Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- neviem o nejakých výhodách, bežný internetový obchod
- extrémne dlhé dodacie lehoty
- tovar na sklade mi doručili po 10 dňoch!
- keď som pohrozil zrušením objednávky, tovar rýchlo akože "odoslali" a doručenie od odoslania trvalo 5 dní!!!
nespoliehať sa na rýchle dodanie, ani na info, že tovar je skladom.....
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- I would like to have seen the shoes before I bought it. I would not have bought these shoes if I saw them first...
-
Nedoporučuje obchod
- - ceny
- - nabízejí zboží skladem, které ve skutečnosti skladem není a ani již nelze obejdnat
Objednala jsem produkt, který měl být min. 2 kusy skladem a byl u něj štítek "expedujeme ihned". Boty jsem hned uhradila platební kartou a čekala na odeslání. Když ani třetí den od objednávky nebyly boty expedovány, dotazovala jsem se v obchodě, kdy budou odeslány. Bohužel mi bylo odpovězeno, že boty skladem nejsou a už ani nebudou. Ani by tak nevadilo, že zboží nebylo k dispozici, to se stává, ale opravdu mne velmi naštvalo, že mi tuto skutečnost nebyl obchod schopen sdělit v den objednání sám a musela jsem si informace zjišťovat sama. Nevím, jak dlouho bych na tuto informaci musela čekat, pokud bych se sama nezeptala. Na vrácení peněz jsem poté čekala 6 dnů.
-
Nedoporučuje obchod
- nabízí kompletní sortiment zboží jednotlivých značek, jež jinde není v takové míře k sehnání
- slabá kontrola kvality a věrohodnosti údajů o zboží
ať se každý rozhodne sám...
-
Před deseti dny jsem objednala a zároveň zaplatila zboží. Do dnešního dne se firma neozvala,zboží nebylo doručeno!!!!!!!!!!!!
-
Nedoporučuje obchod
nabízejí zboží, které nemají na skladě a nechají si za něj zaplatit kartou
-
Nedoporučuje obchod
Zbytečný obchod
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Zboží i dodání v pohodě.
- Při výměně zboží nesmyslně započítané poštovné, které deklarují, že je zdarma.
Obchod jsem si vybral z důvodu poštovného zdarma. Objednané zboží nesedělo, poprosil jsem o výměnu. Výměna proběhla, ale s už napočítaným poštovným.
V obchodních podmínkách nic takového nemají. Lepší je zboží vrátit ve 14ti denní lhůtě a objednat nové, v tom případě by poštovné započítané nebylo... Nechápu, pozor na to.Reakce obchodu Merrell Store
Dobrý den,
ano máte pravdu, že výměna zboží je zpoplatněna nejlevnějším způsobem naší dopravy k zákazníkovy, což je 69 Kč. Bohužel tohle opatření je kvůli zákazníkům, kteří několikrát měnili své zboží. Pozor, bude pozitivní změna:) Plánujeme ke každé zásilce přikládat jeden nalepovací štítek dopravce, kterým můžete zboží zaslat zpět zdarma. Bude sloužit jak pro vrácení do 14 dnů tak pro výměny.
Pěkný den přeje Jiří Barbořík – jednatel SB GROUP s.r.o. – provozovatel ZebraStores.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Přátelská komunikace přes telefon
- Objednal jsem zboží označené na skladě a dostal po vzájemné telef. dohodě pouze polovinu.
Reakce obchodu Merrell Store
Dobrý den,
je nám líto, že jsme Vám nemohli dodat jeden pár obuvi, kterou jste měl v objednávce. Jednalo se oblíbený model, který máme my i náš dodavatel skladem jen v pár velikostech. Bohužel skladové zásoby neseděli s realitou, což se někdy stane... ale nemělo by. Příště se polepšíme:)
Pěkný den přeje Ing. Jiří Barbořík, jednatel SB GROUP s.r.o. - provozovatel sítě e-shopů ZebraStores.cz -
Nedoporučuje obchod
nespolahlivy, nikomu neodporucam, strateny tyzden kym som cakal na nejaku odpoved
Reakce obchodu Merrell Store
Dobrý den,
prověřil jsem Vaši objednávku, která byla vytvořena v sobotu 20.6. V pondělí 22.6. Vám kolega Lukáš psal, že Vámi vybraná obuv už je rezervována jiným zákazníkem, který byl osobně v sobotu na naší prodejně. Možná jste jeho e-mail přehlédl, ale reagovali jsme hned první pracovní den.
Za to, že to neklaplo jak mělo, se omlouvám a přeji pěkný den.
Ing. Jiří Barbořík, jednatel SB GROUP s.r.o. - provozovatel sítě e-shopů ZebraStores.cz -
Nedoporučuje obchod
- nevim
- dorucovaci sluzba GLS - i pres dohodonuty termin dodani neprijeli !
obchod mozna dobry. dorucovaci sluzba spatna !
Reakce obchodu Merrell Store
Dobrý den,
na GLS nám přišlo pár negativních recenzí v posledním měsíci. Od 1.6.2015 máme dopravu zdarma od 1000 Kč. Kde si můžete vybrat např. přepravní služby PPL.
Pěkný den přeje Ing. Jiří Barbořík, jednatel SB GROUP s.r.o. - provozovatel sítě e-shopů ZebraStores.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Katastrofální komunikace. Byl jsem osobně v Brně v prodejně, velmi špatná nabídka, špatné chování a jednání pracovníků. Takto si retail skutečně nepředstavuji.
Určitě obchod nebudu doporučovat. A. Zeman
-
Nedoporučuje obchod
- nabídka zboží,které není skladem
-
Nedoporučuje obchod
- mohl jsem si vyzkoušet a vybrat velikost
- ochotu a přístup personálu
výběr je dobrý, ale personál vám neporadí, místo toho si hraje na počítačích
-
Nedoporučuje obchod
- cena
- slaba komunikacia so zakaznikom a spatna vazba
objednal som si velkost 42. topanky poslali na zlu adresu hoci ma ubezpecili ze je vsetko v poriadku a budu u mna do dvoch dni. v poznamke k objednavke mali ze prosim dodat len ziadanu velkost a farebnu kombinaciu. ked konecne objednavka dorazila zistil som ze topanky boli o cislo vacsie. ziadal som napravu v ich rezii zaplatit si dopravu k nim, co odmietli a ziadali ma poslat topanky s tym ze mi dopravu zaplatia. ked som ich odoslal a poslal im cenu dopravy oznamili mi ze mi preplatia iba 3,67 e ze to maju v obchodnych podmienkach napriek tomu ze ja som nepochybil. az po urgenciach slubili vratit celu sumu na ktoru som cakal vyse tyzdna po ich prevzati topanok. myslim ze je to dost podrobny popis nech si kazdy urobi nazor sam
-
Nedoporučuje obchod
Na boty, které byly skladem v e-shopu byl vystaven dodací list, který jsem obdržel obratem a za dva dny na to přišla zpráva, že boty již skladem nejsou s nabídkou jiných naprosto nevhodných. V obchodě pracují cizinci, kteří neumí česky a není jim rozumět.
-
Nedoporučuje obchod
- Nabízené zboží v požadované velikosti již nebylo skladem, přestože objednávka byla potvrzena.
-
Nedoporučuje obchod
- zboží neni skladem, tak jak uvádí stránky, tudíž při platbě kartou musíte minimálně týden čekat na vrácení peněz
- kladem je, že s váma obchod komunikuje rychle -
Nedoporučuje obchod
Boty byly nošené
Reakce obchodu Merrell Store
Dobrý den,
žádná prodávaná obuv z našich e-shopů nemohla být nošená. Mohla být pouze zkoušená na naší prodejně, tak jak je u obuvi běžné. Pokud Vaše objednávka nebyla v pořádku, mohla jste ji nám vrátit a určitě bychom udělali vše pro spokojenost zákazníka. V následujících dnech budeme ke všem našim objednávkám dávat samolepící štítek "zpětná zásilka", se kterým můžete zdarma zaslat zboží, které vám nebude sedět nebo vyhovovat zpět.
Pěkný den přeje Ing. Jiří Barbořík - jednatel SB GROUP s.r.o. - provozovatel ZebraStores.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Dorazila jina velikost bot, nez byla objednana.