Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neumí na svůj web napsat, že toner není skladem.

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Mišovic,

    velmi se omlouváme za chybně uvedenou dostupnost produktu na našem e-shopu. Bohužel došlo k nečekanému vyprodání tohoto typu toneru a produktový specialista nestihl tuto informaci okamžitě zaktualizovat. V současné době vidím objednávku jako vyřízenou. Věříme tedy, že nyní je vše již v pořádku.

    Děkujeme Vám za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • velice rychlý obchod se snahou vyhovět zákazníkovi
    • nekontrolují stav odeslaného zboží

    Objednal jsem cartrige do starší tiskárny HP 940c, která je v nabídce obchodu. Zboží dorazilo obratem. Bylo však nefunkční-zaschlá jedna barva. Bylo mi sděleno, že není problém zboží vyměnit, záruka je 2 roky, ať zašlu k reklamaci. Opravdu druhý den přišla náplň jiná. U této náplně byly již vyschlé všechny barvy. Cartrige byla v originálním obalu obchodu Miroluk, ale nikde nebyla uvedena doba použitelnosti - Po pečlivé prohlídce jsem nabyl přesvědčení, že šlo o repas, což by mi nevadilo, pokud by fungovala. Zákazník hradí při reklamaci poštovné. Při cenách poštovného se již druhá reklamace nevyplatí, zvláš když není jistota, že bude poslední. Chápu, že v mém případě jde již o "výběhový" typ náplně, ale když je uváděna v nabídce, měla by být v pořádku.

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Novosad,

    velmi nás vzniklé komplikace mrzí. U tohoto typu náplní jsme se však s takto opakovanou stížností dosud nesetkali. Prosíme o ověření, zda namísto uvedené cartridge nemohlo dojít k zaschnutí trysek Vaší tiskárny z důvodu nízké použitelnosti či zastarání. V případě, že potíže i po ověření této skutečnosti a provedení údržby tiskárny setrvávají, kontaktujte nás na bezplatné infolince. Zde Vám kolegové navrhnou další postup k vyřešení celé záležitosti.

    Děkujeme za spolupráci.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Koupil jsem bez cipu a vubec toner nkomunikoval s tiskarnou, protim mi bylo receno, ze by mel.

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Farag,

    v případě, že jste zakoupil, jak uvádíte, toner bez čipu, pak samozřejmě nemůže dojít k jeho načtení, dokud nezrealizujete výměnu čipu z původní tonerové kazety. Informaci o tom, zda se jedná o toner s čipem či bez čipu máme zcela jasně uvedenou na našich stránkách v názvu produktu. Informaci s podrobným popisem výměny jsme Vám šak psali již v zaslaném e-mailu jako odpověď na Váš dotaz před samotným objednáním.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    na stránkách nabízíte produkt , který nejste schopní dodat!!!!

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Adler,

    velmi se omlouváme za chybně uvedenou dostupnost produktu na našem e-shopu. Bohužel se skutečně jedná o zboží, které již nelze u výrobce sehnat a tato informace se k nám dostala se zpožděním. Z tohoto důvodu produkt z naší nabídky odstraníme, aby k podobným situacím již nedocházelo.

    Děkujeme Vám za pochopení a spolupráci.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dosud byl Miroluk výborný obchod,ale již dvakrát po sobě byla dodací lhůta dlouhá,dokonce až mailovém dotazu se obchod vzpamatoval.

    Reakce obchodu Miroluk

    Dobrý den pane Skučku,

    v první řadě bych se chtěl omluvit za prodlení při vyřízení Vaší objednávky. Momentálně čekáme na naskladnění poslední, červené cartridge. Jakmile bude objednávka kompletní, obratem ji budeme expedovat. U těchto konkrétních originálních náplních jsme bohužel závislí na možnostech distribuce, rychlost naskladnění tedy nedokážeme jakkoliv ovlivnit. Naproti tomu kompatibilní varianty máme skladem téměř vždy a v dostatečném množství, pokud by pro Vás byla čekací doba na originální náplň dlouhá a měl byste měl zájem o záměnu za kompatibilní variantu náplně, neváhejte nás kontaktovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal, zaplatil, objednávka byla potvrtzena.
    Zboží nedorazilo, peníze nebyla vráceny a obchod na dotazy nereaguje.

    Reakce obchodu Miroluk

    Dobrý den pane Vacku, v první řadě se Vám omlouvám za prodlevu při vyřízení Vaší objednávky. Nicméně není pravda, že bychom nereagovali na Vaše podněty, tím spíše, že se nám podařilo situaci vyřešit právě díky Vaší asistenci při dohledávání platby. Dnes dojde k expedici zásilky na Vámi zvolenou adresu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nabídka zboží, které není na prodej.

    Reakce obchodu Miroluk

    Dobrý den pane Plačku, máte skutečně pravdu, Vámi objednanou sadu náplní Canon PG-540XL/CL-541XL již nelze objednat, poněvadž se přestala vyrábět. Tato informace by již měla být na e-shopu u tohoto konkrétního produktu uvedena. Obratem po vytvoření Vaší objednávky jsme Vás kontaktovali s vysvětlením situace a návrhem řešení. Náplně se stále dají koupit jednotlivě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Podruhé jsem nakupoval v Miroluk a nakupovat již nebudu. Přestože na stránkách Miroluk bylo zboží, které jsem chtěl nakupovat označené jako skladem, k vyzvednutí do zítřejší 17hod, zboží bylo k vyzvednutí po 11 dnech od objednání. Překvapen jsem byl v momentě, kdy jsem objednávku vyzvedával, jelikož byla nekompletní (objednával jsem 9 druhů tonerů) s vysvětlením prodavače, že je to nějak komplikované a že některé tonery na skladě nemají již dlouhou dobu a mít již nebudou. Když jsem vznesl dotaz proč je tedy vše nastránkách označeno jako skladem a k vyzvednutí do zítřejší 17hod (ještě s poznámkou "tento týden zakoupilo 10 zákazníků") mimo bylo sděleno ať se obrátím na infolinku... Takže Miroluk, už u vás nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu Miroluk

    Dobrý den pane Pechmane,

    mrzí mě Vaše negativní zkušenost a zároveň bych se chtěl omluvit za komplikace a veškeré nepříjemnosti s tím spojené. Ve Vaší objednávce skutečně vidím 9 druhů cartridgí, všechny po 3 kusech. U některých barev došlo, bohužel, k doprodání skladových zásob, na což jsme bohužel nezareagovali úpravou dostupnosti produktů na e-shopu. Standardní rozhodně nebyla ani doba vyřízení Vaší objednávky. Pokud byste se, přeci jenom, rozhodl u nás kdykoliv v budoucnu znovu objednat, napište mi na email [email protected] a já pro Vás v rámci kompenzace zajistím slevu na celou objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Informace o objednání a vlastní návod jsou na úrovni postupu "šmejdů"

    Reakce obchodu Miroluk

    Dobrý den pane Vaniši.

    Ve Vaší objednávce vidím doplňovací sady. Jak název produktu napovídá, jedná se o injekce s inkoustem pro domácí plnění cartridge, která však nesmí být úplně prázdná, vyschlá, či jakkoliv mechanicky poškozená. Samozřejmě, pokud se na doplnění kazety necítíte, můžete nám nepoužitou doplňovací sadu poslat zpět na naši adresu a my Vám ji vyměníme za plnohodnotnou kazetu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cartridge v tiskárně nefunguje. Nebyl zaslán ani daňový doklad.

    Reakce obchodu Miroluk

    Dobrý den paní Fišerová,

    vzniklé komplikace nás samozřejmě velmi mrzí. Na naše produkty zajišťujeme 100% kompatibilitu. Prosím zda zavoláte na naší bezplatnou infolinku 800 366 663 a vše vyřešíme k vaší spokojenosti.

    Daňový doklad bývá standardně součástí balení objednávky. Pro jistotu jsem Vám jej zaslal i do emailu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neochota, nekompetentnost, amatéři

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Vykysalý,

    u Vámi objednaného originálního toneru máme na e-shopu uvedenou delší dodací lhůtu. Tyto aktuální informace o dostupnosti, které uvádíme vždy přímo u každého produktu nám přijdou zcela dostačující. Vaší následné žádosti o stornování objednávky jsme vyhověli a zrušili ji ze systému.

    Vzhledem k výše uvedeným skutečnostem nás tedy velmi mrzí toto negativní hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • podvodné jednání

    V reklamě uvádí "náplně pro všechny tiskárny". Objednal jsem inkousty do tiskárny HP. Po naplnění naplnění cartridge tiskárna okamžitě poznala neoriginální inkoust a přestala tisknout. Volal jsem na infolinku, že to nefunguje, vrátím zboží a chci vrátit peníze. Bylo mně řečeno, že to není jejich chyba, že jsem to asi špatně naplnil. Je to podvodné jednání. NEDOPORUČUJI !!!

    Reakce obchodu Miroluk

    Dobrý den pane Repko, v objednávce jste měl skutečně doplňovací sady, ke kterým přikládáme i návod k plnění konkrétní cartridge. Doplňovaná cartridge nesmí být zaschlá, či jakkoliv mechanicky poškozená. Pokud doplnění proběhne správně, tedy přesně podle přiloženého návodu, nebude s tiskem žádný problém. Často jsou problémy s tiskem způsobeny vzduchovými bublinami, tomuto problému se v návodu taktéž věnujeme. Jenom pro představu, doplněním cartridge nedochází k žádnému zásahu do čipu, není tak možné, aby kazeta rozpoznala jiný inkoust a z toho důvodu odmítala tisknout.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednej,zaplať,čekej.
    • Balík prý ztracen cestou.

    Reakce obchodu Miroluk

    Dobrý den pane Engelmaiere,
    vzniklé komplikace nás samozřejmě velmi mrzí. Všichni naši dopravci standardně doručují do druhého pracovního dne. Bohužel, může se stát, že dojde ke ztracení objednávky, což byl přesně tento případ. Zásilku jsme již opětovně odeslali, dle sledovacího čísla zásilky Vám bylo zboží již doručeno. Abychom Vám alespoň částečně vykompenzovali způsobené problémy, až budete realizovat příští objednávku, kontaktujte mě na e-mailu [email protected] a já pro Vás zařídím slevu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nefunguje prostě

    Reakce obchodu Miroluk

    Dobrý den,

    ve Vaší objednávce vidím doplňovací sady k náplni HP č. 652 (barevná a černá). Doplňovací sada obsahuje injekční stříkačky s barvou, příslušenství na domácí plnění stávající cartridge, kterou máte doma a návod. Kazeta však nesmí být prázdná, vyschlá, delší dobu nepoužívaná či jinak poškozená. Pak by tisk po doplnění neprobíhal v pořádku.

    Z Vašeho hodnocení mi není úplně jasné, jaký problém přesně nastal. Každopádně pokud Vám doplňující sady nevyhovují, je možné realizovat výměnu za originální cartridge. Stačí zboží zaslat zpět na naši adresu a my situaci v nejkratším možném termínu vyřešíme.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Rychlá dodávka
    • Obdržené Inkoustové cartridge mají max. dobu použitelnosti pouze do 01.2023.
    • 1 cartridge (černý inkoust) byla prošlá s datumem použitelnost i do 05.2021.!
    • Datum max. použitelnosti je na krabičce vyraženo drobnými číslicemi a bez brýlí a šikmého světla téměř "neviditelné".

    Dosud jsem byl s obchodem spokojený. Dnes 22.8. jsem byl v pobočce internetového obchodu v Praze (7 dní po převzetí zboží) požádat o výměnu prošlé cartridge za novou , ale obsluhující paní měla s výměnou problém. Po diskusi a vyjasnění pravidel pro nákupy v internetovém obchodu se nakonec odhodlala cartrdgi vyměnit.

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Flegl,

    kolegyně na pražské výdejně nerozhodují o reklamačních procesech. Vzhledem k tomu, že jsme Vám však chtěli vyjít vstříc a celý proces urychlit, zavolala technikovi, který reklamaci uznal jako oprávněnou. Ihned Vám tedy byla vydána nová cartridge.

    Vzhledem k tomu, že jsme Vám vyšli vstříc a celý proces takto urychlili, nechápeme toto negativní hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prezentace zboží v ok kvalitě - nekompatibilní s tiskárnou.
    • Při telefonickém dotazu na postup , když zboží nefunguje - přezíravé jednání, arogance, nezájem.

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Šneku,

    velmi nás mrzí vzniklé komplikace s tonerem. V prvé řadě Vás prosíme o ověření kompatibility toneru s označením tiskárny uvedeným přímo na zařízení. Pokud byl toner objednán správně a tiskárna jej nenačte, je možné že došlo k poškození produktu vlivem manipulace přepravní společností. V takovém případě Vám samozřejmě obratem vyměníme toner za nový bezvadný kus.

    Děkujeme Vám za spolupráci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Co mám hodnotit,když nic nemám

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážená paní Svobodová,

    ve Vaší objednávce jste zvolila formu úhrady bankovním převodem. Na e-mail jste obdržela zálohovou fakturu, která však k dnešnímu dni nebyla uhrazena a z tohoto důvodu nedošlo ani k expedici zboží. Velmi nás tedy mrzí, že jsme od Vás obdrželi negativní hodnocení přesto, že k žádnému pochybení z naší strany nedošlo. Jakmile proběhne úhrada, obratem budeme zboží expedovat.

    Pokud Vám zvolená forma úhrady nevyhovuje, stačí nás kontaktovat a rádi provedeme jakoukoliv změnu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednali jsme cca 50ks kotoučků do pokladny cca po 30kč/ks. Bohužel jsme se překoukli a do objednávky dali obyčejné papírové namísto termokotoučků. Ihned po obdržení balíku (extremně nevhodně zabalený - několik kotoučků se volně pohybovalo po balíku a byly docela poškozené a částečně odmotané) jsme kontaktovali Miroluk s prosbou o možnost výměny za termokotoučky. Nejprve nám to bylo přislíbeno v zásadě v počtu 1:1. Poté jsme byli kontaktováni s návrhem na úpravu množství (prý cena termokotoučku je o 3 koruny vyšší), tedy jsme souhlasili a navrhli, Ať si i něco málo odečtou například na marnou dopravu k nám. Nevhodné kotoučky jsme podle instrukcí doručili na pražskou pobočku a pak nám za tři dny volali, že výměna možná není a že si jen můžeme buď koupit 100 termokotoučků po padesáti korunách (tedy dvakrát dráž, než je běžná cena na trhu) a původní částku nám odečtou nebo si můžeme v hodnotě objednávky vzít neoriginální náplně (používáme ve firmě vše jen originál)... Mrzí mě to o to víc, že původní komunikace ohledně řešení zjevného omylu byla vstřícná..:(

    Reakce obchodu Miroluk

    Vážený pane Novotný,

    předem se musíme ohradit proti nařčení z nevstřícnosti v řešení této výměny. Ve Vaší objednávce jste zvolili chybné produkty, které jsme pro Vás objednali přímo u originálního výrobce. Po doručení jste nás kontaktovali ohledně možné výměny, kterou lze samozřejmě realizovat s doplatkem v uvedeném množství kotoučků či za jiné kompatibilní náplně či tonery. Naše poslední e-mailová zpráva však již zůstala bez odezvy.

    Z výše uvedených důvodů nás velmi mrzí toto negativní hodnocení.

  • nekommunikuje

    Reakce obchodu Miroluk

    Dobrý den pane Vítku, u Vaší objednávky skutečně došlo k drobné prodlevě z důvodu nutnosti naskladnění některých poptávaných barev, u nichž došlo k nečekanému doprodání. Vaše zásilka byla 20.7. expedována, 21.7. by měla být připravena k vyzvednutí ve Vámi vybrané zásilkovně. Nicméně budu rád, když mě před příští objednávkou zkontaktujete na emailu [email protected]. Já pro Vás, v rámci kompenzace, zajistím nějakou slevu.

  • Poté co nám konečně někdo zavolal (patně až na základě negativního hodnocení), jsem se dostavil k vyzvednutí na prodejnu, avšak prodejna je uzavřena a na webových stránkách žádné info o zavření. Náplně urgentně potřebujeme, zajistěte prosím předání nebo rychle odešlete, nemůžeme čekat až skončí vaše dovolená.

    Reakce obchodu Miroluk

    Dobrý den pane Vacke. Pražská pobočka je skutečně do konce tohoto měsíce uzavřena, a to z personálních důvodů. Informaci ohledně uzavřené pobočky na webové stránky doplníme, děkujeme za upozornění. Co se týče osobních odběrů, všechny zákazníky jsme telefonicky informovali o možnosti vyzvednutí zásilky na prodejně, ještě v době před uzavřením pobočky.