• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • špatná komunikace
    • zaslali nám jiné zboží, než jsme si objednali

    vyhnout se tomuto obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • uvadi ze maji zbozi skladem a potom objednavku zrusi protoze ho namaji a neumi ho sehnat, i po zruseni objednavky stale uvadi ze maji zbozi skladem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nekomunikuje se zákazníkem. Zboží je poškozené a nelze nikoho zkontaktovat.

    Neobjednávat nic, zboží zašlou, ale na pozdější reklamace neberou ohled.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Pozor na tento obchod!!!! Prestoze je v insolvenci, prodává sve zbozi. Pokud je vse v pořádku, tak neni problém. Jakmile ale chcete zbozi vrátit, nemate šanci. Uz nikdy více!!!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • na webu uvedli, že zboží mají skladem, nebyla to pravda
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • cena
    • nekomunikuj, nezvedaji telefony

    vyhnout se mu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nabízel zboží, které jsme hledali za dobrou cenu
    • naprostá nedostupnost telefonního čísla
    • nepružnost při vyřizování reklamace a nezájem o její rychlé řešení

    Objednali jsme si určitý typ výrobku, byl nám zaslán zcela jiný za jinou cenu, ale účtovali cenu původní - vyšší. Telefonický přístup není možný a na zaslané emaily nikdo neodpovídá. Vrcholem našeho prvního a zcela jistě posledního nákupu na vašem portálu je Vámi zaslaný dotazník, jak jsme s nákupem spokojeni. Zcela nespokojeni a rozhodně nedoporučujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • špatná komunikace
    • nedostatečně zajištěná doprava

    při objednávce těžších věcí zanechat doma chlapa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jako každý obchod
    • Nesmíte nic reklamovat

    Vžádném případě nedoporučuji,jestliže se vyskykne nějaký důvod k reklamaci,strčí hlavu do písku a nekomunikují,telefon vyvěšený a nebo nedostupný.Za 10 dnů jsem se ani jednou nedovolal.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nízká cena mnou zakoupeného zboží.Přijatelná cena dopravy.
    • Koupená lednička Elektrolux má odřenou nohu, v levém dolním rohu zespodu ohlý - odpáčený plech a hlubokou rýhu dlouhou sedm cm. Při přepravě se takto poškodit nemohla. Silný polystyrenový obal byl neporušený. Závada je z výroby a u téhle značky je nepravděpodobné, že by unikla výstupní kontrole. Dělá to na mě dojem, že obchod bere kazové zboží.

    Přepravce Toptrans rozváží od 9 - 14 hodin, což může být nepoužitelné, když jste v tu dobu v práci (lednici si na pracoviště asi doručit nenecháte). Vysoká cena přepravy..

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nízká cena
    • zboží nakupované mimo ČR, u kterého můžete uplatnit záruku jen u prodejce a ne v žádném autorizovaném servisu

    Pokud chcete mít jistotu, že vaše zboží bude vždy v záruce opraveno a nechcete se dohadovat s prodejcem, raději si připlaťte a nakupte tam, kde dostanete zboží určené pro český trh a které vám tím pádem opraví v každém autorizovaném servisu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zbozi nedodano!!!

    zbozi nedodano!!! takze neni proc doporucit ...

    Reakce obchodu marketmedia.cz

    Vážený pane, zboží Vám nebylo dodáno jelikož sám jste sám objednávku stornoval ...Na námi nabízené zboží dáváme záruku 24 měsícu.Vy jste požadoval 5 letou záruku

  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • rychlé dodání
    • ještě po více jak 14 dnech od obdržení zboží nemám fakturu či jiný doklad pro uplatnění záruky
    • katastrofická komunikace po nákupu
    • nefunguje telefon

    nezasílají fakturu, tudíž nemám žádný doklad o zaplacení či doklad k případné reklamaci. Telefon nefunguje, komunikace po mailu = hotové neštěstí. Slibují, že fakturu zašlou, je to již víc jak 14 dní od nákupu a doklad nikde! Chtěl jsem uplatnit slevu u firmy Samsung, jenže potřebuji doklad o zaplacení, ten bohužel díky nespolehlivosti prodejce nemám, takže jsem přišel o 2000,- kč. Zde již nenakoupím a budu jen doufat, že lednice bude fungovat, protože si nedokážu představit, že bych měl s tímto prodejcem řešit reklamaci!!!

    Reakce obchodu marketmedia.cz

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení.Faktura je vždy přiložena k balíku v případě ,že zákazník požádá o kopii faktury není problem se zaslaním.Co se týká uplatnění slevy u samsungu tak ta se nevztahuje na naše výrobky, takže nemohl jste přijit o slevu, kterou byste nedostal

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jsem velmi nespokojena zejména s komunikací,zkuste zatelefonovat,nedovoláte se,je odpojeno,omylem jsem vybrala jinou barvu,možná výměna však žádná nebyla,nedovoláte se.Mobily asi nemají.Již bych zde nekupovala,nalákala mě cena,asi ví proč.Raděj jsem vybalila,protože bych byla bez myčky.
    • Odpojení telefonu.

    Vybrat jiný obchod.Nedovoláte se.

    Reakce obchodu marketmedia.cz

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení telefonní linka bohůžel byla dočasně nedostupná s technickych duvodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod má v nabídce u zboží uvedeno skladem a přitom jej na skladě nemá, dokonce to na svých stránkách neopravíl ani po té co mi byla zaslána informace že zboží nemají.

    Reakce obchodu marketmedia.cz

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení.Fakticky stav skladu je aktualizovan s prodlevou.Pokud zákazník na výrobek opravdu spěchá a my nejsme schopni v daném termínu výrobek doručit objednávku stornujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné nevidím
    • Nesolidnost

    Jedním slovem tragédie :-(

    Reakce obchodu marketmedia.cz

    Dobrý den,děkujeme za hodnocení na základě čeho soudíte,že jsme nesolidní ?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobrý cena
    • Při reklamaci jiné vady na lednici po roce používání nemožno reklamovat u Samsungu, protože se jedná o tzv. šedý dovoz a česká pobočka s tím nechce mít nic do činění. Musím tedy reklamovat u obchodu a tam nikdo nezvedá telefon, tak uvidíme...

    Kupoval jsem americkou lednici a dorazila poškozená - měla dvě odřeniny v čelní části. Když to dopravní služba přivezla nákladákem venku lilo a tudíž mě ani nenapadlo to nechat vybalovat. Hoši odnesli do kuchyně. Když jsem to po pár ddnech rozbalil, zzjistil jsem poškození. Po komunikaci s reklamačním oddělením obchodu mi bylo sděleno že si mám trhnout, když jsem to nezkontroloval...

    Reakce obchodu marketmedia.cz

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Co se týká Vaši poznámky ohledně reklamace, tak česká pobočka Samsung respektive ČESKÁ FIRMA,KTERÁ VE VELKÉM DOVÁŽÍ VÝROBKY SAMSUNG, nechce mít s tím nic co do činění jelikož naše výrobky nebyly nakoupené od teto české spol. tím pádem nepřijimá reklamace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nízká cena
    • Velmi špatná komunikace, nedodržení termínu dodání.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • Nemá zboží které inzeruje

    Kupujte zboží kde ho mají a né kde ho jen nabízí.Ať ho stáhnou ze stránek když ho nemají.