Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • rychlost doručení (219)
  • ceny (52)
  • spolehlivost (22)
  • komunikace (20)
  • kvalita zboží (19)
  • nakoupil v obchodě Miroluk před 3 týdny

    Nedoporučuje obchod

    40 %

    Termín doručení 24 h nebyl dodržen. Doručení až po 3 dnech...

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Miloň,

    dodací lhůty objednávek a spokojenost zákazníků jsou pro nás velice důležité. Z tohoto důvodu expedujeme zásilky se zbožím, které je skladem, ihned po obdržení objednávky. Vy jste však zvolil při objednání platbu bankovním převodem, a tak jsme byli nuceni čekat než platbu obdržíme na náš účet. Tímto se pochopitelně vyexpedování zásilky oddálilo. Pokud na objednávku spěcháte, doporučujeme vždy volit raději rychlou platbu PAYU nebo dobírku, kdy zboží odešleme okamžitě.

    Jelikož zdržení nevzniklo naší vinou, ale bylo způsobené zvolenou formou úhrady, skutečně nás tato negativní recenze mrzí. Nicméně Vaší zásilku jsme odeslali ihned po obdržení platby a doručena byla přepravní společností následující pracovní den.

    Děkujeme Vám za pochopení.

  • nakoupil v obchodě Miroluk před 1 měsícem

    Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dlouhá dodací doba

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážená paní Němcová,

    ve Vaší objednávce jste zvolila platbu bankovním převodem a my následně čekali 3 dny na její úhradu. Pokud na objednávku spěcháte, doporučujeme vždy volit raději rychlou platbu PAYU nebo dobírku.

    Ihned po přijetí platby jsme pro Vás požadované originální zboží objednali u dodavatele. Na e-shopu máme uvedenou dostupnost těchto produktů do 7 dnů a v případě jakékoliv delší prodlevy vždy zákazníka informujeme. Náš pracovník s Vámi již telefonicky hovořil a domluvil další postup. Avizované dodací lhůty jsme dodrželi a vyšli vstříc všem požadavkům, proto nás velice mrzí tato negativní recenze.

    Děkujeme Vám za pochopení a spolupráci.

  • nakoupil v obchodě Miroluk před 2 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    toner pošpinil cca 200 stran papíru A4, při 2 hodinácvh provozu tiskárny

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Matějíčku,

    omlouváme se Vám za vzniklé nepříjemnosti. Námi nabízené kompatibilní náplně splňují uznávaný certifikát STMC, který testuje kvalitu tonerových kazet a zaručuje jejich 100% funkčnost. Ke špinění při tisku došlo pravděpodobně z důvodu poškození toneru během dopravy přepravní společností. Zmíněnou náplň Vám samozřejmě obratem vyměníme za nový kus. Zašlete nám prosím produkt na adresu Miroluk s.r.o., Klatovská Třída 403/16, 301 00 Plzeň společně se stručným popisem a kopií faktury. Jakmile k nám zásilka dorazí, ihned provedeme výměnu a zašleme bezplatně nový kus.

    Děkujeme Vám za pochopení a trpělivost.

  • nakoupil v obchodě Miroluk před 2 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    Nainstaloval jsem vámi dodanou barvu do tiskárny,ale to vůbec netisklo.
    Odnesl jsem tiskárnu do servisu a tam zjistily,že je to vinou náplně,kterou
    jte mi doručily,Objednaly originál a najednou tiskárna tiskla.Chtěl bych
    vám vaši nepovedenou zásilku vrátit a navrátit peníze.Pulec

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Pulec,

    velice nás mrzí komplikace, které Vám s dodanou cartridge vznikly. Tento typ náplní prodáváme denně a zákazníkům fungují bez problémů. Pravděpodobně došlo k poškození obsahu zásilky vlivem manipulace při přepravě Českou Poštou. Na veškeré kompatibilní zboží se samozřejmě vztahuje klasická dvouletá záruka. Zašlete nám jej prosím k reklamačnímu procesu na adresu: Miroluk s.r.o., Klatovská třída 403/16, 301 00 Plzeň. Do zásilky vložte stručný popis závady společně s Vaší žádostí. Jakmile k nám balíček dorazí, budeme se celou záležitostí ihned zabývat a vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    Ještě jednou se za vzniklé komplikace omlouváme.

  • nakoupil v obchodě Miroluk před 3 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    nečitelný průvodní návod

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Hueber,

    velice nás mrzí vzniklé komplikace s návodem pro doplňovací sadu. Těchto produktů odešleme několik každý den a s podobnou situací jsme se setkali poprvé. Všechny doplňovací sady obsahují vše potřebné pro domácí plnění a také podrobný návod. Pokud je zmíněný manuál nečitelný, neváhejte nás prosím kontaktovat a my Vám jej rádi zašleme v elektronické podobě na uvedený email.Případně vám postup rádi vysvětlíme na naší bezplatné infolince 800 366 663.

  • nakoupil v obchodě Miroluk před 3 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    30 %

    Kompatibilní toner Canon E 30 . nekvalitní- šmouhy

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Mareši,

    velice se omlouváme za potíže, které Vám vznikly. Naše náplně splňují uznávaný certifikát STMC, který testuje kvalitu tonerových kazet a k podobným komplikacím skutečně nedochází. Ve Vašem případě se pravděpodobně jednalo o poškození obsahu zásilky vlivem manipulace při přepravě Českou Poštou. Tento fakt již bohužel, i přes kvalitní zabalení odesílaných objednávek, ovlivnit nedokážeme.

    Nicméně jsme Vám v rámci dobrých obchodních vztahů nabídli okamžitou výměnu toneru za nový kus. Celá záležitost byla vyřešena obratem a k Vaší spokojenosti. Velice nás mrzí, že i přes veškerou snahu našeho týmu a rychlou realizaci výměny, jsme od Vás dostali negativní hodnocení.

    Věříme, že nyní je již vše v pořádku a těšíme se na další spolupráci.

  • nakoupil v obchodě Miroluk před 3 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Docela dlouhá dodací doba
    • Na jiných stránkách jsem našel levnější originál za velice krátkou dodací dobu

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Rulfe,

    ve Vaší objednávce jste zvolil originální produkt, u kterého máme na e-shopu uvedenou dostupnost do 7 dnů. Zásilku se nám podařilo vyexpedovat dokonce v kratší době, a proto nás velmi mrzí Vaše negativní recenze. Tento typ originálních náplní máme pouze na centrálním skladu, jelikož naši zákazníci volí v naprosté většině případů kompatibilní variantu s výraznou cenovou úsporou.

    Chápeme, že cena originálních náplní, která je z podstatné části tvořena zejména hodnotou samotné značky, je výrazně vyšší. Z tohoto důvodu doporučujeme našim zákazníkům alternativní variantu, u které je kvalita naprosto srovnatelná s originálem a finanční úspora dosahuje mnohdy až k 70% ceny. V případě jakýchkoliv dotazů ohledně výběru kompatibilních náplní nás prosím neváhejte kontaktovat.

    Děkujeme Vám za pochopení a spolupráci.

  • nakoupil v obchodě Miroluk před 3 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    Nabízejí slevy na náplně neoriginální a v obchodě je nemají !!!!!!

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážená paní Sušanková,

    slevové kupóny, které zmiňujete, zasíláme našim věrným zákazníkům několikrát ročně a jejich uplatnění je skutečně možné pouze na kompatibilní náplně. Tuto skutečnost však nijak netajíme a je vždy uvedena přímo v obdrženém informačním emailu. Vaše objednávka obsahovala originální náplně pro tiskárnu HP, na které bohužel skutečně není možné zvýhodněnou nabídku uplatnit. Pokud se po obdržení nového kupónu rozhodnete pro nákup jakéhokoliv kompatibilního zboží, rádi Vám slevu uplatníme a zásilku odešleme se sníženou cenou.

    Děkujeme Vám za pochopení a těšíme se na vzájemnou spolupráci.

  • nakoupil v obchodě Miroluk před 3 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    20 %

    14.11. mi bylo sděleno, že zboží bylo expedováno a objednávka vyřízena.
    Dnes je 25.11. a zboží mi ještě nedorazilo.

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážená paní Večeřová,

    omlouváme se Vám za vzniklé komplikace, které ovšem nevznikly naší vinou. Zásilku jsme vyexpedovali a odeslali ihned po přijetí objednávky, tedy 14.11.2018. Následně však došlo k neočekávanému zdržení při doručování Českou Poštou. Fungování přepravní společnosti bohužel nedokážeme nijak ovlivnit. Standardně naši zákazníci obdrží zásilku následující den po jejím odeslání. Skutečně nás velice mrzí Vaše špatná zkušenost s doručováním od České Pošty v místě Vašeho bydliště. Z těchto důvodů nabízíme zákazníkům volbu mezi přepravou prostřednictvím České Pošty nebo společnosti PPL.

    V případě jakýchkoliv komplikací s objednávkou nebo jejím dodáním je vždy důležité se na nás neprodleně obrátit na naší bezplatné infolince 800 366 663, abychom mohli celou záležitost vyřešit vždy v co nejkratší době a zjednat případnou nápravu u přepravní společnosti.

    Děkujeme Vám za pochopení a spolupráci.

  • nakoupil v obchodě Miroluk před 3 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • příliš drahé

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Vamberský,

    ve Vaší objednávce jste zvolil originální, tedy dražší, variantu náplní. Tato cena je z podstatné části stanovena přímo originálním výrobcem a navyšuje ji zejména samotná hodnota značky. Všem našim zákazníkům proto doporučujeme zvolit výhodnější alternativní náplně, které jsou náhradou za originály a zároveň s výraznou cenovou úsporou. Díky vlastnímu skladu navíc máme 99 % kompatibilního zboží připraveno k okamžitému odeslání.

    V případě jakýchkoliv dotazů ohledně kompatibilních produktů či pomoci s objednáním správných náplní se na nás neváhejte kdykoliv obrátit.

    Těšíme se na další vzájemnou spolupráci.

  • nakoupil v obchodě Miroluk před 3 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodaný toner tiskne s fleky a je reklamován. Způsob reklamace je ale nepřijatelný, neboť je vyžadováno odeslání reklamovaného toneru zpět k posouzení a teprve po shledání oprávněnosti reklamace bude zaslán nový toner. Takže si na tuto dobu musíte koupit další toner. Přitom platba u reklamovaného toneru je vyžadována předem. Nepomohl ani telefonický rozhovor s odůvodněním, že je nutno dodržovat standardní postup, avšak obchodník a ne zákazník porušil povinnost dodat bezvadné a funkční zboží.

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Kovalčíku,

    toner, který jste na našem e-shopu objednal, kupují zákazníci ve velkém množství a jeho funkčnost je skutečně bezproblémová. V tomto případě došlo s největší pravděpodobností k poškození tonerové kazety během doručování přepravní společností. Nabídli jsme Vám sjednání bezplatného svozu reklamovaného toneru k nám do firmy, kde bychom okamžitě provedli výměnu a zaslali zpět nový kus. Vy jste však odmítl zaslat zmíněný toner k reklamaci a bez toho, jak jistě uznáte, není možné výměnu za nový kus provést.

    Spokojenost zákazníků je pro nás na prvním místě, a proto vždy realizujeme všechny výměny obratem od obdržení zásilky. Kontaktujte nás tedy prosím na naší infolince 800 366 663, sjednáme pro Vás bezplatný svoz toneru prostřednictvím společnosti PPL a po obdržení zásilky pošleme ihned nový kus.

    Děkujeme Vám za pochopení a spolupráci.

  • nakoupil v obchodě Miroluk před 4 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlost objednání,doručení-cena
    • Fotopapíry od výroby někvalitně zabalené jen v slabém igelitu.

    Nedoporučuji tuto firmu.
    Fotopapíry nekvalitně zabalené jen v igelitu a poslané jen v bublinkové velké obálce.
    Vlivem pohybu při přepravě znehodnoceny rohy fotografií,zvlaště u formátu A4.

    Dále zjištěno promáčkutí papíru u třech kusů A4.Nelze říct jestli cestou nebo při výrobě či balení.

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Sourale,

    velice nás mrzí komplikace, které s doručeným fotopapírem nastaly. Tyto produkty zasíláme v několika zásilkách každý den a dosud jsme se s žádnou podobnou komplikací nesetkali. Za kvalitu a stav odesílaného zboží ručíme. Ke znehodnocení obsahu zásilky došlo bohužel vlivem zacházení při přepravě, kterou bohužel nijak ovlivnit nedokážeme.

    Chápeme však Vaše rozhořčení ohledně poškozeného zboží v zásilce. Zašlete nám prosím zmíněné fotopapíry k výměně na naši adresu: Miroluk s.r.o., Klatovská třída 403/16, 301 00 Plzeň a my celou záležitost obratem vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    Ještě jednou se velmi omlouváme za komplikace a děkujeme za pochopení.

  • nakoupil v obchodě Miroluk před 4 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Omylem objednané 1 ks zboží , otevřený obal - neporušený výrobek, neodstraněné folie z výrobku. Prodejce nerespektuje vrácení zboží ve 14 denní lhůtě z důvodu , že jsme otevřeli krabici a tím porušili originalitu výrobku. Dle platných zákonů v Čr, je postup nepřijatelný. Vyjádření z Konika Minolta je jiné než tvrdil prodejce a to , že Konika Minolta toto zboží nebere zpět a co s ním mají dělat.

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Vlachu,

    velmi nás mrzí Vaše negativní hodnocení na základě komplikace, která však nevznikla naší vinou. Vytvořil jste objednávku originální odpadní nádobky, která však není určena pro Váš typ tiskárny, a následně žádal o vrácení peněz. Mezitím však z Vaší strany došlo k porušení ochranné vrstvy a znehodnocení výrobku jeho nevhodným použitím, a proto jsme tento požadavek bohužel nemohli uznat jako oprávněný.

    Takovým případům se snažíme předcházet díky naší on-line podpoře a bezplatné telefonické infolince, kde se zákazník může obrátit na náš tým školených odborníků, kteří jim vždy ochotně poradí.

    Kdykoliv si nebudete jistý výběrem vhodného spotřebního materiálu pro Vaší tiskárnu, neváhejte nás prosím kontaktovat na naší bezplatné infolince 800 366 663, rádi Vám s objednáním správné náplně pomůžeme.

    Děkujeme Vám za pochopení a spolupráci.

  • nakoupil v obchodě Miroluk před 5 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    • Obchod nabízí kompatibilní válce do tiskáren, ale zasílá repasované, které nefungují.

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Mrázku,

    velice nás mrzí komplikace, které Vám s kompatibilním válcem vznikly. V nabídce máme fotoválce pro všechny typy tiskáren a zákazníci s nimi potíže skutečně nemají. Za kvalitu námi nabízeného zboží hovoří více než 5 000 pozitivních recenzí zde na portálu heureka. Je však možné, že došlo k poškození obsahu odeslané zásilky vlivem manipulace při přepravě. Tuto skutečnost bohužel, i přes kvalitní zabalení zásilek, ovlivnit nedokážeme.

    Spokojenost zákazníků je pro nás na prvním místě. Z tohoto důvodu Vám v rámci dobrých obchodních vztahů, vrátíme uhrazenou částku zpět na bankovní účet, ihned po posouzení reklamovaného produktu dodavatelem.

    Ještě jednou se Vám omlouváme za komplikace a děkujeme za trpělivost.

  • nakoupil v obchodě Miroluk před 5 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod lže o tom, že má zboží skladem. Nejenže ho nemá skladem, ale ani ho nedokáže sehnat.

    Nesolidní obchod, inzeruje zboží skladem i když ho nemá a ani ho neumí zajistit. I přesto, že zrušili objednávku jako nedodatelnou, tak dodnes stejné zboží stále inzerují, že ho mají skladem.

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Kostlivý,

    u Vámi objednaného toneru došlo k náhlému vyprodání všech skladových zásob. Z tohoto důvodu nebyla dostupnost uvedeného toneru na našem eshopu ještě aktualizována. Za vzniklou komplikaci se Vám samozřejmě velice omlouváme.

    V tuto chvíli Vám však můžeme nabídnout stejný typ toneru na 4000 stran, který je připraven k okamžitému expedování. Pokud budete mít zájem o tuto náplň, neváhejte nás ihned kontaktovat a my Vám ji obratem zašleme.

    Děkujeme Vám za pochopení.

  • nakoupil v obchodě Miroluk před 5 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na e-shopu inzerují zboží, které jsem zaplatil on- line a nejsou schopni ho dodat. Peníze mi vrátili

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Buřiči,

    originální toner, který jste objednal se bohužel již nevyrábí. Jakmile jsme tuto informaci obdrželi od výrobce, ihned jsme Vás kontaktovali ohledně výhodnější nabídky kompatibilní náplně, kterou máme skladem k okamžitému odeslání. Tuto možnost jste však odmítl. Z tohoto důvodu byla na základě vzájemné dohody Vaše objednávka stornována ze systému a uhrazená částka ihned vrácena zpět na bankovní účet.

    Děkujeme Vám za spolupráci a pochopení.

  • nakoupil v obchodě Miroluk před 6 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nedodržení slibeného termínu dodáni

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Stalo,

    termín dodání u Vámi objednaných originálních náplní byla do 2 pracovních dnů od přijetí objednávky. Tato informace byla uvedena přímo u produktů na našem eshopu. Vaši objednávku jsme tedy skutečně expedovali ve slíbeném termínu.

    Děkujeme Vám za pochopení.

  • nakoupil v obchodě Miroluk před 6 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    20 %

    • V zásilce chyběly 2 ks barev, po urgenci obratem doplněno.
    • Citace: "Odměňujeme tak všechny naše věrné zákazníky.
    • Proto po právu náleží i Vám". Ironií je že týden po mém nákupu (jsem prý věrný zákazník) je rozjeta akce pro všechna na stejnou slevu 10% a jako bonus (nebo výsměch věrným) pro ostatní doprava ZDARMA. To se jim opravdu nepovedlo. Raizl

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Raizle,

    omlouváme se Vám za vzniklou komplikaci ohledně nedodání dvou kusů náplní. Jednalo se o omyl našeho nového kolegy, který zásilku balil. Chybějící zboží jsme Vám ihned poslali na naše náklady.

    Akce se slevovými kupóny nebo dopravou zdarma probíhají několikrát do roka a v nepravidelných cyklech. Pokud jste tedy provedl nákup těšně před zmíněnou akcí, ubezpečujeme Vás, že se skutečně nejednalo o záměrný krok Vás znevýhodnit. Spokojenost našich zákazníků, spojena s dlouhodobou vzájemnou spoluprácí, je u nás na prvním místě.

    Děkujeme Vám za pochopení a těšíme se na naši další spolupráci.

  • nakoupil v obchodě Miroluk před 7 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží přišlo porušené a teprve po třetím pokusu mi bylo doručeno, takže dodání zboží trvalo týden.

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážená paní Mikysková,

    mrzí nás Vaše negativní zkušenost s dodáním zásilky Českou Poštou. Ve Vašem případě došlo k poškození injekčních stříkaček s barvou z důvodu špatné manipulace při přepravě. Tento fakt již bohužel, i přes kvalitní zabalení zásilek, ovlivnit nedokážeme. Snažili jsme se Vám vyjít vstříc a ihned odeslali novou zásilku s doplňovací sadou. Ke zmíněnému zdržení došlo následně, kdy se ukázalo, že jste si toto zboží špatně objednala a že jej chcete vyměnit doplňovací sadu za klasickou cartridge. Celý náš pracovní kolektiv se Vám snažil vyjít ve Všem vstříc a ihned provedl výměnu špatně objednaného zboží, i když se nejednalo o naši vinu.

    Z tohoto důvodu nás Vaše negativní recenze velmi mrzí.

  • nakoupil v obchodě Miroluk před 8 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    Objednal jsem omylem jine cartridge, coz jsem zjistil az pri vlozeni do tiskarny. Bohuzel jsem obaly pri rozbalovani poskodil, coz je bezne. Miroluk mi vymenu za jine neumoznil a ani vraceni. Coz u jine spolecnosti neni problem. Tudiz urcite nedoborucuji a vse jsem predal ČOI.

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Burgete,

    ve Vaší objednávce jste zakoupil originální inkoustovou náplň HP 652. Výměna originálních produktů je možná pouze v případě, kdy nedošlo ke znehodnocení dané náplně, bohužel ve vašem případě ke znehodnocení produktu došlo tím, že jste otevřel náplň z vakuovaného obalu. Tímto došlo ke styku inkoustu se vzduchem a tím pádem dochází již k zasychání inkoustu v náplni. (Jedná se o spotřební materiál) Z tohoto důvodu nemohla být náplň zaslána zpět k výměně originálnímu výrobci. Vaše žádost o výměnu použitého zboží za nové by byla výrobcem zamítnuta.

    Pokud budete mít do budoucna jakékoliv dotazy k výběru náplní do Vaší tiskárny, neváhejte se na nás kdykoliv obrátit. Rádi Vám s výběrem pomůžeme.

    Děkujeme Vám za pochopení.