Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den,před necelými 3mi lety jsem u vás kupovala Siemens SN 66M095 EU -je možné obdržet český návod na použití myčky,někam jsem ho založila a potřebovala bych ho.Děkuji R.M. [email protected]

  • Myčka Electrolux od této firmy se porouchala ještě v záruce, firma je v insolvenci a autorizovaný servis poskytuje záruční opravy jen výrobků zakoupených v ČR, ne v Polsku. Netušila jsem, že něco takového je možné. Velká škola pro příští nákupy :-(

  • Záleží, jaké značky máte zboží. Většina značek ale poskytuje servis ve svých autorizovaných servisech nezávisle na tom, kde jste výrobek koupil. Problém však může nastat, až pokud je výrobek neopravitelný. To už pak musíte komunikovat pouze s prodejcem, což je docela problém, jak jste si níže přečetl.

    Na částečnou obhajobu firmy marketmedia musím uvést, že jsem se s nimi nakonec dohodl. Jen kdyby mě to nestálo přes půl roku vyjednávání.

  • Od firmy maxim marketmedia s.r.o.jsem koupil sušičku prádla.Na koho se mám teď obrátit se zárukou,která trvá,když se objevila závada?

  • Koupil jsem u nich ledničku, která se snad ani nedá nazvat ledničkou. Na výparníku se námraza ani netvoří, pouze stéká voda, teplota na nejchladnějším místě je 8,5 stupně. Podařilo se mi u nich vyjednat záruční opravu a opravář svým "přístrojem" zjistil teplotu 3,9 stupně. Asi se museli při objednání záruční opravy domluvit, jinak to není možné. Po přečtení mnoha stížností si myslím, že tento internetový prodejce kupuje u výrobců nějaké vyřazené výrobky a prodává jako prvotřídní.

    V případě hromadné žaloby bych se připojil. Pište na adresu [email protected]

  • chtěla jsem reklamovat pracku,ale marne,neni mozny se dovolat.potom vsem co jsem si precetla,tak jsem z toho smutna.nechapu,ze s tim někdo něco neudela,stiznosti je prece dost.

  • Dobrý den, mám problém, nemůžu se dovolat na uvedená tel. čísla servisu. Mám zakoupenou pračku, která je v záruce a teče voda ze dveří. Na koho se mám obrátit. Děkuji Anna Sadílková

  • koupila jsem si pračku a už jsem zaplatila 4000 na opravách. jestli budete podávat trestní oznámení ,tak se přidám.

  • U této firmy jsem před necelými dvěma roky zakoupil indukční varnou desku.Deska přestala fungovat a smluvní servis Electrolux mi ji odmítá opravit zdarma,protože mám pouze záruční list od prodejce.Řekl mi abych opravu dohodl s prodejcem.Tento e-shop už ani neexistuje!!!Majitelem tohoto e-shopu je nějaký Polák a zboží pochází z Polska.Určitě tady nenakupujte!!!V případě problémů si všechno zaplatíte sami.Vyloučit Polsko z EU !!!!!!!!!

  • DOBRÝ DEN CHTĚL BYCH REKLAMOVAT MYČKU TAK BYCH SE CHTĚL ZEPTAT JESTLI TO MÁ VŮBEC CENU NEMŮŽU SE ANI NA STRÁNKU SERVISU DOSTAT EXISTUJE TEN OBCHOD JEŠTĚ.

  • ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI...REKLAMOVALA JSEM ZBOŽÍ,ALE V SOUČASNÉ DOBĚ NEMÁM ANI ZBOŽÍ ANI PENÍZE.DODAVATEL NEREAGUJE,KOMUNIKACE ŽÁDNÁ.

  • Na koho se mám obrátit s reklamací, když je firma v insolvenci?

  • Po negativních zkušenostech s tímto internetovým obchodem cítím jako povinnost varovat potencionální zákazníky. Obchod s nimi je jako ruská ruleta: buď máte štěstí a pak je vše ok, pokud nemáte, tak si to poměrně dost užijete. Jenom bych opisovala předchozí negativní zkušenosti s nebráním telefonů ,nekomunikací , upravováním si záruční doby, nezaplacením všech nákladů spojených s reklamací, byť byli doloženy fakturou atd. Nemyslím si, že ověřený obchodník je ten , který vám dodá zboží, které si zaplatíte, ale ten , který se také umí postavit k problému . Tak tedy, pokud chcete tady kupovat, tak přeji hodně štěstí.

  • Z tohoto obchodu jsem si koupil myčku, kde chyběla součástka nutná k instalaci. Asi měsíc jsem do obchodu volal a ačkoliv mi bylo slíbeno, že věc budou řešit pořád věc odkládali a vymlouvali se, že zavolají ten a ten den. Nikdy sami nezavolali. V posledním hovoru jsem jim řekl ať se rovnou vyjádří zda pro mě něco udělají a samozřejmě řekli že ne. Že jsem si měl na ulici před panalákem se stepujícím dopravcem (mimochodem také "super" služba - myčku jsem tahal sám, zavolal půl hodiny před tím, než přijede, že mám být doma - takže jsem valil z práce domů) myčku rozbalit a zkontrolovat všechny součástky jinak nemám nárok požadovat úplné dodání zboží. (mají to prý v obchodních podmínkách). Ještě také zmíním, že zboží už jednou bylo rozbaleno při dodání, protože bylo vidět znovu zalepení fólie. Když jsem pracovníka obchodu zeptal, zda by to udělal, zda by půl hodiny rozbaloval myčku nebo ledničku a vše kontroval před pracovníkem dopravy, tak mi řekl, že on by si nikdy elektro zboží přes internet neobjednal - rozumíte pracovník obchodu s elektro zbožím - takže, vezměte si všichni ostatní doporučení pracovníka obchodu k srdci a nic si od nich nekupujte.

  • Na základě svojí objednávky myčky jsem obdržel nejprve potvrzení objednávky a poté tento mail:
    ********************************************
    Vážený/á XY!

    Informujeme Vás o změně stavu Vaši objednávky číslo:
    YYYY. Nový stav zakázky: zamítnuta

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    marketmedia.cz
    *********************************************
    Zdá se Vám tento způsob nastavení komunikace jako vtipný? Mně nikoli a již nikdy se na Váš obchod obracet nebudu.

  • Zdravím všechny zákazníky.
    Po přečtení těchto reakcí a zjištění v obchodním rejstříku, že majitelem eshopu je Polák Jacek Adam Jeziorowski, tak se není čemu divit...Poláci byly vždy "vyčůraní" podvodníčci, tady to jenom potvrzuje..Takže chce si zjišťovat provozovatele, jak dlouho podniká a ověřit si v autorizovaném servisu, zda provádí záruční servis.
    Proto tzv. "šedivky" neurčené pro český trh jsou pak problém při reklamaci...
    Bartoš

  • Dobrý den,
    Varuji všechny zákazniky firmy MM ! Tato firma dává ke zboží vlastní záruční listy, takže pokud se Vám něco stane s Vaším spotřebičem, nemůžete si objednat servis ze svého okolí, ale proběhne nekonečné emailování s MM a ty posoudí jestli Vám reklamací přiznají nebo ne. Po delší době se Vám již ani neozvou na emaily a tím Vás donutí, že to vzdáte a opravu si zacvakáte sami. Co je levné - nemusí být nejlevnější. P. Holeček

  • Já teda u firmy osobně objednala spotřebiče do celé kuchyně a dali mi ještě slevu na dopravě. Všechno přijelo v jeden den, sice nastal problém, že mi chyběl do myčky sypačka soli, ale tu mi po jednom telefonu hned zajistili. Poslala jsem jim i mail ohledně cenové kalkulace a taky mi odepsali a k tomu sleva. Já jsem teda spokojena hodně.

  • Firma nekomunikuje ohledně reklamace a před pár týdny zrušila kontakt po telefonu, nyní pouze přes mail. Reklamace již po zákonné 30ti denní lhůtě!
    NEOBJEDNÁVEJTE!

  • NEDOPORUČUJI U TÉTO FIRMY NAKUPOVAT
    V listopadu 2011 jsem si u firmy marketmedia koupil televizor Sony. Nákup proběhl standartně, dokonce jsme se dohodli i na přesný den doručení. Bohužel po měsíci se mi na televizoru vyskytla vada. Televizor jsem nechal podle firmou doporučeného postupu prohlédnout v autorizovaném servise Sony s výsledkem neopravitelné vady. Postupoval jsem dále dle instrukcí ze servisu, ale už zde začali problémy. Firma marketmedia se snažila komunikovat pouze mailem a absolutně amatérsky. Uvedený telefon Vám zvednou tak jednou za týden. Vyměnil jsem si s nimi 40 mailu. Po třech měsících a po tom co mě dvakrát nařkli z toho, že je chci podvést a vyhrožováním právníky, si televizor odvezli, abych zjistil, že podle nich je televizor v pořádku a zasílají mi jej zpět a opět se zastrašováním právníky, že budou chtít zaplatit jejich servisního technika a dopravu. Já z počátku požadoval televizor jiný, ale po způsobu, jakým řeší reklamaci požaduji vrácení peněz.
    V současnosti jsem podal stížnost ČOI a budu čekat na výsledek.
    Samozřejmě mi firma odpověděla, že podnikla také právní kroky.

    Z výše uvedených skutečností je všem jasné, jak jsem spokojen s nákupem ve firmě marketmedia. Nedoporučuji nikomu nakupovat v této firmě a lituji, že měli na skladě jako jedni z posledních mnou scháněný typ televizoru.