Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží ztraceno a z reklamační ho mě ignoruji

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Dobrý den, Evo,

    prověřovali jsme Váš požadavek. Email na reklamační oddělení jste zasílala včera odpoledne a kolegyně Vám dnes ráno v devět hodin odpovídala. Poté s Vámi ještě telefonicky hovořila a záležitost dořešila k Vaší spokojenosti. Není to tedy tak, že bychom Vás ignorovali.

    Malvík.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Doba dodání. Na kojenecké mleko jsem čekala 2 týdny, což mi přijde jako dost dlouhá doba. Příště zde rozhodně objednávat nebudu a zvolím jiný e-shop.
    • Zboží bylo zabalené v obří krabici, kde byly nacpane další prazde pouzite krabice, na kterých byly údaje jiných zákazníků. GDPR 0.

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Dobrý den, Vladi,

    mrzí nás Vaše negativní zkušenost. Pochybení pracovníků skladu prověříme a provedeme školení, aby se tato záležitost již neopakovala.

    Tým Malvík.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Strašný zboží jsem ještě neviděla

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Hezký den, Mirko,

    objednávku jste učinila 16.10 s tím, že ne všechny položky z objednávky byly skladem. Konkrétně nám chybí jedna položka u které je dodací lhůta 2 týdny. Dnes jsme 8 den od objednávky, stále jsme tedy v limitu. Úplně tedy nerozumím Vašemu vyjádření "strašný, zboží jsme ještě neviděla". Pokud si přejete objednávku rozdělit a poslat, co je skladem, neváhejte nás kontaktovat. Rádi Vám vyjdeme vstříc.

    Marek z Malvíka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Čekám a nedočkávám se

    U zboží napsáno, že doručení do týdne. Čekám již třetí týden a stále zaplacené zboží nemám, stav objednávky ne stále čekající a objednáno u dodavatele.
    Když to nemám tak to neprodavam. Nicméně teď uz na to počkám, doufam ze se dockam

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Dobrý den,

    vidím objednávku z 19.8, což jsou 2 týdny, nicméně i tak je to déle, než uvádíme na eshopu. Bohužel doba dodání se nám protáhla z důvodu stěhování skladu. Moc se za to omlouváme.

    Malvík.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, které se objednávalo mělo být skladem na prodejně a již týden čekám a nic v dnešní době mi to přijde nepřijatelné

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Dobrý den, Aleno,

    moc nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Pravda je taková, že zboží bylo/je na prodejně skladem. Nicméně vystavené zboží zákazníkům do objednávek nedáváme. Čekáme tedy na naskladnění nového zboží, proto se dodání protáhlo. Na druhou stranu jsme Vás mohli včas informovat a nabídnout na vystavený kus nějakou slevu. Za toto nedopatření se omlouváme a příště si na to dáme větší pozor.

    Malvíci

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    V obchodě jsme za kočárek, autosedačku, postýlku a další potřebné drobnosti utratili mnoho desítek tisíc. Postýlka přišla s uraženou částí boku, kočárek vrzal tak, že ani z bazaru po několika dětech by to nebylo tak hrozné. Oboje jsme museli hned reklamovat. Vše nakoupené v rámci dvou objednávek a v obou nějaká vada. Možná to byla náhoda, ale celkově to zkazilo dojem z obchodu. Jinak paní na prodejně (Jinočany) nesmírně ochotné, znalé toho co prodávají a schopné poradit a oduvodnit proč radí zrovna to či ono.

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci. Bohužel k poškození postýlky došlo již ve výrobě nebo během přepravy. I takové věci se mohou stát, i když nás to samozřejmě netěší. Na postýlku jsme Vám nabídli obratem slevu případně výměnu za novou.

    Jako další omluvu Vám posíláme do emailu malou pozornost, pokud byste se rozhodli nám dát ještě jednu šanci.

    Malvíci

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Dlouhá doba dodání i přesto, že bylo zboží skladem

    Zboží na obchodě bylo skladem s dodáním 2-3 dny. Spechali jsme na něj kvůli dovolené. Objednala jsem zboží v neděli odpoledne, čekala jsem tedy, že v pondělí bude posláno-bohuzel nebylo. Musela jsem v úterý sama urgovat odeslání, kdy následovalo xx výmluv a odesláno bylo až ve středu nakonec. Dodání tedy ve čtvrtek až bohužel po našem odjezdu na dovolenou. Příště objednám jinde.

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Chápeme jak nepříjemné to musí být, zvláště, když máte v objednávce letní prodyšnou podložku. Moc se za komplikace s odesláním omlouváme a pokud nám budete chtít dát ještě jednu šanci, posíláme do emailu malou omluvu.

    Malvíci

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Hezky zpracovaný Web.
    • Zdánlivě příznivá cena.
    • Informování o průběhu stavu objednávky.
    • Zcela určitě délka snad dodání, zatím velké NIC.
    • Závěr o solidnosti prodejce, zatím mi zboží nedodali, si nemohu vytvořit.

    Objednávka byla potvrzena 29.6.2024.
    Aktuální stav objednávky můžu vždy vidět na adrese https://www.malvik.cz/…c3a .
    Informace o dodání je stále: "Objednávka 224062937 - čekající".
    Odpověď po urgenci 2.7.2024 : "Dobrý den, objednávka opravdu obsahuje 2ks ... ... Vám budou po naskladnění dodány".
    Jako uklidněný zákazník stále čekám na dodání objednaného zboží.
    Dnes 11.7.2024.
    Reálná zkušenost s Malvík.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Koloběžku jsem objednala na konci května na stránkách Malvík, kde nebylo zmíněno, že není skladem. Po dotazu, kdy bude naskladněno a zasláno, mi bylo řečeno, že na konci června. Bohužel se tomu tak nestalo. Objednávku jsem stornovala.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlé vyřízení objednávky
    • Dárkový poukaz bylo potřeba uplatnit celý najednou
    • I přesto, že jsem měla zboží téměř za 3 tisíce, musela jsem platit poštovné, protože se hodnota dárkového poukazu od celkové ceny na konci odečetla
    • Celkově dražší

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Dobrý den. Děkujeme za hodnocení. U dárkových poukazů je vždy nutné uplatnění celé částky. Dopravu pak systém počítá ze zbylé hodnoty objednávky. Není však nutné ji platit, uznáváme hodnotu objednávky před uplatněním. Cenu za dopravu Vám vrátíme, ozve se Vám naše zákaznická linka ohledně preferovaného způsobu vrácení. Vážíme si zpětné vazby a děkujeme.
    Tým Malvík

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Fajn obchod, ale jen osobně v prodejnách.
    • Se zbožím jsem vždy spokojená.
    • Při nákupu online dodání trvá opravdu dlouho. Zatím se mi to stalo při každé objednávce.

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Dobrý den, omlouváme se. Zboží jsme objednali obratem po obdržení vaší objednávky. Prověříme stav a budeme Vás informovat. Na příští objednávku máte u nás slevu 10 % a dopravu zdarma. Velice rádi reputaci napravíme.
    Tým Malvík

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nerespektují objednávku a posílají balíky na jiná vydejni místa. Nevadilo by, ale stačilo by informovat zákazníka předem.

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Dobrý den. Děkujeme za zpětnou vazbu. Na faktuře i přepravním štítku je ta adresa, která je uvedena při objednání. Pokud nakonec Zásilkovna uložila balíček jinam, je to už zcela mimo naši možnost ovlivnění a komunikace. Pokud ke změně dodání musí dojít z naší strany (např. nadrozměrný balík pro Zásilkovnu), se zákazníkem náhradní možnosti domlouváme. Moc se omlouváme za komplikace a budeme rádi za možnost zkušenosti s přepravou napravit. Snad by se v budoucnu podobná situace neměla opakovat, nesetkáváme se s tím.
    Tým Malvík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vy si objednáte a oni napíší,že cena je jiná,že vloudila chyba a cena je sakra jiná.

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Dobrý den. Došlo u nás k chybě při načtení produktu kvůli duplicitě kódů. Okamžitě po přijetí objednávky s chybným produktem jsme s omluvou informovali o chybě, nabídli produkt za správnou cenu nebo storno objednávky. Nic jiného v tom případě nebylo možné dělat. Chápeme zklamání, i když cena (i obrázek) byla očividně nepatřící k produktu. Je to naše chyba a mrzí nás Vaše negativní zkušenost.
    Tým Malvík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani po dvou týdnech zatím objednávka nepřišla

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Dobrý den. Děkujeme za hodnocení. Na základě Vaše podnětu jsme u filtru upravili délku dodání, po prověření s dodavatelem by to ani v budoucnu nebylo rychleji. Doufáme, že jste s nyní již doručeným zbožím nakonec spokojen.
    Tým Malvík.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi melo byt skladem do 14 dnu, po 18 dnech porad nic.

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Dobrý den, moc se omlouváme. Víčko opravdu mělo být naskladněno v termínu 2 týdnů. Ihned prověříme důvod a zajistíme rychlou nápravu. Na příští objednávku, pokud nám dáte důvěru, poskytneme slevu 10 % a dopravu zdarma.
    Tým Malvík

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zrušila jsem objednávku, ale ještě 14 dní jsem pořad dostávala otravný mejly o stavu své objednávky

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Dobrý den. Děkujeme za Vaše hodnocení. V systému vidíme, že objednávka byla vytvořena 15.4. a zrušena 25.4., od 25.4. jsme neodeslali už žádný e-mail. Zboží jsme měli stále skladem k odeslání, ale zvolila jste platbu předem a nebylo zaplacené. 19.4. a 24.4. jsme odeslali e-mail s připomínkou této překážky.
    Mrzí nás Vaše nespokojenost, ale nevíme, co jsme mohli udělat lépe.
    Tým Malvík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zmatky. Při objednání s osobním odběrem na prodejně (zboží skladem na zvolené prodejně), bez reakce na objednávku. Při volání na prodejnu Jinočany řečeno, že s tím nic neudělají, že oni jsou jen prodejna. Tak volám na zákaznickou linku a tam mi sdělí, že je to k řešení na prodejně. Linka vyřešila a za 5minut bylo potvrzeno. Produkt s promokodem jsem nakonec nevzal, z důvodu chybného výběru, slevu jsem už znovu nedostal, i když jsem nabízel, že koupím sedačku dražší za 9250,-…ač ji mají dražší nežli konkurence.. Tak jsem ji koupil druhý den levněji na Feedo, kde byli ochotnější. Malvík za mě už fakt ne

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Dobrý den, omlouváme se za potíže. Kontakty na prodejny opravdu nejsou určené k dotazům na objednávky z e-shopu, osobní odběr na prodejně se k nim dostane až jako připravená objednávka a o průběhu vyřizování nemají informace. Vyřešení přes zákaznickou linku do 5 minut je pak standard. Uplatnění promokódu na změněnou objednávku po termínu akce opravdu není možné. Je nám líto, že pro Vás bylo vyřízení neuspokojivé. Přejeme mnoho šťastných kilometrů.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Už 14 dní čekám na zboží

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Dobrý den. U výrobce Fitmin uvádíme dodací lhůtu 2 týdny. Objednávka je z 8.3., vyexpedována byla 22.3. Je nám líto, že nebyla vyřízena k Vaší spokojenosti.
    Tým Malvík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží "skladem" ještě bylo po týdnu čekání a dvou urgencích teprve předáno dopravci

    Čekala bych, že kvalitní obchod sám bude při zdržení objednávky informovat o delší dodací lhůtě, případně nabídne nějakou formu omluvy či kompenzace. Velké zklamání.

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Dobrý den. Objednávka je z 11.2. (neděle). Expedovali jsme 16.2. Zboží bylo skladem, ale v různých prodejnách, museli jsme jednotlivé položky svážet na expediční sklad, průběžně jsme o kompletaci informovali. Každopádně se maximálně vynasnažíme zrychlit tento proces, máte pravdu, že by to nemělo být delší než 2-3 dny.
    Děkujeme za hodnocení a za námět ke zlepšení.
    Tým Malvík