Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Vážený pane Sourale,

    velice nás mrzí komplikace, které s doručeným fotopapírem nastaly. Tyto produkty zasíláme v několika zásilkách každý den a dosud jsme se s žádnou podobnou komplikací nesetkali. Za kvalitu a stav odesílaného zboží ručíme. Ke znehodnocení obsahu zásilky došlo bohužel vlivem zacházení při přepravě, kterou bohužel nijak ovlivnit nedokážeme.

    Chápeme však Vaše rozhořčení ohledně poškozeného zboží v zásilce. Zašlete nám prosím zmíněné fotopapíry k výměně na naši adresu: Miroluk s.r.o., Klatovská třída 403/16, 301 00 Plzeň a my celou záležitost obratem vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    Ještě jednou se velmi omlouváme za komplikace a děkujeme za pochopení.

  • Je škoda, že firma nabízí fotopapír za dobrou cenu,ale neumí ho zabalit do kvalitního obalu a ani pro přepravu poštou.
    Objednal jsem si papír ruzné gramáže.Velikost 10x15 cm a A4.
    Skoro na každém fotopapíru je sice nepatrně,ale je vidět poškozený nějaký roh.U A4 je to více a je to asi 1mm.
    Vše je zapříčiněno dopravou a špatným obalem při výrobě.
    Fotopapíry z výroby jsou zabaleny jen v slabém igelitu a na vrchu a vespod uvnitř je jen slabý papír.
    Dále tyto fotopapíry byli poslány jen v bublinkové obálce.
    Takže tam lítali a mají odřené poškozené rohy.
    Firma miroluk není schopná dát dva papírové kartony do obálky a mezi ně dát fotopapíry a zamezit jejich cestování např.zalepit je izolační páskou ke kartonu.
    Dále jsem zjistil poškození 3ks fotopapíru A4 kde jsem zjistil protlačení velikosti tečky které bylo způsobeno buď dopravou nebo při výrobě.
    Fotopapír jsem nereklamoval.A4 papír nelze poškození nafotit je to vidět jen při určitém úhlu ke světlu nebo neze udělat 3D fotku.
    Firmu nedoporučuji, protože jestli někdo má zkušenosti s fotopapíry tak se k nim určitě správně chová -manipulace,uskladnění ale i poslání.
    Kdo mě balil moji zásilku nevím, ale byl to někdo kdo nemá žádný vztah a zkušenosti s fotopapíry.
    Je škoda, že se musím obrátit na jinou firmu kde budu kupovat fotopapíry.
    S pozdravem Soural Jiří

  • Dobrý den,

    velmi Vám děkujeme za názor, zpětné vazby od našich zákazníků si velice ceníme. Není však pravda, že tonery, které dodáváme, nefungují. Proti Vašemu tvrzení stojí více než 10 000 recenzí zde na portálu heureka.cz, kde 97% zákazníků doporučuje nákup v našem e-shopu.

    Na Vámi požadované vrácení peněz (odstoupení od smlouvy) vzniká nárok do 14 dnů od převzetí zboží v případě, kdy nebylo částečně spotřebováno, opotřebeno nebo znehodnoceno. Ve vašem případě se jedná o reklamaci rozbaleného a vyzkoušeného toneru. V takové situaci se musíme řídit standardním postupem dle zákona, našeho reklamačního řádu a obchodních podmínek, které nejsou nijak neobvyklé. Reklamační řád i obchodní podmínky máme volně k nahlédnutí na našich webových stránkách.

    Našich zákazníků si velmi vážíme, a proto všechny reklamace, stejně jako tu Vaší, vyřizujeme obratem.

  • Již nikdy více nic od firmy Miroluk. Nechali jsme se nalákat nízkou cenou tonerů, ale opět se potvrdilo, že nejsme tak bohatí, abychom si mohli dovolit kupovat levné věci. Tonery nefungují, firma odmítá vrátit peníze a namísto toho pošle výměnou další nefunkční šmejd. Vy mezitím zaplatíte zpáteční poštovné a na závěr stejně musíte dojet do alzy koupit drahý originální toner, protože tam máte alespoň jistotu, že bude fungovat. Nechci vymlouvavou odpověď od Miroluku, chci jen varovat ostatní, aby od nich nebrali mizerné nefunkční zboží a ušetřili si problémy.

  • Ales Makovy: Vážený pane Makový,

    velice nás mrzí tato situace. Tonery, které jste nám předal k reklamaci jsme zaslali na posouzení výrobci. Vaše reklamace nebyla uznána, oba tonery vyhodnotil výrobce jako vypsané, kazety jsou prázdné.

  • Katastrofa s nima. Brali jsme od jiných dodavatelů tonery. A vše bylo vždy v pořádku. Zkusili jsme MIROLUK protože jsme se nechali nalákat na nižší cenu. Vy výsledku nás tonery vyšly 3x dráž. Protože to co deklarovali na stránkách nebylo splněno ani z 20%. Jak to, že to jinde to jde ?

  • Helena: Vážená paní Křížová,

    vždy a ve všech případech dodržujeme zákonný postup reklamace. Tak tomu bylo i ve Vašem případě. Velice nás mrzí opakovaná reklamace tonerů, omlouváme se za komplikace. Nicméně se Vám snažíme vyjít maximálně vstříc a Vaše reklamace řešíme nápravou a zasláním nového toneru.

    Abyste neměli další náklady s reklamací, byl Vám objednán svoz přepravní firmou na naše náklady.

    Rádi bychom uvedli, že svoz reklamace byl uskutečněn 21. 3. 2017 a vyřešenou reklamaci jsme Vám odesílali 19. 4. 2017. V období řešení reklamace zákazníky skutečně nekontaktujeme. V případě, že chcete ověřit stav reklamace, máte samozřejmě možnost nás kontaktovat. Rádi Vám veškeré dostupné informace poskytneme. Jak jste byla dnes informována, tonery jsme zasílali na reklamaci výrobci. Z tohoto důvodu vyřešení reklamace trvalo téměř měsíc.

    Při dnešním telefonickém kontaktu jste odmítla vyzkoušet tonery, které jsme Vám zaslali. I přesto zde uvádíte, že jste obdržela "šmejd". Pokud jsou tonery vadné, kontaktujte nás. Jistě podnikneme kroky k nápravě.

  • Upozorňuji důrazně případné kupující na praktiky MIROLUK. Pokud chcete objednávat, připravte si hodně peněz, budete je potřebovat. Nejprve vám naslibují hory s dolama, každý toner je vlastně originál... po objednání 1 reklamace a následně výměna za jiné tonery. Po druhé reklamaci tonerů, kdy se nám opakovaně potvrdilo, že ty dokonalé tonery, které "dosahují nejvyšší možné kvality a zaručují naprosto bezproblémový tisk, kdy jejich spolehlivost garantuje i mezinárodní certifikát kvality STMC" v tiskárně Brother zkrátka nefungují, požadavek na vrácení peněz. Omyl, opětovné poslali jiné tonery, protože dle zákona musíte reklamovat 3 x než vrátí peníze. Pro informaci - při poslední reklamaci jsme byli 37 dnů bez tonerů, po tu dobu nekomunikují, a pak zase pošlou šmejd. Jiné než originální tonery kupovat už nebudeme, rádoby úspora nás přišla s MIROLUKEM opravdu draho.

  • Vážený pane Vavrečko,

    znovu se Vám jménem celé firmy omlouváme za nastalá nedorozumění. Skutečně naší chybou došlo k odeslání nových tonerů na fakturační adresu. Nicméně dnes tonery odesíláme znovu na správnou doručovací adresu.

    Vadný toner předáváme k reklamaci výrobci. Pravděpodobně došlo k záměně značení při výrobě. Tato situace se nám stala poprvé.

    Mrzí nás Váš názor, chápeme Vaše rozhořčení z nastalé situace, přesto jsme o naší dobré péči o zákazníky a pro-zákaznickém přístupu přesvědčeni, jelikož se všechny komplikace snažíme řešit co nejrychleji. Tedy vždy ten den.

  • Varuji každého, kdo chce u této společnosti nakupovat. 6.3. jsem nakoupil všechny 3 barevné tonery. Jeden z tonerů popsaný jako žlutý obsahoval purpurovou barvu. Nezbylo mi než vyzkoušet tisk se starým docházejícím žlutým tonerem a novým modrým a purpurovým. Tisk vykazoval naprosto nepřijatelné "duchy". Vrátil jsem jsem všechny tonery s požadavkem na vrácení peněz. Nebylo mojí chybou, že jsem tisk nemohl vyzkoušet se žlutým tonerem od Miroluku.
    Místo peněz mi poslali nové tonery ale co čert nechtěl, na fakturační místo dodací adresu, což jsem zjistil po dalším 5-ti hodinovém marném čekání na kurýra.
    Pro absolutní ztrátu důvěry v serioznost této firmy jsem se snažil přesvědčit pracovníky obchodního oddělení aby mi již další tonery neposílali a aby mi vrátili peníze. To ale tito pracovníci striktně odmítli a snažili se mně přesvědčovat, jak jsou pro-zákaznicky orientovaní, jak jsou oni a jejich výrobky skvělí.
    Počkám na třetí pokus o doručení (dalších 5 hodin čekání na kurýra - odběratelé této firmy asi nemají nic jiného na práci) a budu informovat.

    Jan Vavrečka

  • Tomáš Dudek: Dobrý den,

    dnes nám dorazila zásilka obsahující náplně HP23, takže jsou opět skladem a v případě zájmu Vám ji můžeme dodat. Pokud máte o náplň zájem ozvěte se.

  • Před nákupem jsem se telefonicky ujistil, že pokud bude cartridge vadná, bezplatně si ji vezmou zpět - tzn. že nebudu zbytečně platit poštovné za každý jejich pokus o dodání funkční náplně. Když jsem po třech dnech objednával svoz vadné náplně k reklamaci, pracovník měl již výpadek paměti a nemohl si vzpomenout, že by mi kdy slíbil svoz zdarma. Nakonec si vadnou náplň skutečně zdarma odvezli a bez dotazu mi poslali dobropis. Na mou námitku, že ale potřebuji novou funkční náplň mi začali vysvětlovat, že tyto náplně již nemají skladem, a to i přes mé upozornění, že v jejich e-shopu je cartridge dál vedena s poznámkou "skladem".
    https://www.cartridge-tonery-naplne.cz...
    Při anonymním dotazu na tuto náplň v online chatu jejich "podpory" mi jejich pracovník tvrdil, že náplň mají normálně neustále skladem , ovšem pouze do okamžiku, kdy jsem se mu představil a zeptal se, proč mi tedy jiný jejich pracovník neustále tvrdí, že tyto náplně již nemají.
    Toto jejich jednání mne velmi urazilo, neboť jsem přesvědčen, že jsem s nimy jednal velmi slušně a na rovinu. Nevím proč mi prostě na rovinu neřekli, že tyto náplně jsou již velmi staré a je velká pravděpodobnost, že budou všechny zaschlé. Pochopil bych to a bral bych je jako férové prodejce. Místo toho oni ale nasadili taktiku jednat se mnou jako s nepohodlným klientem a raději mi velmi průhledně lhát. A to přestože jsem vlastně nic špatného neprovedl. Objednal jsem si funkční náplň, zaplatil jsem funkční náplň i s dopravou, tak logicky od nich požaduji funkční náplň.
    Děkuji, ale s takovými obchodníky se už nechci nikdy potkat.

    (reakce na Vaše hodnocení obchodu z 19.5.2016)

    Dobrý den,

    mrzí mi Váš pohled na situaci. Po prozkoumání Vaší objednávky a reklamace mi přijde Vaše reakce přehnaná a urážející náš seriózní obchod! Svoz reklamace Vám byl vytvořen bez jakýchkoliv problémů. Tudíž jste s reklamací neměl žádné starosti a ani náklady. Reklamační technik po posouzení s Vaším typem tiskárny usoudil, že Vám budou vráceny peníze. Peníze Vám byly vráceny včetně celého poštovného. Závěrem jste tedy nezaplatil ani korunu navíc. Proč bychom dělali to, co píšete, když jsme na tom pouze prodělali? Naším cílem jsou spokojeni zákazníci, ale jak je vidět ne každému se dá zavděčit i když jsme proto udělali vše…

    Dobrý den,

    já ale netvrdím nic jiného. Znovu jsem si svou recenzi pročetl a trvám na tom, že vše co jsem napsal je pravda a stojím si za tím. Je možné, že Váš obchod je skutečně seriózní, ale jednání Vašich pracovníků v tomto konkrétním případě ve mě ten dojem nevyvolalo. Přesvěčte mě o opaku tím, že mi konečně dodáte funkční náplň, tak jak jste se na začátku naší komunikace dušovali a já o tom napíšu také pravdivou recenzi.
    Vaším cílem jsou spokojení zákazníci, mým cílem je konečně tisknout, tak kde je problém?

    Děkuji.


    S pozdravem

    Dudek Tomáš

  • Peníze Vám byly odeslány včera na Vás účet. Od potvrzení dobropisu Vám byly peníze vráceny do 3 pracovních dnů. Nezlobte se, ale dle mého názoru byl problém vyřešen rychle a operativně. Kolega s Vámi celou dobu aktivně komunikoval. Mrzí nás Váš názor.

  • Po uznání reklamce mi stále nebyla vrácen platba zpět. Je to v řešení přes 14 a peníze stále nemám! Jednání obchodu se mi opravdu nelibí! Až po několika emailech nastala komunikace, ale za tím bez úspěchu!

  • Mrzí nás Váš názor, ale nemůže Vám uhradit škodu, kterou jsme neměli možnost posoudit. Snažíme se vždy vyjít vstříc zákazníkovi, ale bez možnosti kontroly tiskárny jsme pro Vás udělali maximum.

  • Cartridge tonery naplne......
    Precetli jste si vubec co jste napsaly na mou reakci??? Asi tezko jinak by jste nepsaly takove zvratky!!!!! Psal jsem v dotazu pri objednavce zda se jedna o repas nebo originalni naplne!!! Tim nebyly mysleny originaly canon ale original nahrazka. Ne repas!!!!! Na tuto skutecnost jsem upozornil jiz v objednavce aby jste repas neposilaly. Toner dosel a repasovany!!!! Pote jste napsaly v odpovedi kdyz sem se ptal proc ste mi posilali to na co sem upozornoval ze nechci, ze prodejce nebo skladnik ani nevi jaky toner prodava. To vse mam ulozeno a muzu vam to sem zkopirovat a dokazat co jste nmi v odpovedich napsaly takze aspon nelzete!!!! A pokud tiskarnu potrebuji a nejede mi vezmu ji a jedu ke svemu servisnimu technikovy ktery mi az pak rekl co se stalo tak nechte tech zvastu ze sem mel poslat k vam a byt minimalne 5 dni bez ni...? Tiskarna vazi mmjine 46 kg. Jste pro mne nezodpovedna firma ktera se nyni vytaci a vymlouva nesmysly byt bylo hodnoceni a popis napsan jasne. Byt mi to ponaucenim pro priste a svama a vam podobnym je lepsi si jiz nic v budoucnu nezacinat. Dalsi reakce na me odpovedi z vasi strany jsou pro mne jiz zcela irelevantni. Uhrady skody se stejne nedockam.

  • Taz Tazz: Toner, který zákazník zakoupil byl kompatibilní nikoliv originální. Na stránkách není nikde uvedeno, že by se jednalo o originální toner! Tento typ toneru nikdo nevyrábí jako nový kus. Reklamace byla uznána ke spokojenosti zákazníka požadavkem na vrácení peněz. Zákazník nebyl ochoten poslat tiskárnu na posouzení. Dostupné informace ohledně poškození tiskárny byly nedostatečné.

  • Toner koupený u Miroluk mi zničil zapékací jednotku a zaprášil zrcadla u lejzru, takže tiskárna nebyla schopna kopírovat a zapékat prášek. Škoda na zařízení 4000,-. Mají v popisu, že pokud toner zničí nebo poškodí tiskárnu, nahradí škodu. Při objednání sem zdůraznil, že nechci repasovaný toner, přesto poslali repas s ujištěním, že je stejný jako originál. Nevydržel v tisku ani třetinu toho, co originální toner. Při řešení, mi řekli, že sem jim měl tiskárnu poslat a jejich servisní technik by tiskárnu opravil... Tiskárnu potřebuji mít funkční a ne čekat než by v ní něco "porýpaly..." Uznaly ale mimo jiné že toner byl vadný, peníze mají poslat na účet, o náhradu škody však nechtějí najednou ani slyšet, přitom o tom, že škodu by napravil jejich servisní technik na webu nebylo ani slovo. Nedoporučuji tuto společnost a už vůbec nedoporučuji kupovat si jejich tonery, kde píší, že jsou originální, přitom se jedná o repas a navíc vám sdělí, že obsluhující ani neví zda se jedná o repas či originál, za čež se omlouvají. Za 4 táci omluva fakt na místě. Přeji všem hezký den

  • Pavel J.: Dobrý den, pokud nastal jakýkoliv problém s tonerem, určitě nám ho zašlete na reklamaci. Není standardní, že by toner byl černý od prášku. Toner mohl být poničen při přepravě. Zašlete ho k nám a my reklamaci jistě vyřešíme k Vaší spokojenosti.

  • Dobrý den, jsem velmi zklamán kvalitou kompatibilního toneru TN 2005 pro tiskárnu Brother, který jsem obdržel počátkem října 2014. Celý toner je po rozbalení zašpiněn od černé barvy. Černá náplň zjevně odpadává i z válce, který je nedbale zakryt žlutým plastovým páskem. Celkově působí kvalita dodaného toneru jako velmi špatná amatérská druhovýroba. Nicméně. toner je dodáván za nemalých 750 Kč včetně poštovného a dobírky. Dát toner této kvality do tiskárny, mám velkou obavu, že bude zašpiněna a tím i znehodnocena. Kolik stran vytiskne, to teprve uvidíme. Neumím si však představit, že bych znovu od firmy Miroluk nakupoval. Kvalita dodaného zboží mizerná, Zdravím, Pavel J.