Přihlásit se a přidat příspěvek
  • GET RICH WITH BLANK ATM CARD, Whatsapp: +18033921735

    I want to testify about Dark Web blank atm cards which can withdraw money from any atm machines around the world. I was very poor before and have no job. I saw so many testimony about how Dark Web Online Hackers send them the atm blank card and use it to collect money in any atm machine and become rich {[email protected]} I email them also and they sent me the blank atm card. I have use it to get 500,000 dollars. withdraw the maximum of 5,000 USD daily. Dark Web is giving out the card just to help the poor. Hack and take money directly from any atm machine vault with the use of atm programmed card which runs in automatic mode.

    You can also contact them for the service below

    * Western Union/MoneyGram Transfer

    * Bank Transfer

    * PayPal / Skrill Transfer

    * Crypto Mining

    * CashApp Transfer

    * Bitcoin Loans

    * Recover Stolen/Missing Crypto/Funds/Assets

    Email: [email protected]

    Telegram or WhatsApp: +18033921735

    Website: https://darkwebonlinehackers.com

  • Jak málo stačí k totálnímu nasrání dlouholetého zákazníka - zavolat do Prahy na reklamace a poslouchat, jak mi někdo buzerantským hlasem přes mikrofon z Tesca vysvetluje, že mi nedá vyjádření ze servisu, které je pro mě stěžejní.
    Tak asi příště fakt ta Alza.

    • https://gitlab.freedesktop.org/drm/amd/-/issues/3092

  • Dobrý den, nemohu a nechci mluvit za všechny ať už co se týče reklamací nebo poškozených balíků či dokonce chybějících příslušenství v krabici možná jsem měl štěstí možná je to tak normální každopádně před nákupem přes E-shop Mironetu jsem jsem si pročítám ať už recenze tak i diskuze a velmi jsem zvažoval zda to risknout a nebo koupit zboží jinde, nakonec kvůli nižší ceně a zároveň i dočasné slevě jsem to risknul a i přes negativní recenze jsem zboží ( IPhone 15 128 Gb EU distribuce) objednal přes Mironet. Nemám žádné zkušenosti s reklamací a doufám ze co se týče apple produktů tak žádná ani nebude tudíž reklamaci hodnotit nemohu co ale hodnotit mohu byla rychlost dodání objednávky jeden den odpolene jsem objednal a druhy den odpoledne zboží bylo k výdeji na dodací adrese a to mě velmi potěšilo a co se týče balíčku tak vše bylo řádně zabaleno tak aby samotná krabice produktu nebyla nijak poškozena. Po rozbalení jsem produkt hned zkontrolova jak po fyzické stránce tak i po technické co se týče sériového čisla apod.. a vše bylo v naprostém pořádku tímto bych tedy za sebe chtěl poděkovat Mironetu za jejich práci a třeba zas někdy zabrouzdám na váš E-shop a něco objednám.

  • Kdysi to byl spolehlivý a slušný eshop. Momentálně se jedná o jeden z nejhorších eshopů. Sice se omluví za svá pochybení, ale to je vše. V Mironetu jsem nakupoval snad už 15 let, ale definitivně s touto nespolehlivou institucí končím. Pravděpodobně za ty roky došlo ke generační výměně zaměstnanců, a mladí mají zákazníky na háku.

  • Špatná zkušenost
    Koupil jsem vírivku na skladu Mironet v nupakoch
    Přivezl mi ji na dvoukolečku váha 37kg krabice dal jí před dveře a rekl: "Bohužel nic víc pro vás nemůžu udělat vždyť to váží jen 37kg"
    Chyběli 4schody dolů a 5 metrů kde stalo moje auto tak takový ma Mironet prístup k zákazníkům aby bylo jasno bylo to 22.12.2023

  • V březnu jsem ve společnosti Mironet zakoupil telefon, ne zrovna za levnou, S22 Ultra 256gb. Používám často mapy, po zhruba asi půl roce jsem zjistil, že mám vypálený displej. Zašel jsem tedy do autorizovaného servisu Samsung v Ječné ulici v Praze. Už se mi to jednou stalo, že se mi displej u Samsungu vypálil a Samsung mi bez problémů displej vyměnil. Když jsem přišel do autorizáku s telefonem od Mironetu, už jsem byl upozorněn na to, že se společností Mironet je problém co se týče záruky, že běžně mají telefony z Řecka, Albánie a různých míst východní Evropy. Tím pádem mi telefon neopraví i když by to udělali, řekli ať si zajdu do Mironetu, že se o záruku postarají tam.
    V Mironetu si telefon převzali a když jsem si stěžoval na to, jak je možné, že telefony jsou z východu, že s nimi Český Samsung s nimi nechce mít nic společného, tak mi pán z Mironetu řekl, že se mu to nelíbí, ale že prý se s tím nedá nic dělat.
    Po 14 dnech mi telefon vrátili, že na displeji nic nevidí. Prý v servisu někde v Německu, o čemž pochybuji. Když jsem ukazoval telefon s tím, že jsou asi v Německu slepí, se souhlasem technika šel telefon na druhou reklamaci. Telefon se opět vrátil a ve zprávě jsem měl, že telefon špatně používám. Myslel jsem si, že Mironet je něco jako Alza, bohužel už to není ten obchod v kterém jsem v roce 1999 bral počítač tenkrát asi za 50tis. Telefon mě stal 26tis. a nekupoval jsem ho v Mitonetu, abych ušetřil pár stovek, ale protože ho měli skladem. Po tomhle fiasku, kdy je vůbec nezajímalo za kolik jsem telefon kupoval a že to bylo v podstatě za výplatu technika, už nikdy elektroniku v Mironetu nekoupím a DOPORUČUJI VŠEM, AŤ SE TOMUHLE OBCHODU RADŠI VYHNOU, pokud tedy by měli rádi se dostat do problémů. Myslel jsem si, že Mironet je značka, která se vyrovná Alze, ale bohužel ne. Jsem ochotný tuto recenzi změnit v případě, že se mnou bude někdo normálně v Mironetu bavit.

    Nespokojený bývalý zákazník

  • Mají vytvořené recenze uměle, jinak za moc nestojí. Objednáte si to co mají skladem a za pár hodin Vám napíší, že danou věc skladem nemají a máte si objednat jinou, co je skladem. Ještě Vám napíšou, že sháněli danou věc jinde a nesehnali, google jí našel za 10 sekund skladem všude jinde. Hlupáctví a amtérismus v maximálním levelu. Ostuda obchodníků, vracím se k Alze a jiným. Mironet pro mě byl x let mrtvý a dál zase po zkušenosti bude. Ceny též nestojí za moc.

  • Negativní hodnocení. Zakoupil jsem tablet. Obě pečetě byly porušené a následně zalepené průhlednou izolepou a to se mělo jednat o nové zboží.

  • Objednala sem si zboží s okamžitou platbou s tím, že mi přijde do 2 až 3 pracovních dní a najednou den před tím, kdy mi bylo slíbeno dodání, tak mi v 21 hodin večer přijde mail, že bude zpoždění dodání o 2 dny, vědět to dříve objednám jinde.

  • NEVÍM, CO TO TADY LIDI PÍŠOU ZA NESMYSLY OHLEDNĚ REKLAMACÍ/VRÁCENÍ ZBOŽÍ. JE MI Z VÁS NA NIC. Toto je perfektní eshop, skvělá komunikace, rychlost doručení, i vrácení zboží není žádný problém. Peníze za vrácené zboží mi došly za 1 den. A žádný problém na reklamaci nebyl! Zamyslete se, co tu píšete za nesmysly! Poté se lidé bojí někde nakupovat!

  • Jak to tady čtu, tak se pomalu bojím. Telefon mám v servisu více, jak tri týdny a doposud se ani neozvali, zda je reklamace uznaná či ne. Když tam sám od sebe zavolám, nevědí nic, jen že zboží poslali někam do Německa.

  • Přidávám se k NEGATIVNÍMU hodnocení. Zakoupil jsem žehlicí prkno, které jsem reklamoval, protože zástrčka do zásuvky byla ohnutá a nelze ji zapojit. Navíc jsme zjistili, že spodní plastová noha byla výrazně odřená, odhaduji někde ze skladu těžkou technikou. Reklamace byla zamítnutá s odůvodněním, že reklamaci jsme nenahlásili do 48 hodin od převzetí. Jednak 48 lhůta se vztahuje pouze na kontrolu zboží po převzetí přepravcem, já jsem ho vyzvedával osobně na pobočce a jednak na nefunkční zboží je záruka 24 měsíců. My jsme prkno rozbalili a chtěli použít 1 měsíc od nákupu, to nemá žádný vliv na to, že prkno má vadu, která nebyla poznat běžnou kontrolou při nákupu. Po komunikaci s reklamačním oddělením mi nebyli schopni sdělit důvod neuznání reklamace mimo těch 48 hodin. Dotazník spokojenosti mi žádný nepřišel. Mohu se podělit o negativní zkušenost pouze zde, na sociálních sítích a nebo záležitost řešit s právníkem, ale kvůli 1000 kč nedává smysl. Vadí mi princip a přístup. Cítím se naprosto podveden, protože vím, že jsem v právu. Prkno mám doma, zásuvka nelze zapojit, prkno není ve funkčním stavu podle zákona. V Mironetu už nenakoupím. To si raději připlatím jinde.

  • Strasny eshop. Nechapu, jak tady fixluji ty recene, ze maji 98%, Zrejme to delaji tak, ze filtruji komu jej poslou. Kdyz mate problem, tak Vam ho neposlou. Me od nich dotaznik na Heureku nikdy neprisel, i kdyz jsem si zaklikla ze ho chci.
    Mam zkusenost u nich dve objednavky a obe vadne zbozi. Poprve telefon SAmsung, kde od novoty neslo BT. Chtela jsem reklamovat u Samsungu, ale odmitli me, ze mi to na zaruku nikdo neopravi, protoze je to šedý dovoz. Podruhe mi prodali pouzite mechanicky poskozenou zakladni desku. A odmitli ji vzit zpet v zakonne 14-denni lhute. Pry, ze se to (nevim na zaklade ceho] musi hlasit do dvou dnu od prevzeti!
    Arogantni chovani.
    I doprava je spatna, objednavala jsme ve stejny den v Alze dalsi podobne IT produkty a od Alzy mi to prislo o 3 dny drive.
    Takze jestli chcete vadne zbozi bez zaruky tak tato je spravny eshop.

  • Také jsem měl, před pár lety problémem s reklamací LG G6, díky jejich chybě mi reklamaci neuznali a navíc se chovali arogantně. Škoda

  • Do včerejšího dne jsem tomuto obchodu důvěřoval.
    Už ne, klamou s akčními cenami jako všichni (až na naprosté výjimky)!!! Pokud mám uvést konkr. příklad, paměti g.skill ripjaws V black 16GB 4000Mhz CL 15 - psáno pův. cena 6300,- a nějaký drobný, COŽ JE NAPROSTÁ LEŽ, tuhle položku totiž sleduju už dlouho a vždy byla kolem 5500,- takže chování úplně stejné jako např. obchodních řetězců, hrabat, hrabat, a zase hrabat!!!
    Průšvih je ten, že ke hlídání takovýchto akčních podvodů je třeba VŠECHNY položky sledovat dlouhodobě, což je prakt. nemožné, a zákon se k tomuto podvodnému jednání staví vlastně nijak.

  • Včera zakoupen nový Samsung S20. Dnes sem ho vracel. Nepouzity. Vratka zamitnuta. Telefon a uctenka mají odlišný imei. Dali mi najevo ze sem podvodnik a ze reklamace ani vymena neni mozna. Uctenka a krabice maji shodný IMEI ale telefon ma uplne jiny. Jelikož jde o dovoz tak bud oteviraji baleni nebo chyba je uz u Samsungu. Kazdopadne vse predavam na státní zastupitelství a ne na policii kvuli podvodu.

    • Dobrý den,
      děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu. Na základního interního šetření bylo u Vaší zakázky a dalších zjištěno

      Vámi nakoupený telefon 5022130138 SAMSUNG Galaxy S20 128GB šedá byl druhý den zkoušen vrácen na jiné provozovně nežli zakoupen a to dokonce s jiným IMEI. Bohužel reklamační technik řádně odmítl reklamaci přijmout bez záznamu do formuláře, že se jedná o jiný kus telefonu nežli Vámi zakoupený. Po žádosti ať společně založíte reklamaci jste telefon odmítnul/a vydat a reklamaci oficiálně založit.

      Na Vaší žádost byl zanesen požadavek o ověření v distribuci a u výrobce, což se stalo okamžitě po Vaší návštěvě a dále i urgováno společně s Vámi na základě emailu ze 4.12.2022, který jsme Vám zasílali v 16:29.

      V současné chvíli probíhá podrobné šetření a přezkum Vaší reklamace, kdy již bylo zjištěno, že jste historicky

      27.7.22 nakupil/a HUAWEI NOVA 9 128GB černá - vrácen 1.8.2022
      17.10.22 nakupil/a Google Pixel 6 5G 128GB černá - vrácen 24.10.2022
      24.10.22 nakupil/a HUAWEI P40 Pro 256GB šedá - vrácen 25.10.2022
      25.10.22 nakupil/a OnePlus 9 Pro 5G 12GB zelená - vrácen 31.10.2022
      31.10.22 nakoupil/a Google Pixel 6 Pro 5G 128GB žlutá - čekáme kdy nám jej také vrátíte

      Věříme, že celou věc řádně prošetříme a zjistíme, kde přesně vznikl problém. Zda se například nepomíchal telefon ve chvíli, kdy jste jej nakupal a vracel například i u jiného obchodu.

      Děkujeme moc za Vaší trpělivost, tým Mironet.

  • Katastrofa reklamovaný kávovar dodali až po 2.5 měsíci ve stavu jako kdyby cestoval po celém světě, chybí hadička na laté, uštiplá nádobka na kafé a cely kavovar byl špinavý od kávy i v nádobce na vodu, do reklamačního protokolu napsali pouze "oprava" nikdy více už od nich nic nekoupím...

  • Upozorňuji na tohoto prodejce. Jak již bylo zmíněno předemnou. Reklamace neřeší, jen výmluvy a lži.
    Nekupujte zde telefony pro distribuci EU. Telefony Samsung sice levnější, ale v případě reklamace si z Vás udělají dobrý den. Vás se nezastane ani Samsung.cz, jelikož jde o šedý dovoz pro Maďarsko. Takže smolík.
    Já: Samsung S21+ 256GB, po roce začlo zlobit nabíjení. Jediná možnost díky šedému dovozu je reklamace přes prodejce. Telefon za týden doma, že se závada neprojevila. Po domluvě s call centrem zaslán telefon znovu, včetně flash disku, kde je závada na několika videjích zaznamenána. Řešení prodejce? Telefon zasílají zpět, závada se neprojevila. Takže mám telefon za bezmála 30k, co není možné nabíjet. Nyní se budu obracet na ČOI, aby jednali oni (snaha o mimosoudní vyrovnání). Z infoliky pro reklamace jen lži. Telefon v pondělí převzali. Prý odeslali do Německa (ÚT a ST svátek) kde to otestovali, z Německa poslali zpět a v pátek odeslali mě. Se*ou si do huby. Bohužel pro ně, je to bude stát + cca 6k za soudního znalce a další výlohy.

    Takže pozor. Před rokem jsem se ani nedozvěděl, že se jedná o EU distribuci = autorizovaný servis vám nepomůže. Bude se v tom hrabat strejda z garáže, pardóóón, ze skladu v Mironetu. Jinak.. Zásilku břebalí a zašlou zpět. Je to hanba a dělají špatné jméno Samsungu. A ne jen jim, jak zde čtu.

    Uvidíme, jak mimosoudní, popřípadě soudní jednání.

    Všem, co zde píší své (ne)reklamace, držím palce a soucítím.

    Nechci slevu zadarmo.

  • sebrali mi peníze a zboží nedodali, každá reklmace končí, zjistíme to.
    takže jedině obchodní inspekce a soud.
    NIKDY jim neplaťte předem!!!

  • Jen bych chtěl varovat zákazníky před koupí reprosoustav v Mironetu. Možná i jinde. Reklamoval jsem reprobednu v záruce. Po více jak měsíci mi došla reprobedna poškozena-přepravce PPL. Chtěl jsem tedy vrátit peníze, samozřejmě i za druhou reprobednu. Na co by mi byla jen jedna. Nikde se nedá skoro sehnat. To Mironet odmítl!!! Odůvodnil to tím, že je poškozena jen jedna.
    Takže pozor při koupi páru. Jestli je prodávají po kuse, tak pozor na to!!! Pokud budete bednu vracet, ne měnit za novou protože ji už nemají nebo se navyrábí, tak druhou vám NEVEZMOU! Vždy kupujte reprobednu v páru, ne po kuse. Jinak při reklamaci dopadnete jak já. Teď mám doma jednu bednu na nic.
    Škoda že tak tento obchod jedná. Nedělá si moc dobrou reklamu.

    • Zlaté CZC

    • Zlaté CZC

    • Zlaté CZC