Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • super rychlé dodaní druhý den
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlost dodání..

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Vynikají rychlost v dodání.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Nejlepší cena

    Zadna snad neni

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Cena.
    • Na pobočce jsem dostal technické informace
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé doručení
    • Příznivá cena
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Sortiment, ceny, spolehlivost. Bez zeleného zm.da.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • ok
    • nic

    ok

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlost dodání
    • Komunikace ze strany obchodu
  • Doporučuje obchod

    100 %

    ok

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé, spolehlivé, bezproblémové
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Super.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Rychlé a pohodlné

  • Doporučuje obchod

    No kde začít, u Mironet.cz jsem si objednal přehrávač Panasonic UHD. Okamžitě po zapnutí se projevila vada výrobku. Je to víc než 14 dnů a doteď nemám info! Servisní technik, který působil arogantně pan Rejpaši řekl, že tyto zařízení neopravujou. Což je přinejmenším zvláštní!

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den,
    děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu k reklamaci RA25C09000. Skutečně evidujeme tuto reklamaci Panasonic přístroje, který byl zaslán přímo do autorizovaného distributora k opravě. Velice se omlouváme za případné nevhodné odpovědi kolegy Raipashiho, který je skutečně technik servisní, avšak v divizi počítačů nikoliv Panasonic Bluray přehrávačů.

    Předáme kolegům na reklamační oddělení Vaší urgenci a věříme, že se jim podaří případnou reklamaci uspíšit.

    Děkujeme moc za Vaší trpělivost, tým Mironet

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost, dobrá cena, výborná komunikace internet.obchodu
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Komunikace, cena, dárek .... dekuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    funguje super

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlost dodání zboží.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Velký výběr zboží

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Chybou obchodníka mi byly vydány dva kusy zboží místo jednoho. Než jsem to zjistil a dostal se zboží vrátit, obchodník mi volal s tím, že - "jsem na kamerách a zboží musím vrátit". Když jsem odpověděl, že se nedostanu do prodejny dřív, než za týden, volající si s někým ověřoval "jestli to už není pozdě" a při vracení zboží na prodejně se ubezpečoval, že "vracím opravdu všechno". S Mironetem mám veskrze pozitivní zkušenosti (po zániku CZC) a věřím, že se takto nechovají všichni zaměstnanci. Celkově jsem však byl z tohoto nákupu silně rozladěný. (Cena jednoho kusu zboží byla kolem 1000,- Kč)

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den,
    Děkujeme Vám za zpětnou vazbu a velmi se omlouváme za nepříjemnosti, které Vám tento incident způsobil. Chápeme, že taková situace může být frustrující, a proto si vážíme Vaší spolupráce při vracení zboží. Věřte, že naším cílem je vždy poskytovat co nejlepší zákaznický servis, a omlouváme se, pokud došlo k situaci, která Vás rozladila. Věříme, že se to nestává běžně a uděláme vše pro to, abychom podobným situacím v budoucnu předešli. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a těšíme se na další nákupy u nás.

    Děkujeme za pochopení, tým Mironet