Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží nedorazilo , člověk na telefonu mě ubezpečil, že přijde následující den, ale zatím opět nic!

    Příště budu objednávat v jiném obchodu...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, které firma inzeruje jako "skladem", na skladě nemá. Po zaplacení mě firma informovala, že zboží musí někde objednat. Dostupnost neznámá. Poté vrátily peníze zpět. Klamavá reklama.

    Reakce obchodu Miroluk

    Dobrý den,
    velice nás mrzí vzniklá situace. Bohužel aktuální zásoba byla vyprodána a náš dodavatel nám podal informaci o aktuální nedostupnosti daného zboží.
    Omlouváme se.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nikdo mne neupozornil, že dostanu něco jako injekční stříkačky, naplněné barvami a že si budu muset přiloženými vrtáčky vyvrtat do staré kazety díry a tam tu barvu vpravit. Hrůza!!!
    Jinak, tento dotazník jsem už jednou odesílala, pevně doufám, že se tady znovu neobjeví.

    Reakce obchodu Miroluk

    Dobrý den paní Pivovarová,

    dle kontroly Vaší objednávky, jste si dané doplňovací sady objednala Vy na našem e-shopu, kde je zřejmé o jaký výrobek se jedná. Pokud jste se na jednoduché doplnění necítila, stačilo kontaktovat naše kolegy na zákaznické lince, kteří by Vám navrhli možnost řešení vzniklé situace, která vznikla Vaší chybnou objednávkou. Bohužel to se však z Vaší strany nestalo a dozvídáme se o tom až z této recenze, která nás velmi mrzí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zaslané jiné zboží

    Reakce obchodu Miroluk

    Dobrý den,

    jak již bylo řešeno s naší zákaznickou podporou, zboží bylo dodáno přesně dle Vaší objednávky. Navrhovanou výměnu za zboží jiné jste razantně odmítl. Nerozumíme proto této nepravdivé recenzi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 0
    • Nepoužitelné, letěly do koše a objednala jsem znovu v jiném obchodě, kde jsem kupovala dosud. V tomto obchodě vyhozené peníze

    Reakce obchodu Miroluk

    Dobrý den,

    zboží jste obdrželi přesně dle Vaší objednávky, i přes e-mailovou komunikaci Vám byla navrhnuta výměna za požadované kazety místo Vámi špatně objednaných doplňovacích sad. Návrh na výměnu jste hrubou formou odmítl. Proto nás velice tato recenze velmi mrzí.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednávku jsem nemohl zrušit, protože jsem jí měl zaplacenou. Zboží bylo dodáno pozdě. Urgoval jsem zaslání faktury k proplacení, aby bylo zboží dodáno včas.
    Prostě se tak nestalo. Zvážím zda-li si příště něco koupím. František Křemen

    Reakce obchodu Miroluk

    Dobrý den,

    originální výrobky, které jste objednal dne 20.2.2024, standardně nemáme k okamžitému odeslání a jak je i uvedeno na našich stránkách doba dodání k Vám je + 2 dny od uhrazení objednávky. Faktura k úhradě byla odeslána hned po dokončení objednávky, ale to, že Vám nedorazila jsme se dozvěděli na zákaznické lince až o den později a ihned jsme Vám jí odeslali na jiný než Vámi zmíněný požadovaný mail v objednávce, jelikož Váš je filtrován a tyto e-maily vám dle Vašich slov nepřijdou. Objednávku jsme expedovali v nejkratším možném termínu od přijetí Vaší platby. Proto nás tato recenze velmi mrzí.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Objednávala jsem náplň do tiskárny HP DeskJet 3700, byla mi zaslána údajně kompatibilní náplň 652,bohužel tiskárna označila náplň jako prázdnou, netiskla a diagnostika ji označila jako inkompatibilní !!!!

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážená paní Valentová,

    na základě této recenze jsem celou věc ověřil. Náplň Vám byla dodána správně přesně dle objednávky. Tyto originální náplně fungují zákazníkům v tiskárně vždy spolehlivě. V systému nevidím do této chvíle žádnou reklamaci pod Vaším jménem, tudíž předpokládám, že se Vám nakonec podařilo kazetu v tiskárně dle správného postupu zprovoznit. Věříme, že nyní je již vše v pořádku.

    Vzhledem k tomu, že z naší strany nedošlo k žádnému pochybení, velmi nás toto negativní hodnocení mrzí.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Vyřízení na infolince bylo v naprostém pořádku. Upozorňoval jsem, že potřebuji tonery do druhého dne. Byl jsem ujištěn, že to není problém. Po zaslání faktury, kterou jsem okamžitě uhradil v cca 13.00 hod jsem počítal s tím, že je to dostatečná doba na odeslání zboží. K mému údivu, druhý den ráno jsem se dozvěděl, že dáma z účetního oddělení potvrdila platbu až ráno. Proto zboží bylo expedováno až druhý den a následující den bylo doručeno. Při snaze pána na infolince při prodeji, kde bylo vše v naprostém pořádku, tak účetní oddělení svou leností a neschopností Vám dělá výbornou reklamu.

    Reakce obchodu Miroluk

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí vzniklá situace, detailně jsme případ prověřili a bohužel nedošlo k pochybení zaměstnance jak zmiňujete, nýbrž k technickým důvodům, které v druhé polovině dne znemožnili kontrolu příchozích plateb bankovním převodem od zákazníků.

    Velmi nás mrzí tato Vaše zkušenost a věříme, že se již nebude v budoucnu opakovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Doručeno od začátku evidentně nefunkční zboží, a firms to berete jako reklamaci ! To jako mám být měsíc bez tiskárny kvůli jejich zmetku !!!!!

    Reakce obchodu Miroluk

    Dobrý den pane Březo,

    velmi nás mrzí Vaše zkušenost a názor, bohužel výrobní vadu nelze nijak předpokládat dopředu jak sdělujete. Celý Váš požadavek je řešen dle reklamačního řádu a obchodních podmínek, se kterými jste udělil souhlas při vytváření objednávky. Jak jste již byl několikrát informován, je třeba vyčkat na dořešení ke včerejšku od Vás dodané reklamace.

    Děkujeme za pochopení.

  • Objednávku jsem zrušil (zjistil jsem, že náplně jsou na jiný druh tiskárny), ještě tentýž den( do hodiny), přesto byla odeslána. Škoda

    Reakce obchodu Miroluk

    Dobrý den,

    hned následující den Vám bylo hned odpovězeno, že se omlouváme za pozdní zpracování příchozího e-mailu o zrušení objednávky, zároveň s informací abyste zásilku nepřejímali a jakmile se nám vrátí, tak celou objednávku stornujeme. Proto nerozumíme tomuto hodnocení, jelikož dopravu k vám jsme platili my.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Polovina zboží není na skladě na tu druhou marně čekám..

    Reakce obchodu Miroluk

    Dobrý den,

    originální produkty nemáme standardně skladem k okamžitému odeslání, což je uvedeno i na našem e-shopu ohledně delší dostupnosti, řádně jsme Vás o delší dostupnosti informovali a i po domluvě s Vámi jsme hned odeslali část Vaší objednávky, která byla k dispozici. Pro rychlejší dodání jste mohla zvolit kompatibilní variantu, kterou máme vždy skladem. Proto nás tato recenze velmi mrzí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Plnící náplň NETISKNE - naplněno přesně podle videonávodu.

    Reakce obchodu Miroluk

    Dobrý den,

    doplňovací sada jsou stříkačky s barvou určené pro domácí plnění Vaší stávající cartridge. To, že netiskne, není závadou naší doplňovací sady, nýbrž nedodržením podmínek, v přiloženém návodu, pro funkční doplnění Vaší stávající cartridge a Vaše cartridge je prázdná, zaschlá či jinak poškozená. Proto nás velmi mrzí tato recenze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • výhodou je pouze to, že zboží dorazilo

    Zboží nedorazilo v deklarovanému termínu, i když na stránkách bylo slibováno doručení do pátku 29.12.2023, pokud bude objednáno do 17 hodin 27.12.2923. Zboží bylo objednáno a zaplaceno v 16:12 ve středu 27.12, podle potvrzení obchodu. Velmi jsem tu náplň potřeboval, proto jsem učinil objednávku mimořádně zde, když garantovali doručení v pátek. Bohužel doručení proběhlo až v úterý 2.1.2024 odpoledne.
    Krabička, ve které se nacházela cartridge, byla pomačkaná a natržená, což při převzetí nebylo poznat, protože obálka, ve které je zboží doručováno, je neprůhledná. Naštěstí to nemá vliv na funkčnost. Za toto zřejmě nemůže prodejce, jen to něco vypovídá o kvalitě doručovatele a jeho vztahu k zásilkám.

    Reakce obchodu Miroluk

    Pane Zapletale,

    je nám líto vzniklé situace, ihned po Vaší objednávce byla originální cartridge objednána u dodavatele. Bohužel díky mezisvátkovému období došlo ke zdržení přepravce a tudíž i Vaší objednávky. Vaše objednávka byla expedována v nejbližším možném termínu a její dodání pozdržel i následující víkend.

    Omlouváme se za tuto komplikaci.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží dosud nedorazilo

    Reakce obchodu Miroluk

    Dobrý den,

    jak jste již byli dnes informováni na Váš e-mail s omluvou za pochybení našeho pracovníka na expedici. Zašleme zásilku znovu. Velice se znovu omlouváme za vzniklou situaci.

    Děkujeme za shovívavost, Váš Miroluk tým.

    • Náplň není kompatibilní

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážená paní Fialová,

    velmi nás mrzí, že nejste s dodaným produktem spokojena. O tom, že je s náplní cokoliv v nepořádku se však dozvídáme až z této negativní recenze. Mrzí nás tedy, že jsme nedostali možnost sjednat nápravu, která by proběhla výměnou za nový bezvadný kus ve velmi krátké době a na naše náklady. Kontaktujte nás prosím na bezplatné infolince, kde s Vámi kolegové ochotně celou záležitost dořeší.

    Děkujeme Vám za spolupráci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlé vyřízení objednávky a doprava do zásilkovny zdarma

    z hlediska přístupu obchodu ve smyslu otázek v dotazníku bez výhrad; pokud jde o kvalitu produktu na kterou se dotazník nedotazuje rozpačité rozpoložení; po instalaci cartridge do tiskárny DeskJet 970cxi tiskne jako stará vypotřebovaná náplň pouze ve fialové barvě, stejně tak je špatný testovací print; důvod nechápu, snad jen, že tiskárna umí rozeznat originální a neoriginální náplň a reaguje podle toho; takže zřejmě vyhozené peníze.

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Liško,

    velmi nás mrzí potíže, které s tiskem v současné chvíli máte. Uvádíte však, že problém s tiskem jste měl v případě předchozí kazety a ani po vložení nové se tisk nezlepšil. Je tedy skutečně možné, že se bude jednat o závadu přímo ve Vaší tiskárně. Bohužel tuto skutečnost nelze takto na dálku diagnostikovat. Doporučujeme návštěvu autorizovaného servisu v blízkosti Vašeho bydliště, kde závadu odhalí a navrhnou Vám možnosti opravy.

    Děkujeme Vám za spolupráci.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • doručeno za 4 dny , misto slibovaných 24 hodin, výmluva na poštu, která zákaznika nezajímá

    pozdní doručení, po uplatnění slevového kodu- žádná sleva, výmluvy po dotazu na zboží

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Tomandl,

    slevový kupón je platný po dobu čtrnácti dnů a je nutné jeho zadání do příslušné kolonky při vytváření objednávky. Velmi nás mrzí, že se Vám zadání nezdařilo. Z tohoto důvodu Vám slevu prodloužíme na příští objednávku. Co se týče samotné expedice, ta proběhla ještě ten samý den, kdy jste objednávku vytvořil a zásilka byla obratem předána přepravní společnosti k doručení. Bohužel následné fungování přepravce již nedokážeme příliš ovlivnit. Vidím, že zásilka byla doručena do dvou dnů od odeslání. Věříme tedy, že nyní je již vše v pořádku.

    Děkujeme Vám za spolupráci a pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Toner mi dorazil, ovšem nepasoval do tiskárny a na dotaz, jak mám postupovat s vrácením mi nepřišla žádná odpověď

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážená paní Kotmelová,

    na základě tohoto hodnocení jsem celou věc prověřil. Kolegové ze zákaznického oddělení odepsali na Vaší zprávu ohledně toneru do pěti minut od jejího obdržení. Není tedy pravdivé tvrzení, že jste neobdržela žádnou odpověď. Pravděpodobně jste zprávu pouze přehlédla a z tohoto důvodu Vám ji nyní zasíláme do e-mailové schránky znovu.

    Vzhledem k tomu, že jsme Váš dotaz vyřídili v řádu několika minut a vyšli Vám vstříc, velmi nás mrzí toto negativní hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží bylo jiné

    to budou mé nejdražší barvy 613 + 129 + --? to ještě není konec
    pěkně děkuji Heřman

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Heřmane,

    bohužel zcela nerozumíme této stížnosti. Ve Vaší objednávce jste zvolil doplňovací sady pro domácí plnění Vaší kazety. Pokud jste produkty zvolil chybně, rádi Vám je vyměníme za správné. V takovém případě nás stačí kontaktovat a kolegové Vám rádi sdělí instrukce k dalšímu postupu. Co se týče ceny, ta je vždy uvedená u každého z námi nabízených produktů. Informaci o konečné částce jste tak měl k dispozici již v okamžiku vytváření objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Moc drahé.

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Prokůpek,

    cenu máme zcela jasně uvedenou u každého našeho produktu. Rovněž konečná částka Vám byla zřejmá ještě před tím, než jste objednávku odeslal. Není nám tedy zcela jasné, z jakého důvodu jste zboží, u kterého se Vám zdála vyšší cena, objednal. Věrným zákazníkům však nabízíme pravidelné akce formou slevového kuponu či dopravného zdarma. Na těchto akcích lze ušetřit nemalé peníze a zákazníci si je velmi pochvalují.

    Z výše uvedených důvodů nás velmi mrzí Vámi udělené negativní hodnocení.