Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Nelze se dovolat na jejich zákaznický servis
- Došla mi sms že dopravce nebyl schopen zanechat zboží, nicméně byli jsme přítomni po celý den.
Zvláštní - asi sázka do loterie - někdy to dopadne asi dobře, ale tentokrát selhali, nebo selhal dopravce. Nevím, nelze ověřit.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- poplatek za vrácení objednávky "benefit dopravy zdarma"
- nemají prozákaznický přístup
- dotazník spokojenosti přišel dříve, než zboží
Rozhodně nedoporučuji nakupovat v ZebraStores.
Objednal jsem si boty za 2499Kč a k tomu ponožky za 279Kč s dopravou zdarma.
Boty jsem musel vracet z důvodu nevyhovující velikosti. Až před vrácením jsem si přečetl obchodní podmínky. Kdybych to udělal před nákupem, nikdy bych neobjednával odtud.
Vysvětlím. Vracel jsem ve 14 denní lhůtě, podle zákona, ale nemohl jsem vrátit ponožky, protože to, z hygienických důvodů, nedovolují. Vrátil jsem tedy boty. Očekával jsem vrácení částky za boty. V jejich podmínkách je napsáno, že doprava zdarma je bonus a na ten, při vrácení části objednávky (pokud zbytek objednávky nepřesáhne 2000Kč) ztrácím nárok. Takže si z ceny bot odečetli původně 119Kč, po upozornění to snížili na 115Kč. V bodě IV.2 obchodních podmínek se dočtete, že "Kupující – spotřebitel má právo v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, a to bez udání důvodu a JAKÉKOLIV SANKCE." a až dále v bodě IV.6 "V případě vrácení zboží z objednávky s benefitem "doprava zdarma" si prodávající vyhrazuje právo z vrácené částky odečíst 115 Kč za poštovné, pokud hodnota zbývajícího zboží z této objednávky nepřesáhne 2000 Kč a kupujícímu z tohoto důvodu zaniká nárok na poštovné zdarma."
Upozornil jsem na tento rozpor prodejce, ale dostalo se mi odpovědi, že s tím nemůžou nic dělat a cenu za dopravu mi nevrátí. I podle Sdružení obrany spotřebitelů by toto účtovat neměli. Odpovědí obchodu bylo, že: "Za poslední dva roky nám přišla ČOI na kontrolu obchodních podmínek několikrát. Dle nich jsou v pořádku a my se tedy domníváme, že jsou v souladu se zákonem a protiprávně nejednáme."
Dokonce mají v podmínkách i poplatek za výměnu zboží.
Správnou velikost jsem objednal u konkurence a to o 100Kč levněji s dopravou taky zdarma, bez zbytečných poplatků a s možností jedné výměny zdarma. Takže mě tato moje nepozornost stála jenom 5Kč.
Pokud se rozhodnete v tomto obchodě nakoupit, důkladně si přečtěte obchodní podmínky. Spíše hledejte jinde. Konkurence je levnější, bez nesmyslných poplatků a s prozákaznickým přístupem. -
Nedoporučuje obchod
Při objednání obchod udává dodání zboží v rozmezí 3-5 dnů. Po týdnu jsem se dotazovala jak to s objednávkou vypadá.... 3-5 dnů prý trvá než je expedováno ze skladu k obchodníkovi. V nejbližších dnech mi prý dají vědět. Tak nevím objednala a zaplatila jsem před týdnem..... žádnou informaci mi nikdo neposkytuje... boty nemám
-
Nedoporučuje obchod
- Kdyz měli kamenou pobocku v Brne, clovek si normalne vyzkousel ty boty jsou mu nejsou. Ted jsem objednal 8,5 coz mi u merellu vzdycky bylo a jsou mi male. Takze za svoje penize vracim boty a objednavam si o cislo vetsi. Kdyz mi nebudou sedet tak jsem o 260kč lehci a bez bot.
-
Nedoporučuje obchod
Proces nákupu byl OK, následně mi přišla zpráva, že se čeká na dodání zboží od prodejce a já stále nic nemám, takže jsem celkem zklamaná, že tento údaj nebyl uvedený přímo u produktu, určitě bych se o nákupu rozhodovala jinak.
-
Nedoporučuje obchod
- chyba e-shopu: zboží bylo označeno jako dostupné, ale u dodavatele nebylo zajištěno
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- při vrácení zboží vše platí zákazník, firma ani neposílá zpětné štítky
-
Nedoporučuje obchod
Dvakrát jsem si objednal boty, ani jednou nepřišli, přesto přišel dotazník spokojenosti. To je vtip ?
-
Nedoporučuje obchod
- uhrada vraceni nevhodneho zbozi na vlastni naklady
- netransparentnost pri nakupu - nakupujete na uvedenem webu merrelli.cz, zatimco se jedna o sit eshopu pod spravou Zebrastores.cz
- nevhodne zabaleni zasiky - krabice s botami zabalena pouze do tenke plastove nepruhledne folie, tezko zajisti ochranu pres poskozenim krabice
Reakce obchodu Merrell Store
Dobrý den, paní Havelková,
mrzí nás, že jste nebyla s nákupem u nás spokojená.
Dopravné při vrácení zboží do 30 dnů bohužel hradí zákazník. Na rozdíl od reklamace, kde hradíme poštovné my.
Jedná se o to, aby zákazníci zbytečně neobjednávali zboží, které vlastně nechtějí a zbytečně se neplýtvalo náklady na dopravné - protože bychom museli takovou dopravu velmi draze dotovat. Až na výjimky to tak mají téměř všechny eshopy.
Dále uvádíte netransparentnost při nákupu. Jsme síť eshopů - speciálek sportovních značek, které jsou vzájemně propojeny nákupním košíkem a spadají pod hlavičku značky ZebraStores. Z našeho pohledu se nám nejeví toto jako nějak matoucí pro zákazníky. Potvrzení objednávky a další komunikace jasně uvádí značku ZebraStores. Na faktuře je také logo.
Balení krabic provádíme již několik let stále stejně a k poškození krabice dochází minimálně. Strečová folie nám přijde jako nejvíce efektivní ochrana před vlhkostí, nečistotami a dalšími vlivy. Krabice od bot slouží pouze pro účely dodání zboží. Proto její poškození, jako promáčknutí, atp., není zase tak zásadní. Není v našich silách každou krabici od bot balit ještě do další krabice. A nebylo by to ani ekologické, ani ekonomické.
Věřím tedy, že jinak dodání zboží a vše ostatní proběhlo v pořádku. Snažíme se klást důraz na nízké ceny, rychlé dodání a velké skladové zásoby, což naši zákazníci nejvíce oceňují.
Budeme rádi, pokud se na nás v budoucnu znovu obrátíte, i přes Vaši prvotní nespokojenost. A uděláme maximum, abyste dostala své zboží včas a správně zabaleno.
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne,
Bc. Michal Jakubec
Online marketing manažer
ZebraStores s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- u zboží bylo uvedeno že je skladem, došlo za 6 dní.
-
Nedoporučuje obchod
Problémy s doručením, zboží stále nemám.
-
Nedoporučuje obchod
- velice rychlé dodání do zásilkovny.
- Při vracení nutno zaslat na adresu (zdá se, že nestačí zásilkovna), což vrácení krabice s botami dost prodražuje.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Pokud chci kotníčkovou obuv, čekám že bude alespoň přes kotník a né pod kotník!!!
-
Nedoporučuje obchod
Zaplatila jsem a kdybych si po tydnu neuvedomila,ze je podivny ticho,zadna reakce,tak by mi ty boty neprisly nikdy....
-
Nedoporučuje obchod
Obuv jsem odeslal žpět k výměně za větší . Reakce žádná .
Nic dosud nedošlo -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Objednával jsem boty velikosti 47,5, dorazily boty velikost 43,5. Kdyby nebylo toho, že boty padly jako ulité mému tatínkovi, tak naprosto zbytečně vyhozené peníze za poštovné při reklamaci zboží. Později se ukázalo, že zboží v potřebné velikosti ani není dostupné ... Nakupuji zde poprvé a tímto zároveň i naposledy.
-
Nedoporučuje obchod
Dobrý den, objednávka bot 5. 11. dnes 19. 11. 2020. Dosud nemám boty a nevím nic, volal jsem a paní mi řekla že za chvilku zavolá už jsou to tři dny a nic.
-
Nedoporučuje obchod
- nabízejí jinou barvu zboží, než pak zasílají
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Zboží bylo odesláno velmi rychle
- Služba PPL-naprostá katastrofa . Nedodržení času doručení, nekomunikace řidičky, při předání zboží byla velmi arogantní. Zboží doručeno se šestihodinovým zpožděním, po opakovaných urgencí na ústředí. Řešeno reklamací, na níž nebylo do dnešního dne reagováno. V jedné z bot shrnutá a přeložená vnitřní vložka, snad se podaří vyrovnat.
Popsáno výše.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Objednala jsem troje boty značky Merrell a v jedné krabici byla jen jedna bota. Považuji to za velkou chybu, protože nikdo nekontroluje co je v krabici. Příště by mohla přijít prázdná krabice. Za to tedy děkuji.
Reakce obchodu Merrell Store
Dobrý den, Ludmilo,
bohužel se stala chyba, za kterou se kolegyně několikrát omluvila a botku Vám ihned odeslala na naše náklady. Mrzí nás tato Vaše špatná zkušenost a ačkoliv by nemělo, stát se to prostě může...jsme jen lidi.
Hned jsme na problém reagovali a bereme si z toho cenné ponaučení - zvýšit kontrolu na expedici.
Děkujeme za pochopení.
S přáním příjemného dne,
Bc. Michal Jakubec
Online marketing manažer
ZebraStores s.r.o.