Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží bylo jiné

    to budou mé nejdražší barvy 613 + 129 + --? to ještě není konec
    pěkně děkuji Heřman

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Heřmane,

    bohužel zcela nerozumíme této stížnosti. Ve Vaší objednávce jste zvolil doplňovací sady pro domácí plnění Vaší kazety. Pokud jste produkty zvolil chybně, rádi Vám je vyměníme za správné. V takovém případě nás stačí kontaktovat a kolegové Vám rádi sdělí instrukce k dalšímu postupu. Co se týče ceny, ta je vždy uvedená u každého z námi nabízených produktů. Informaci o konečné částce jste tak měl k dispozici již v okamžiku vytváření objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Moc drahé.

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Prokůpek,

    cenu máme zcela jasně uvedenou u každého našeho produktu. Rovněž konečná částka Vám byla zřejmá ještě před tím, než jste objednávku odeslal. Není nám tedy zcela jasné, z jakého důvodu jste zboží, u kterého se Vám zdála vyšší cena, objednal. Věrným zákazníkům však nabízíme pravidelné akce formou slevového kuponu či dopravného zdarma. Na těchto akcích lze ušetřit nemalé peníze a zákazníci si je velmi pochvalují.

    Z výše uvedených důvodů nás velmi mrzí Vámi udělené negativní hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    špatná zkušenost, údajně zásilka má být doručena do vlastních rukou, jak je uváděno firmou, ale opět bez jakéhokoli upozornění na změnu doručení mám oznámení, že je zásilka uložena na poště a ať si ji tam vyzvednu, zpětná vazba od firmy pana Mošny je, že si to mám vyřídit sama, hlavně, že dostali peníze a já nemám zboží, u této firmy již nikdy více:-(((((

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážená paní Svátková,

    z naší strany došlo k expedici přesně dle Vaší objednávky, tedy doručení na adresu Českou poštou. Pakliže je Váš balík uložen na poště, pravděpodobně došlo k selhání zaměstnance při doručení ze strany České pošty. Vzhledem k tomu, že jsme zásilku vyexpedovali přesně dle Vámi zvolených parametrů a v nejkratší možné době, velmi nás tato negativní recenze mrzí, protože se nejedná o pochybení z naší strany.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poslali jste mi nevhodné zboží
    • Poslal jsem je zpět a chtěl jsem zpět zpět peníze. Dělá to 1029Kč. Místo toho jste mi poslali nabídku, že si mohu koupit jiné barvy s 10% slevou. To se mi zdá vrchol drzosti. Už s vámi nechci mít nic společného. Vraťte paníze! Václav Sedlák.

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Sedlák,

    musíme se ohradit proti tvrzení o chybně zaslaném zboží. Z naší strany došlo k expedici přesně dle Vaší objednávky. Vy jste bohužel při vytváření objednávky vložil do košíku cartridge s chybným označením. My jsme Vám však vyšli vstříc a náplně následně vyměnili na naše náklady za správné. Nyní je tedy již vše v pořádku.

    Vzhledem k tomu, že jsme vyšli vstříc všem požadavkům a celou věc vyřídili skutečně obratem, není nám jasný smysl této negativní recenze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • chtěla jsem doručit na poštu, kterou mám vedle svého bydliště a ne kurýrem

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážená paní Bínová,

    při vytváření objednávky jste zvolila formu doručení Českou Poštou jako balík do ruky (tedy na Vaší adresu). Pokud jste chtěla doručení na výdejní místo, bylo nutné jej zvolit při zadávání objednávky a vyplňování údajů.

    Vzhledem k tomu, že jsme zásilku vyexpedovali přesně dle Vámi zvolených parametrů a v nejkratší možné době, velmi nás tato negativní recenze mrzí.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží objednáno před dvanácti dny, stále nedorazilo
    • Zboží mělo být skladem, ale zatím nebylo předáno ani k přepravě

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážená paní Drobná,

    velmi se omlouváme za delší dostupnost objednaného produktu na našem e-shopu. Bohužel došlo k nečekanému vyprodání odpadní nádobky. Nyní čekáme na další naskladnění těchto odpadních nádobek. Zatím dodavatel stále posouvá dostupnost a naskladnění tohoto zboží. Jakmile nádobky naskladníme, obratem budeme expedovat na Vaší adresu. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na stránkách bylo zboží dostupné. Čekáme už skoro dva týdny a zatím nic nedorazilo. Žádná komunikace ze strany obchodu. Nejsem spokojený z dobou dodání.

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Gupta,

    u Vámi objednané originální náplně máme na e-shopu zcela zřetelně uvedenou delší dostupnost, a tak byla informace o zpožděné dodací době zřejmá již v okamžiku nákupu. V případě, že na dodání spěcháte, doporučujeme volit kompatibilní variantu náplní, kterou máme vždy skladem k okamžité expedici a doručení je pak realizováno hned následující den.

    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • po objednání zboží mi přišel email s tím, že následně obdržím další email s pokyny k platbě k čemuž však do dnešního dne nedošlo, proto tento eshop už nikdy nebudu využívat

    negativní

    Reakce obchodu Miroluk

    Dobrý den pane Ledabyle,

    velice nás mrzí Vaše recenze. Po vytvoření objednávku a platby pomocí bankovního převodu Vám automaticky přijde do Vašeho emailu potvrzení objednávky a zálohová faktura k úhradě. Je možné, že tato zálohová faktura Vám spadla do spamu či nevyžádané pošty.
    Pokud se zálohová faktura nenachází ani v těchto záložkách, mohl jste nás kontaktovat na zákaznické podpoře pomocí chatovacího okénka, emailu či telefonicky.
    Obratem bychom Vám zaslali zálohovou fakturu na Váš email k úhradě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejsou spolehliví.....

    Podávala jsem reklamaci a dodnes nemám své zaplacené zboží. Místo něj mi přišel cizí balík, který chtějí poslat zpět, ale mé zboží mi nedodali!!!

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážená paní Cieslarová,

    za pochybení při expedici se Vám ještě jednou velmi omlouváme. Ihned po zjištění záměny jsme začali pracovat na nápravě. Sjednali jsme Vám bezplatný svoz chybného zboží a následně zaslali správné produkty. Věříme, že nyní je již vše v pořádku. Jako kompenzaci za vzniklé potíže od nás přijměte 10% slevu na příští nákup jakéhokoliv kompatibilního zboží.

    Děkujeme Vám za spolupráci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží po více než týdnu nedorazilo do Balíkovny. Poslední informaci jsem dostal před týdnem, že toner je v depo Plzeň. Pak už nic.

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Kopřivo,

    Vaše zásilka byla vyexpedována v nejkratším možném čase, a proto nás velmi mrzí prodleva v dodání ze strany České Pošty. V takovém případě je možné nás kdykoliv kontaktovat a my obratem doručení u přepravce zaurgujeme. K takovému postupu však nedošlo a my se bohužel o vzniklých komplikacích dozvídáme až z této negativní recenze. Dle sledování vidím, že zásilka je již připravena k vyzvednutí ve zvolené balíkovně.

    Vzhledem k tomu, že se nejednalo o pochybení z naší strany, velmi nás toto hodnocení mrzí.

  • Náplň je nefunkční.

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Vondále,

    na základě této recenze jsem celou věc ověřil. Náplň Vám byla dodána správně přesně dle objednávky. V systému nevidím žádnou reklamaci pod Vaším jménem, tudíž předpokládám, že se Vám nakonec podařilo kazetu v tiskárně dle správného postupu zprovoznit. Věříme, že nyní je již vše v pořádku.

    Vzhledem k tomu, že z naší strany nedošlo k žádnému pochybení, velmi nás toto negativní hodnocení mrzí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo nepoužitelné

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážená paní Vraná,

    ve Vaší objednávce vidím zadaný černý toner pro tiskárnu OKI. Vzhledem k tomu, že neuvádíte žádné podrobnosti, můžeme se pouze domnívat z jakého důvodu byl toner nepoužitelný. Pokud jste zvolila v objednávce chybný produkt, který Vám nepasuje do tiskárny, rádi Vám jej vyměníme za správný. Pro vyřešení celé záležitosti nás neváhejte kontaktovat na bezplatné infolince.

    Vzhledem k tomu, že jsme dosud o žádných komplikacích s dodaným tonerem nevěděli, velmi nás toto negativní hodnocení mrzí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doplnující sada byla k ničemu, vyhozené peníze, netisklo to jak má, vytíkala barva do tiskárny, už nikdy více!

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážená paní Pekařová,

    v objednávce vidím zadané doplňovací sady pro domácí plnění Vaší kazety. Doplňovat však lze pouze takové cartridge, které nejsou zaschlé či jinak poškozené. Zmíněné potíže jsou tedy s největší pravděpodobností způsobeny právě vadnou kazetou či chybným postupem plnění. V případě doplňování je skutečně nutné držet se přesně uváděných instrukcí v manuálu.

    Děkujeme Vám za pochopení a spolupráci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Barvy do tiskárny nejsou kompatibilní s OfficeJet 9022e, i když píšou, ze zaručují 100 % funkčnost.
    • Zbytečně vyhozené 3 tisíce korun.
    • Nedoporučuji obchod

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Plecháčku,

    velmi nás tyto komplikace mrzí. Způsobená nekompatibilita je zapříčiněna novou aktualizací softwaru Vaší tiskárny. Kontaktujte nás prosím na naší bezplatné infolince 800 366 663 a kolegové Vám obratem zařídí výměnu stávajících náplní za jiné s nejnovějším typem čipu tak, aby byly další potíže zcela vyloučeny.

    Děkujeme Vám za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    zboži dorazilo ve čtvrtek I když jste tvrdili, že toner je kompatibilní tonerem XEROX 106R2236 (Č), to tak není.

    Toner jsem dál do tiskárny a v display pořad píše: "Neplatná černá"

    Docela mne to mrzí. Chci vrátit zboží. prosím o postup

    Velmi nespokojený zákazník

    Juan Provecho

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Provecho,

    velmi nás mrzí, že nejste s dodaným produktem spokojen. O tom, že je s tonerem cokoliv v nepořádku se však dozvídáme až z této negativní recenze. Mrzí nás tedy, že jsme nedostali možnost sjednat nápravu, která by proběhla výměnou za nový bezvadný kus ve velmi krátké době a na naše náklady. Kontaktujte nás prosím na bezplatné infolince, kde s Vámi kolegové ochotně celou záležitost dořeší.

    Děkujeme Vám za spolupráci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Obchod uvádí na svých stránkách doručení náplní do 24 hodin u konkrétních položek, které nedodržuje. Objednávál jsem 24.4.2023 náplň do tiskárny. Doručeno dnes 2.5.2023. Nikdo se mě neobtěžoval informovat o prodloužení dodání. Asi standardní jednání obchodu!!
    Nakupovat zde nedoporučuji.

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Čermáku,

    velmi se omlouváme za zdržené dodání Vaší objednávky. Bohužel u Vámi objednané náplně došlo k neočekávanému vyprodání posledních kusů. Od výrobce jsme však obratem zajistili nové dodání. Expedice se tak zpozdila o jeden pracovní den. Toto prodlení nás velmi mrzí a rádi bychom Vám jako kompenzaci za způsobené potíže, nabídli 10% slevu na příští objednání jakéhokoliv kompatibilního zboží.

    Děkujeme Vám za pochopení a spolupráci.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlá dodávka

    Mou vinou mi přišla doplňujícísada a já si jinak objednávám barvu v kazetě HP304, jen jsem špatně četla, ale snad to půjde použít

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený paní Špačková,

    ve Vaší objednávce vidím doplňovací sady. Po rozkliknutí na webu na doplňovací sady a přečetní informací zjistíte, že se nejedná o plnohodnotnou cartridge, ale jak název produktu napovídá, jedná se o injekce s inkoustem pro domácí plnění cartridge. Samozřejmě, pokud se na doplnění kazety necítíte, můžete nám nepoužitou doplňovací sadu poslat zpět na naši adresu a my Vám ji vyměníme za plnohodnotnou kazetu.

    Děkujeme za spolupráci.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Barevné náplně mají čip který tiskárna nepodporuje.

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Soukup,

    velmi nás tyto komplikace mrzí. K dnešnímu dni však od Vás nevidím žádnou zprávu, že je s náplněmi cokoliv v nepořádku. V případě, že dojde k jakékoliv komplikaci, vždy samozřejmě celou věc obratem na naše náklady vyřešíme. Je však nutné nás nejprve kontaktovat a dát nám tak šanci k zjednání nápravy.

    Děkujeme Vám za spolupráci.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nevím kde jsem udělal chybu, poprvé 10 stránek bylo rozmazanych. pak cca 20 stránek v pohodě a prázdná kazetka. Druhé naplnění už netiskne nic. Radši asi original

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Kristl,

    doplňovat lze pouze takové cartridge, které nejsou zaschlé, delší dobu nepoužívané či jinak poškozené. Pokud tedy po pár výtiscích došlo k potížím, bude příčina s největší pravděpodobností právě ve Vaší kazetě či chybném postupu plnění. V případě doplňování je skutečně důležité držet se přesně uváděných instrukcí v manuálu.

    Děkujeme Vám za pochopení a spolupráci.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • U zboží bylo uvedeno že je skladem a při objednání do 17.00 bude doručeno následující pracovní den, tedy ve středu, bohužel obchod termín nedodržel a zboží bylo doručeno po urgenci až následující týden!

    Obchod neodpovídá na emaily, zákazníka ignoruje a při telefonické urgenci uvdí, že zboží skladem není i když je stále uvedeno skladem ....

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Novotný,

    velmi se omlouváme za zdržené dodání této objednávky. Bohužel došlo k neočekávanému vyprodání Vámi objednané štítkovací pásky. Ihned jsme však objednali u výrobce nové kusy a doručení se z tohoto důvodu zpozdilo o dva pracovní dny. Způsobené potíže nás velmi mrzí, a tak bychom Vám rádi jako kompenzaci nabídli 10% slevu na příští objednávku jakéhokoliv kompatibilního zboží.

    Děkujeme Vám za spolupráci a pochopení.