Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Nefunkční květináč na balkon, šrouby z uměle hmoty, které při montáži praskli, levný fake z Číny
Reakce obchodu Mironet.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu k nákupu truhlíku "PROSPERPLAST CROWN antracit 58 cm". Omlouváme se, pokud došlo k prasknutí při montáži. Určitě doporučujeme obrátit se přímo na naše reklamační oddělení, které Vám pomůže s řešením situace.
Co se týče Vaší zmínky o "fake z Číny", rádi bychom vysvětlili, že produkt je originálně vyráběn a prodáván pod značkou PROSPERPLAST, kterou jste si také zakoupil. Nejedná se o žádnou jinou značku.
Vaši záležitost předáváme našim kolegům z reklamací, kteří Vás co nejdříve kontaktují s možnostmi řešení.
Děkujeme za Vaši přízeň a důvěru.
S pozdravem, tým Mironet -
Nedoporučuje obchod
jednoduše mi byla zrušena objednávka bez udání důvodu, nepřišel ani mail o stornu, musel jsem zjistit stav objednávky pouze z trackingu na webových stránkách
Reakce obchodu Mironet.cz
Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu. Skutečně Vámi objednané zboží bylo kompletně vyprodáno a bylo skutečně vykryto pouze uvolněné množství přesně dle přišlé řady. Bohužel se jednalo o limitovanou kvantitu, která se upřesní přesně bohužel až v D1.
Bohužel u takto limitovaných produktů se toto skutečně může stát a neustále pracujeme na urychlení automatů, které toto v budoucnu již nedovolí (Pokémon TCG: SV8.5 - Elite Trainer Box / od 6 let)
Nával preorderů je enormní avšak kusy jsou omezené.
Určitě prověříme z jakého důvodu Vám nebyl doručen informační email o vyprodání, kde se i posílala nazpět informace k platbě nazpět. Kolegové prověří a budou Vás informovat.
Děkujeme moc za Vaší trpělivost, tým Mironet. -
Nedoporučuje obchod
- nevracejí peníze
Odstoupeno do 14 dnů a ani po 30 dnech nebyly peníze vráceny
Reakce obchodu Mironet.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za vzniklé komplikace. Bohužel jsme číslo účtu místo přes reklamační formulář obdrželi na email [email protected] a nedošlo tak ke spárování nevyzvednutého balíku s Vaší informaci. I přes to bychom Vás rádi informovali, že platba již byla odeslána na Vámi uvedený účet.
Prosíme Vás, abyste si ověřil přijetí platby, a pokud byste měl jakékoli další otázky nebo podněty, neváhejte nás kontaktovat na reklamačním oddělení email: [email protected] nebo na telefonu: 234 700 840.
Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti a děkujeme za Vaši trpělivost. Věříme, že vše je nyní vyřešeno k Vaší spokojenosti.
Tým Mironet -
Nedoporučuje obchod
Jedním slovem- katastrofa....
Objednané zboží bylo skladem s dodáním 1- 2 dny.
Objednáno 14.1. Dnes 21.1. volá řidič (Toptrans), že mi doručuje zásilku.
Já jsem si v objednávce určil PPL ParcelShop.
Teď nevím jak si zásilku převzít, když u Toptransu zásilku nelze do žádného ParcelShopu uložit.
Teď jsem si jistý, že u fa. Mironet již nic objednávat nebudu.Reakce obchodu Mironet.cz
Dobrý den,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu a velice se omlouváme za způsobené komplikace.
Bohužel došlo k chybě v našem nastavení možností dopravy, kdy nebylo zohledněno, že vzhledem k velikosti vaší objednávky na Victron Solární panel, není možné doručit zásilku do ParcelShopu. Proto jsme museli zvolit přepravu paletovou službou. O této změně jsme vás však měli včas informovat, což jsme bohužel opomněli, a za to se vám upřímně omlouváme.
Chápeme, že tato situace narušila vaši důvěru, a chtěli bychom vás ujistit, že jsme již přijali opatření, aby se podobné situace v budoucnu neopakovaly. Pokud bude třeba zajistit přesměrování zásilky na jinou adresu, kontaktujte nás prosím na adrese [email protected] nebo na telefonním čísle 234 700 800
Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za pochopení.
Tým Mironet -
Nedoporučuje obchod
Zboží mi dorazilo použité, špinavé a z krabice na mě vypadla faktura s reklamací předchozího zákazníka
Reakce obchodu Mironet.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za vzniklé komplikace. Vaši recenzi okamžitě předáváme našemu týmu podpory, který se celou záležitostí bude co nejdříve zabývat a prověří všechny detaily. Omlouváme se za nepříjemnosti a zajistíme, aby se situace vyřešila k Vaší spokojenosti.
Děkujeme za pochopení a trpělivost. Tým Mironet -
Nedoporučuje obchod
- Nevím :(
- Nedodávají zboží :(
Katastrofa. Utíkejte pryč jak uvidíte MIRONET !!!
Reakce obchodu Mironet.cz
Dobrý den,
velice děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Po zkontrolování Vašich objednávek vidíme, že došlo k drobnému zpoždění u jedné zásilky, která byla odeslána prostřednictvím Zásilkovny. Druhá zásilka již dorazila v pořádku. Mrzí nás, že předvánoční období způsobilo zpoždění a komplikace s doručením Vaší objednávky.
Doufáme, že Vaše další zásilky již proběhnou bez problémů a že se na nás budete moci opět obrátit s důvěrou. Rádi se postaráme o to, aby vše dorazilo v pořádku a včas.
Děkujeme Vám za trpělivost a těšíme se na Vaši další objednávku.
S pozdravem, tým Mironet -
Nedoporučuje obchod
Absolutně žádná komunikace. Chtěl jsem zrušit objednávku za kterou jsem zaplatil a nikdo semnou nekomunikuje. Nemám ani zboží ani zrušenou objednávku.
Reakce obchodu Mironet.cz
Dobrý den,
děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu. Bohužel u Vaší zásilky evidujeme čistě nepřevzatou zásilku bez komunikace naopak právě z Vaší strany. Dovoluji si doplnit, že se jednalo o nákup na splátky, který rozhodně nebyl nikterak hrazen jak zde uvádíte.
Obáváme se, že jste si nejspíše objednal zboží u více prodejců, jelikož u nás skutečně jste neuhradil ani korunu.
Předáváme Váš komentář kolegům na callcentru, aby Vás kontaktovali a případně s Vámi navrhnuli opětovné dodání či vyzvednutí přímo na provozovně.
Budeme se moc těšit, tým Mironet. -
Nedoporučuje obchod
- Odmitli ukazat zbozi pred prodejem.
Reakce obchodu Mironet.cz
Děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. U Vaší objednávky skutečně došlo k vyzvednutí na našem logistickém skladu v Nupakách, kde je bohužel obtížné přistupovat k produktům bez předchozího prodeje a vylogování z adresovacího systému. Vzhledem k těmto podmínkám doporučujeme v případě zájmu o prohlídku zboží zvolit některou z našich provozoven, například v Praze 4, kde je možné si produkty předem prohlédnout.
Vaši zpětnou vazbu bereme velmi vážně a zvážíme možnost zavedení předadresace před samotným prodejem, abychom tuto situaci v budoucnu zjednodušili.
Děkujeme Vám ještě jednou za cennou radu. Vaše názory nám pomáhají zlepšovat naše služby.
S pozdravem, tým Mironet -
Nedoporučuje obchod
Přišlo jiné zboží což se může stát, akorát vedle mě si byl jiný zákazník vyzvednout objednávku která byla také špatně.Udělejte si tam laskavě pořádek.
Reakce obchodu Mironet.cz
Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu. Skutečně u Artiklů se vždy řídíme EANem+PN a párováním díky automatickému inteligentnímu párování. Skutečně u Cartridgí došlo k jakémusi přepárování špatnému a je nutné jej ihned opravit.
Situaci kolega ihned opraví a bude Vás informovat o možnosti náhrady.
Děkujeme moc, tým Mironet. -
Nedoporučuje obchod
V popisu ochranného skla píšete, že podporuje funkci snímání otisku prstu. Není to pravda, takže zbytečně utracené peníze a přelepení skla.
Reakce obchodu Mironet.cz
Dobrý den,
děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu. Skutečně u Vámi objednaného a zakoupeného skla výrobce uvádí tuto funkci vč. otisku prstu. Dovoluji si tudíž Váš dotaz-zpětnou vazbu přeposlat přímo na product managera, který toto ověří a případně navrhne s kolegy z Callcentra řešení pro Vaší maximální spokojenost.
Věříme, že budete maximálně spokojen, tým Mironet. -
Nedoporučuje obchod
- Aspoň zavolali, že objednané zboží nemají. Asi se někde vytratilo.
- I když si objednáte něco, co se tváří jako skladem v několika kusech, neznamená to, že zboží dostanete.
Objednal, nedostal. Prý zboží již nelze dodat, ani objednat. Tak jsem objednal u konkurence, kam Samsung asi ještě normálně dodává.
Reakce obchodu Mironet.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi a omlouváme se za vzniklé komplikace. Bohužel se daný produkt skutečně doprodal a v současné době není dostupný ani u našich distributorů. Rozumíme Vašemu zklamání a rádi bychom Vám doporučili využít například služby hlídacího psa, který Vás může upozornit, jakmile bude produkt opět skladem. Snažíme se neustále zlepšovat naše služby, abychom předešli podobným situacím. Děkujeme za pochopení a doufáme, že v budoucnu budeme moci splnit Vaše očekávání.
S přáním hezkého dne a poděkováním za pochopení, tým Mironet -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Zboží z mě neznámého důvodu obchod poslal na Slovensko, takže místo dodání do 2 dnů jsem musel čekat do dalšího týdne. Místo omluvy mi na dotaz zákaznická podpora napsala, že zboží už je k vyzvednutí.
Reakce obchodu Mironet.cz
Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu. Vaše objednávka byla dle trasování celou dobu směřována na Vaší adresu přes přepravce Zásilkovna. Bohužel zde došlo nejspíše k špatnému přeložení v Zásilkovně a zásilka skutečně putovala jak píšete. viz. trasování a expedice z naší strany tentýž den dle předpokladu https://tracking.app.packeta.com/cs/Z4202452790
Určitě v případě této zkušenosti můžeme doporučit u budoucí objednávky využití z další nabídky přepravců, které máme v nabídce a budou Vám třeba i více vyhovovat. (DPD, PPL, GLS apod.)
Osobně si každopádně myslíme, že se muselo jednat o ojedinělé pochybení osoby v Zásilkovně, které se jen tak neopakuje. Velice je nám tohoto pozdržení zásilky líto a budeme rádi pokud nám toto zavlečení Zásilkovnou odpustíte.
Děkujeme moc, tým Mironet. -
Nedoporučuje obchod
- nedělají aktualizací zboží skladem
Nabízí něco co nemají a pak ruší objednávky přitom na strábkách svítí info že je zboží skladem !
Reakce obchodu Mironet.cz
Dobrý den, děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.
Velice se omlouváme za vzniklé potíže. Skutečně došlo u Vámi objednaného produktu ke kompletnímu doprodání u dodavatele a logistického skladu.
Pro přesné blokování skladových zásob doporučujeme vybírat z produktů skladem na skladě v Nupakách nikoliv skladů dodavatelů jako bylo u tohoto případu. Moc nás toto mrzí a jistě budeme pracovat na zlepšení výpočtu možné skladové zásoby a její blokace.
Věříme, že u následujícího nákupu již budete maximálně spokojen.
Děkujeme moc za pochopení, tým Mironet. -
Nedoporučuje obchod
Nulová následná komunikace
Reakce obchodu Mironet.cz
Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu. Nejsme si jistí zda skutečně Vaše recenze směřuje k objednávce ESET licence, která Vám byla zaslána přímo kolegy z VIP již necelou hodinu po objednání.
Předáváme tudíž k prověření, aby s Vámi bylo prověřeno. Jistě se muselo jednat o nějaké nedorozumění.
Budeme se těšit, tým Mironet. -
Nedoporučuje obchod
Ve čtvrtek objednáno, na webu uvedeno dodání následující den. V pátek nic, v sobotu nic, v neděli nic, v pondělí nic (v sobotu i v neděli má prodejna v ulici Hráského otevřeno). V úterý jsem zavolal na jejich informační linku, kdy že se mi chystají zboží dodat. Po dvou hodinách mi volali zpět, že odpoledne to bude.
Opravdu bylo, ale jestli díky mojí urgenci, nebo by to dodali stejně, čert ví. Bohužel to nebylo poprvé, od prázdnin 2024 se velmi zhoršili, co se týká dodacích lhůt. Nemám rád zeleného skřeta, ale asi mi nezbyde nic jiného, než začít nakupovat u něj.Reakce obchodu Mironet.cz
Dobrý den,
omlouváme se za zpoždění a komplikace, které jste při objednávce zažil. Bohužel, hned po novém roce jsme čelili výraznému opoždění u některých přepravek, které bylo způsobeno přetížením logistických systémů. Vaše zboží bylo na našem logistickém skladu a bylo potřeba pouze přemístit.
Na přelomu roku bohužel přepravní procesy nefungovaly ideálně, což mělo za následek opožděné dodávky. Pro příští objednávky doporučujeme využít možnost objednání přímo na našem skladu v Praze 4 nebo v našem centrálním skladu v Nupakách, kde zásilky zavážíme 3x denně a zaručujeme rychlejší dodání.
Znovu se omlouváme za způsobené komplikace a věříme, že vaše další zkušenosti s námi budou příjemnější.
Děkujeme za pochopení. Tým Mironet -
Nedoporučuje obchod
- Prodávají použité zboží, které jim lidé vracejí nebo ho používají jako ukázkové jako nové
Přestože jsem kupoval zboží jako nové, dostal jsem zboží použité. U myši byl otevřený obal s odstraněnou záruční samolepkou a špatně uzavřenou krabičkou, zároveň u baterie byla odstraněna ochranná páska, která brání kontaktu. Těch pár korun co na mironetu ušetříte v porovnání s konkurencí za to opravdu nestojí.
Reakce obchodu Mironet.cz
Dobrý den,
velice nás mrzí, že jste měl tuto zkušenost. Po prověření logů jsme zjistili, že u Vašeho výrobku došlo k otevření balení a vyzkoušení produktu na prodejně, aby si zákazník ověřil, zda myš vyhovuje velikostí. Rádi bychom Vás ujistili, že se nejedná o použité zboží, ale pouze o rozbalený produkt, který nebyl vůbec používán. Tento proces je zcela v souladu s možností vrácení zboží do 14 dnů dle platné legislativy, kdy se zboží stále považuje za nové, bez známek užívání a s plnou zárukou.
Vaši zpětnou vazbu ohledně označování těchto produktů předáme na zákaznickou podporu a reklamace, aby se nad tímto procesem zamysleli a případně zvážili lepší způsob označování těchto položek.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.
S pozdravem, Tým Mironet -
Nedoporučuje obchod
adventní kalendář z roku 2023 vydávají klmavě za kalendář na rok 2024; na poznámku k objednávce nereagují
Reakce obchodu Mironet.cz
Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu k objednávce. Skutečně u Vaší objednávky byl objednán kalendář 36015 viz. fotografie u produktu. Bohužel systém vždy expeduje dle objednání a nikoliv mění za jiné zboží variantu 36100.
Modelové označení roků bohužel BRIO používá pouze interně a nikoliv na produktech - roční označení Adventních kalendářů se moc neužívá, jelikož se každý rok jedná o 1-24.12.xxxx. Například CZ distribuce u tohoto kalendáře nyní dle feedů používá označení právě oněch 2024.
Velice nás tato komplikace mrzí a jistě Vám ji pomůžeme vyřešit.
Pokud tento nevyhovuje je možné produkt odebrat a zaslat zpět. Předáváme tudíž Váš požadavek na kolegy z reklamací, aby s Vámi dohodnuli možnost vrácení.
Děkujeme moc za pochopení a trpělivost, tým Mironet -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Spolupracuje s DPD
Objednávku, zaplacenou 26.12 mi doručili 2.1 - naprosto nedoporučuju, přehazování zodpovědnosti mezi jejich dorucovaci službou a skladem mne naprosto nezajímá. Dopravit zaplacenou objednávku po praze nemá trvat týden v žádném případě.
Dpd mi nakonec uložilo balík úplně jinde než objednáno, musel jsem jet metrem a autobusem do náhodné večerky...
Naprosto nedoporučuju, služby podpory byly k ničemu...Reakce obchodu Mironet.cz
Dobrý den,
omlouváme se za vzniklé komplikace s doručením Vaší objednávky. Rozumíme, že takové zdržení a nepříjemnosti s doručením rozhodně nejsou přijatelné. Bohužel, zpoždění vzniklo v rámci doručovací služby DPD a Alzaboxu, a i když se snažíme s našimi partnery spolupracovat co nejlépe, někdy mohou nastat situace, které ovlivní termín doručení.
V budoucnu Vám určitě doporučujeme zvážit využití našich alternativních dopravců, jako jsou PPL, GLS nebo Zásilkovna, kteří mohou lépe vyhovovat Vašim potřebám.
Děkujeme za pochopení a doufáme, že nám dáte šanci v budoucnu poskytnout lepší zkušenost.
Tým Mironet, -
Nedoporučuje obchod
Mají tam bordel a neví co je skladem a co nikoliv. Ale jinak se snažili a napsali mi omluvu.
Reakce obchodu Mironet.cz
Dobrý den,
velice se omlouváme za vzniklé komplikace s dostupností produktu. Rozumíme, že to může být frustrující, když dojde k vyprodání zboží, a je nám líto, že jsme Vás v tomto ohledu zklamali.
Věříme, že příště již vše bude k dispozici dle předpokladu a v dostatečném množství. Budeme se těšit na Vaši další objednávku a slibujeme, že se budeme snažit, aby Vaše zkušenost byla co nejlepší.
Děkujeme za pochopení a těšíme se na další spolupráci.
S pozdravem,
Tým Mironet -
Nedoporučuje obchod
Jasně jsem odmítl , aby mi byl zaslán dotazník a přesto mě obtěžujete .
Reakce obchodu Mironet.cz
Dobrý den,
velice nás mrzí, že Vám dotazník od Heuréky způsobil nepříjemnosti. Systém skutečně funguje tak, že při dokončení objednávky si zákazník může vybrat, zda chce nebo nechce dotazník spokojenosti obdržet. Je možné, že se Vám toto pole nepodařilo zaškrtnout, a proto dotazník přišel.
Na Vaši žádost nyní zajistíme, aby Vás Heureka z tohoto registru odhlásila. Pro příští objednávky doporučujeme při posledním kroku v košíku pozorně zkontrolovat tuto volbu.
Ještě jednou se omlouváme a budeme se těšit na další spolupráci.
S pozdravem, Tým Mironet