Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím
    • nabízí zboží, které nemá, a nemůže zákazníkovi doručit! A pro jistotu nabídne zákazníkovi o číslo větší velikost bot.

    velké zklamání, již podruhé

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Na webe nabízejí tovar skladem, který skladem není. Vrácení peněz schvaluje jednatel a trvá 7 dní. K čemu zadržují peníze na kt. nemají žádní nárok? Stačilo by zrušit blokaci při platbě kartou!

    Před nákupem si ověřte, že obchod má skladem nabízený tovar telefonicky! Jinak jenom dotujete pána jednatele.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ziadne
    • neaktualizovana databaza ponukaneho tovaru

    pozaduju platbu predom, ale nikde nezarucuju, ze tovar bude dodany - ako v mojom pripade - pozadovana velkost obuvi uz nebola k dispozicii

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic
    • lže

    nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nemá zboží skladem

    Objednal jsem si zboží, zaplatil PayPalem, a pak mi bylo sděleno, že dodavtel už nemá mé zboží na skladě. Já si ale přeci nic neobjednávám u dodavatele.
    Přijde mi krajně nefér, když si obchod nechá zaplatit předem za věc, u které nemá jistotu, že ji může dodat.
    Obchod se také krom nabídnutí altrenativních výrobků nesnažil tuto situaci jinak řešit.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • široký srtiment značky Merrell
    • akční ceny na vybrané zboží
    • velmi slabá komunikace

    Objednal jsem si boty s uvedeným dodáním na sklad do 2-3 dní. Z obchodu mi došel jen jeden mail s informací, že objednávka "čeká na zboží od dodavatele". Po více jak týdnu jsem telefonicky urgoval. Po dalším týdnu jsem znovu volal a následně se dozvěděl, že boty už od dodavatele nedorazí.

    To, že vybrané zboží už dodavatel nemá, chápu...ale komunikace ze strany obchodu by v takovém případě měla být lepší. Takhle jsou to pro mě více jak dva týdny ztraceného času.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • sportovní oblečení a samé lži.
    • Nekomunikuje se zákazníky, skoro se jim nedá dovolat, omylem ruší objednávky a různě se vymlouvají.

    Nákupy nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic
    • vše

    obloukem se vyhnout

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • ucelený sortiment
    • zajímavé ceny
    • bez zbytečného běhání po obchodech, ne vše mají všude
    • měl by být pružnější v době internetu a mobilů
    • nenabízet prodané zboží
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Termín dodání udávaný obchodem rozhodně není pravda.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednal jsem,potvrdili,následně zrušili.
    zboží uvedené na webu již není dostupné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zadne
    • nepravdive dodaci lhuty
    • nemozny/nefunkcni telefonni kontakt
    • kontakt pres email pomaly

    v jinem obchode lze sehnat zbozi za stejnou cenu a pravdepodobne s lepsimi sluzbami

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace, nikdo mi neoznámil, proč objednávka není vyřízena, musela jsem sama kontaktovat obchod a dotazovat se. Podle informací obchodu mělo zboží být dávno doručeno, stále není.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ja nedoporučuji, mam spatnou zkusenost
    boty co chci nemaji, ale ale strankach porad inzeruji dodani do 2-3 dnu...?
    nikdo se mnou nekumunikuje, jeste, ze jsem neposlal penize predem
    spatne jmeno pro firmu merrell

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízené zboží není evidentně k dispozici.

    Vzhledem k tomu, že zboží bylo nabízeno způsobem, z něhož bylo možné usoudit, že je na skladě a ve skutečnosti tomu tak není, považuji toto jednání za klamavou obchodní praktiku. Zboží jsem objednával již 28.04.2013, což se mi jeví jako již poměrně dlouhá a neakceptovatelná doba.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • dobrá cena, nákup z domu
    • nedodaná vybraná barevná kombinace, byla dodaná jiná
    • vylepšit výběr na webu, možnost vložení poznámky - požadavku

    viz výše

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Vystavují zboží,které již je vyprodáno.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodací lhůta.
    • Komunikace

    Dne 8.3. jsem zboží objednal a obratem zaplatil. V pátek 15.3. mi přišel email s číslem balíku, že mi zboží bylo odesláno. Podle čísla balíku jsem zjistil, že se jedná o úplně jinou zásilku na jinou adresu. Volal jsem tedy do obchodu, abych zjistil, co je s mojí zásilkou. Slečna mi nebyla schopná nic říct, prý to zjistí a zavolá. Nikdo se neozval, tak jsem dnes volal znovu, bylo mi řečeno, že moji zásilku hledají. Takto si tedy bezproblémový obchod nepředstavuju. Bylo by aspoň slušné zavolat a vysvětlit, že někde vznikl problém a že se snaží vše vyřešit. Zatím nemám ani zboží ani peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dodací lhůta je velmi dlouhá. Na stránkách uvádíte dodej na sklad 1-2 dny, váš dodej na sklad však trval 5 dní.

    Nedoporučuji zákazníkům, kteří na zboží spěchají a spoléhají na dodací lhůtu. Stránky jsou přehledné a vyhovující. Zboží je kvallitní a v pořídku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    výraz zboží skladem se dá vyložit různě,podle mne zboží skladem je zboží které obchod má fyzicky ve svém skladě né na skladě u dodavatele třeba někde v Honk-Kongu,výmluvu "vaší velikost zrovna skladem nemáme" i když ji inzerujeme jako zboží skladem, prostě neberu!
    Dělali ze mne blbce,daleko více by jsem ocenil inzerci "velikost xx máme na objednávku"
    jedna zkušenost a velké zklamání.