Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Kdysi (začátek roku 2017) měl Mironet slušné jednání. Na hodnocení Michala Kružíka (kopíruji):
    "Nakupoval jsem zde poprvé a naposled. Nedoporučuji !!!!!! Kupoval jsem pouzdro na mobil https://pouzdra-mobily.heureka.cz/pouzdro-imymax-xiaomi-redmi-note-4-cerne/
    No jasně že to pouzdro na LTE nesedí !!!!!!!
    Rámeček je z tvrdého a křehkého plastu. Po vložení telefonu do pouzdra, to pouzdro ve všech rozích popraskalo a vsechny rohy upadaly. Posláno na reklamaci a ta byla po třech tejdnech zamítnuta z důvodu mechanickeho poškození. Jinak jsem informoval Čoi a vše předal DAS. Někdo si řekne 300kč ale jde oto že oni nakoupili nějaký zmetky z Číny a mi to máme platit? Jen pro info taky sem si objednal pouzdro z Činy. Rámeček je z tvrdého a gumoveho materiálů a hlavně stál 3eura včetně poštovného !!!!!!!" Zareagoval pan Jungmann (Mironet) takto: "Dobrý den pane Kružíku,
    těchto pouzder jsme prodali přes 200ks a zaznamenali jsme pouze dvě reklamace. Mrzí mě, že váš kus popraskal, rozhodli jsme se vystavit dobropis a částku vám tedy vrátíme.
    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Jiří Jungmann
    Vedoucí prodejny P7
    [email protected]"

    Pak jsem koupil u Mironetu pouzdro na mobil já a domníval se, že v případě problému budou postupovat stejně. Úchyty ve všech rozích popraskaly za 3 týdny při velmi šetrném zacházení také, takže jsem ho poslal zpět a reklamoval, bohužel již neúspěšně. Mironet pouze sdělil, že jim dodavatel pouzdra napsal „Zboží vykazuje známky mechanického poškození způsobené nepatřičným zacházením, které se neslučuje s rozsahem záruky poskytované výrobcem. Z toho důvodu je reklamace vyhodnocená jako neoprávněná.“ Po třech týdnech používání!

    Napsal jsem pár mailů, ale samozřejmě bezvýsledně. Rovněž na Heuréce jak můžete vidět žádná reakce a Mironet nereagoval ani na opakované žádosti dTestu o vyjádření k této záležitosti.

    Vidím ale, že podobné případy pokračují, viz komentář již z roku 2019: "Rozhodně nedoporučují, způsob vyřešení reklamace neodpovídá kvalitnímu e-shopu. Reklamoval jsem ochrané pouzdro na telefon,které po měsíci přestalo plnit svou funkci..popraskané umělohmotné rohy,nekvalitní materiál..Po třech týdnech jsem obdržel balíček s pouzdrem zpět bez jakéhokoli vysvětlení..Musel jsem volat a zjišťovat co to má znamenat. Po tel.mi bylo sděleno, že reklamace se neuznává..ulamané rohy ..tak jsem si je asi po měsíci ulamané naschvál..Nepřiznaji,že to je šmejdský výrobek z Číny..Nikdy si od nich nic nekoupím!!!"

    Zde Mironet zareagoval Dobrý den, reklamace byla bohužel zamítnuta dodavatelem, vyjádření: Reklamace neuznána. Pouzdro vykazuje známky mechanického poškození, které se neslučuje s rozsahem záruky poskytované výrobcem.
    Litujeme, ale vzhledem k tomuto posouzení bohužel nedokážeme reklamaci vyhovět.
    Tým Mironet

    Reakci nakrknutého zákazníka si můžete dohledat v diskusi sami.

    I když šlo v mém případě „jen“ o 493 korun, tak se domnívám, že takto solidní obchodník nejedná!

  • Vyřizování reklamace u Mironetu je vždy na dlouho - mají na to 14 dní (a tu lhůtu vždy do krajnosti využijí) a po obdržení dobropisu prý dalších 10 dnů. Byl jsem rád, že jsem vůbec z nich ty peníze dostal. Ke všemu si vymýšlejí prostřednictvím jejich projektového manažera poškození vráceného zboží. A neukecáte to! Pozor na vrácení zboží přes dopravce!!! Doporučuji osobně nebo vás vezmou na hůl. Dále to komentovat nebudu. ... a nakupovat u Mironetu už vůbec ne, i kdyby slibovali 50 procentní slevu.

  • Pochybná firma. Objednal jsem 4 ks HDD na akční cenu s cca 50% slevou. Měl jsem radost z výhodného nákupu a ihned jsem jinde objednal NAS na 4 pozice a také zaplatil premium na jistém úložišti.
    Druhý den ale došel mail ve znění:" Bohužel Vás musíme informovat, že Vámi objednané disky (SEAGATE SV35 2TB, SEAGATE SkyHawk 3TB) jsou zcela nedostupné. Došlo k chybnému napárování. Objednávku jsme nuceni stornovat."
    Přitom SEAGATE SkyHawk 3TB se stále běžně prodává, tedy jej mají dodavatelé skladem a pro takto velký shop jistě není problém jej zajistit. Nebo alespoň zajistit adekvátní náhradu za cenu v objednávce. Když jsem tyto varianty navrhoval tak mě ve vší slušnosti "poslali do prdele".

  • Dříve jsem měl Mironet rád, ale po letech mě tak nakrkli na reklamacích, že už si tam nikdy nic nekoupím. Už je to asi rok a bohužel tam musím jít reklamovat SSDčko (nefunkční už od dodání) a dělá se mi z toho pomalu zle. Chápu, občas se něco rozbije, ale reklamace u Mironetu jsou opakovaně velmi nepříjemné.

    Naposledy dodali "rozbalený" procesor (opět) rovnou nefunkční. Na reklamacích dvě mladá ucha, která se chovala neprofesionálně, jeden z nich až drze. Reklamační řád nerespektují i přes to, že ho mají vystavený na stole. Reklamaci napřed přijali, jenže potom po několika dnech si to rozmysleli a začali mě točit na tom, že vůbec nebudou zjišťovat, jestli procesor funguje, nebo ne, protože už je údajně po záruce. Záruka měla být 6 měsíců od převzetí, zboží bylo reklamováno před uplynutím dané lhůty, což jsem si nechal potvrdit i vyjádřením dopravce. Když jsem se zcela slušně dotazoval, jak to lze dál řešit, řekli mi, že mi budou účtovat skladné a můžu si stěžovat emailem. Na postup jsem si tedy stěžoval emailem, nikdo se mi nikdy neobtěžoval odpovědět. Hezký den

    • Dobrý den,
      prosím o číslo reklamačního protokolu, abychom mohli prověřit.
      Tým Mironet

    • RA17C17307

  • Jsem docela zklamaný,
    po dlouhé době jsem si u Mironetu koupil telefon, jednalo se o iPhone XS, jinak jsem ho vždy kupoval u svého operátora a tam jsem byl nad míru spokojen, avšak obrátil jsem se na Mironet... telefon jsem kupoval v únoru a stala se mi nehoda a telefon jsem si rozbil, měl jsem pojištění... pojištění se platí jednorázově při nákupu a je jednorázové s 10% spoluúčastí.... dne 20.6. jsem byl telefon odnést k opravě, kde jsem se ptal, jak dlouho to bude trvat = bylo mi řečeno 14-21 dní.. říkám si OK, jinde byla záruka či pojistka vyřešena DO 14 dní (a byl mi nabídnuto náhradní zařízení...), zde nikoli... nevadí... do dnešního dne (22.7.) ještě nevím, jestli je pojistka uznaná a co a jak... kdy jsem po třech týdnech ptal na e-mailovém centru, bylo mi řečeno, že na tohle mají ze zákona až 3 měsíce.. ale že to většinou do měsíce stíhají... (pardon 3 měsíce ?!, to už si můžu rovnou koupit nový...) takže dnes je to už přes měsíc a zatím pořád nic... takže pokud můžu říct, mobil s pojistkou si kupujte raději někde, kde jsou na tyhle záležitosti zvyklí a věc vyřeší rychle... to neplatí o tomto obchodu..
    mimochodem, když jsem stejnou věc řešil u Mironetu před 6ti lety, stejná věc byla vyřešena za dva týdny... nevím, co na tom vám trvá tak dlouho, když jinde to může být vysřešeno za zlomek času (a bez spoluúčasti...)
    MOBILY A POJIŠTĚN MOBILU U MIRONETU NEDOPORUČUJ

    • Dobrý den,
      dle informace kolegy, který má na starosti pojištění byla událost 23.7. úspěšně vyřešena, tedy po měsíci. Průměrná doba řešení těchto událostí bývá 14-21 dní, někdy však technické nebo administrativní procesy nelze urychlit.
      Tým Mironet

  • Společnosti Mironet jsem dal negativní recenzi s tím, že nebylo proč na recenzi reagovat. Přesto se našel zaměstnanec Mironetu a reagoval na úrovni žáka prvního ročníku ZŠ. Prosím tímto jeho vyučujícího, aby nedoporučil jeho postup do vyššího, děkuji.

    Ověřený zákazník

  • Mironet.cz má neobjektivní hodnocení, do zápisu recenzí pouští pouze zákazníky, kterým udělí výsadu se vyjádřit. Protože jsem několikrát nakupoval na eshopu Mironet.cz a byl jsem opravdu nespokojen, nebyl jsem ani jednou vyzván k hodnocení a proto jsou výsledky uváděného hodnocení, této společnosti a jejich služeb, NEPRAVDIVÉ a zavádějící!

    Dan.

  • Dosud dobrý obchod. Po únorové objednávce zklamání. Firmě se asi nelíbilo, že dala na produkt menší cenu, než zamýšlela a objednávku naprosto suverénně zrušila. Tak tomu říkám podraz. Očekával jsem férové jednání, protože jestli byla cena chybná, měl by prodejce i tak za tuto cenu produkt prodat. Takže bacha, firma vám klidně smaže objednávku s tím, že ji nelze dodat. Dosud (OD OBJEDNÁVKY) jsou výrobky skladem. U mě palec DOLŮ

  • Já chci obchodu Mironet poděkovat.
    Poslal jsem dotaz na zboží, přes email, jako počítačový obchod by tomu měli rozumět. Nedělo se nic, žádný potvrzující mail, odpověď taky žádná. U velkého obchodu dost divné. V dnešní době nekvality, kdy i prémiové výrobky jsou ostře kritizované (Amazon), má skoro každý obchod, zájem prodat. Oni ovšem nic nepředstírají, ani ten zájem. Když nemají zájem ani prodat, jaký zájem mají při reklamaci? Já jim děkuji za to, že na mě nevytáhli žádné propagační řeči, prostě neměli zájem. Já jsem taky neměl zájem, nic jsem nekoupil.

    • Dobrý den,
      na e-maily běžně odpovídáme do 4 hodin v rámci pracovní doby. Mohlo se stát, že e-mail z nějakého důvodu nebyl doručen (např. automatické přeřazení do nevyžádané pošty).
      Můžete nám prosím e-mail přeposlat na [email protected]? Ještě dnes se jím budeme zabývat.
      Tým Mironet

  • Vždy bylo vše v pořádku.

    Levon Ter-Ghazaryan

  • Rozhodně nedoporučují, způsob vyřešení reklamace neodpovídá kvalitnímu e-shopu. e
    Reklamoval jsem ochrané pouzdro na telefon,které po měsíci přestalo plnit svou funkci..popraskané umělohmotné rohy,nekvalitní materiál..Po třech týdnech jsem obdržel balíček s pouzdrem zpět bez jakéhokoli vysvětlení..Musel jsem volat a zjišťovat co to má znamenat. Po tel.mi bylo sděleno, že reklamace se neuznává..ulamané rohy ..tak jsem si je asi po měsíci ulamané naschvál..Nepřiznaji,že to je šmejdský výrobek z Číny..Nikdy si od nich nic nekoupím!!!

    • Dobrý den,
      prosím o číslo faktury nebo rma protokolu, abychom mohli daný případ prověřit. Děkuji.
      Tým Mironet

    • RMA č. RA 19CO1414

    • Dobrý den,
      reklamace byla bohužel zamítnuta dodavatelem, vyjádření: Reklamace neuznána. Pouzdro vykazuje známky mechanického poškození, které se neslučuje s rozsahem záruky poskytované výrobcem.
      Litujeme, ale vzhledem k tomuto posouzení bohužel nedokážeme reklamaci vyhovět.
      Tým Mironet

    • Samozřejmě že vykazuje ulomené plastové rohy , které jsou z nekvalitniho materiálu,který se sám ulamal. Pouzdro jsem nosil pouze v saku o nějakém poškození z mé strany nemůže být řeč. Originál vydržel 8 let, váš prodaný výrobek měsíc!!!!jasně nechám si udělat znalecký posudek a sejdeme se u soudu pak to bude stát víc než 300kc.

  • Rozhodne nedoporucuji. V patek jsem objednala zbozi. Od toho dne zadna informace z obchodu. Po zavolani z me strany se pak dozvim, ze me zbozi se zahadne poskodilo a uz nebude doruceno. A ja pak muzu na to zbozi cekat treba do leta, protoze nikdo neni schopny napsat nebo zavolat a omluvit se za chybu! Nikdy vic z Mironetu!! Nespolehlivost nejvetsi!!

    • Dobrý den,
      mrzí nás, že zboží bylo poškozeno při přepravě od dodavatele na náš sklad. Takovou věc bohužel nedokážeme ovlivnit, snažíme se však vždy co nejdříve zajistit náhradní kus k dodání zákazníkovi.
      Prosím o číslo objednávky, abychom mohli zjistit více.
      Tým Mironet

    • Dekuji, ale uz nemam zajem s Vami neco resit. Chapu ze se zboží muze poskodit, ale nechapu, ze nikdo neni schopny tu informaci o poskozenem zbozi sdelit hned jak je to mozne. Takze dekuji za zpravu, ale uz od Vas nic nechci.

  • Objednané a zaplacené zboží nedošlo.Musel jsem urgovat vrácení peněz.Nedoporučuji tady ten hrozný obchod.Obloukem se ho vyhněte

    • Dobrý den,
      pravděpodobně došlo k objednání zboží, které nebylo dostupné. Prosím o číslo objednávky, abychom mohli zjistit více.
      Tým Mironet

  • Dobrý den, objednal jsem zboží Faktura - dodací list č.: 3018C15658 zaplacené online kartou dne 7.12.2018.

    Prosím o doručení zboží, stále mi nebylo doručeno.

    • Dobrý den,
      dle trackingu byla zásilka doručena 14.12.2018 14:48.
      Tým Mironet

  • Nevím no první zboží, co jsem si měl vyzvednout osobně nedorazilo. Bylo tam napsáno dodání na pobočku za 3 dny a měl mi přijít e-mail a sms ale nic nepřišlo ani po 16 dnech. Dnes jsem si objednal kabel a ten jsem si vyzvednul na pobočce, kde byla skladem. A tahle objednávka proběhla v pořádku.

    • Dobrý den,
      pravděpodobně v prvním případě nedošlo ke správnému odeslání objednávky do našeho systému. Vždy po přijetí objednávky je ihned odesláno potvrzení na e-mail.
      Tým Mironet

  • Zboží objednáno dne 16.11.2018 s údajným dodáním na 21.11.2018 s tím, že je "akce na dopravu zdarma" - fakturováno jako kdyby žádná akce nebyla. Po mailové komunikaci bylo poštovné skutečně stornováno, ale 20.11.2018 přišel mail, že se zásilka opozdí o 1-2 prac. dny z důvodu nárůstu počtu objednávek kvůli akci "Black Friday". A den později, tedy 21.11.2018 již dorazila nová informace, že se mění způsob platby dobríkou na zálohově předem a že nelze zboží odeslat na dobírku, tedy že zboží stále nebylo odesláno. Myslím, že to nepotřebuje žádnej komentář, asi si příště člověk nejspíš vybere jiný obchod :)

    • Dobrý den,
      akce na dopravu zdarma u nás opravdu probíhá, patrně došlo k nějaké chybě v systému za což se omlouvám.
      Prosím o číslo objednávky, abychom mohli prověřit. Děkujeme. Tým Mironet

  • U Mironet jsem koupil na jaře telefon Xiaomi a ihned ho vybavil ochranným sklem a flipovym pouzdrem. Přítelkyně ho půl roku používala standardně a ejhle najednou telefon přestal reagovat a jen se z nej ozyvalo praskani. Proto jsem ho odeslal na reklamaci a dnes prislo vyjadreni technika ze byl zasazen neznamou kapalinou. Vím, že jsou to jen kecy, protože ten telefon se nepřiblížil ani k vlhkosti vyjma kabelky v destivem počasí. Klasický kecy jak se zbavit zákazníka. Za mě bacha na tuto firmu.

    • Dobrý den,
      telefon byl zaslán do autorizovaného servisu a dle jejich vyjádření bylo zařízení zasaženo neznámou kapalinou. Zařízení tedy nesplňuje podmínky a předpoklady záruční opravy z důvodu oxidace základní desky.
      Je nám líto, ale záruční reklamace v takovém případě není možná.
      Tým Mironet

  • Koupil jsem od nich mobil naládovaný čínskými viry, které znemožňují užívání telefonu - reklamace zamítnuta.

    • Dobrý den, prosím o číslo faktury nebo reklamačního protokolu, abychom mohli prověřit. Děkujeme. Tým Mironet

  • Dříve jsem tuto firmu využíval celkem často, asi před 8 měsíci jsem zde zakoupil telefon doogee, během dobíjení tohoto telefonu se nafoukla baterie a telefon je díky tomu nepoužitelný. Uplatnil jsem tedy reklamaci, tato mi byla zamítnuta s odůvodněním, že se jedná o mechanické poškození. Tato firma se umí celkem rychle, ale ne moc originálně zbavit odpovědnosti. Za mě palec dolů.

    • Dobrý den, prosím o číslo faktury nebo reklamačního protokolu, abychom mohli prověřit. Děkujeme. Tým Mironet

  • Skvělý obchod. Spolehlivý a rychlý. Jsem maximálně spokojen.