím,docházím tak o 2x poštovné.

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu k nákupu produktu "G.Skill 16GB (2x8GB) 1600MHz / DDR3L / CL 9/ SO-DIMM / 1.35V"

    Skutečně pokud uvádíme "G.Skill 16GB (2x8GB)" je tím myšleno, že se jedná o 2x8GB moduly.

    Určitě doporučuji kontaktovat naše reklamační oddělení, kteří Vám pomohou s případnou výměnou za Vámi potřebné.

    Věřím, že Vám vyjdou vstříc a budeme se moci těšit na Vaše budoucí nákup, tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nefunkčí apple pay

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu. V případě, že ve chvíli objednávání například z důvodů aktualizací na straně brány poskytovatele platebních karet, nelže takto platit. Určitě doporučujeme využít možnosti alternativní rychlé platby pomocí QR apod.

    Velice se za případnou komplikaci omlouváme a věříme, že u budoucího nákupu Vám vše bude fungovat jak má.

    Budeme se těšit, tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží měli na eshopu naskladněno v moment mé objednávky, ale nakonec mi poslali email že objednávku ruší.

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den,
    děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu k objednávce "PS5 PlayStation Portal". Bohužel ve chvíli, kdy se Portal odkryje na webu se nahrne lavina objednávek, která je vykrývána přesně dle přišlých objednávek. Bohužel vždy je velice omezené množství kusů a je vykrýváno přesně dle přišlých sekund, za což se velice moc omlouváme.

    Web nedokáže bohužel reagovat natolik rychle, aby v jedné minutě po uskutečnění desítek až stovek objednávek zareagoval.

    V případě, že máte zájem v budoucnu o tento produktu, určitě doporučujeme zapnout hlídacího psa, který Vás o opětovném naskladnění upozorní.

    Budeme se těšit, tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    zboží, které bylo určeno na telefon Samsung S24 neodpovídalo vlastnostmi - bez funkce otisků prstů v display.

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu.

    Velice nás mrzí nevyhovující sklo, které nepodporuje otisk prstu. Bohužel většina skel včetně Vámi zakoupeného "SWISSTEN Ochranné temperované sklo 2.5D pro SAMSUNG S911 GALAXY S24 5G" toto nepodporuje. Osobně doporučujeme zapnout telefon do módu detekce na základě detekce obličeje.

    Děkujeme za pochopení, tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprostá katastrofa, dodáno jiné zboží než jsem objednal, po reklamaci opět posláno špatné zboží, eshop nedoporučuji.

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu. Skutečně u jedné z položek Vašeho nákupu "Nillkin Super Frosted PRO Zadní Kryt pro Samsung Galaxy S24 Ultra zelená" došlu při automatizovaném zakládání položky ke špatnému importu fotografie produktu.

    Velice nás tato nesrovnalost mrzí a jistě se za ní velice omlouváme.

    Kolegové ze zakládání nyní řádně ručně opravili a Reklamační kolegové ihned po upřesnění vystavili dobropis + zaslali veškerou platbu na Váš účet (včetně dopravného).

    Moc děkujeme za Vaší zpětnou vazbu a hlavně trpělivost při řešení takové to nesrovnalosti.

    V případě, že by jste si vybral jinou položku, jistě se budeme těšit na Váš nákup. Určitě kolegové z Callcentra dokáží jako omluvu poslat zcela bez poštovného.

    Děkujeme moc, tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem dárek k Valentýnu, který byl skladem. Dva dny čekám na vyřízení objednávky a den před Valentýnem večer mi přišla na e-mail odpověď, že zboží již nemají a že Mironet objednávku zrušil. Moc díky, já druhý den lítal jak idiot, abych něco sehnal…

    Podotýkám, že negativní zkušenost s Mironetem není moje první. Nedoporučuji!

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den,
    děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu. Velice nás mrzí tato nepříjemnost u velice špatně dostupného produktu LEGO® Icons 10328 Kytice růží / Počet dílků: 822 / od 18 let. Bohužel v období před Valentýnem byl tento produkt velice žádaný a podařilo se v jeden moment objednat více klientům najednou. Systém bohužel následně blokuje přesně dle vteřin přijetí objednávky.

    Moc nás tato situace mrzí. Neustále naše IT pracuje na vylepšení feedu k odstranění těchto momentů, aby k nim nedocházelo. Věříme, že již v brzké době dojde k nasazení přesné metriky, kdy před odesláním objednávky opět ověří online přesnou dostupnost System - system a v případě posledních kusů či již nedostupnosti znepřístupní dokončení objednávky.

    určitě bude v budoucnu maximálně spokojen, děkujeme moc za pochopení, tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Dlouhá doba doručení

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu u nákupu "Cellularline Tetra Force Strong Guard Ultra ochranné pouzdro pro Samsung Galaxy S23 Ultra transparentní".

    skutečně dle Vaší objednávky byl termín na doručení stanoven dle dostupnosti "15.02.2024 17:00", s tím, že dle systému vidíme expedici "13.02.2024 13:25".

    Určitě u nákupu vždy doporučujeme sledovat na kterém skladu se produkt zrovna nachází + sledovat termín možného dodání. Bohužel pokud se produkt nenachází na expedičním skladu Nupaky, je nutné jej nejprve sem přemístit a poté expedovat přímo k Vám. Toto může trvat 1-2 dny a následně již ihned odesíláme. V případě, že produkt je přímo zde v Nupakách, expedujeme ihned.

    u budoucí objednávky v případě nutnosti dodat ihned doporučujeme vybírat produkty přímo z nabídky Nupaky, kde máte prakticky 100% jistotu expedice ještě tentýž den.

    Věřím, že se budeme moci těšit i v následující objednávku, kde budete naprosto spokojen.
    Děkujeme, tým Mironet.

  • Poškozené zboží nebylo vyzvednuto, vráceno areklamace trvá již tři týdny.

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu. V současné chvíli nevidím v systému žádnou založenou reklamaci přímo u nás na webu ani nic podobného.

    Vámi přidaná recenze byla u produktu a nákupu Oral-B náhradní hlavice ke kartáčkům.

    Předáváme tudíž Váš dotaz přímo na kolegy z Callcentra, kteří Vás kontaktují a případně Vám pomohou.

    Věřím, že Vám dokážeme absolutně profesionálně pomoci.

    Budeme se těšit, tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    nebyla mě dodávka podle objednání. reklamoval jsem to ,operátor žádal o foto to jsem poslal,ale nikdo nereaguje. velký rozdíl v ceně.

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu u nákupu Philips HQ56-50 / náhradní holicí hlava .

    Je nám velice líto jestli jakkoliv produkt nesouhlasí s Vámi objednaným. Ihned dáváme k opětovnému prověření. Budeme Vás v průběhu několika minut kontaktovat.

    Děkujeme moc za trpělivost, tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi sice dorazilo, ale jiné barvy než jsem chtěl. Stalo se tak 3x. Když jsem odstoupil od kupní smlouvy ve 14 denní lhůtě, strhli mi přiměřenou částku za zboží, které jsem nerozbalil a neobjednal. Musel jsem proto podat podnět k prošetření na ČOI. Hodně špatný obchod, který nedoporučuji, pokud si chcete ušetřit čas.

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu. Velice nás mrzí, že Vámi vybrané zboží nesplňovalo Vaší představu.

    produkt z Vašich objednávek "BitsPower None Chamfer 14mm HardTube mosaz 50cm uhlová černá"

    u Vašeho nákupu evidujeme nákup
    nakoupeno 1240019925 3x 269,28Kč
    vráceno 1240022202 3x 269,28Kč (dle systému zásilka nepřevzata - odmítnuta)

    dále
    nekoupeno 1240040117 2x 269,28Kč
    vráceno 1240046112 2x 269,28Kč

    předpokládáme, že už u první varianty dodávky nebylo jasné z jakého důvodu bylo vráceno a to ani u druhého, kde jste pouze uvedl "BYLO MI DORUCENO JINE ZBOZI NEZ JSEM SI OBJEDNAL. STIZNOST JSEM JIZ ZASLAL."

    Omlouváme se, technik tudíž nyní s Vámi prověří a případně i s Vámi vyřeší požadované nedostatky.
    "šetřením zjištěno, že jste požadoval carbon black provedení a dodáváno bylo carbon schwarz, což je dle systému výrobce identické provedení - pouze jednou se užívá název angličtině a u našeho distributor z německa v němčině" Velice nás mrzí Vaše slova z emailu, kde nás osobně žádáte, ať Vás již nekontaktujeme "S ÚCTOU JDETE DO PRDELE.
    Nesnažte se na email ani odpovědět, protože ho ihned smažu."

    Jistě jsme vždy na straně klienta, avšak Vás požádáme o slušné jednání. Rádi Vám kdykoliv pomůžeme.

    Děkujeme, tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal jsem službu: Výměna tlačítek mobilu nebo tabletu (kód: MTBUT) za 300,-Kč. Nedošlo mi oznámení od obchodu. Šli jsme na prodejnu v Praze 4, kolem 15:30 ve všední den, ač má být otevřeno do 20 hodin, nám řekli, že musíme na servis, ale že už tam nikdo není - prý jsou maximálně do 14 hodin, spíš do 13:30 hodin a ať si předem zavoláme. Následující den jsem volal a bylo mi řečeno, že požadované tlačítko zapínání stojí 900,- Kč a práce by byla za dalších 1.500,-Kč. Tak jsme to odmítl. Za několik dní mi volal někdo jiný ohledně mé objednávky, s tím, že cena by byla celkem asi 1.500,-Kč. Řekl jsem že to nechci, navrhli mi stornování objednávky.

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu. Skutečně opravy tabletů, telefonů či počítačů není možné dělat přímo na počkání.

    Cena je pouze za výměnu samotného dílu (práce, bez materiálů)a to přímo uvedeno cena od 300,-. Pokud je nutná případná demontáž a výměna dalších komponent, jelikož dosti tabletů dneska má nutnost i výměnu zad apod. je nutné s těmito náklady případně počítat. Samotné tlačítku může být součástí log. boardu a v takovém případě se též cena může poměrně vysoko vyšplhat.

    Osobně vždy doporučujeme právě přesnou kalkulaci, kdy si klient může zvolit zda ve výsledku není ekonomičtější zakoupit jiný tablet.

    Děkujeme moc za Vaší trpělivost, tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • centrála má otevřeno i o víkendu
    • vyřízení vratky na centrále bylo rychlé a bezproblémové
    • nedostatečné popisy a fotografie zboží
    • dodání se zpozdilo, musela jsem objednávku urgovat telefonicky

    Mironet původně prodával počítače a příslušenství. Nevím kdy, ale rozšířili prodej i do oblastí jako hračky, hoby, dům a zahrada atd. Bohužel s tím šla dolů kvalita eshopu, protože u zboží je naprosto nedostatečný popis a velmi matoucí fotografie. Zakoupené zboží jsem musela vrátit, protože k zamýšlenému účelu nešlo použít. Obchod byl vždy solidní a spolehlivý, avšak nakupovat tam dle popisu a fotografie je riskantní, proto nedoporučuji.

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu.

    Velice se omlouváme za případně nedostatečné fotografie u produktu typu "Karlie Drátěná klec dva vchody 77x47x54cm" Přebíráme popisek čistě od výrobce a distributora PetCentrum, který je znalcem v oboru a věříme, že po našem upozornění případný Vámi nalezený nedostatek v popisku doplní.

    Určitě se budeme těšit na Váš případný budoucí nákup, děkujeme tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velký výběr zboží, bohužel ale s nereálnou skladovou dostupností
    • Termín dodání nedodržen o týden

    I přes vyšší cenu objednáno u Mironetu, protože dle eshopu bylo zboží skladem a termín dodání uvedený na eshopu byl tak u zabezpečovacího zařízení důležitější než cena. Bohužel reálně objednávka dorazila s týdenním zpožděním proti původnímu termínu dodání (10 dní od objednání). Zboží (konkrétně bezpečnostní kamera) je přitom o půl roku starší, než ta samá zakoupená před měsícem v jiném eshopu (dle výrobního čísla i firmwaru), tedy určitě se nečekalo na výrobu nové od výrobce. Ke zpoždění přišlo pouze jedno emailové upozornění, že bude opožděna dodávka o 1-2 pracovní dny (reálně o 5 pracovních dní). U Mironetu tak pro mě a rodinu poslední nákup. Sázka na větší společnost se zde vůbec nevyplatila.

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu. Velice se omlouváme za prodlevu u Vaší objednávky. Bohužel skutečně jedna z položek "Tenda TEF1105-4-63W / 5-Port switch / 10-100 Mbps / PoE 63W" byla opožděna. Nikoliv kamera, ale samotný switch v přesunu na expediční sklad.

    Určitě v případě potřeby doporučujeme vybírat z produktů skladem přímo na hlavním skladě v Nupakách, kde expedujeme ihned po přijetí objednávky. Věříme, že u následující objednávky by jste již byl maximálně spokojen jako ostatní klienti.

    Děkujeme moc, tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Mám Mironet osobně rád, ale nestalo se poprvé, kdy zbozi, které bylo skladem bylo k dispozici až za dlouhou dobu. Špatný system skladových zásob očividně

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu. Skutečně pokud se jedná o produkt, který není skladem ihned na expedičním skladě v Nupakách, dochází k mírnému opoždění dodávky.

    Vždy v případě nutnosti dodání ihned druhý den či po Praze tentýž, doporučujeme vybírat z Nupak.

    Věříme, že u následující objednávky již budete maximálně spokojena.

    Budeme se těšit, tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Plzeňská pobočka je vždycky super
    • Jakýkoli jednání s pražskou stranou je příšerný

    Jdu si sem jen vyléčit frustraci z toho, že jsem u RA24C01334 nedostal dokument ze servisu, takže až příště budu po AMD něco chtít, vysere se na mě.

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu. U Vaší reklamace RA24C01334 je možné protokol k reklamaci zobrazit přímo v Můj Mironet. Nevidíme důvod proč by Vám byl jakkoliv odmítnut či nedodán.
    Veškeré reklamace jsou transparentně evidovány v systému a je možné se k ním kdykoli přes Váš login dostat.

    Reklamace grafické karty AMD byla z důvodu neprojevení závady zamítnuta. V případě, že máte se sestavou problém doporučuji využít možnosti placeného servisu a diagnostiky skutečné příčiny problému uvnitř Vašeho PC.

    Děkujeme moc za pochopení a jistě se budeme i v budoucnu těšit, tým Mironet.