Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží bylo doručeno na druhý pokus v rozmasakrované krabici. Dopravní spolešnost mě upozornila na poškození obalu. Slibovala též kontrolu zboží a při nepoškozeném obsahu balíku i následné doručení... Přišly mi tři pytle kočičího steliva z toho dva roztrhané a rozsypané v karbici a kdoví kde ještě. Nutno dodat, že tři pytle o váze cca 30kg byly zabaleny v jedné měkké kartonové krabici, takže k poškození obalu nebylo daleko př i jakékoliv manipulaci. Chtěla jsme ušetřit. Místo toho řeším reklamace a stížnost na dopravu. Takže toto nikdy víc. Vřele nedoporučuji

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu, která nás samozřejmě maximálně mrzí. Určitě v takovém to poškození pří přepravě doporučujeme kontaktovat přímo naše reklamační oddělení, které Vám pomůže s řešením.

    Bohužel v některých případech, ať balíme jak balíme, tak přepravní společnosti pokud upustí balík z několika metrů na zem, může dojít k takovému to poškození. Doporučujeme neváhat a ihned hlásit.

    Nyní zajisté předávám kolegům na reklamacích, aby s Vám s reklamací pomohli.

    Budeme se moc těšit, tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Cena

    Dodané tlačítko Shelly Blu Button 1 bylo zřejmě vráceno jiným zákazníkem, protože bylo dodáno v nefunkčním stavu (šlo vyřešit updatem firmware) s vybitou baterií. Informaci, že by se nemělo jednat o tlačítko nové/nepoužité jsem nikde nenašel.

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu. Dle systému u tohoto produktu neevidujeme žádný jiný pohyb nežli od výrobce a přímo k Vám. Muselo se tudíž jednat již o starší FW z výroby za což se velice za výrobce omlouváme a jistě jsme mile překvapen, že jste takto updatoval firmware, kde Vám vše funguje jak má,

    Věříme, že u dalšího nákupu již budete mít vše dle Vašich představ a ideálně s posledním FW. Toto bohužel jako prodejce nedokážeme ovlivnit, jelikož produkty před samotným prodejem neotevíráme a ani netestujeme.

    Děkujeme moc za trpělivost, tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku zrušil na druhý den obchod. Nejspíš asi technická chyba v cenotvorbě. Nicméně nulová snaha obchodu řešit náhradu. Dorazila pouze okopírovaná věta jak se kolegové snažili sehnat náhradu. Na hledání spolu s odpovědí měla obě oddělení 15 minut, tedy nehledali..

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu. skutečně se jednalo o poslední kus, který nebyl ve skladě nalezen. Velice nás tato situace mrzí a necháme opět speciálně pro Vaší objednávku prohledat sklad a i staré lokace zda se kus nenalezne.

    Požádáme Vás o trpělivost a věříme, že vedoucí Expedice dojde k nalezení onoho posledního kusu.

    Děkujeme moc, tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé vyřízení objednávky
    • Musela být provedena reklamace, ale ani po reklamaci to nesplňuje bezchybnou dodávku.

    Sice rychlé vyřízené objednávky, ale byla provedena reklamace, ale ani po ní to není bezchybné, chyběly šrouby k uchycení područek na židli, chyběl kryt u mechaniky podsedáku.

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu u nákupu Red Fighter C1 herní křeslo zelená.
    Je nám velice líto pokud došlo ve výrobě ke špatné kompletaci balení. okamžitě Vaší zpětnou vazbu předáváme kolegům z reklamací aby s Vámi osobně probrali chybějící součást a doposlali.

    věřím, že danou věc vyřeší velice operativně, aby se dal produkt co nejrychleji užívat dle Vašich požadavků.

    Budeme se těšit, tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu a trpělivost.

    Musíme se velice omluvit o opoždění jeden den v expedici, kdy Váš balíček byl expedován již minulý pátek, kde počítáme, že vám bude max. v průběhu zítřka PPL doručen.

    viz. možnost sledování dopravy https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku?shipmentId=45180640817

    Děkujeme moc za trpělivost a ještě jednou se velice omlouváme, tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zásilku odeslali na úplně jinou adresu, na Z box někde do Prahy, přesto jsem zadával Z box v okolí svého bydliště (Opava), podle GPS souřadnic. Řešil jsem to s operátorem této společností, ten byl velice liknavý. Jediné co bylo nabídnuto, že mám zaplatit znova a že mi pošlou znovu mou objednávku. Výsledek byl pouze můj ztracený čas a zjištění, že cena není vše a je lepší zůstat u ověřeného dodavatel, než zkoušet některé firmy, tohoto přístupu a stylu fungování, které nějak a nijak fungují na našem trhu. A to ještě uvidím jestli mi vrátí peníze za moji objednávku, zatím nedorazily.

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu u Vaší objednávky 23582410.
    Je nám velice líto této zkušenosti, avšak skutečně u Vaší objednávky jste si zvolil místo dodání: "Zásilkovna - Z-BOX Praha 11, Chodov, Hráského 2231/25.Hráského 2231/25, 14800, Praha "

    Bohužel vše je řešeno systémem a automaticky. Danou adresu si můžete i překontrolovat přímo v adrese pro doručení, která je Vám ihned po vytvoření objednávky potvrzena emailem.

    Jakmile se zásilka navrátí zpět na náš sklad, jistě budeme zasílat peníze zpět či se můžete dohodnout s kolegy na Callcentru, ať Vám pošlou nový kus.

    Omlouváme se za případné komplikace, které bohužel nejsou 100% zaviněné naší stranou a věříme, že nyní když předám opět na naše Callcentrum, tak Vám dokážeme pomoci.

    Budeme se těšit, tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka po týdnu stále nedorazila!

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu. Skutečně Vaše objednávka ze dne 04.04.2024 09:07 byla dle systému expedována 04.04.2024 15:28 přepravní společností zásilkovna viz. https://tracking.packeta.com/cs_CZ/?id=Z6263175322

    Dle aktuálních dat dopravce skutečně vidíme zaseknutí balík někde u Zásilkovny na depu za což se velice omlouváme. Předáváme Váš podmět k pozdržení přepravní společnosti na naše Callcentrum, které Vám se situací pomůže k již řádnému doručení.

    Věříme, že vše bude velice rychle OK. Děkujeme moc za trpělivost, tým Mironet.

  • Zboží uvedeno jako možno objednat a po několika dnech zpráva-není skladem.

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu. Skutečně se nejednalo o produkt (Alcatel 2057D bílá), který byl skladem u nás v Nupakách avšak u dodavatele dle feedu k objednání. Ihned jsme jej po Vaší objednávce objednali avšak dodavatel skutečně měl vyprodáno. V tu chvíli bohužel nebyl ani k sehnání u jiného dodavatele, aby jsme jej pro vás objednali.

    Nyní předám kolegům z Callcentra Váš dotaz a připomínku s tím, že jistě vyberete alternativní telefon pro seniory.

    Budeme se moc těšit, tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • problém s dopravou

    Docela zásadní problém je s dopravou. Kurýr mi nedal vybrat termín doručení. Přijel dvakrát zcela nevhodně. U objednávky dopravu platím a ne málo. Opravdu si nebudu nechávat dávat balíček do boxu na sběrné místo a chodit tam. Měla jsem objednáno doručení do vlastních rukou.

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu u nákupu ochranného pouzdra FIXED Opus Pouzdro typu kniha pro Xiaomi 11T Pro černá.

    Bohužel pokud zvolíte doručení pomocí DPD je nutné počítat s termínem doručení v pracovním dni v průběhu dne. Pokud Vám toto nevyhovuje určitě doporučujeme využít přesně jak nabídl kurýr přepravu do boxu, kde si můžete vyzvednout přesně jak se Vám bude hodit.

    Bohužel Váš balík nyní stále vidíme jako nepřevzatý
    https://www.dpdgroup.com/cz/mydpd/my-parcels/incoming?parcelNumber=23615032462639

    předáváme tudíž na kolegy z Callcentra, aby s Vámi dohodnuli Vám nejvíce vyhovující doručení či případné definitivní odmítnutí zásilky.

    Děkujeme za pochopení a jistě se budeme těšit i v budoucnu, tým Mironet.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem vrátil v 14 denni lhůtě byla jen otevřena krabice, nepoužito, tak jak přišelo vráceno zpět, ale zřejmě proto, že se nejedná o levný vyrobek, tak mi vrácení není uznáno s tím, že je výrobek poškozen! Takže pokud počítáte s tím, že věc možná vrátíte, určitě si vyberte jiný obchod!

    Dokud jsem neřešil žádný problém, byl jsem s obchodem spokojen. Teď ale už vím, kam rozhodně ne! Zlatá Alza

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den,
    děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu u nákupu "PetKit Pura MAX inteligentní samočistící záchod pro kočky",

    dle systému u Vaší reklamace RA24C08055 evidujeme dle fotografické dokumentace mechanické poškození částí záchodu, kde jsou ulomené součásti mechanizmu otevírání, které Vám kolegové zajisté zaslali. Předáváme nyní k prošetření celé reklamace a dodávky avšak do současnosti podobný jev neevidujeme u žádného prodaného kusu a tudíž budeme muset prokonzultovat s výrobcem. Standardně skutečně takové to ulomené-mechanické poškození výrobce neuznává.

    V případě vrácení produktu v původním novém stavu, nemáme nikdy absolutní problém zboží vzít zpět. (prodeje evidujeme u tohoto modelu ve stovkách kusů)

    Věřím, že společně s výrobcem nalezneme řešení pro Vás vhodné, aby jste byl spokojen.

    Budeme se moc těšit, tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zrušili mi objednávku a nedali vědět

    Marně čekám na dodání objednávky, kterou mi bez udání důvodu zrušili a nedali mi o tom vědět.

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu.

    Bohužel dle systému vidíme Vaší objednávku 23571915 na Apple silikonový kryt s MagSafe pro iPhone 12 mini zelená, stornovanou přímo Vámi na přání klienta.

    Prosíme o upřesnění zda jste například nespletl objednávku či dodavatele.

    Děkujeme moc, tým Mironet.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

    • Zboží mi mělo být doručeno do tří dnů a už je to přes týden a zboží nedorazilo. Nespolehlivost

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu k nákupu "AVELI DISC 300 / řezačka / A4 / 300mm / až 8 listů"

    skutečně Vaší objednávku jsme zaevidovali 25.03.2024 20:28
    expedice proběhla 26.03.2024 07:53 Vámi zvolenou přepravou DPD viz. https://www.dpdgroup.com/cz/mydpd/my-parcels/incoming?parcelNumber=23615032461097

    dle systému DPD vidím balíček na doručovacím depu a tudíž nyní po svátcích bude doručen.

    velice se omlouváme za případné pozdržení přepravní společností a v takovém případě například doporučujeme u další objednávky výběr prémiového přepravce například PPL, kde je úspěšnost doručení vynikající.

    Děkujeme moc za Vaší trpělivost, tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pravydelně spoždění a ještě email jako by jsem za to mohl já za mě už nikdy Mironet to rači nic

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den,
    děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu, která nás velice mrzí. Skutečně Vámi objednaný produkt měl opoždění při přemístění na expediční depo a z tohoto důvodu by došlo k opoždění expedice o jeden den.

    Určitě v případě potřeby expedice ihned doporučujeme vybírat z produktů skladem v Nupakách, kde expedujeme většinou do jedné hodiny po objednání.

    Věříme, že i přes toto opoždění na nás nezavrhneme a případně se budeme moci v budoucnu těšit- (třeba i produktu ze skladu v Nupakách, kde budete jistě naopak překvapen rychlostí).

    Děkujeme moc, tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    do obchodu jem volal protože neměli dostanečně popsané technické parametry baterie - bez udání kapaicity a voltů a celkově zboží bez popisku. Když sem se konečně dovolal pán mi sdělil jiné hodnoty než ,které jsme potřeboval, pak se opravil že jsou to vlastně ty co potřebuju. Ještě jsem se ujistil, že opravu zboží dodají za dva dny jak píší na eshopu- Pán mi potrvdil, že ano, že zboží dodají do dvou dnů. Dokončil jsem objednávku a zboží zaplatil. Druhý den mi přišel e-mali že zboží bude za 3 týdny.
    Tak toto je přesně to jednání co od eshopu nechci a už zde nenakoupím. jen lež a podvod.

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu a upřesnění. Je nám velice líto této zkušenosti.

    Omlouváme se, avšak bohužel nedokážeme ovlivnit aktuální dostupnost u takto obrátkového zboží, kde se situace s dostupností mění každou minutou. (aktuálně pracujeme na finalizaci nasazení nového robota, který již nedovolí vytvořit objednávku na vyprodané zboží přesně na sekundu).

    Vámi objednanou baterii v době objednání skutečně měl již jen logistický sklad na druhé straně Evropy. Zde v ČR se chvíli před vyprodala.

    Aktuálně vidíme baterii v distribuci již i zde v ČR a tudíž pokud by jste měl zájem můžeme ji ihned expedovat na Vaší adresu na dobírku.

    Předáváme tudíž kolegům z Callcentra pro případný kontakt.
    Děkujeme za důvěru, tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bylo mi doručeno jiné zboží. Po reklamaci mi sice vrátili peníze, ale že prý správné zboží není. Přitom na stránkách mají 5ks skladem.

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu. Skutečně Vámi vrácené zboží bylo vydobropisováno a proplaceno.

    Ve chvíli vrácení bohužel nebyl kus pro výměnu dostupný, ale nyní se nám již podařilo doskladnit další várku. V případě, že si budete přát objednávku obnovit, určitě můžeme opakovaně odeslat.

    Předáváme tudíž na kolegy z Callcentra pro přímý kontakt.

    Budeme se moc těšit, tým Mironet.

    • Dlouhá dodací lhůta, po týdnu zboží ještě nedorazilo

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu. Skutečně produkt je nyní na příjmu přímo na expediční sklad Nupaky a bude dnes či max. zítra expedován.

    Velice se za tuto komplikaci omlouváme, a věříme, že již nyní vše proběhne vpořádku.

    Děkujeme moc za trpělivost, tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    klamavá reklama

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den,
    děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu. Je nám velice líto Vaší zkušenosti, bohužel skutečně Váš produkt byl v době odeslání objednávky již vyprodán na veškerých skladech. Jednalo se čistě o akční výprodej, který byl velice rychle pryč.

    Aktuálně pracujeme na nové technologii, která bude ověřovat finální stav přesně ve chvíli, kdy budete dokončovat objednávku. Věříme, že se již nebude po nasazení této komponenty opakovat.

    Děkujeme moc za trpělivost a jistě se budeme těšit někdy v budoucnu, tým Mironet.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nové zboží za plnou cenu bylo rozbalené

    Reakce obchodu Mironet.cz

    Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu u nákupu Xiaomi Portable Electric Air Compressor 2.

    Danou věc jistě prověříme, zda se jednalo pouze o dodání návodu či podobně, jelikož u tohoto produktu neevidujeme žádný jiný pohyb nežli od výrobce a směrem k Vám.

    budeme velice rádi v případě Vašich možností o doplnění z jakého důvodu se domníváte, že se jednalo o rozbalené zboží.

    Děkujeme moc, tým Mironet.