Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    ZebraStor mne poradne odrbal!

    Reakce obchodu Merrell Store

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše špatná zkušenost s naším obchodem. Z Vaší holé věty se bohužel nedá poznat, co bylo problémem při nákupu u nás. Podle slov kolegů, kteří s Vámi komunikovali se pravděpodobně jedná o problém s úhradou dopravného při vrácení obuvi. Ano, bohužel poštovné při vrácení v zákonné lhůtě do 14 dní bez udání důvodu nehradíme.
    Pokud se jedná o reklamace, tak ano, protože tam je problém na straně produktu, potažmo naší straně.
    Pokud bychom měli dopravné při vracení vždy hradit, museli bychom navýšit ceny zboží a zdražit běžné dopravné.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním příjemného dne,

    Bc. Michal Jakubec
    Online marketing manažer
    ZebraStores s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    • Stav objednávky " V Přípravě " trvající týden se ,mi zdá trochu dlouhý.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlé dodání
    • Nemožnost domluvit se na výměně malé boty

    Objednal jsem si boty Merrell, tou dobou jsem ale odjížděl do zahraničí a boty vyzvedla manželka. Vrátil jsem se po měsíci a boty ihned vyzkoušel, bohužel bych potřeboval o půl čísla menší. S malou nadějí jsem volal do e-shopu, jestli by nešla umožnit výměna i když skončila 30ti denní vratná lhůta. Paní mi řekla, že to nebude problém, až do doby, kdy se dozvěděla, že jsme odstřihli visačku z bot, situace se otočila o 180° a z úplně nových nenošených bot se stalo nepoužitelné nevratné zboží. Takže mám doma nové boty za několik tisíc na vyhození.

    Reakce obchodu Merrell Store

    Dobrý den, pane Blaho,
    mrzí nás, že jste nebyl s nákupem u nás spokojen. Stejně tak nás mrzí, že jste rozhodl náš obchod nedoporučit. Nicméně Vámi uvedené informace v recenzi jsou poměrně zavádějící. Dle Vámi uskutečněného telefonátu dne 18.10. Vám naše operátorka nabídla vrácení zakoupené nevyhovující obuvi, i přesto, že Vám byly boty dodány 16.9. Tedy i naše vstřícně prodloužená lhůta 30 dní na vrácení (ze zákona pouze 14 dní), byla překročena. V takových případech samozřejmě nehrajeme na pár dní a snažíme se zákazníkovi vyjít vstříc a tedy i Vám jsme přislíbili možnost vrácení nevyhovující velikost bot.
    Celý problém byl ale v tom, že jste v telefonním hovoru uvedl, že jste byl s botami na procházce v parku. Tedy Vaše tvrzení, že jsou úplně nové - nenošené - je nepravdivé a sám jste nám to v telefonu uvedl. Samotná utržená visačka samozřejmě takový problém k odmítnutí vrácení není, nošení obuvi po venku už ale určitě ano.
    Je totiž velký rozdíl mezi reklamací a vrácením zboží ve 14 denní (resp. 30 denní) lhůtě. Reklamovat můžete rozbité nošené boty. Reklamace slouží k tomu, že pokud se objeví závada, vyřeší se opravou, výměnou, atp. Zakoupení špatné velikost boty, ale není žádnou závadou a není na to možno uplatnit reklamaci. V takovém případě můžete uplatnit vrácení zboží do 14 dnů. Nicméně obuv musí být nenošená, nepoškozená, v originální krabici, s visačkami a v původním stavu, jinak Vám při vrácení musíme strhnout finanční částku za poškození zboží. Jistě chápete, že Vás by také naštvalo, jakožto zákazníka, pokud by Vám obchod poslal po někom ochozenou špinavou botu. Taková obuv je pro nás dále neprodejná. Neznám obchod, kde by Vám dovolili se v obuvi projít po parku a následně by Vám vrátili plnou částku za to, že jste si vybral špatnou velikost. Za to se na nás nemůžete zlobit.
    Příště tedy doporučujeme (nejen u nás) velikost obuvi vyzkoušet ve lhůtě možného vrácení (zákonných 14 dní), a to doma, na čistém povrchu, bez trhání visaček. Vše je popsáno taktéž v Obchodních podmínkách na našem eshopu.
    Budeme samozřejmě rádi, pokud pochopíte naše argumenty, které jsou podložené zákonem a selským rozumem, a případně si u nás ještě v budoucnu objednáte. Uděláme vždy maximum pro Vaši spokojenost.
    Děkujeme za pochopení.

    S přáním příjemného dne,
    Bc. Michal Jakubec
    Online marketing manažer
    ZebraStores s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    • prodávají zboží, které nemají
  • Nedoporučuje obchod

    Objednal jsem si boty, zaplatil a obchod je neměl. Budu se modlit, aby mi 2099 Kč vrátili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Slíbeno dodání do 5 dnů, (objednávka v přípravě) po 10ti dnech žádná reakce. Po telefonické urgenci, nepříjemná operátorka sdělila, že dělají co mohou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nebylo na skladě. To se dá pochopit. Ale že po deseti dnech mi nikdo nedá ani vědět že zboží nebude vůbec, to opravdu nechápu, na boty jsem docela čekal.

  • Nedoporučuje obchod

    Objednávka proběhla před deseti dny, zboží stále nebylo dodáno, odpověď obchodu je - nevíme kdy zboží bude dodáno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 16.9.2019 jsem si objednal boty, dnes je 27.9. a dosud jsem nedostal ani zpravu,abych si je prisel vyzvednout.Ale Merrell Store uz si pise o hodnoceni!! Smesne! Probudte se a udelejte si tam poradek! Chl. P.

    Nevyhoda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    12.9.2019 jsem si objednal boty. Dnes je 23.9. boty nemám, obchod se doposud neozval a v poště se objeví dotazník jak jsem spokojen s nákupem...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboži jsem objednala a uhradila před 11 dny a od té doby nepřišla žádná informace. Zboží mělo být skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Strašně dlouho čekám na dodání zboží. Nikdo mě neupozornil, že budu čeka min. 3 týdny. Až, když jsem zavolal na zákaznickou linku, tak mi paní sdělila proč se tak dlouho čeká a co je za problém a bohužel mi nebyla schopná sdělit, kdy zboží dorazí.
    Zvažuji, že objednávku zruším.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemám žádnou zprávu, že by zboží dorazilo do úloženky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stránky na netu kde jsem si boty zakoupila mi nevadí. Jsou přehledné a jasné. Ale to co na nich prodávají není v dostatečné kvalitě. Koupila jsem si tuhle značku v minulosti v cizině a byli to ty nejlepší boty. A nevím proč právě u nás v čechách to musí být tak špatné boty. Dokonce šlo o stejný výrobek:-( Mrzí mě to!

    Reakce obchodu Merrell Store

    Dobrý den,

    jsem rád, že jste zmínila přehlednost našich webovek. Cílem je, aby pro Vás byl nákup co možná nejpohodlnější.

    Co mě naopak mrzí, je nespokojenost se samotným zbožím. Bohužel postrádám detailnější specifikaci problému, abych se mohl vyjádřit přímo k věci, nicméně můžu Vás ujistit, že náš dodavatel a všeobecně značka Merrell si drží stabilní pozici.

    Pokud se chcete na téma "kvalita zboží" pobavit, není problém zavolat na naši zákaznickou linku (+420 511 444 331) a probereme konkrétní obuv.

    Děkuji za pochopení, s pozdravem a přáním hezkého dne,

    Petr Vychopeň

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • číslování neodpovídá standardu, při vrácení jsem tratil 260 Kč (krabice, doběrečné, poštovné ... Peníze zpět dosud nedorazily.

    Obchod výrazně živí českou poštu, zákazník př vrácení tratí 260 Kč a zboží nemá. Ante

    Reakce obchodu Merrell Store

    Dobrý den,

    je nám líto, ale ve Vašem případě jsme museli strhnout 100,- za poničenou krabici, což je v souladu s všeobecnými obchodními podmínkami viz.:

    IV.5 Zboží musí být prodávajícímu vráceno nepoškozené, neopotřebené a v původním obalu. Obal nesmí být poničený, popsaný, polepený nebo jinak znehodnocený. V případě poškození či nevrácení původního obalu si prodávající odečte 100,- Kč z vrácené částky.

    Rovněž mě mrzí, že vybraná velikost EU 42 Vám nesedla. Riziko nesprávného výběru můžete příště eliminovat například tím, že si změříte požadovanou délku stélky v centimetrech a my Vám zboží před odesláním rádi přeměříme, abychom předešli případnému vrácení zboží.

    Děkuji za pochopení, s pozdravem a přáním hezkého dne,

    Petr Vychopeň

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I přesto, že měli na webovkách napsáno (i poté, co mi to psali, takže to ani nikdo neopravil) , že je velikost skladem několik kusů, tak je už neměli. Jediné štěstí, že jsem neplatila předem, protože bych pak čekala bůhví jak dlouho na vrácení. Hrůza

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nemá aktualizovány seznam bot skladem. Objednal jsem, zaplatil a následně mi přišla zpráva, že boty nemají. Zdržování.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Příšerný přístup k zákazníkovi!!!

    Uprostřed procesu bez jakéhokoliv upozornění přestěhovali pobočku. Měl jsem osobní vyzvednutí. Dost problém. Po týdnu mi došla výzva na vyzvednutí připraveného zboží, připomínám že úplně jinam, než bylo objednáno a pro mě to znamenalo obrovskou komplikaci, musel jsem si vzít půl dne dovolenou! Největší rozčarování nastalo na pobočce Zebra Store, kde mi bez okolků donesli o číslo menší boty, s tím, že mnou objednanou ( a potvrzenou ) velikost nemají!!!!! Chování prodavačů už vůbec nehodlám komentovat, tolik sprostých slov jsem v životě nevyslovil.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Velkou vyhodou je moznost si jet vybrane boty ozkouset do kamenne prodejny.
    • Prodavac nebyl zrovna informovany o barefoot obuvi a navic mel asi spatny den, takze nakup byl vylozene neprijemny a prodavac s nicim neporadil. Kdybych objednala vybrane boty pres internet rovnou, coz se nakonec stejne stalo, usetrila bych si cestu pres pul mesta s kocarem mhd a otraveny vyraz prodejce.
    • Na e-shopu maji mnou zakoupene tenisky zarazene mezi barefoot, ale jde pouze o kompromisni boty.
    • Nemaji detske boty dane znacky, zda je jde objednat jsem se nedopidila.
  • Nedoporučuje obchod

    Po 10 dnech od objednání se mě nikdo neozval!

    Reakce obchodu Merrell Store

    Dobrý den,
    mockrát se Vám omlouváme za tyto komplikace, které jsou způsobené stěhováním prodejny a hlavního skladu na novou adresu. Samozřejmě nás neomlouvá to, že se Vám kolegové neozvali. To je chyba, kterou uznáváme. Momentálně již máme na webu informaci, že objednávky mohou být pozdrženy z důvodu stěhování.
    Je to velký krok kupředu a v budoucnu Vám kromě nových moderních prostor prodejny budeme moci nabídnout také rychlejší servis vyřizování objednávek a větší skladové zásoby. Prosím tedy o Vaši velkorysou trpělivost.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním příjemného dne,

    Bc. Michal Jakubec
    Online marketing manažer
    ZebraStores s.r.o.