Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • při vrácení zboží vše platí zákazník, firma ani neposílá zpětné štítky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dvakrát jsem si objednal boty, ani jednou nepřišli, přesto přišel dotazník spokojenosti. To je vtip ?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • uhrada vraceni nevhodneho zbozi na vlastni naklady
    • netransparentnost pri nakupu - nakupujete na uvedenem webu merrelli.cz, zatimco se jedna o sit eshopu pod spravou Zebrastores.cz
    • nevhodne zabaleni zasiky - krabice s botami zabalena pouze do tenke plastove nepruhledne folie, tezko zajisti ochranu pres poskozenim krabice

    Reakce obchodu Merrell Store

    Dobrý den, paní Havelková,
    mrzí nás, že jste nebyla s nákupem u nás spokojená.

    Dopravné při vrácení zboží do 30 dnů bohužel hradí zákazník. Na rozdíl od reklamace, kde hradíme poštovné my.
    Jedná se o to, aby zákazníci zbytečně neobjednávali zboží, které vlastně nechtějí a zbytečně se neplýtvalo náklady na dopravné - protože bychom museli takovou dopravu velmi draze dotovat. Až na výjimky to tak mají téměř všechny eshopy.

    Dále uvádíte netransparentnost při nákupu. Jsme síť eshopů - speciálek sportovních značek, které jsou vzájemně propojeny nákupním košíkem a spadají pod hlavičku značky ZebraStores. Z našeho pohledu se nám nejeví toto jako nějak matoucí pro zákazníky. Potvrzení objednávky a další komunikace jasně uvádí značku ZebraStores. Na faktuře je také logo.

    Balení krabic provádíme již několik let stále stejně a k poškození krabice dochází minimálně. Strečová folie nám přijde jako nejvíce efektivní ochrana před vlhkostí, nečistotami a dalšími vlivy. Krabice od bot slouží pouze pro účely dodání zboží. Proto její poškození, jako promáčknutí, atp., není zase tak zásadní. Není v našich silách každou krabici od bot balit ještě do další krabice. A nebylo by to ani ekologické, ani ekonomické.

    Věřím tedy, že jinak dodání zboží a vše ostatní proběhlo v pořádku. Snažíme se klást důraz na nízké ceny, rychlé dodání a velké skladové zásoby, což naši zákazníci nejvíce oceňují.
    Budeme rádi, pokud se na nás v budoucnu znovu obrátíte, i přes Vaši prvotní nespokojenost. A uděláme maximum, abyste dostala své zboží včas a správně zabaleno.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,
    Bc. Michal Jakubec
    Online marketing manažer
    ZebraStores s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • u zboží bylo uvedeno že je skladem, došlo za 6 dní.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Problémy s doručením, zboží stále nemám.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • velice rychlé dodání do zásilkovny.
    • Při vracení nutno zaslat na adresu (zdá se, že nestačí zásilkovna), což vrácení krabice s botami dost prodražuje.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Pokud chci kotníčkovou obuv, čekám že bude alespoň přes kotník a né pod kotník!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplatila jsem a kdybych si po tydnu neuvedomila,ze je podivny ticho,zadna reakce,tak by mi ty boty neprisly nikdy....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obuv jsem odeslal žpět k výměně za větší . Reakce žádná .
    Nic dosud nedošlo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednával jsem boty velikosti 47,5, dorazily boty velikost 43,5. Kdyby nebylo toho, že boty padly jako ulité mému tatínkovi, tak naprosto zbytečně vyhozené peníze za poštovné při reklamaci zboží. Později se ukázalo, že zboží v potřebné velikosti ani není dostupné ... Nakupuji zde poprvé a tímto zároveň i naposledy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den, objednávka bot 5. 11. dnes 19. 11. 2020. Dosud nemám boty a nevím nic, volal jsem a paní mi řekla že za chvilku zavolá už jsou to tři dny a nic.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nabízejí jinou barvu zboží, než pak zasílají
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Zboží bylo odesláno velmi rychle
    • Služba PPL-naprostá katastrofa . Nedodržení času doručení, nekomunikace řidičky, při předání zboží byla velmi arogantní. Zboží doručeno se šestihodinovým zpožděním, po opakovaných urgencí na ústředí. Řešeno reklamací, na níž nebylo do dnešního dne reagováno. V jedné z bot shrnutá a přeložená vnitřní vložka, snad se podaří vyrovnat.

    Popsáno výše.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednala jsem troje boty značky Merrell a v jedné krabici byla jen jedna bota. Považuji to za velkou chybu, protože nikdo nekontroluje co je v krabici. Příště by mohla přijít prázdná krabice. Za to tedy děkuji.

    Reakce obchodu Merrell Store

    Dobrý den, Ludmilo,
    bohužel se stala chyba, za kterou se kolegyně několikrát omluvila a botku Vám ihned odeslala na naše náklady. Mrzí nás tato Vaše špatná zkušenost a ačkoliv by nemělo, stát se to prostě může...jsme jen lidi.
    Hned jsme na problém reagovali a bereme si z toho cenné ponaučení - zvýšit kontrolu na expedici.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním příjemného dne,

    Bc. Michal Jakubec
    Online marketing manažer
    ZebraStores s.r.o.

  • ZebraStor mne poradne odrbal!

    Reakce obchodu Merrell Store

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše špatná zkušenost s naším obchodem. Z Vaší holé věty se bohužel nedá poznat, co bylo problémem při nákupu u nás. Podle slov kolegů, kteří s Vámi komunikovali se pravděpodobně jedná o problém s úhradou dopravného při vrácení obuvi. Ano, bohužel poštovné při vrácení v zákonné lhůtě do 14 dní bez udání důvodu nehradíme.
    Pokud se jedná o reklamace, tak ano, protože tam je problém na straně produktu, potažmo naší straně.
    Pokud bychom měli dopravné při vracení vždy hradit, museli bychom navýšit ceny zboží a zdražit běžné dopravné.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním příjemného dne,

    Bc. Michal Jakubec
    Online marketing manažer
    ZebraStores s.r.o.

    • Stav objednávky " V Přípravě " trvající týden se ,mi zdá trochu dlouhý.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlé dodání
    • Nemožnost domluvit se na výměně malé boty

    Objednal jsem si boty Merrell, tou dobou jsem ale odjížděl do zahraničí a boty vyzvedla manželka. Vrátil jsem se po měsíci a boty ihned vyzkoušel, bohužel bych potřeboval o půl čísla menší. S malou nadějí jsem volal do e-shopu, jestli by nešla umožnit výměna i když skončila 30ti denní vratná lhůta. Paní mi řekla, že to nebude problém, až do doby, kdy se dozvěděla, že jsme odstřihli visačku z bot, situace se otočila o 180° a z úplně nových nenošených bot se stalo nepoužitelné nevratné zboží. Takže mám doma nové boty za několik tisíc na vyhození.

    Reakce obchodu Merrell Store

    Dobrý den, pane Blaho,
    mrzí nás, že jste nebyl s nákupem u nás spokojen. Stejně tak nás mrzí, že jste rozhodl náš obchod nedoporučit. Nicméně Vámi uvedené informace v recenzi jsou poměrně zavádějící. Dle Vámi uskutečněného telefonátu dne 18.10. Vám naše operátorka nabídla vrácení zakoupené nevyhovující obuvi, i přesto, že Vám byly boty dodány 16.9. Tedy i naše vstřícně prodloužená lhůta 30 dní na vrácení (ze zákona pouze 14 dní), byla překročena. V takových případech samozřejmě nehrajeme na pár dní a snažíme se zákazníkovi vyjít vstříc a tedy i Vám jsme přislíbili možnost vrácení nevyhovující velikost bot.
    Celý problém byl ale v tom, že jste v telefonním hovoru uvedl, že jste byl s botami na procházce v parku. Tedy Vaše tvrzení, že jsou úplně nové - nenošené - je nepravdivé a sám jste nám to v telefonu uvedl. Samotná utržená visačka samozřejmě takový problém k odmítnutí vrácení není, nošení obuvi po venku už ale určitě ano.
    Je totiž velký rozdíl mezi reklamací a vrácením zboží ve 14 denní (resp. 30 denní) lhůtě. Reklamovat můžete rozbité nošené boty. Reklamace slouží k tomu, že pokud se objeví závada, vyřeší se opravou, výměnou, atp. Zakoupení špatné velikost boty, ale není žádnou závadou a není na to možno uplatnit reklamaci. V takovém případě můžete uplatnit vrácení zboží do 14 dnů. Nicméně obuv musí být nenošená, nepoškozená, v originální krabici, s visačkami a v původním stavu, jinak Vám při vrácení musíme strhnout finanční částku za poškození zboží. Jistě chápete, že Vás by také naštvalo, jakožto zákazníka, pokud by Vám obchod poslal po někom ochozenou špinavou botu. Taková obuv je pro nás dále neprodejná. Neznám obchod, kde by Vám dovolili se v obuvi projít po parku a následně by Vám vrátili plnou částku za to, že jste si vybral špatnou velikost. Za to se na nás nemůžete zlobit.
    Příště tedy doporučujeme (nejen u nás) velikost obuvi vyzkoušet ve lhůtě možného vrácení (zákonných 14 dní), a to doma, na čistém povrchu, bez trhání visaček. Vše je popsáno taktéž v Obchodních podmínkách na našem eshopu.
    Budeme samozřejmě rádi, pokud pochopíte naše argumenty, které jsou podložené zákonem a selským rozumem, a případně si u nás ještě v budoucnu objednáte. Uděláme vždy maximum pro Vaši spokojenost.
    Děkujeme za pochopení.

    S přáním příjemného dne,
    Bc. Michal Jakubec
    Online marketing manažer
    ZebraStores s.r.o.

    • prodávají zboží, které nemají
  • Objednal jsem si boty, zaplatil a obchod je neměl. Budu se modlit, aby mi 2099 Kč vrátili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Slíbeno dodání do 5 dnů, (objednávka v přípravě) po 10ti dnech žádná reakce. Po telefonické urgenci, nepříjemná operátorka sdělila, že dělají co mohou.