Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nebylo na skladě. To se dá pochopit. Ale že po deseti dnech mi nikdo nedá ani vědět že zboží nebude vůbec, to opravdu nechápu, na boty jsem docela čekal.

  • Objednávka proběhla před deseti dny, zboží stále nebylo dodáno, odpověď obchodu je - nevíme kdy zboží bude dodáno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 16.9.2019 jsem si objednal boty, dnes je 27.9. a dosud jsem nedostal ani zpravu,abych si je prisel vyzvednout.Ale Merrell Store uz si pise o hodnoceni!! Smesne! Probudte se a udelejte si tam poradek! Chl. P.

    Nevyhoda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    12.9.2019 jsem si objednal boty. Dnes je 23.9. boty nemám, obchod se doposud neozval a v poště se objeví dotazník jak jsem spokojen s nákupem...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboži jsem objednala a uhradila před 11 dny a od té doby nepřišla žádná informace. Zboží mělo být skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Strašně dlouho čekám na dodání zboží. Nikdo mě neupozornil, že budu čeka min. 3 týdny. Až, když jsem zavolal na zákaznickou linku, tak mi paní sdělila proč se tak dlouho čeká a co je za problém a bohužel mi nebyla schopná sdělit, kdy zboží dorazí.
    Zvažuji, že objednávku zruším.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemám žádnou zprávu, že by zboží dorazilo do úloženky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stránky na netu kde jsem si boty zakoupila mi nevadí. Jsou přehledné a jasné. Ale to co na nich prodávají není v dostatečné kvalitě. Koupila jsem si tuhle značku v minulosti v cizině a byli to ty nejlepší boty. A nevím proč právě u nás v čechách to musí být tak špatné boty. Dokonce šlo o stejný výrobek:-( Mrzí mě to!

    Reakce obchodu Merrell Store

    Dobrý den,

    jsem rád, že jste zmínila přehlednost našich webovek. Cílem je, aby pro Vás byl nákup co možná nejpohodlnější.

    Co mě naopak mrzí, je nespokojenost se samotným zbožím. Bohužel postrádám detailnější specifikaci problému, abych se mohl vyjádřit přímo k věci, nicméně můžu Vás ujistit, že náš dodavatel a všeobecně značka Merrell si drží stabilní pozici.

    Pokud se chcete na téma "kvalita zboží" pobavit, není problém zavolat na naši zákaznickou linku (+420 511 444 331) a probereme konkrétní obuv.

    Děkuji za pochopení, s pozdravem a přáním hezkého dne,

    Petr Vychopeň

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • číslování neodpovídá standardu, při vrácení jsem tratil 260 Kč (krabice, doběrečné, poštovné ... Peníze zpět dosud nedorazily.

    Obchod výrazně živí českou poštu, zákazník př vrácení tratí 260 Kč a zboží nemá. Ante

    Reakce obchodu Merrell Store

    Dobrý den,

    je nám líto, ale ve Vašem případě jsme museli strhnout 100,- za poničenou krabici, což je v souladu s všeobecnými obchodními podmínkami viz.:

    IV.5 Zboží musí být prodávajícímu vráceno nepoškozené, neopotřebené a v původním obalu. Obal nesmí být poničený, popsaný, polepený nebo jinak znehodnocený. V případě poškození či nevrácení původního obalu si prodávající odečte 100,- Kč z vrácené částky.

    Rovněž mě mrzí, že vybraná velikost EU 42 Vám nesedla. Riziko nesprávného výběru můžete příště eliminovat například tím, že si změříte požadovanou délku stélky v centimetrech a my Vám zboží před odesláním rádi přeměříme, abychom předešli případnému vrácení zboží.

    Děkuji za pochopení, s pozdravem a přáním hezkého dne,

    Petr Vychopeň

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I přesto, že měli na webovkách napsáno (i poté, co mi to psali, takže to ani nikdo neopravil) , že je velikost skladem několik kusů, tak je už neměli. Jediné štěstí, že jsem neplatila předem, protože bych pak čekala bůhví jak dlouho na vrácení. Hrůza

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nemá aktualizovány seznam bot skladem. Objednal jsem, zaplatil a následně mi přišla zpráva, že boty nemají. Zdržování.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Příšerný přístup k zákazníkovi!!!

    Uprostřed procesu bez jakéhokoliv upozornění přestěhovali pobočku. Měl jsem osobní vyzvednutí. Dost problém. Po týdnu mi došla výzva na vyzvednutí připraveného zboží, připomínám že úplně jinam, než bylo objednáno a pro mě to znamenalo obrovskou komplikaci, musel jsem si vzít půl dne dovolenou! Největší rozčarování nastalo na pobočce Zebra Store, kde mi bez okolků donesli o číslo menší boty, s tím, že mnou objednanou ( a potvrzenou ) velikost nemají!!!!! Chování prodavačů už vůbec nehodlám komentovat, tolik sprostých slov jsem v životě nevyslovil.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Velkou vyhodou je moznost si jet vybrane boty ozkouset do kamenne prodejny.
    • Prodavac nebyl zrovna informovany o barefoot obuvi a navic mel asi spatny den, takze nakup byl vylozene neprijemny a prodavac s nicim neporadil. Kdybych objednala vybrane boty pres internet rovnou, coz se nakonec stejne stalo, usetrila bych si cestu pres pul mesta s kocarem mhd a otraveny vyraz prodejce.
    • Na e-shopu maji mnou zakoupene tenisky zarazene mezi barefoot, ale jde pouze o kompromisni boty.
    • Nemaji detske boty dane znacky, zda je jde objednat jsem se nedopidila.
  • Po 10 dnech od objednání se mě nikdo neozval!

    Reakce obchodu Merrell Store

    Dobrý den,
    mockrát se Vám omlouváme za tyto komplikace, které jsou způsobené stěhováním prodejny a hlavního skladu na novou adresu. Samozřejmě nás neomlouvá to, že se Vám kolegové neozvali. To je chyba, kterou uznáváme. Momentálně již máme na webu informaci, že objednávky mohou být pozdrženy z důvodu stěhování.
    Je to velký krok kupředu a v budoucnu Vám kromě nových moderních prostor prodejny budeme moci nabídnout také rychlejší servis vyřizování objednávek a větší skladové zásoby. Prosím tedy o Vaši velkorysou trpělivost.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním příjemného dne,

    Bc. Michal Jakubec
    Online marketing manažer
    ZebraStores s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace se zákazníkem pouze na e-mailovou výzvu.

    Můj první nákup v tomto obchodě mě překvapil tím, že při zjištění nedostatku automatické komunikace se zákazníkem ( tzn. generování evidence objednávky, výzva k úhradě, její aktuální stav atd. ) se nikdo nesnažil tuto situaci řešit vlastní aktivitou, což by bylo přirozené a vedlo ke spokojenosti zákazníka. Namísto toho jsem si informaci byla nucena zajistit sama a to opakovaně. Je to škoda. Jinak zboží dorazilo v pořádku.

    Reakce obchodu Merrell Store

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že Váš první nákup nedopadl podle představ a vyskytly se problémy s komunikací.

    Bohužel šlo zrovna o období, kdy některým z našich zákazníků s emaily @centrum.cz a @volny.cz automaticky generované zprávy opravdu nechodily, a to z důvodu chyby u poskytovatele. Konkrétně se pak jednalo o špatně nastavený spamový filtr.

    Za to Vy však pochopitelně nemůžete a proto se za zdržení s odesláním omlouvám. Protáhnutí nastalo i z toho důvodu, že jsme čekali na spárování platby.

    Věřím, že na nás nezanevřete a další objednávka proběhne v naprostém pořádku.

    Děkuji, s pozdravem a přáním hezkého dne,

    Ing. Petr Vychopeň

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    u objednávaného zboží bylo uvedeno "skladem na prodejně"
    po deseti dnech mě oznamují, že není ani v centrálním skladu

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost dodani
    • Velky vyber
    • Absence komunikace pri reklamaci
    • Zbozi jiz dorazilo s vadou

    Zbozi jiz dorazilo s vadou (uplne propadla podrazka na jedne bote) coz jsem zjistil hned po prvnim pouziti, takze jsem boty obratem poslal zpet. Z obchodu ani po tydnu zadne info o obdrzeni reklamace (a to maji po prihlaseni na strankach extra zalozku Reklamace). Kdyz jsem zavolal, tak mi bylo receno, ze musim pockat, ze mi napisou az to nejak posoudi, pry ty 3-4 tydny. Kdyz jsem popsal, ze mi jiz poslali vadne boty, operator slibil, ze to zjisti a hned zavola zpet. Je to 2 dny a nikdo se neozval.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • kvalitní zboží co se provedení týče
    • nepřehledný web a patrně i nefunkční, dorazilo mi zboží v jiné barvě, než jsem si vybral v e-shopu (podruhé jsem to uvedl do poznámky a znovu dorazila jiná barva)
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zbozi uvedene v e-shopu jako skladove nebylo k dispozici a ani neslo objednat u dodavatele