Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Jak může Mironet prodávat refurbished monitory jako nové? Viz objednávka 22095984. To je hodně velký rozdíl.

    • Dobrý den,
      dle objednávky vidím, že jste si osobně vyzvedl 2 nové monitory a 1 repasovaný PC. Prosím o bližší informace v čem nastal problém.
      Děkujeme.
      Tým Mironet

    • Nové s rokem výroby 2018 a v neoriginálním obalu?
      https://drive.google.com/folderview?id=1rGpTzPAFpMeRMAQ9vv29pAO-E0oz_TiP

    • Dobrý den,
      děkujeme za zaslání. Product manager mě informoval, že patrně došlo ke špatnému zaslání ze strany našeho dodavatele. Monitory nám můžete vrátit nebo Vám můžeme poskytnout slevu 500Kč. Co pro Vás bude lepší řešení?
      Děkujeme.
      Tým Mironet

    • Dobrý den,
      vzhledem k tomu, že se jedná o relativně nové monitory, bude určitě jednodušší si je ponechat a využít slevy.

    • Dobrý den,
      byl vygenerován dobropis se slevou, který obdržíte na e-mail a bude Vám proplacen.
      Děkujeme.
      Tým Mironet

  • mironet dodal vadny telefon, coz bylo overeno v jejich vlastni prodejne. misto aby jako kazdy, kdo to se zakaznikem umi, dodali jiny telefon a stary si vzali zpet, navrhuji ruzne neprijatelne machinace: kdo z vas by chtel zmazat vsechna data? bankovnictvi? mironet ze obchod , jako by z casu totality - tam si takto mohli vyskakovat se zakaznikem. nebo jsou tak chudi, ze nemuzou ani poslat telefon za 2000.- kc?? pro me to sachovani s mironetem je drazsi nez ten vadny telefon, radsi si koupim jiny nez abych prodelal 2000.- kc v hadkach s neochotnimy prodejci. jak jsem se docetl na zbozi.cz: tento postup je u toho obchodu znam - maji vzdy problem z reklamaci, prote je tam taky nikdo nedoporucuje. ja se jen muzu pripojit: obchadu se radsi vyhnete a kupte u profiku, treba na alza nebo jinde. velke zklamani. pro ilustraci si prectete z mailu:

    "....jsem vasim zakaznikem a dodali jste vadne zbozi. chcete abych vam duveroval a poslal telefon ktery ma banking, a ruzne jine osobni udaje a pro me denne nutne aplikace, misto aby jste duverovali VY, ktery jste udelali chybu a poslali novy telofon. ten si pote vyzkousim, nez projdu celym procesem pretahovani vsech dat a aplicaci. sami vite jak je to obtizne a kolik to stoji casu a penez (treba ve vasem servisu). abych vam tedy telefon poslal jen tak, a cekal treba 2 tydny, nebo mesic nepripada ani v uvahu. budte kulantni a naucte se jednat se zakaznike tak aby jste prokazali respekt - pak ho budete mit i vy.
    telefon jsem dal do vasi prodejny v litomysli (CompAct). kulantne si ho dlouho cely prohledl a znovu nastavil a resetoval a volal , a zjistoval u operatoru atd. Vedouci vasi partnerske autorizovane prodejny CompAct Litomysl. potvrdil, ze telefon se na internet s dotycnou sim kartou nepripoji, ackoli ve vsech jinych zarizenich fungovala bez problemu. vsechno zkusil. spojte se s nim a nechte si vse potvrdit, a pote co poslete novy telefon, treba i na vasi prodejnu v litomysli, tak mu prinesu muj telefon. on vse overi, vyzkousi a pokud ten novy bude fungovat jak ma, tak prenese vsechna moje data do noveho zarizeni a muj telefon vam muze zaslat. takto by jsem meli i vse pojistene pokud neduverujete zakaznikum, od kterych prave tu duveru vyzadujete..."

    a odpoved borcu z mironetu zni takhle:
    "Dobrý den,
    Pokud má telefon nějakou závadu tak je potřeba ho reklamovat, výměna na místě bohužel není v tomto případě možná. Telefon musí projít reklamačním procesem, doporučuji tedy z něj smazat všechna data, odhlásit účty a donést kompletní balení na prodejnu kde jste telefon vyzvedával.
    Za komplikace se velice omlouvám"

    je videt, ze na vas nemaji cas, a nechteji se tim zabyvat. proto taky nemaji na strankach moznost ten jejich obchod hodnotit... ani dotaznik ke spokojenosti nakupu neposilaji, asi se boji negativniho hodnoceni.

    • Dobrý den,
      skutečně je to tak, že pokud má telefon závadu, je nutné jej reklamovat - a my jej poté zašleme do autorizovaného servisu k opravě - z toho důvodu je nutné z telefonu odstranit osobní údaje.
      Dotazník spokojenosti nákupu s naším obchodem zákazníkům zasílá přímo Heuréka, máme mnoho pozitivních recenzí - viz https://obchody.heureka.cz/mironet-cz/recenze/overene
      Děkujeme.
      Tým Mironet

  • Rozhodně obchod nedoporučuji! Koupil jsem zde "tichou myš" Logitech za více jak 600czk, která ale není tichá, resp. kolečko je opravdu hlučné. Reklamaci mi zamítli, i když zboží nesplňuje inzerované parametry. Šmejdi.

    • Dobrý den,
      bohužel dle jména nemůžeme najít váš nákup. Prosím o číslo objednávky/faktury nebo reklamace, abychom mohli prověřit.
      Děkujeme.
      Tým Mironet

    • RA21C13178

    • Dobrý den,
      bohužel dle autorizovaného servisu se závada neprojevila, z toho důvodu tedy reklamace byla zamítnuta.
      Děkujeme.
      Tým Mironet

  • Dobrý obchod, ovšem než něco budete reklamovat. Koupil jsem zdroj se sedmiletou zárukou a pátý rok se nejspíš roztekly kondíky, takže šel na reklamaci. 35 dní později jsem volal do Prahy na reklamace a bylo mi řečeno, že pokud reklamujete po více než dvou letech, tak už se na to nevztahuje 30ti denní lhůta, kdy obchod musí věc buďto opravit, nebo dát věc novou, případně vrátit peníze. Takže můj zdroj je teď v servisu a prý neběží žádná lhůta a tak když to preženu, tak podle pana s kterým jsem se spojil, mužu čekat třeba 10 let na opravu a nemám nárok na nic. Docela mě v tomto případě zajímá názor ČOI.

    • Dobrý den,
      skutečně je to tak, že při překročení zákonné záruky 2 roky již není 30ti denní lhůta pro vyřízení. Samozřejmě se snažíme vyřídit všechny reklamace co nejrychleji, bohužel však nedokážeme urychlit opravu v autorizovaném servisu.
      Tým Mironet

    • Aha a když to je ve dvouleté záruce tak tu opravu v autorizovaném servisu urychlit dokážete protože na to máte 30 dní, že? Tady už je Vám to akorát jedno. Moc krásný přístup a podvod s prodlouženou zárukou, kterou si může obchod nastavit jak chce a chudák spotřebitel se to dozví až se začne zajímat co se děje s jeho zbožím.

  • Je mi to líto, ale tenhle obchod mě zklamal na plné čáře. Fandil jsem jejich "reinkarnaci" na trhu, ale teď už vím, za jakou byla cenu. Koupil jsem telefon S21+ od nich, cena slušná, k tomu měl být připsán bonus 3500 Kč od Samsung. Bohužel mi dnes výrobce volal, že Mironet dodává zboží z východního trhu, necertifikované, a proto jej z bonusové akce vyřadili. Takže díky Mironet, mám shit z Bulharska a ještě za cenu dražší, než by byl originál od výrobce. Máte poslední šanci si to u mě spravit a adekvátně reagovat! David Malík

    • Dobrý den,
      mrzí nás, že nejste spokojen. Jedná se o kvalitní EU distribuci, přesně tak jak uvádíme na našich stránkách.
      Tým Mironet

    • Aha, takže Samsung si to vymyslel ?!? Tak mi ten bonus zajistěte!!! Bulharsko je možná EU distribuce, ovšem pouze v pozici překupníka, takže na svých stránkách lžete, a proto zde není možné vkládat recenze a o produktech diskutovat bez cenzury. Jste ostuda trhu.

  • Nejhorší zkušenost mého života. Koupila jsem tam telefon Samsung nebyl vůbec levný samozřejmě. Další den jsem ho tam přinesla s tím že v displeji se mi roztekl nějaký fialový flek podotýkám že jsem to reklamovala hned 2. den, od zakoupení. na což mi odpověděli že to prověří a dají mi vědět. Tři týdny potom mi bylo řečeno že jedná se o závadu telefonu a že mi ho opraví. Já jsem řekla že nechci aby mi nový telefon opravovali ale chci dostat prostě nový ne vadný telefon. Na což mi bylo sděleno že samozřejmě nový telefon dostat nemůžu a že musím čekat na opravu ještě další měsíc, tak samozřejmě ta oprava se protáhlo skoro na dva měsíce. Takže za 27000kč dostala jsem pomalu tri měsíce čekání na svůj telefon, a hned od začátku už byl rozbitý. Už nikdy nikdy v životě tam nic nekoupím. Alza vymění za nové zboží i po půlročním použití.prostě ani náhodou

    • Dobrý den,
      bohužel dle jména nemůžeme najít váš nákup. Prosím o číslo objednávky/faktury nebo reklamace, abychom mohli prověřit.
      Děkujeme.
      Tým Mironet

  • U Mironetu nakupuji již řadu let,

    většinou slušná cena a nebyl s ničím problém. V dubnu jsem objednal grafickou kartu ASROCK 5500XT, kterou měli skladem. Po dokončení mojí objednávky bylo zboží stále skladem, až po několika hodinách nikoliv, tzn. asi byl k dispozici více než 1ks. Další den mi dorazil email o zrušení objednávky z Call Centra:

    "Dobrý den,
    Ještě jednou děkujeme za Vaši objednávku! Bohužel z důvodu kompletního vyprodání produktu nejsme schopni Vaši objednávku vyplnit.
    Z tohoto důvodu jsme nuceni Vaší objednávku stornovat. Věříme, že si vyberete jiný produkt, který svítí skladem.
    Za případné komplikace se moc omlouváme!"

    Vzhledem k nedostatku grafických karet a že byla ještě za slušnou cenu se jednalo o "podraz" buď od Mironetu nebo někoho z jeho zaměstnanců, ten prostě zrušil objednávku/objednávky a zboží si vzal sám. Navíc ještě ten styl psaní jak z translátoru.

    • Dobrý den,
      bohužel nejen s dostupností grafický karet je teď problém po celém světe. Někdy může být problém s aktualizací skladové dostupnosti za což se omlouváme. Objednávka byla vytvořena 26.4. v 19:20 a informace o nedostupnosti byla odeslána 27.4.v 11 hodin. Vzhledem k vnitřní kontrole opravdu není možné, aby si zboží přivlastnil zaměstnanec.
      Tým Mironet

  • Ma zkusenost s Mironetem. Koupil jsem disk, disk fungoval, ale kdyz se pocitac uspal a nasledne probudil, tak se jiz neobjevil (bylo nutne restartovat pocitac, aby byl znovu videt). Disk jsem se tedy rozhodl ve 14 denni lhute vratit. Pri vraceni mi bylo receno, ze je na disku promackly plech. Jsem si absolutne jisty, ze jsem disk vracel ve stavu ve kterem jsem ho dostal - rikam to panovi, pak rika, to je mozne, ale ja to sem musim takhle napsat. Posleme ho na posouzeni a dame Vam vedet - pristi pondeli. Je pristi patek a stale se nic nedeje, zacinam tedy patrat, zcela nahodou objevim, ze u reklamace pribyl komental od reklamacniho technika ze disk ma narazeny roh. Volam tedy na reklamace, pak rika, ze to proveri. Po chvili mi rika, ze se dival a fotografie a disk je skutecne narazeny na rohu. Rikam mu, ze disk uz jsem takto dostal. Odpovida, ze mi veri, ale ze se bohuzel neda nic delat. A ze jedina sance je poslat disk na mimozarucni posouzeni - na ktery se vsak nevztahuje 30 dni lhuta po ktere lze vratit penize pri reklamaci. Jestli chci tuto moznost vyuzit, mam si disk vyzvednout a zaslat znova do Mironetu na posouzeni. Kdyz se ptam, proc bych mel disk vyzvedavat a znovu ho posilat zpatky - dostavam odpoved, ze to vlastne neni nutne (?). V Mironetu jsem jiz v minulosti par veci zakoupil a vzdy to bylo relativne bez problemu. Po teto zkusenosti s touto firmou do budoucna koncim - prijde mi to jako vysmech zakaznikum. Paradoxni je, ze disk normalne funguje (krome uspani, coz evidentne nema mechanickou pricinu), takze argumenty ze je nekde pramacly, pripadne narazeny jsou zcela irelevantni. Z mojeho pohledu - dostal jsem produkt, ktery nefunguje ta jak ma. Pri vraceni nemyslne tvrzeni ze disk je promacklu. Nasledne dalsi nesmyslne tvrzeni ze disk ma narazeny rok. Pak nesmyslna zadost o vyzvednuti + nasledne zaslani zpatky. A nakonec dani noze na krk s tim, ze mam poslat disk na mimozarucni posouzeni a pripraveni se o 30 denni lhutu pro reklamace.

    • Dobrý den,
      z pochopitelných důvodu je nutné zboží vracet ve stejném stavu v jakém bylo při převzetí při prodeji. Pokud by při převzetí bylo poškozené, je nutné na to upozornit a zboží nepřevzít. Bohužel vzhledem k poškození je nutné věc řešit formou mimozáručního posouzení.
      Tým Mironet

  • Včera jsem řešil reklamaci chytrých hodinek v Dobřejovicích, neskutečně ochotně se mě věnoval vedoucí reklamací, vše vyřešeno k mé veliké
    spokojenosti. Fantastický přístup a ochota , vřele doporučuji.

    • Dobrý den,
      děkujeme za pozitivní reakci a jsme rádi, že jste s našimi službami spokojen.
      Budeme se těšit na Vaši další návštěvu.
      Tým Mironet

  • Dobrý deň, objednala som dvoje Samsung sluchátka EHS61ASFWE. Zásielka mi prišla včera. Pri nižšej hlasitosti sa zdali byť v poriadku.. Ale ako náhle je hlasitosť najvyššia ľavé slúchadlo na slúchadlách chrapčí. Myslela som že teda to bude len jeden chybný kus.. Ale teda vyskúšala som aj druhé slúchadlá a tam je to tak isto.. Sklamalo ma to. :/ ak by som to reklamovala poštovné by som si musela zaplatiť na svoje náklady.. - čo teda pri cene objednávky cca 10€ je poštovné cca 2,5 € dosť navrh..

    • Dobrý den,
      v případě uznané reklamace můžete nárokovat úhradu vynaložených nákladů - podrobné informace naleznete na tomto odkazu https://www.mironet.cz/info/reklamace/reklamacni-rad-a-servis+kc106/
      Tým Mironet

  • Dobrý den,
    chci Vás upozornit, ať na svých stránkách nezavádíte zákazníky.
    Před Vánoci jsme objednali Macbook Air M1 právě u Vás, protože jste u tohoto modelu měli garanci dodání 31.1.2020 pokud objednáme ještě dnes. V žádném jiném obchodě tyto Macbooky skladem nebyly.
    31.1. přišla na mail tato zpráva:
    "S lítostí Vám musíme oznámit, že došlo k prodlevě při přesunu zboží z externího skladu na expediční. Zboží Vám bude dodáno o jeden až dva pracovní dny později. "
    4.1 žádná zpráva, proto jsem volala na Vaše callcentrum, kde mi operátorka oznámila, že tento model vůbec nemáte a budou v březnu. Když jsem se ohradila, že sice vím o špatné dostupnosti tohoto modelu ale proč tedy garantujete dodání, přesvědčovala mě, že se jednalo o garanci dodání do Vánoc (nejednal). O nesmyslném mailu o prodlevě při přesunu a že zboží dodáte o 1 až 2 dny později ani nemluvím.
    Kdybyste v komunikaci nelhali, už jsme mohli mít notebook doma od jiného obchodníka. U Vás si opravdu už nic nekoupím a to ani na firmu ani soukromě.
    Adela Hrivnáková

    • Dobrý den,
      velice se omlouváme za chybný údaj o dostupnosti, který byl nastaven product managerem. Kolegyně z callcentra poté vycházela z této starší informace.
      Údaj jsme již opravili a do budoucna budeme pečlivěji kontrolovat aktuálnost dostupnosti.
      Děkujeme za reakci a ještě jednou se omlouváme za vzniklou situaci.
      Tým Mironet

  • Koupil jsem váhu Xavax Philina bambusová v popise jsem nikde nenašel že se jedná asi o použitý kousek. Po rozbalení jsem našel škrábance na displeji a na zadní straně, na displeji nebyla folie. Nejsou to velké škrábance, dá se to přežít, ale u nového kousku mě to celkem překvapilo.

    • Dobrý den,
      nové zboží prodáváme originálně zabalené tak jak nám jej dodá dodavatel - mohlo by se jednat o vadu z výroby. Rozbalené nebo bazarové zboží je vždy zřetelně uvedeno v názvu produktu. Prosím o číslo objednávky/faktury, abychom mohli prověřit.
      Děkujeme.
      Tým Mironet

    • Objednávka č.: 21806352, děkuji za reakci, ale k vzhledem k ceně to dál řešit nebudu. :-)

  • Objednala jsem rovnou tři kusy ochranných skel na mobilní telefon, avšak po otevření jsme zjistili, že ANI JEDNO ( dvě stejně značky, třetí jiná značka) nepasovalo na daný mobni telefon. Jeden kus se ani vzdáleně nepřibližoval rozměrům a ty dva další byly zase moc velké.

    • Dobrý den,
      mrzí nás, že skla nejsou kompatibilní s Vaším telefonem - neměl by být problém je vrátit. Prosím o číslo objednávky/faktury, abychom mohli prověřit.
      Děkujeme.
      Tým Mironet

  • Objednala jsem rovnou tři kusy ochranných skel na mobilní telefon, avšak po otevření jsme zjistili, že ANI JEDNO ( dvě stejně značky, třetí jiná značka) nepasovalo na daný mobni telefon. Jeden kus se ani vzdáleně nepřibližoval rozměrům a ty dva další byly zase moc velké.

    • Dobrý den,
      mrzí nás, že skla nejsou kompatibilní s Vaším telefonem - neměl by být problém je vrátit. Prosím o číslo objednávky/faktury, abychom mohli prověřit.
      Děkujeme.
      Tým Mironet

  • Z této stránky jsem si objednala zboží (za celkem dost peněz) 29.11. Zboží údajně bylo skladem a mělo být dodáno do 4.12., na což jsem se ještě extra ptala, zda se stihne, prý ano. Když jsem se tedy 4.12 ptala, jak je možné, že jsem ještě nedostala ani info od pošty, tak prý balík ještě ani nebyl předán. Dnes je 10.12. a zboží stále doma nemám, ani nevím, kde se balík nachází. Nyní už je to sice problém spíše české pošty, ale i tak. Zboží bylo teprve 6. nebo 7.12. odesílatelem předáno poště, takže doručení do 4.12. bylo prostě od začátku nemožné.

    Docela mě překvapuje, že i nyní garantují dodání zboží do Vánoc jakoukoli dopravou. Dnes jsem se dovolala na poštu, po půl hodině, a bylo mi sděleno, že můj balík je zpožděný a přijde do 10ti pracovních dnů, snad. Sledování zásilky se zaseklo na datu 7.12. Takže ani se zbožím objednaným 29.11. nemám záruku, že budu mít zboží do Vánoc doma.

    Nejde mi ani tak o to, že by doručení trvalo tak dlouho, ale jde m hlavně o ten přístup. Kdyby bylo rovnou na stránkách uvedeno, že zboží přijde třeba do 20.12., tak jsem teď naprosto v klidu a nic neřeším. Bohužel se mi ale nelíbí slibování něčeho, co nejde splnit. No teď nezbývá než doufat, že zboží do Vánoc přijde, jinak jsem díky Mironetu bez dárků.

    • Dobrý den,
      omlouváme se za zpoždění při dodání zboží, bohužel jsou přepravci vzhledem k velkému množství zásilek v těchto dnech velmi vytíženi. Ze sledování zásilky vidím, že Vám byla 11.12. v pořádku doručena.
      Tým Mironet

  • Dobrý den , místo dvou objednaných kusů zboží přišel jen jeden.. Po reklamaci mi firma sdělila , že věc předá expedici a případně ( připadal jsem si jak kdybych chtěl firmu ošidit o celých 80 korun) mi zašle chybějící zboží . Od té doby 8 dní ticho po pěšině . Žádné vysvětlení.. nic. Takže u mě NEVERMORE a nedoporučuji nikomu dalšímu !!

    • Dobrý den,
      mrzí nás pokud zásilka nebyla kompletní - prosím o číslo objednávky, abychom mohli prověřit a napravit.
      Tým Mironet

  • Koupil jsem si u Mironetu Oculus Rift S. Po pár hodinách přestal fungovat (nejspíše vadný kabel), tak jsem to tedy poslal na reklamaci. Reklamace přijata, v pořádku. Pak se měsíc nic nedělo, tak jsem po přečtení přispěvků tady měl trochu obavy.

    Ale nakonec to dopadlo dobře, poslední den reklamace jsem zavolal na reklamační oddělení, že nebyla dodržena zákonná lhůta pro reklamaci a chci odstoupit od smlouvy. Technik se podíval podle čísla na reklamaci, řekl že se zboží ještě nevrátilo k servisu a byl mi okamžitě nabídnut dobropis, který jsem přijal. Peníze byly zpátky na účtě do dvou dnů.

    Takže za mě dobrý, asi se snaží zlepšit reklamační servis.

    • Dobrý den pane Kubíčku,
      omlouváme se, že reklamace v autorizovaném servisu v tomto případě trvala tak dlouho. Bohužel nebylo možné z naší strany urychlit.
      Tým Mironet

  • Před několika lety jsem u Mironetu koupil monitor na grafiku a nic víc, vše OK až do loňského roku, kdy mi začaly chodit nevyžádané maily na podporu jejich nadace „Projekt Počítače dětem“. Žádost o výmaz osobních dat zůstala nevyslyšena, resp. ignorována. No a teď jejich partneři mají tu drzost otravovat napřímo. Jsem zvědav, co poradí, / zařídí ÚOOÚ.
    Vážení tuhle firmu fakt nebrat je to banda tupých arogantních ignorantů.

    • Dobrý den,
      na jaký e-mail byla žádost zaslána? Standardně všechny e-maily vyřizujeme do 4 hodin od přijetí. Prosím o přeposlání dané žádosti na [email protected] k dořešení.
      Děkujeme.
      Tým Mironet

  • Dobrý den,

    28.5. jsem na IČO zakoupil tiskárnu HP Pagewide 377dw, která byla 4.6. doručena.

    Po měsíci přestalo fungovat síťové připojení, což je v kancelářském provozu nezbytnost při sdílení s více PC.
    Níže malý souhrn, jak efektivní Mironet je při reklamacích:

    16.7. tiskárna doručena na reklamaci
    12.8. první připomínka ohledně stavu reklamace - bez odpovědi
    18.8. druhá připomínka ohledně stavu reklamace - "Zařízení je stále v servise, hned jak se zboží vrátí budeme Vás pomocí e-mailu kontaktovat."
    19.8. dotaz na odhadovaný termín opravy - bez odpovědi
    14.9. tiskárna doručena zpět na firmu s vyjádřením k reklamaci: "oprava". Po zapojení do sítě opět ten samý problém.

    Dva měsíce se tiskárna válela bůh ví kde a stav je stejný, s jakým jsem ho na reklamaci posílal.
    HP ani Mironet už nikdy více.

    MV.

  • Koncem června 2020 jsem v Mironetu zakoupil hodinky Galaxy Watch 46mm.
    Bohužel, přestože výrobce garantuje vodotěsnost do 50 m (5 ATM), hodinky nepřežily plavání v moři (pravdepodobně do nich "nateklo" - přestal fungovat senzor tlaku, výdrž baterie klesla z několika dní na cca 4-6 hodin, náhodné samovolné vypínání). Přiznám se, že po přečtení příspěvků na několika zahraničních fórech (často bylo zmiňováno, že Samsung reklamace tohoto typu neuznává) i zde na Heuréce jsem byl skeptický, ale přesto jsem se rozhodl uplatnit reklamaci. Průběh shrnu v pár bodech:

    - přijetí reklamace na prodejně v Karlíně (Praha 8) - naprosto profesionální, s úsměvem, při prohlídce hodinek před přijetím kontatováno (podle skutečnosti), že vypadají jako nové
    - průběh reklamace jsem sledoval na webu, bohužel, tři týdny bez updatu
    - cca týden před vypršením 30 denní lhůty jsem se rozhodl zavolat na reklamační oddělení Mironetu
    - hovor byl zodpovězen téměř okamžitě ochotným pracovníkem, který mi sdělil, že se hodinky nacházejí v zahraničním servisním středisku, protože se jedná o EU distribuci (s tím jsem ovšem byl zcela srozuměn už při nákupu) a pokud bych do toho třicátého dne neměl info o vyřízení reklamace, mám znovu zavolat
    - třicátý den jsem tedy znovu zavolal na reklamační linku. Hovor opět zodpovězen téměř okamžitě, stručně jsem vysvětlil oč jde, ochotným (opět) pracovníkem mi byly nabídnuty varianty řešení. Protože hodinky jako takové jsou super, požádal jsem o řešení výměnou za nový kus. Pracovník reklamací přislíbil výměnu zadat do systému a zároveň sdělil, že na prodejně v Praze 8, kde jsem preferoval vyzvednutí, jsou nové hodinky skladem.
    - hovor proběhl cca v 11 hodin, kolem 13 jsem se dostavil na zmíněnou pobočku. Po sdělení čísla reklamace mi byly hodinky (opět s úsměvem) vyměněny za funglovky.

    Resume: EU distribuce znamená výrazně nižší pořizovací cenu, ale také nutnost uplatňovat případnou reklamaci u podejce. Přístup pracovníků Mironetu jak na pobočce, tak ma reklamační lince mě přesvědčil, že u dobrého prodejce se opravdu neníčeho bát.
    Díky