Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Nedoporučuji eshop!! Objednáno 22.10., dnes je 22.11. a svou objednávku stále nemám!!!

  • Jsem nespokojená. Objednala jsem kočárek sportovní s hlubokou korbou a měli být k tomu pláštěnky. Dodání psali 2 týdny. Po 2 týdnech (v pátek) píšu email, jak to vypadá, protože stav objednávky byl pořád čekající. V pondělí mi odepsali, že nemají jednu z pláštěnek a dodavatel ji dodá až na konci měsíce listopadu. Pochopila bych, kdyby mi email o zpoždění zaslali sami od sebe, ne až se zeptám já. Také bych očekávala, že mi nabídnou dodání alespoň zbylého zboží, protože kočárek je docela důležitá část výbavy.. Nedoporučuji. Objednávku jsem zrušila a objednala jinde. Ještě že jsem neplatila předem.

  • nechápu kde bere to pozitivní hodnocení! 23.5 objednávka, ok věci nebyli skladem, ale po 21 dnech se obtěžovali to poslat?! Je 12.6 a já balík furt nemám! Nikdy více!

  • Nedoporučuji! Zboží měli mít skladem do 2 týdnů. Dnes je to 6 týden a stále nic.

  • Navštívila jsme dvě prodejny Malvík - jednu v Jirnech, kde se mi dostalo velmi milého a profesionálního přístupu a druhou na Pankráci, která připomínala kurník plný slepic, které se o zákazníka nestarají, ale propírají drby. Takže pokud potřebujete něco koupit, raději si trochu zajeďte a na Pankráci neztrácejte čas.

  • NEDOPORUČUJI!!! Právě mi přišel Happy Horse Králíček žlutý. Na noze žlutá izolepa, odlepím ji a pod tím díra. Na krku mu ustřihnu cenovku, 379,-- Kč, vytáhnu fakturu, tady cena 429,-- Kč + poštovné. Do tohoto obchodu už nikdy!!!!!

  • Nedoporučuji!Nebyla jsem vůbec spokojená na zboží hsem čekala 14 dní a nic , sama jsem je musela uhánět.Pak mi napsali že to zboží není a neví kdy bude a já už to měla zaplacený.

  • E-shop rozhodně nedoporučuji. Už několikrát jsem se přesvědčil o jejich neschopnosti. Naposledy jsem čekal na zboží 2 měsíce místo avizovaných 14 dní. Po urgencích mi nabídli závratnou slevu 5 % :D a nakonec místo vozíku pro dvě děti vozík pro jedno dítě :D :D, to už mi bylo jasné, že jediná možnost je STORNO a tento obchod už nikdy nevyužít.

  • A nejvíc Vás na tom zamrzí to, že nejsou schopní se ani omluvit. Příjde Vám jenom zpráva “ Dobrý den, Vaše objednávka, byla stornována.“

  • Nespokojenost. Objednávala jsem přes e-shop zboží. Na internetových stránkách mají psáno, že mají na centrálním skladě 16 kusů a i přesto nejsou schopní zboží doručit. Asi 4x mi jenom po půlnoci přišel e-mail se stavem moji objednávky kde uvádí “zpravovává se” a už čekám přes 2 týdny. Objednávku jsem radši zrušila a koupím jinde. Jak píše pán níže u dětského zboží je celkem nepraktické dlouho čekat.

  • S přístupem k zákazníkovi v obchodě jako je Malvík, jsem se ještě nestkala. Začátkem listopadu jsem objednávala zboží - se slevovým kuponem,s tím,že objednávku vyřídí do týdne. Během doby přišly v podstatě nic 3 neříkající emaily, že je objednáno u dodavatele. Po urgenci mně odepsali za 2 dny, že dodávka bude trvat 10-12 týdnů! Taková firma jako Malvík / prezentuje se velmi často v médiích /nemá normálně skladem skoro žádné zboží ??? Kdybych zásilku neurgovala, ani nemám žádné informace...
    Tím pádem jsem objednávku stornovala a objednala jinde, i když o něco dráž.
    Z mého pohledu nedoporučuji !

  • Obchod pravidelne avizujeme slevy, ale pri objednani zbozi neni schopen dostat zavazkum. Jiz podruhe jsem objednal zbozi v akci a prisel jen zprava, ze zbozi nemaji a ceka se na dodavatele. Nyni s detskou sedackou cekam jiz dva mesice. Dnes prisla zprava, ze stale nevi, kdy sedacku dodaji. Obavam se, ze u detskych veci je dlouha cekaci lhuta krapet neprakticka. Malvik tedy uz NIKDY ne.

  • Nedávno jsme zakupovali na prodejně kočárek pro našeho drobečka a jsme s ním neskutečně spokojení. Personál byl ochotný a vstřícný a rozmanitost sortimentu je vskutku dech beroucí. Nikdy jsem neviděla tolik věcí pro dětičky pohromadě.

  • obj. č. 217080214
    Dobrý den, dne 3. 8. jsem u vás objednala a zaplatila dětskou vaničku, kdy ji dodáte? Na Telefon není možné se vám dovolat. Pokud se do konce týdne neozvete, žádám vrácení peněz. Jakubíková
    Rychlá odpověď

  • Janinka Pors: Ano, dodavatel nám dnes odesílá zboží, takže po víkendu jej naskladníme a objednávku Vám budeme hned posílat. Ještě jednou se Vám omlouváme za komplikace a děkujeme za trpělivost

  • Malvík.cz: Ano, s operátorkou komunikuji, bohužel vždy je nutná urgence. Na první mail jsem nedostala odpověď vůbec, další urgence byla po týdnu, to jsem dostala odpověď za 30 hodin. Původně jsem informovala, že bych mohla počkat do 18. května, ale v následující komunikaci jsem žádala dodání dříve, s tím, že mi bylo slíbeno, že dodavatele oslovíte a dáte mi ihned vědět. To se nestalo. Další urgence, další sliby, a to je hlavní věc, co mi vadí. Pokud by se hned komunikovalo, že je problém s dodáním a je třeba nová výroba, k tomu dát informaci o reálné dostupnosti zboží, tak to bude v pořádku a nebylo by nutné reagovat a ztrácet čas s tolika urgencemi od všech zákazníků. Automatický e-mail a udávaná dostupnost na webu pak akorát jen člověka naštve. Dnes jsem dostala informaci, že příští týden by měla být autosedačka dodána, tak snad se dočkám.

  • Janinka Pors: Dobrý den, naše operátorky s Vámi celou dobu komunikují. Omluvily se Vám za zpoždění a vysvětlily Vám důvody zpoždění v dodávce a v komunikaci. Slevová akce se setkala s nebývalým zájmem a z toho důvodu jsme se dostali pod tlak jak v množství objednávek, ale i s tím souvisejícím nárůstem komunikace. Sama jste nás informovala, že máte čas do 18. května a my pevně věříme, že Vaše objednávka bude co nejdříve vyřízena. Opravdu nemáme v úmyslu přijímat objednávky a následně zboží nedodávat, to nedává žádný smysl. Takže Vás prosím, neztrácejte víru, že se zboží dočkáte. Celý náš tým pracuje na plné obrátky a snaží se dostat objednávkové procesy do normálu.

  • Pavel Malek: Já čekám už měsíc na autosedačku. Ozvali se mi nazpět až po druhé urgenci a jen se vymlouvali na dodavateli a slibovali, jak se ozvou. Nic. Další urgence a opět výmluvy a sliby. Zase nic. Sami si odhání zákazníky...

  • Já čekám na zboží s dostupností 1 týden měsíc, stále mi jen chodí automatické maily, jak je zboží objednáno u dodavatele. Až po druhé urgenci mi bylo odepsáno, že dodavatel má zboží skladem a nic neposlal, ale že to prošetří a ihned mě informují, kdy zboží dorazí. Nikdo se mi zpět už neozval, jen pro jistotu z webu zmizela informace o dostupnosti do týdne. Po mé další urgenci jsem dostala odpověď, jak toho mají moc a že dodavatel postupně zaváží a prý druhý den budou vědět, kdy zboží bude dostupné a tak mi dají hned vědět. Nedali. Na webu je opět dostupnost 1 týden. Opět má další urgence, nicméně nevěřím, že se zboží dočkám. Nakoupila jsem zboží v akci a očividně to obchod nechce za tu cenu prodat. Myslím, že čekají, až sama objednávku zruším. Fakt ostuda... Nejvíc mne na tom štve, že daná věc byla dárek a už nestihnu objednat jinde, protože jsem naivně čekala, že obchod přijde s nějakým řešením, obzvláště, když jiné e-shopy žádné problémy s naskladněním nemají a zboží již víc jak 14 dní nabízejí. Poučení pro příště - nakoupit jinde a tento obchod rozhodně nedoporučovat.

  • Pavel Malek: Dobrý den,
    omlouváme se za zpoždění objednávky. Naše operátorky Vás kontaktují s čerstvými informacemi a s vysvětlením.