Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obědnal jsem si náhradní kazety do MP DeskJet 3700,tak je značeno na tiskárně.Obratem jsem kazety obdržel,žel tiskárna je odmítá akceptovat.Poslední nebyl originál měli č.304,ale byly funkční.Dané co jsem obdržel mají č.652,snad originál i označení HP 3700 na balení.Údajně špatná konfigurace? Co s tím?

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Hašku,
    v objednávce vidím zadané originální cartridge pro tiskárnu HP. Jedná se však o odlišný typ než jaký zde uvádíte z Vašich předchozích nákupů. Při výběru vhodné náplně doporučujeme vždy zadávat zcela přesné označení Vaší tiskárny. Pokud si s výběrem nejste jistý či nenacházíte správné náplně, můžete kontaktovat naší bezplatnou zákaznickou linku 800 366 663, kde Vám kolegové rádi odborně poradí.

    Pokud byl produkt objednán správně a přesto dochází ke komplikacím, neváhejte se na nás obrátit a celou záležitost ihned vyřešíme na naše náklady.

    Děkujeme Vám za spolupráci.

  • Bylo mě doporučeno zakoupit černý toner bez čipu a použít čip z prázdné cartridge. Bohužel toto nefunguje a já vyhodil peníze.

    Reakce obchodu Miroluk

    Dobrý den pane Čížku,

    dle Vaší objednávky 1230201183 jste si u nás objednal černý toner W2070 bez čipu. Výměna čipu se provádí následovně.
    Čip se nachází na přední či boční straně toneru. Jedná se o malý, několikacentimetrový zelenozlatý plíšek. Výměna čipu se provádí následovně. Z původního toneru se čip ručně vysune a následně se stejným způsobem umístí na místo v nové bez čipové kazetě. Tento postup však nedoporučujeme provádět ze startovacích tonerů, které jsou od výrobce k tiskárně zdarma. Nejedná se o plnohodnotné tonery. Nejprve je nutné koupit originální nebo kompatibilní toner s čipem a následně již lze provádět výměnu čipu.

    Nízkou hladinu tonerového prášku bude tiskárna ukazovat stále, čip nelze nijak vyresetovat. Po odkliknutí této chybové hlášky tisk probíhá zákazníkům vždy bez dalších problémů. Ideální je čip z kazety měnit ještě před úplným vypotřebováním předchozího toneru.

    Velice nás mrzí tato negativní recenze, jelikož vše šlo řešit pomocí chatovacího okénka nebo zavolání na bezplatnou infolinku, kde by Vám kolegové mile rádi poradili s výměnou čipu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Není transparentní nabídka - není vidět co to je doplňovací sada - nemám zkušenost

    Netušil jsem co znamená doplňovací sada. V nabídce nemáte foto.
    Kdyby bylo foto tak jsem si doplňovací sadu nekoupil. Vždy jsem měnil kazetu za kazetu.....!!!!

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Mucku,

    ve Vaší objednávce vidím doplňovací sady. Po rozkliknutí na webu na doplňovací sady a přečetní informací zjistíte, že se nejedná o plnohodnotnou cartridge, ale jak název produktu napovídá, jedná se o injekce s inkoustem pro domácí plnění cartridge. Samozřejmě, pokud se na doplnění kazety necítíte, můžete nám nepoužitou doplňovací sadu poslat zpět na naši adresu a my Vám ji vyměníme za plnohodnotnou kazetu.

    Děkujeme za spolupráci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemožnost vyzvednout objednané a zaplacené zboží z boxu bez použití chytrého mobilního telefonu diskriminuje potenciální zákazníky, kteří nehodlají nebo nemohou tuto alternativu využít. Navíc, o této nutnosti není zákazník informován již při zadávání a platbě své zakázky. To je neodpustitelná chyba. Podobné boxy velkých a renomovaných internetových obchodů umožňují i použití např. telefonního čísla zákazníka nebo kódu zaslaného zákazníkovi k vyzvednutí zaslaného zboží.
    Nehodlám využívat vašich služeb v budoucnu a žádám buď zaslání mého zboží na mou stálou adresu bydliště, anebo vrácení celé zaplacené položky.

    Josef Janča

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Janča,

    Vaší objednávku jsme vyexpedovali v řádu několika minut a přesně dle Vaší volby, tedy do uvedeného Z-Boxu prostřednictvím společnosti Zásilkovna. Fungování přepravce bohužel nedokážeme nijak ovlivnit. Pokud Vám tento způsob dodání a vyzvednutí nevyhovuje, mohl jste zvolit jakoukoliv jinou z námi nabízených přepravních společností.

    Vzhledem k tomu, že jsme zásilku vyexpedovali obratem a přesně dle Vaší objednávky, velmi nás mrzí toto negativní hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Dodání OK

    Kompatibilní toner tiskne slabě.

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážená paní Linhartová,

    velmi nás mrzí komplikace, které s tonerem vznikly. Pravděpodobně došlo k poškození obsahu zásilky vlivem špatné manipulace přepravní společnosti a tím pádem ke zhoršené kvalitě tisku toneru. V takových případech je nutné nás vždy nejprve kontaktovat, abychom mohli ihned zjednat nápravu. Poškozený toner obratem vyměníme za nový bezvadný kus.

    Děkujeme Vám za spolupráci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednané zboží došlo za 2 dny
    • cartridge je nekompatibilní

    Reakce obchodu Miroluk

    Dobrý den pane Brandejský,

    velice nás mrzí komplikace, které s náplní vznikly. S podobným problémem jsme se u tohoto typu náplní setkali poprvé. Na veškeré kompatibilní zboží se samozřejmě vztahuje klasická dvouletá záruka. Zašlete nám tedy prosím problémovou náplň na naši adresu: Miroluk s.r.o., Klatovská tř. 403/16, 301 00 Plzeň 3, do zásilky vložte číslo objednávky nebo daňového dokladu se stručným popisem závady kontrolní výtisk nebo printscreen či foto chybové hlášky, kterou Vám tiskárna zobrazuje. Jakmile k nám zásilka dorazí, budeme se celou záležitostí ihned zabývat.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Jak se vyjádřil Bc. Martin Mošna ( to je ten pán, z toho videonávodu ) cituji: ,,Produkt svým částečným opotřebením stává již dále neprodejným a začíná podléhat brzké zkáze z důvodu působení vzduchu na inkoust po otevření zátky. ´´

    Z této odpovědi asi vyplývá, že po otevření inkoustu ho potom rovnou můžete vzít a zahodit. Nikde není psáno, jak se s inkoustem má zacházet po otevření zátky. Zbytečně vyhozené peníze

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Lettl,

    ve Vaší objednávce jste objednal doplňovací sady a po částečném spotřebování jste žádal vrácení ve 14ti denní lhůtě. Této žádosti bohužel skutečně nemůžeme vyhovět. Nelze náplň do tiskárny z části spotřebovat a pak vrátit, jelikož je již dále neprodejná. Vyšli jsme Vám však vstříc nabídkou 10% slevy na další nákup a věříme, že této výhody využijete k Vaší spokojenosti.

    Děkujeme Vám za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlost dodání

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Stix,

    u naší společnosti jste objednal kompatibilní toner, který jsme Vám odeslali hned následující den od objednání. Zásilka Vám tedy byla obratem doručena. Vzhledem k tomu, že od Vás nemáme žádnou e-mailovou zprávu ani zde jste neuvedl žádné bližší vysvětlení Vaší nespokojenosti, vůbec nerozumíme této negativní recenzi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Zboží jsem obdržel, dal jsem cartridge s HP č. 78 (C6578AE) (Barevná) do tiskárny a zkušební tisk již nebyl dobrý. Vytisknul jsem 1. stránku, půl stránky již nebylo dobré, chybí tam žlutá barva a tisklo to do zelena.
    Sruhou cartridge jsem ani nezkoušel. Jsem nespokojený.

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Smolko,

    velmi nás vzniklé komplikace mrzí. K dnešnímu dni však od Vás nevidím žádnou zprávu, že je s náplněmi cokoliv v nepořádku. V případě, že dojde k jakékoliv komplikaci, vždy samozřejmě celou věc obratem na naše náklady vyřešíme. Je však nutné nás nejprve kontaktovat a dát nám tak šanci k zjednání nápravy.

    Děkujeme Vám za spolupráci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ač bylo uvedené zboží skladem, odpoledne mi volali, že je skladem, ale na interním skladu a tam je dostupnost 4 týdny... Už se na tento obchod neobrátím

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážená paní Lamrová,

    u Vámi objednané tiskárny skutečně nemáme uvedený status "skladem", jak zde uvádíte. Produkt má uvedenou dostupnost "na dotaz". Jak sama píšete, naši kolegové Vás ihned po vytvoření objednávky kontaktovali a ochotně sdělili aktuální informace k produktu i termínu dodání.

    Vzhledem k tomu, že nedošlo k žádnému pochybení z naší strany a na Vaší objednávku jsme reagovali prakticky ihned, velmi nás toto negativní hodnocení mrzí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 0
    • žádná komunikace

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Kadeřávku,

    bohužel nevíme, co přesně máte na mysli nekomunikací z naší strany. Do e-mailu jste obratem obdržel zprávu o stavu objednávky i úhradě ihned po jejím vytvoření. Co se týče dostupnosti produktů, máme u jedné z Vámi objednaných náplní na e-shopu uvedenou delší dodací lhůtu. Tato skutečnost tedy byla zřejmá ještě před vytvořením objednávky. Žádný další dotaz ani zprávu z Vaší strany neevidujeme.

    V případě jakýchkoliv dotazů se můžete obrátit na naší bezplatnou infolinku, kde Vám kolegové ochotně poradí. Nerozumíme tedy této negativní recenzi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná komunikace

    Reakce obchodu Miroluk

    Dobrý den pane Kadeřávku,

    velice nás mrzí Vaše recenze, jelikož vše šlo řešit pomocí chatovacího okénka nebo zasláním emailu či zavolání na zákaznickou podporu, kde bychom Vám řekli další důležité informace. Co se týče Vaší objednávky, máte zde objednané originální náplně, kde dodání je v několika dnech. Nyní čekáme na naskladnění poslední žluté barvy.

    Doufám, že toto nijak neohrozí naše obchodní vztahy a budete nadále odebírat náplně z naší společnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Návrat do minulosti
    • Zrušená komunikace s tiskárnou, špinavej prase

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Szabó,

    ve Vaší objednávce vidím doplňovací sady. Po rozkliknutí na webu na doplňovací sady a přečetní informací zjistíte, že se nejedná o plnohodnotnou cartridge, ale jak název produktu napovídá, jedná se o injekce s inkoustem pro domácí plnění cartridge, která však nesmí být zaschlá, či jakkoliv mechanicky poškozená. Pokud doplnění proběhne správně, tedy podle přiloženého návodu, nebude s tiskem žádný problém. Jenom pro představu, doplněním cartridge nedochází k žádnému zásahu do čipu cartridge, takže není možné, aby kazeta rozpoznala jiný inkoust a z toho důvodu odmítala tisknout. Před objednáním doplňovací sady jste se mohl informovat pomocí chatovacího okénka či na bezplatné zákaznické lince.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Již podruhé jsem musel zaslat špatnou dodávku zboží ani se mi neomluvili a při zaslání správné zásilky mi neodečetli moje náklady.Lidé nenakupujte u miroluku jsou to šmejdi.

    Reakce obchodu Miroluk

    Dobrý den pane Barte,

    Ve Vaší objednávce vidím doplňovací sady. Jak název produktu napovídá, jedná se o injekce s inkoustem pro domácí plnění cartridge, která však nesmí být úplně prázdná, vyschlá, či jakkoliv mechanicky poškozená. Po domluvě jsme Vám zboží vyměnili za originální náplně s cenovým doplatkem. Jelikož originální náplně jsou dražší byly však poníženy o cenu doplňovacích sad. Tuto cenu jste poté doplatil. Musíme se ohradit, že v našem případě nedošlo k žádné chybě, ba naopak jsme Vám vyšli vstříc s výměnou za originální náplně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po šesti dnech od objednání a okamžitém zaplacení mi nebylo dodnes doručeno objednané zboží, takže tisknout musím jinde a to je dost blbé.
    Jsem hrubě nespokojen a naštvaný, je to moje poslední objednávka, kterou jsem s touto firmou udělal

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážená paní Venglářová,

    musíme se ohradit proti tvrzení o informaci dostupnosti zboží. Ve Vaší objednávce jste zvolila originální produkty, u kterých zcela zřetelně uvádíme na e-shopu delší dostupnost. V takovém případě samozřejmě nelze předpokládat doručení druhý den. Pokud na dodání spěcháte, doporučujeme volit kompatibilní variantu tonerů, které máme vždy skladem k okamžité expedici.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží bylo zaplaceno a bylo nefunkční- nové opět zaplacené ještě po 2 týdnech nemám

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Berane,
    pod Vaším jménem nevidíme v systému žádnou rozpracovanou ani ukončenou reklamační žádost. V případě jakýchkoliv komplikací s dodaným zbožím nás stačí kontaktovat a my vždy obratem na naše náklady celou věc vyřešíme. Ve Vaší poslední objednávce vidím zadané originální cartridge, které jsme pro Vás, jak bylo avizováno, ihned objednali u výrobce. V současné chvíli čekáme na jejich dodání. Pokud na doručení spěcháte, doporučujeme vždy volit kompatibilní variantu náplní, které jsou vždy skladem k okamžité expedici.

    Děkujeme Vám za spolupráci a trpělivost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    1. v loňském roce bez problémů vyřešeno promptně
    2. letos - doprava zdarma (? možná důvod nedodání) a ani po týdnu nemám žádnou zpětnou vazbu ani zboží

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Vavříku,

    omlouváme se za zdržení dodání této objednávky. Bohužel v současném stavu čelíme výpadkům ze strany výrobce, který nestíhá pokrývat výrazně zvýšenou poptávku po náplních. Černou náplň máme nyní v XL provedení zcela vyprodanou. V případě zájmu pro Vás rádi objednávku upravíme na klasickou variantu kazety tak, aby bylo možné jí ještě dnes vyexpedovat.

    Děkujeme Vám za spolupráci a trpělivost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • doplňovací sada mi nepomohla, tiskárna stejně netiskne

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Vlachu,

    v minulosti jste u nás objednával klasické originální cartridge. Tentokrát jste však zvolil levnější variantu doplňovacích sad. Doplňovat lze pouze takové kazety, které nejsou zaschlé, delší dobu nepoužívané či jinak poškozené. Pokud se tisk po doplnění nedaří, bude příčina s největší pravděpodobností právě ve Vaší kazetě či chybném postupu plnění. V případě doplňování je skutečně důležité držet se přesně uváděných instrukcí v manuálu.

    Děkujeme Vám za pochopení a spolupráci.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Vaše zboží kompatibilní nefunkční na vyhozeni

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Beran,

    ve Vaší objednávce jste zvolil 3ks originálních náplní a 1ks levnější varianty cartridge. Nevíme zda to byl záměr či omyl. V každém případě, pokud se vyskytl jakýkoliv problém s dodaným zbožím, stačí nám jej zaslat zpět na naší adresu a my obratem celou věc vyřešíme k Vaší spokojenosti. O tomto postupu jste byl již telefonicky informován.

    Vzhledem k naší vstřícnosti v řešení této situace nás velmi mrzí obdržené negativní hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    doručeno vysypané

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Roubale,

    velice se omlouváme za komplikace. Před odesláním však kontrolujeme naše veškeré náplně, aby od nás odcházeli k zákazníkům v pořádku.
    Poté již záleží na přepravci, jak zásilku doručí. Mrzí nás tato recenze, jelikož vše šlo řešit pomocí chatovacího okénka nebo zavoláním na bezplatnou linku zákaznické podpory, kde by s Vámi naši kolegové vše vyřešili k Vaší spokojenosti a byl by možný toner reklamovat popřípadě vyměnit.

    Ještě jednou se Vám velice omlouváme a doufáme, že to nijak neohrozí naše obchodní vztahy.