Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nikdo ani po dvou týdnech vás nekontaktuje o stávu objednávky, musíte volat tam sami, většinou však ani nedovolate během pracovní doby. Pokud se vám podaří, tam domluvíte termín, ale 2x objednávka nedorazí, takže zbytečně přicházíte o dovolenou a i potom nikdo vás nebude kontaktovat a domlouvat ani po měsíci další termín doručení objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Výběr a cena.
    • Zboží jsem objednal 9.10. 2022 a dorazilo 15.11.2022. Když jsem zboží objednával, tak v popisu bylo 3 až 7 dní. Když jsem to po týdnu kontroloval, tak tam bylo dodání 5 až 15 prac. dní. Zboží dorazilo po 37 dnech. Po necelém měsíci jsem jim poslal mail s dotazem, kdy to dorazí. Odpověď byla, že začátkem příštího týdne. Dorazilo to začátkem přespříštího týdne. Aspoň tak. :( Obchod by na dodací lhůtě měl výrazně zapracovat.

    Obchod by měl zapracovat na dodací lhůtě a komunikaci.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Dobrá cena
    • Nekvalitní výrobek neznámého původu
    • Nekvalitní doprava-Fofr

    Zboží doručeno pozdě, poškozené a nekompletní. Jeden špatný balík, který byl pro někoho jiného, bez návodu, nedostatečné zabaleno, nekvalitní výrobek u kterého není znám výrobce. Ale reklamace vyřízena bez problémů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Postel objednána 16.9 . Která byla psaná jako skladem … zatím stále nedorazila . Před týdnem jsem volala jak to s posteli vypadá ? Paní říká ze je v lakovne a ze se ozve zpět ? Samozřejmě se neozval nikdo a to je další týden pryč . Takže čekáme 2 týdny
    ( zatím nenaznačuje nic tomu ze nebudeme čekat třetí týden ) . Postel jsem vybírala jako skladem že cca do týdne bude doma . Syn natěšený a má jen matraci

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevrací peníze
    • Nedodávají zboží

    Reakce obchodu Max-interier

    Dobrý den,

    po kontrole vaší objednávky, byla vaše objednávka v pořádku a řádně doručena. V tomto případě je vaše recenze neopodstatněná.

    S pozdravem
    Tým max-interiér

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • levné zboží
    • mojí přesně co jsem sháněla
    • přehledné stránky
    • dobrý popis zboží
    • rychle vyexpedováno
    • doprava pouze gls a to je jedno velké neštěstí

    S obchodem jsem spokojena velmi,ale nemůžu doporučit kvůli nemožnosti vybrat si dopravu a GLS zklamalo na celé čáře.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dlouho na zásilku čekám

    Reakce obchodu Max-interier

    Dobrý den,

    u veškerých produktů je uvedena dodací lhůta. U vaší objednávky se jednalo o produkt s dostupností 5 - 15 pracovních dní. Po shlédnutí termínu vaší objednávky a doručení byla objednávka doručena v uvedeném termínu.

    Prosíme, aby zákazníci brali v potaz uvedené dodací lhůty produktů.

    Děkujeme

    S pozdravem
    Tým Max-interiér.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zboží dorazilo s polovinou spojovacího materiálu a s plánem pouze na rošt postele

    Reakce obchodu Max-interier

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší recenzi. Pokud u Vaší objednávky při doručení byla zjištěna tato komplikace mohl jste kontaktovat zákaznickou linku, případně se obrátit na náš email, kde by byla situace ihned řešena dodáním chybějících komponentů a zasláním chybějícího montážního návodu. Vždy se snažíme tyto situace řešit urgentně, aby byla objednávka u zákazníka doručena v pořádku a k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem
    Tým Max-interiér

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na skladě 6 ks ,po 14dnech údajná změna dopravce, po dalším týdnu naskladnění a balení ,za další týden email ,že zboží se poškodilo a není k mání. nabídka jiného nevhodného. Takže po měsíci NIC.... opravdu zboží mají?????

    Takže po měsíci NIC.... opravdu zboží mají?????

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednala jsem si poschoďovou postel a i když byla skladem stále nedorazila rychlost tohoto obchodu je fakt špatná

    Reakce obchodu Max-interier

    Dobrý den,

    po shlédnutí Vaší objednávky z naší strany nedošlo k žádnému pochybení. Objednala jste si produkt, který je skladem u dodavatele s dobou dodání 10 pracovních dní. K dnešnímu dni, tato lhůta nebyla překročena a objednávka je a bude vybavena v uvedeném termínu.

    S pozdravem
    Max-interiér.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Prvně obchod dostatečně nekomunikoval, musela jsem se připomínat o informace o produktu (předpokládané naskladnění 4.1., 24.1. jsem se sama dotazovala na produkt).
    Po naskladnění přišel produkt do 3-4 dnů. Po vybalení však nebyl produkt dle prezentace na internetu. Pohledové strany TV stolku neměli některé díly dekor (byla vidět dřevotříska). Nyní na reklamaci.

    Reakce obchodu Max-interier

    Dobrý den,
    Vámi objednaný produkt měl dobu dodání 6-8 týdnů. Tato doba byla dodržena z důvodu, že byla přes Vánoce a celofiremní dovolenou, která byla uvedena na našich stránkách. Informaci ohledně naskladnění a následném odeslání Vám byla zaslána na Váš email uvedený u objednávky. Mrzí nás vzniklá situace ohledně dodaného produktu. Reklamační oddělení s Vámi celou situaci dořeší k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem
    Max-interiér.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemohu chválit když zboží ještě nemám.

    Reakce obchodu Max-interier

    Dobrý den,

    po shlédnutí Vaší objednávky jsme z naší strany nijak nepochybily. Doba pro dodání Vaší objednávky není v tuto chvíli po uplynutí a termín dodání bude dodržen dle dodací lhůty u produktu.
    Bohužel nedokážeme ovlivnit zaslání hodnotících emailů a žádáme zákazníky v případě, kdyby byl email vygenerován dříve, než-li obdržení produktu, aby tento email nebyl brán v potaz dokud zboží neobdržíte.
    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Tým max-interiér.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    Matrace která přišla, není ta, kterou inzerují. Je zcela zřejmé, proč nemají na svých stránkách skutečnou fotografii matrace kterou prodávají... kdyby totiž měli, nikdy bych jí za tu cenu nekoupil... Další věcí je, že neskutečně zapáchá po lepidle, takže netuším, zda se na tom vůbec bude dát někdy spát... rozhodně nedoporučuji tento obchod.

    Reakce obchodu Max-interier

    Dobrý den,

    po shlédnutí stavu Vaší objednávky nebylo nikde zaevidováno, že jste nás kontaktoval ohledně vzniklé situace u dodaného produktu. Pokud při rozbalení produktu byly zjištěny závady a případné nesrovnalosti produktu, měl jste nás ihned kontaktovat telefonicky případně emailem a následně by situace byla řešena z naší strany formou reklamace. Toto jste neudělal a tak nemohlo dojít k nápravě.
    Prosíme zákazníky, aby po doručení produktu zkontrolovaly stav a případné závady nahlásily telefonicky, popřípadě na email, aby jsme vzniklou situaci mohli vyřešit. Děkujeme

    S pozdravem
    Tým Max-interier.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Na základě opakováné žádosti o důkladné zabalení došlo k podcenění obalu od výrobce a znehodnocení výrobku. Zboží bylo doručeno poškozené a dopravce GLS i prodejce popírá poškození. Celá věc je mrzutá a tím pádem je vánoční dar nevhodný. NEDOPORUČUJI PRODEJCE ANI DOPRAVCE.

    Reakce obchodu Max-interier

    Dobrý den,

    mrzí nás situace, která nastala u Vaší objednávky. Produkty balíme tak, aby nedošlo k poškození při přepravě. Bohužel nedokážeme kontrolovat přepravu zásilek u přepravních společností a jejich skladování. Po zaslání vašeho požadavku ohledně situace poškození, Vás reklamační oddělení požádalo o fotodokumentaci poškozených dílů a škodový zápis pokud byl sepsán. Pokud by veškeré tyto podmínky byly splněny, byly by Vám dodány nové díly. Poškození z naší strany nebylo popřeno, je ale důležité podmínky pro reklamaci dodržet dle obchodních podmínek, které jsou k dispozici na našich stránkách, aby byla vyřízena k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem
    Tým Max-interiér.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Tak za prvé jak muzete dat do prodeje něco co je úplně na hovno male desky provrtané skrz na skrz jak ten kolíček tam má asi držet když je tam dira jak do macochy to vrtal nejaky debyl že , plánek ještě menší jste ho měly udělat vysvětlivky u toho žádné a tisknute no hrůza a podle toho mají lidi stavět jo shit hruza ,desky nespravovane pořádně rohy a kraje ostře tak jak nikdy jsem to neviděl ,desky na zadní dno uřezané všechny křivé ale až tak že to tam musíte mít tedy těžké košťata že tohle dáte vůbec do prodeje a starej se že za mě nikdy vice od vás něco koupit a není to po prve zbohem

    Reakce obchodu Max-interier

    Dobrý den,

    po shlédnutí stavu Vaší objednávky nebylo nikde zaevidováno, že jste nás kontaktoval ohledně vzniklé situace u dodaného produktu. Pokud při rozbalení produktu byly zjištěny závady, měl jste nás ihned kontaktovat telefonicky případně emailem a následně by situace byla řešena z naší strany formou reklamace. Toto jste neudělal a tak nemohlo dojít k nápravě.

    S pozdravem
    Tým Max-interier.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kvalita zboží je katastrofa

    Objednala jsem si přebalovací komodu. Když pominu že mi první přišla úplně rozbitá, promočená, týden jsem uháněla čtyři firmy než mi byly zaslány přepravní listy s komentářem o poškození, výměna proběhla celkem hladce. Ale kvalita výrobku je katastrofální. Rozkládací část komody je tak tuhá že nejde rozevirat. Je potřeba použít hodně velkou sílu k vyklopeni. Nedovedu si představit, že s dítětem v ruce bych to měla rozkládat, opravdu to nejde. O šuplikach ani nemluvě. Při vyjiždeni a zajíždění dělají šílený rámus. Šrouby kterými se upevňují pojezdy dostatečně nepřiléhají v kolejnicích a tak o sebe dřou a dělají velký hluk. Okraje šuplíku a celkově komody jsou hodně ostré, až nebezpečné. Při prvním použití šuplíku jsem si odřela hřbet ruky. Ještě nutno dodat že nebyl dodat návod ke složení v českém, ani jiném jazyce. Pouze maličký obrázek s číslicemi, ale žádný postup.
    Nevím jestli to je zrovna náhoda, ale nechápu jak toto může být prověřený obchod. Kvalita neodpovídá ceně. Byla bych ráda kdyby mě firma kontaktovala a řešila tento problém. Info linku nikdo nezvedá celé dny.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zboží nebylo doručeno kompletní
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dobré max pro někoho kdo na matrace nespěchá
    • Nemají aktuální stav zboží - píšou skladem a zboží ve finále není

    Kupovali jsme 2 matrace z toho jedna dle webu skladem druhá ne tak jsme si rozdělili objednávku ať nečekáme. Po 2 dnech dorazil e-mail, že ani jedna matrace není. Psali jsme dotaz jako, že když mají na webu zboží skladem, že najednou není. Paní jen suše odepsala, že mají na webu chybu a hotovo.
    Čekala bych alespoň, že navrhne zrušit jednu dopravu a poslat pak obě matrace najednou.

    Reakce obchodu Max-interier

    Dobrý den,

    ještě jednou se velmi omlouváme za komplikace, stejně tak jako v naší celkové předešlé komunikaci. Určitě je toto výjimečná situace a snažili jsme se Vám několikrát omluvit. Velmi nás mrzí, že je pro Vás naše vyjádření strohé. Možnost jednotného poštovného je samozřejmostí. Již jsme Vás telefonicky kontaktovali a nabídli sloučení těchto objednávek. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem tým Max-i.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zboží dorazilo rychle, výhodná cena
    • - zřejmě nečtou objednávky, požadoval jsem přidání 2 latí k roštu, bohužel letě jen dohodili do krabice a nepřepojili k roštu, takže si to musím sám dodělat
    • - pokud to nedělají tak to měli napsat (žádná komunikace)

    Reakce obchodu Max-interier

    Dobrý den,

    požadavek jsme splnili dle Vaší poznámky v objednávce. Požadoval jste přibalení 2 ks latí do Vaší objednávky. Děkujeme Vám za Vaší objednávku.

    S pozdravem tým Max-i.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • nic
    • dlouhá doba doručení
    • zboží v mnohem horší kvalitě než je uvedeno na stránkách firmy
    • roztržený obal a špinavé matrace

    Reakce obchodu Max-interier

    Dobrý den,

    objednal jste si matrace, které nejsou vedeny skladem a dobu odeslání uvádíme u produktu na našem webu, která byla splněna. Za roztržený obal a špinavé matrace se velmi omlouváme. Pokud Vám zboží nevyhovuje, máte nárok na odstoupení od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.

    S pozdravem Tým Max-i.cz