Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zmatky. Při objednání s osobním odběrem na prodejně (zboží skladem na zvolené prodejně), bez reakce na objednávku. Při volání na prodejnu Jinočany řečeno, že s tím nic neudělají, že oni jsou jen prodejna. Tak volám na zákaznickou linku a tam mi sdělí, že je to k řešení na prodejně. Linka vyřešila a za 5minut bylo potvrzeno. Produkt s promokodem jsem nakonec nevzal, z důvodu chybného výběru, slevu jsem už znovu nedostal, i když jsem nabízel, že koupím sedačku dražší za 9250,-…ač ji mají dražší nežli konkurence.. Tak jsem ji koupil druhý den levněji na Feedo, kde byli ochotnější. Malvík za mě už fakt ne

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Dobrý den, omlouváme se za potíže. Kontakty na prodejny opravdu nejsou určené k dotazům na objednávky z e-shopu, osobní odběr na prodejně se k nim dostane až jako připravená objednávka a o průběhu vyřizování nemají informace. Vyřešení přes zákaznickou linku do 5 minut je pak standard. Uplatnění promokódu na změněnou objednávku po termínu akce opravdu není možné. Je nám líto, že pro Vás bylo vyřízení neuspokojivé. Přejeme mnoho šťastných kilometrů.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Už 14 dní čekám na zboží

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Dobrý den. U výrobce Fitmin uvádíme dodací lhůtu 2 týdny. Objednávka je z 8.3., vyexpedována byla 22.3. Je nám líto, že nebyla vyřízena k Vaší spokojenosti.
    Tým Malvík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží "skladem" ještě bylo po týdnu čekání a dvou urgencích teprve předáno dopravci

    Čekala bych, že kvalitní obchod sám bude při zdržení objednávky informovat o delší dodací lhůtě, případně nabídne nějakou formu omluvy či kompenzace. Velké zklamání.

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Dobrý den. Objednávka je z 11.2. (neděle). Expedovali jsme 16.2. Zboží bylo skladem, ale v různých prodejnách, museli jsme jednotlivé položky svážet na expediční sklad, průběžně jsme o kompletaci informovali. Každopádně se maximálně vynasnažíme zrychlit tento proces, máte pravdu, že by to nemělo být delší než 2-3 dny.
    Děkujeme za hodnocení a za námět ke zlepšení.
    Tým Malvík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neseriózní jednání
    • klamavé informace
    • jednalo se o použité vystavené zboží
    • zboží nakonec nebylo skladem

    Objednal jsem si kočárek deklarovaný jako SKLADEM a po mém telefonickém rozhovoru s pracovnicí obchodu na tel. 321 123 723 k mému úžasu mi bylo sděleno, že má objednávka je připravena k vyzvednutí, ale zároveň mi paní sdělila k mému úžasu, že se vlastně jedná o vystavený používaný kočárek, který mi byl deklarován jako nový zabalený. V tomto obchodě nedoporučuji nakupovat, protože Vám mohou zabalit použité zaprášené vystavené zboží. Nové zboží skladem nemají ač toto deklarovali.

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Dobrý den. Děkujeme za hodnocení. Rádi bychom situaci porozuměli, ale v systému není žádná stopa po komunikaci. Zřejmě proběhl pouze zmíněný telefonát. Vystavené kočárky NIKDY nechystáme bez domluvy. Pokud byl kočárek deklarovaný skladem, nerozumíme proč bylo překvapivé, že byl druhý den připraven k vyzvednutí. Zaprášené, vystavené, natož používané zboží nenabízíme jako nové. Pokud takové máme, kontaktujeme zákazníka, zda si ho s nějakou slevou přeje, nebo počká na dodání nového kusu. Nové zboží skladem máme, vystavené také, a nikdy nikdo nedostane vystavené, aniž bychom se předem zeptali, zda má o takové zájem. Někdy je opravdu zcela netknuté, včera vybalené, a na nový kus by se čekalo měsíc, má to smysl se ptát u každé jednotlivé objednávky, a to také děláme.
    Tým Malvík

  • Nedoporučuje obchod

    Po týdnu od vytvoření objednávky stále nemám zboží doma slíbí že zboží odesílají jeden den a další den opět slibují nedoporučuji

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Dobrý den. Omlouváme se za prodlevu. První týden v lednu jsme dělali postupně ve všech prodejnách a nakonec skladu inventury, a kompletace vícepoložkových objednávek byly zpožděné. Mrzí nás Vaše zklamání, ale chápeme ho. Rádi bychom dostali šanci v příští objednávce dojem napravit.
    Tým Malvík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávku jsem zrušila protože nebyli schopni doručit zboží do 13 dní. Při čemž měli zboží psané k doručení do týdne. ( ejhle uplynuly 2 týdny a kde nic tu nic )

    Za mě pokud je vám jedno že zboží dorazí o pár týdnů později proč ne.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Po víc jak 14 dnech pořád nevím, kde se zboží nachází…
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Cena, různé akce.
    • Nesouhlasí dostupnost zboží
    • Doba dodání
    • Informovanost personálu

    Zboží máme skladem a bude do týdne, o pár dní později zboží nemáme a ani mít nebudeme, další den ho zase máme a vyčkejte na zprávu ohledně vyzvednutí. Mezi tím dorazí info o tom, že se prodejna bude uzavírat a jako omluva za vzniklé komplikace je kód s 10% slevou na veškeré nákupy. To by šlo..

    Realita na pobočce je ale bohužel trochu jiná..
    Uvítá vás milá, celkem slušně česky hovořící skladnice a ukáže na krabici oblepenou páskou. V objednávce bylo jasně uvedeno, že si kočárek chceme předem prohlédnout a i telefonicky upřesněno, že bude sestavený. (To jsem si ho mohla objednat rovnou domu..) Nicméně po prosbě zda nám ho paní sestaví, bez problémů vyhověla..
    To, že vám ale k němu nikdo nic neřekne a musíte si tak informace o něm sami přečíst na internetu už tak milé není a drobný škrábanec na hliníkové části korbičky už se mi opravdu řešit nechtěl a z obchodu jsem chtěla co nejrychleji odejít.

    To by toho nebylo málo aby nenastala nějaká komplikace i při platbě.. Protože slevový kód na oněch 10% nešel zadat, paní volala někomu pro radu. Bylo nám řečeno, že slevový kód se vztahuje pouze na zboží, které není ve slevě.. Takže ani věta "10% na veškeré nákupy" bohužel není úplně pravdivá, stejně jako to, že pokud vyzvedáváte zboží do 15.10. Nic se pro Vás nemění.. Slevu jsme tedy nakonec dostali a velmi rychle poté opustili prodejnu (lépe řečeno výdejnu) s myšlenkou, že toto už prosím nikdy.. Komponenty a další potřebné příslušenství ke kočárku jako je fusak, nánožník, taška, adaptéry apod. Případně autosedačku, raději zakoupím v jiném obchodě, než znovu absolvovat v těhotenství něco podobného.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • už je to týden, co mám zboží objednané (jen jedna drobnost) a stále je označené jako čekající
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Vyber zbozi
    • Prodejny
    • Chybne uvedeno, ze zbozi je skladem
    • Zmatena komunikace

    V patek si objednate zbozi za 21tis, ktere je skladem v eshopu i na prodejne. Prijde potvrzeni objednavky. A v utery napisou, ze zbozi neni skladem a ze nabizi alternativu, ale je o 10tis drazsi. Ve stredu rano prijde @, ze se zbozi uvolnilo z jine objednavky, odepisete, ze teda mate zajem. A ve stejny den odpoledne prijde @, ze se spletli a ze to je jiny typ zbozi. A otazka: ze to asi nechcete, ze? V patek poslali penize za zaplacenou objednavku zpet.
    Hodne zmatena komunikace…
    Uz jsem si zacala pripadat, ze je to hodne spatny marketing, jak nalakat zakaznika na dobrou cenu zbozi, aby se mu pak prodalo neco nahradniho za drazsi penize nebo neco jineho. :-D

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nedoporučuji pobočku v Jirnech. Obchod jako takový je fajn, ale pobočka je děs.
    Všechno zboží z mé objednávky skladem a stejně jsem na pokyn vyzvednutí čekala pět hodin, od vytvoření objednávky a to až potom, co jsem psala na info, o stavu mé objednávky. Když jsem překopala program dne kvůli vyzvednutí, stálo na prodejně pět žen a všechny úsměvné, na telefonu nebo spolu diskutovaly. Zákazníci, tou dobou byli jen jeden pár, vzadu.
    Takže pro mě absolutní nezájem a lenost ze strany prodejny. To si radši jinde připlatím a pro jistotu nechám poslat, než vidět znovu tuto situaci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    neměly výrobek který jsem si obědnala

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Garantovali zboží do Vánoc. Nepřišlo. Poté mi přišel email, že se, omlouvaji, že nemají na skladě a neví kdy budou mít a odeslání do Vánoc nestihnou. Dodnes mi nic nepřišlo, tak jsem stornovala objednávku. Komunikace s obchodem strašná.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Obchod čile komunikuje, je možné ho kontaktovat a máte jakýsi přehled o tom, v jakém stavu objednávka je.
    • Na objednané zboží čekám již měsíc a zatím nevím, kdy by asi mělo přijít.

    Já jsem si objednala poměrně důležitou věc, a sice pláštěnku na kočárek. Pokud chcete využít tento obchod, počítejte i s dlouhou dobou doručení. Kvalitu doručeného zboží zatím ohodnotit neumím.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Od zaplacení uplynul týden a stále zboží nedorazilo, ačkoli bylo všechno skladem.

    Dlouhá čekací doba.

    Reakce obchodu Malvík.cz

    máte pravdu, že dodací lhůta byla nepřijatelná. Zjistím co se kolem toho dělo, aby se to neopakovalo, není to vůbec obvyklá doba čekání. Omlouváme se za vzniklé čekání.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Komunikace
    • Z avizovaného týdnu na dodání se staly téměř 4 týdny - tedy po té, co jsem jednu položku z objednávky zrušil (kdo ví, jak dlouho by se na ni čekalo).

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Děkujeme za hodnocení, máte pravdu, že dodací lhůta jedné položky od dodavatele, byla nepřijatelná. Zjistím co se kolem toho dělo, aby se to neopakovalo, není to vůbec obvyklá doba čekání.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • velký výběr
    • pobočka v Praze
    • špatně balené zásilky
    • dárek v rekapitulaci zboží jsme nedostali

    Zásilka dorazila ve zbytečně velké krabici, kde byl zabalena do bublinek pouze prací gel, takže ostatní krabičky byly pomlácené, naštěstí nebylo nic zničeno. Dokonce byla i díra v krabici, ve které zboží dorazilo.
    Před platbou byl v rekapitulaci dárek (nějaká hračka), tu jsme bohužel nedostali.

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Děkujeme. Vaši připomínku ohledně velikosti balíků jsme předali do skladu. Bohužel ohledně Vámi uvedeného dárku jsem v historii objednávky nic nedohledala, nemohlo tak dojít k do poslání bez uvedených podrobností.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Sliby chyby - podvod na lidech!!!

    Chtěla jsem koloběžku a hummera na dálkové ovládání. Ještěže jsem to nezaplatila ( pár tisíc ale stejně). Oboje na objednání. Pouštím z hlavy (dárek ). Najednou se uráčeli ozvat, že koloběžka není, bla bla bla bla bla bla. Přitom jí pořád na stránkách nabízeli. Dobrej podvod. Vycházím z toho že mi zkusili nabídnout jinou, 2x tak dražší.....!!!!!!! A deset procent slevu. Jsem zvědavá, jakej problém bude tady. Hummer prej už je.

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Dobrý den, v době objednání koloběžky kde se jednalo o speciální edici (bylo vyrobeno pouze omezené množství) nás mrzí, že dodavatel již měl vyprodané a nebylo možné dodání do Vaší objednávky. Nabídnuta alternativa se slevou za vzniklé nepříjemné komplikace s nedodáním původně objednané koloběžky, která byla momentálně k dispozici pro následné předání přepravní společnosti, kompletní objednávky. Auto na dálkové ovládání bylo k dispozici, které bylo vyexpedováno a následně vráceno od přepravní společnosti jako nepřevzatá zásilka. Vaše nespokojenost nás velice mrzí i přes snahu najít řešení.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nebyla skladem jedna věc,po týdnu jsem psala,jak to vypadá,že objednávku potřebuji,napsali mi,že věc je nedostupná,že to budou expedovat bez daného výrobku,Objednávka byla pouze ve velké krabici,nákup v ní poletoval,můžu být ráda,že došel v celku a dárek jsem nedostala,co byl v objednávce.Takže za mě poslední nákup.

    Reakce obchodu Malvík.cz

    je nám to velice líto ,že nebylo možné dodání kompletní objednávky, ale někdy čekáme na naskladnění zboží a až po naši urgenci je nám oznámena nedostupnost produktu u dodavatele a nedodržení tak termínu naskladnění jako v případě Vaší objednávky. Na balení zboží sklad upozorníme, aby se to více nestávalo. Mrzí nás samozřejmě, že jste nespokojená.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Dostala jsem zboží ve flekach…

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Dobrý den, pokud je se zbožím něco v nepořádku, určitě kontaktujte naše reklamační oddělení emailem [email protected]. V objednávce máte dvě výprodejové položky s 50% slevou, nevím jaké poškození bylo uvedeno a jaké je případně nečekané. Určitě Vám ale vyjdeme vstříc.