Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Katastrofa reklamovaný kávovar dodali až po 2.5 měsíci ve stavu jako kdyby cestoval po celém světě, chybí hadička na laté, uštiplá nádobka na kafé a cely kavovar byl špinavý od kávy i v nádobce na vodu, do reklamačního protokolu napsali pouze "oprava" nikdy více už od nich nic nekoupím...

  • Upozorňuji na tohoto prodejce. Jak již bylo zmíněno předemnou. Reklamace neřeší, jen výmluvy a lži.
    Nekupujte zde telefony pro distribuci EU. Telefony Samsung sice levnější, ale v případě reklamace si z Vás udělají dobrý den. Vás se nezastane ani Samsung.cz, jelikož jde o šedý dovoz pro Maďarsko. Takže smolík.
    Já: Samsung S21+ 256GB, po roce začlo zlobit nabíjení. Jediná možnost díky šedému dovozu je reklamace přes prodejce. Telefon za týden doma, že se závada neprojevila. Po domluvě s call centrem zaslán telefon znovu, včetně flash disku, kde je závada na několika videjích zaznamenána. Řešení prodejce? Telefon zasílají zpět, závada se neprojevila. Takže mám telefon za bezmála 30k, co není možné nabíjet. Nyní se budu obracet na ČOI, aby jednali oni (snaha o mimosoudní vyrovnání). Z infoliky pro reklamace jen lži. Telefon v pondělí převzali. Prý odeslali do Německa (ÚT a ST svátek) kde to otestovali, z Německa poslali zpět a v pátek odeslali mě. Se*ou si do huby. Bohužel pro ně, je to bude stát + cca 6k za soudního znalce a další výlohy.

    Takže pozor. Před rokem jsem se ani nedozvěděl, že se jedná o EU distribuci = autorizovaný servis vám nepomůže. Bude se v tom hrabat strejda z garáže, pardóóón, ze skladu v Mironetu. Jinak.. Zásilku břebalí a zašlou zpět. Je to hanba a dělají špatné jméno Samsungu. A ne jen jim, jak zde čtu.

    Uvidíme, jak mimosoudní, popřípadě soudní jednání.

    Všem, co zde píší své (ne)reklamace, držím palce a soucítím.

    Nechci slevu zadarmo.

  • sebrali mi peníze a zboží nedodali, každá reklmace končí, zjistíme to.
    takže jedině obchodní inspekce a soud.
    NIKDY jim neplaťte předem!!!

  • Jen bych chtěl varovat zákazníky před koupí reprosoustav v Mironetu. Možná i jinde. Reklamoval jsem reprobednu v záruce. Po více jak měsíci mi došla reprobedna poškozena-přepravce PPL. Chtěl jsem tedy vrátit peníze, samozřejmě i za druhou reprobednu. Na co by mi byla jen jedna. Nikde se nedá skoro sehnat. To Mironet odmítl!!! Odůvodnil to tím, že je poškozena jen jedna.
    Takže pozor při koupi páru. Jestli je prodávají po kuse, tak pozor na to!!! Pokud budete bednu vracet, ne měnit za novou protože ji už nemají nebo se navyrábí, tak druhou vám NEVEZMOU! Vždy kupujte reprobednu v páru, ne po kuse. Jinak při reklamaci dopadnete jak já. Teď mám doma jednu bednu na nic.
    Škoda že tak tento obchod jedná. Nedělá si moc dobrou reklamu.

    • Zlaté CZC

    • Zlaté CZC

    • Zlaté CZC

  • Vracel jsem zboží v zákoné lhůtě, při dopravě dopravcem nechali zásilku přesměrovat na výdejn místo a nechaly to tam "vyhnít" do doby než bude nemožné ji vrátit. Tomu říkám pěkně zkostnatělá firma. Očividně by se nad sebou měli zamyslet takže za mě už nikdy víc tento obchod, zlatá konkurence.

  • Dobrý den,nakoupil jsem u firmy Mironet na firmu mobilní telefon.Tento telefon hned při prvním spuštění se nezapnul a tento telefon jsem dal 6.1.2022 na reklamaci.Dnes 3.3. 2022,skoro 2 měsíce po začátku reklamace,kdy mi po každé sdělí,že telefon je vždy v servisním středisku,telefon stále nemám.V poslední době přestávají komunikovat a odpovídat.Proto zvažuji podání trestného oznámení pro podvod a podání podnětu na ČOI k prošetření.

  • Rozhodně nedoporučuji, bylo mi posláno prokazatelně poškozené zboží.
    Obal byl při doručení v pořádku a proto bylo převzato. Při uplatnění reklamace byl ze strany obchodu absolutní nezájem a ať si vyřeším sama s dopravcem.
    Pracuji u doručovací firmy a tak vím jak to chodí, ale takovýhle přístup a nezájem to jsem ještě neviděla. NEDOPORUČUJI!

  • V žádné případě nekupovat rozbalené zboží. Evidentně vrácené zboží nekontrolují a klidně pošlou dál. Základní deska nefunkční, bedna rozbitá. Reklamace u case neuznána - zboží je nutné reklamovat bezprostředně po koupi. Pokud nakupuji na firmu, nemám čas ihned kontrolovat každou položku, jestli není náhodou poškozená.

  • Koupil jsem si základní desku MSI Z590 gaming force a dostal jsem jí s malými problémy s dopravou. Poté jsem jej vložil do bedny plně napojenou a zjistil jsem při zapnutí že deska nemá funkční internet, audio, SVGA drivery a další což jsem dále oznámil nejen při telefonátu, kde si vůbec nebyli jistí co s tím dělat, ale i na prodejně. Zaměstnanec si prohlédl desku a řekl že je v pohodě (napsané na reklamačním papíře že nebyla obdržena poškozená) a dále se ani nezeptal na typ reklamace a odebral jí. Poté jsem dostal email od technika že deska je mechanicky poškozená a má na sobě neznámou kapalinu i přes dodání v originálním balení a sáčku proti poškození. Reklamaci mi byla zamítnuta a nehodlají komunikovat, jelikož jak řekl i hlavní manažer reklamací, že všechny dodané informace jsou pro ně irelevantní. Hrozný přístup toto. Číslo reklamace: RA21C31290

  • Mironet ma sice nizsi ceny nez konkurence, ale toto je draze vykoupene jejich reklamacni politikou a obecne komunikaci pri problemu. Na vymenu jednoho privodniho kabelu prumysloveho vysavace cekam uz 8tydnu. Jejich komunikace je tristni, vzdy slibi ze se ozvou a jeste se tak nestalo (3x reklamacni oddeleni, 2x prodejna). Reklamacni oddeleni si vas prehazuje jak horky brambor.
    Zbozi v mem pripade nemaji z oficialni distribuce, ale z jineho kanalu takze nenaleznete zastani ani u oficialniho zastoupeni.
    Uz jsem u Mironetu nakoupil za hodne desitek tisic, ale vim ze dalsi nakup uz ROZHODNE neprijde. Jednoznacne nejhorsi jednani co jsem se za poslednich 10let setkal.

    • Souhlas!

  • Rozhodně nedoporučuji! Především mi prodali, bez mého vědomí, výrobek, který nebyl určen pro český trh. No a samozřejmě výrobek odešel v záruce. Díky tomu nastal problém s reklamací u výrobce. No a něco reklamovat u těchto zoufalců, tak to je sci-fi. Určitě najdete na trhu jiné, spolehlivé prodejce. Od Mironetu se držte hooodně daleko.

    • Zcela souhlasim! Nejhorsi z velkych prodejcu na trhu!

    • Souhlasim

  • Za me urcite firmu nedoporucuji, bohuzel jak je uvedeno v nekolika prispevkach vyse, jenz firma Mironet bez jakehokoliv zamysleni smete ze stolu, musim konstatovat, ze se nejedna o spolehlivou firmu. Dokud zbozi pouze nakupujete, vse bezi jak na dratkach, ale jakmile v zakonne lhute chcete reklamovat vadne zbozi, ktere Vam tato firma zaslala a tudiz ze zakona CR nese odpovednost za dane zbozi 2 roky, otaci se firma zady a vymlouva se na nezarucni reklamaci, ve ktere mj. podotyka, ze nemusi byt problem vyresen do 30 dnu, ponevadz se jedna o mimozarucni reklamaci. Jak jsem se docetla u vicero recenzi, nejsem jedina koho tato firma oskubala, a proto se vydam pravni cestou, a vyzyvam ostatni, jenz byli take takto nekalym jednanim nepravem okradeny, aby se mi ozvali k sepsani hromadne zaloby. Jiz ty, kteri napsali stejnou zkusenost jsem kontaktovala a budeme resit situaci dal soudni cestou. Opravdu se nehodlam nechat okrast, protoze se jedna o produkt za x tisic, ale i kdyby se jednalo o produkt za par stovek, tak se na firmu Mironet vztahuji stejne zakony jako na jine firmy, ktere jsou schopny tyto zakony dodrzovat. Uprimne nerozumim takovemu proti zakaznickemu jednani, ze se to firme Mironet vyplati jednat protipravne, at uz z hlediska financniho, tim mam na mysli vylohy, ktere bude muset uhradit i protistrane, ktere budou primo vynalozeny na soudni spor ci z hlediska udrzitelnosti zakazniku, protoze s takovymto jednanim u nich nikdo vickrat nenakoupi. Takze za me firma Mironet nikdy vic!

  • This company is a joke .
    I bought Corsair mp510 nvme SSD 16 months ago. 27.9.2021 SSD died. After full diagnostics I confirmed that SSD have on 99 percent death controller. SSD was ordered by Mironet site. I checked my account and find out I don't have any documents on it. So I contacted infoline, where I was informed that because I have it delivered to branch my documents are in a branch. XD so I contacted branch in Liberec and have documents. on 1.10.2021 I make warranty in a branch where I demanded cash return because I don't want second SSD that will die in a year. From that momenrt I have no information at all about this warranty. I called few times without any success. According to Czech zakonnik, shop is obligated to inform me in 3 day's from delivery of product will warranty be acknowledged or dismissed. If I don't have such information shop automatically acknowledged my warranty. Tomorrow it's 30 days from drive delivery to branch, so according to law you are obligated to give me money back. If no in Monday my lawyer will contact česká obchodní inspekce. U ppl needs to learn how to treat customer.
    mgr.inż Michał Daniel Sobolewski

  • Mironet nebrat
    mironet je super firma, když si chcete něco koupit, ovšem nesmí dojít na reklamaci... pak si s váma vytřou pr....

    • Dobrý den.
      S úspěšným vyřizováním reklamací v souladu s reklamačním řádem u nás není problém.
      Prosím o číslo reklamace, abychom mohli blíže prověřit.
      Děkujeme.
      Tým Mironet

  • Nedoporučuji tento výrobek!!! nemá český manuál!!! Jelikož neumím anglicky německy čínsky je mi kamera k ničemu na netu také český návod není pozor!!!

    • Dobrý den,
      prosím o číslo objednávky nebo faktury, abychom mohli prověřit.
      Děkujeme.
      Tým Mironet

  • Nedoporučuji, nedodává k výrobkům Makita originální záruční listy výrobce.

    • Dobrý den,
      není povinnost přikládat originální záruční list. Jedná se o EU distribuci a poskytujeme plnohodnotnou dvouletou záruku. Kolega Vám již psal, že pokud je to nevyhovující tak můžete výrobek vrátit.
      Děkujeme za pochopení.
      Tým Mironet

    • Mironet nebrat
      mironet je super firma, když si chcete něco koupit, ovšem nesmí dojít na reklamaci... pak si s váma vytřou pr....

  • Absolutně nedoporučuji. Zhruba před čtvrt rokem začal telefon v záruce fotit rozmazaně. Bohužel než jsem ho stačila donést k reklamaci, tak mi prasknul v rohu kousek displeje. Při sepisování reklamace jsem se zeptala kolik by stála oprava displeje, to mi bylo od slečny sděleno, že dotaz napíše do reklamačního listu a někdo zavolá ohledně ceny. Po dvou týdnech mi přišel mail, že nový displej by stál 7tisíc. S tím jsem nesouhlasila. Po dalším týdnu mi přišel mail o vyzvednutí, když jsem přišla na pobočku, chtěli po mě 300kč, nevěděli za co a ani jestli je opraveno to, kvůli čemu jsem ho reklamovala, jelikož to v protokolu nebylo napsáno, pouze, že jsem odmítla výměnu displeje. Ochotný pán volal do servisu, kde bylo sděleno, že když jsem odmítla opravu displeje, tak neplatí záruka telefonu na zřejmě vadný zadní fotoaparát. Částka 300kč byla účtována za dopravu a diagnostiku. Což opravdu nechápu, když diagnostikováno podle všeho nebylo nic a telefon je v záruce. Hlavně, že mi byl telefon vrácen až po třech týdnech bez jakéhokoliv kontaktu, což se podivoval i zaměstnanec na prodejně. Takové jednání jsem opravdu ještě nezažila, avšak jsem to podle negativních recenzí na váš servis mohla tušit. A ani já rozhodně tento obchod nedoporučuji.

    • Dobrý den,
      Mrzí nás poškození vašeho přístroje. Je to skutečně tak, že pokud je telefon mechanicky poškozený tak přichází o záruku.
      Autorizovaný servis si účtuje 300Kč manipulační poplatek a bohužel nejsme schopni toto ovlivnit.
      Děkujeme za pochopení.
      Tým Mironet

    • Mironet nebrat
      mironet je super firma, když si chcete něco koupit, ovšem nesmí dojít na reklamaci... pak si s váma vytřou pr....

  • nedoporučuji jen předprodejce. Objednáte něco s dodáním do 14 dnů pak příjde email že příjde o týden déle a zase nic. Zase za dalších 10 dní.
    Po kontaktování svádí vše na dopravce nebo dodavatele tak ať to neprodávají, pokud nedokáží dodržet termíny.

    • Dobrý den, děkujeme moc za Vaší zpětnou vazbu. Bohužel skutečně u zboží na objednání není nikdy 100% jistota. Osobně mohu doporučit vybírat produkty skladem a ideálně na hlavním skladě v Dobřejovicích. Věříme, že v budoucnu vyberete ze zboží skladem. Budeme se těšit.

  • Ceny výborné, vloni jsem pořídil hodinky pro sebe i pro manželku. Moje hodinky drží, manželce se bohužel po 1 a 1/4 roce oddělil displej od těla. Pod displejem je už přímo ukryta elektronika, do které díky odloupnutemu displeji natekla voda. Hodinky jsem poslal na reklamaci, odkud mi je hned ten den poslali zpět s tím, že reklamace byla zamítnuta na mechanické poškození. A že důvodem je odlepeny displej, vnik kapaliny a zařízení tím přišlo o záruku. Kvůli tomu odloupnutemu displeji jsem je ale reklamoval. Kdyby tam ten displej držel, tak do nich žádné voda nevtekla.

    • Dobrý den,
      komplikace spojené se zakoupeným výrobkem nás mrzí. Z tohoto důvodu je nutné zboží reklamovat ihned, aby nedošlo k dalšímu poškození výrobku, které již autorizovaný servis neuzná jako záruční.
      Děkujeme.
      Tým Mironet

  • Koupili jsme jako dárek hodinky Apple Watch SE, ale bohužel jsme nebyli jediní. Hodinky jsem šel vrátiti po víkendu rozbalené, nepoužité a vše proběhlo velmi rychle se vstřícným přístupem (Praha 4 - Chodov). Po ověření, že nebyly přihlášeny k telefonu, mi byl vystaven dobropis na plnou částku. Po přečtení recenzí zde, jsme měli obavy co se bude dít, ale zbytečně.

    • Děkujeme za zpětnou vazbu a budeme se těšit i v budoucnu,