Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • neviem o nejakých výhodách, bežný internetový obchod
    • extrémne dlhé dodacie lehoty
    • tovar na sklade mi doručili po 10 dňoch!
    • keď som pohrozil zrušením objednávky, tovar rýchlo akože "odoslali" a doručenie od odoslania trvalo 5 dní!!!

    nespoliehať sa na rýchle dodanie, ani na info, že tovar je skladom.....

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • I would like to have seen the shoes before I bought it. I would not have bought these shoes if I saw them first...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - ceny
    • - nabízejí zboží skladem, které ve skutečnosti skladem není a ani již nelze obejdnat

    Objednala jsem produkt, který měl být min. 2 kusy skladem a byl u něj štítek "expedujeme ihned". Boty jsem hned uhradila platební kartou a čekala na odeslání. Když ani třetí den od objednávky nebyly boty expedovány, dotazovala jsem se v obchodě, kdy budou odeslány. Bohužel mi bylo odpovězeno, že boty skladem nejsou a už ani nebudou. Ani by tak nevadilo, že zboží nebylo k dispozici, to se stává, ale opravdu mne velmi naštvalo, že mi tuto skutečnost nebyl obchod schopen sdělit v den objednání sám a musela jsem si informace zjišťovat sama. Nevím, jak dlouho bych na tuto informaci musela čekat, pokud bych se sama nezeptala. Na vrácení peněz jsem poté čekala 6 dnů.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nabízí kompletní sortiment zboží jednotlivých značek, jež jinde není v takové míře k sehnání
    • slabá kontrola kvality a věrohodnosti údajů o zboží

    ať se každý rozhodne sám...

  • Před deseti dny jsem objednala a zároveň zaplatila zboží. Do dnešního dne se firma neozvala,zboží nebylo doručeno!!!!!!!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nabízejí zboží, které nemají na skladě a nechají si za něj zaplatit kartou

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zbytečný obchod

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží i dodání v pohodě.
    • Při výměně zboží nesmyslně započítané poštovné, které deklarují, že je zdarma.

    Obchod jsem si vybral z důvodu poštovného zdarma. Objednané zboží nesedělo, poprosil jsem o výměnu. Výměna proběhla, ale s už napočítaným poštovným.
    V obchodních podmínkách nic takového nemají. Lepší je zboží vrátit ve 14ti denní lhůtě a objednat nové, v tom případě by poštovné započítané nebylo... Nechápu, pozor na to.

    Reakce obchodu Merrell Store

    Dobrý den,
    ano máte pravdu, že výměna zboží je zpoplatněna nejlevnějším způsobem naší dopravy k zákazníkovy, což je 69 Kč. Bohužel tohle opatření je kvůli zákazníkům, kteří několikrát měnili své zboží. Pozor, bude pozitivní změna:) Plánujeme ke každé zásilce přikládat jeden nalepovací štítek dopravce, kterým můžete zboží zaslat zpět zdarma. Bude sloužit jak pro vrácení do 14 dnů tak pro výměny.

    Pěkný den přeje Jiří Barbořík – jednatel SB GROUP s.r.o. – provozovatel ZebraStores.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Přátelská komunikace přes telefon
    • Objednal jsem zboží označené na skladě a dostal po vzájemné telef. dohodě pouze polovinu.

    Reakce obchodu Merrell Store

    Dobrý den,
    je nám líto, že jsme Vám nemohli dodat jeden pár obuvi, kterou jste měl v objednávce. Jednalo se oblíbený model, který máme my i náš dodavatel skladem jen v pár velikostech. Bohužel skladové zásoby neseděli s realitou, což se někdy stane... ale nemělo by. Příště se polepšíme:)

    Pěkný den přeje Ing. Jiří Barbořík, jednatel SB GROUP s.r.o. - provozovatel sítě e-shopů ZebraStores.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nespolahlivy, nikomu neodporucam, strateny tyzden kym som cakal na nejaku odpoved

    Reakce obchodu Merrell Store

    Dobrý den,
    prověřil jsem Vaši objednávku, která byla vytvořena v sobotu 20.6. V pondělí 22.6. Vám kolega Lukáš psal, že Vámi vybraná obuv už je rezervována jiným zákazníkem, který byl osobně v sobotu na naší prodejně. Možná jste jeho e-mail přehlédl, ale reagovali jsme hned první pracovní den.
    Za to, že to neklaplo jak mělo, se omlouvám a přeji pěkný den.

    Ing. Jiří Barbořík, jednatel SB GROUP s.r.o. - provozovatel sítě e-shopů ZebraStores.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nevim
    • dorucovaci sluzba GLS - i pres dohodonuty termin dodani neprijeli !

    obchod mozna dobry. dorucovaci sluzba spatna !

    Reakce obchodu Merrell Store

    Dobrý den,
    na GLS nám přišlo pár negativních recenzí v posledním měsíci. Od 1.6.2015 máme dopravu zdarma od 1000 Kč. Kde si můžete vybrat např. přepravní služby PPL.

    Pěkný den přeje Ing. Jiří Barbořík, jednatel SB GROUP s.r.o. - provozovatel sítě e-shopů ZebraStores.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Katastrofální komunikace. Byl jsem osobně v Brně v prodejně, velmi špatná nabídka, špatné chování a jednání pracovníků. Takto si retail skutečně nepředstavuji.

    Určitě obchod nebudu doporučovat. A. Zeman

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabídka zboží,které není skladem
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • mohl jsem si vyzkoušet a vybrat velikost
    • ochotu a přístup personálu

    výběr je dobrý, ale personál vám neporadí, místo toho si hraje na počítačích

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • cena
    • slaba komunikacia so zakaznikom a spatna vazba

    objednal som si velkost 42. topanky poslali na zlu adresu hoci ma ubezpecili ze je vsetko v poriadku a budu u mna do dvoch dni. v poznamke k objednavke mali ze prosim dodat len ziadanu velkost a farebnu kombinaciu. ked konecne objednavka dorazila zistil som ze topanky boli o cislo vacsie. ziadal som napravu v ich rezii zaplatit si dopravu k nim, co odmietli a ziadali ma poslat topanky s tym ze mi dopravu zaplatia. ked som ich odoslal a poslal im cenu dopravy oznamili mi ze mi preplatia iba 3,67 e ze to maju v obchodnych podmienkach napriek tomu ze ja som nepochybil. az po urgenciach slubili vratit celu sumu na ktoru som cakal vyse tyzdna po ich prevzati topanok. myslim ze je to dost podrobny popis nech si kazdy urobi nazor sam

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na boty, které byly skladem v e-shopu byl vystaven dodací list, který jsem obdržel obratem a za dva dny na to přišla zpráva, že boty již skladem nejsou s nabídkou jiných naprosto nevhodných. V obchodě pracují cizinci, kteří neumí česky a není jim rozumět.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nabízené zboží v požadované velikosti již nebylo skladem, přestože objednávka byla potvrzena.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    - zboží neni skladem, tak jak uvádí stránky, tudíž při platbě kartou musíte minimálně týden čekat na vrácení peněz
    - kladem je, že s váma obchod komunikuje rychle

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Boty byly nošené

    Reakce obchodu Merrell Store

    Dobrý den,
    žádná prodávaná obuv z našich e-shopů nemohla být nošená. Mohla být pouze zkoušená na naší prodejně, tak jak je u obuvi běžné. Pokud Vaše objednávka nebyla v pořádku, mohla jste ji nám vrátit a určitě bychom udělali vše pro spokojenost zákazníka. V následujících dnech budeme ke všem našim objednávkám dávat samolepící štítek "zpětná zásilka", se kterým můžete zdarma zaslat zboží, které vám nebude sedět nebo vyhovovat zpět.

    Pěkný den přeje Ing. Jiří Barbořík - jednatel SB GROUP s.r.o. - provozovatel ZebraStores.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dorazila jina velikost bot, nez byla objednana.