Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Nespokojenost!
    Dostala jsem doporučení od svých kamarádek a musím říct, že jsem velmi zklamaná. Udělala jsem objednávku za bezmála 3000 Kč v drobnostech. Některé věci byli skladem, na některé jsem musela čekat. Věci skladem jsem dostala obratem. Ovšem dávejte se pozor, co kupujete. Objednala jsem si dřevěné puzzle v rámečku – kačenka, slon a rybka. Obdržela jsem za 210 Kč pouze 5 ks dřeva. Když jsem napsala na objednávky, tak mi bylo sděleno, že se jedná pouze o 1 ks a text na webu byl rázem upraven. Ani zvířátko jsem si nemohla vybrat ... Druhá polovina objednávky byla ještě větší katastrofa. Měsíc jsem čekala na hračku, která měla být podle webových stránek dostupná do 10 dnů. Neustále jsem dostávala maily, moc se omlouváme, urgujeme u dodavatele. Až mi bylo napsáno, že zboží nebude. Jak budu chtít objednávku upravit. No a už 5 dní čekám na vrácení peněz, tak jsem zvědavá, kdy dorazí … Čekala jsem profesionálnější jednání a nějakou kompenzaci místo slov moc se omlouváme. U objednaných puzzlí textem klamali spotřebitele a díky mě předešli řady reklamací.
    Ráda bych přidala i hodnocení, ale bohužel mi nepřišel email, abych mohla obchod ohodnotit.

  • Jelikož jsem zboží kupovala přímo v obchodě, tak nemohu napsat recenzi. Ale ač už je to dva dny, tak jsem stále ještě nevychladla. Na prodejně v sobotu 3 neochotné prodavačky/pokladní. Obchod tohoto typu by měl mít více zaměstnanců, dva pokladní a pak po člověku v každém sektoru (kočáry, autosedačky, ostatní). Prodavačky neochotné, nekompetentní, když se zeptáte na to, jak se sundavá potah z autosedačky, tak vám neporadí, když řekneme, že z autosedačkou Romer jsme nebyli spokojeni, dítě se vyvlékalo z pásů a bylo schopné odepnout Isofix, tak nám řekla, že máme nevychovaného spratka (ač to může být pravdou, jí do toho nic není).
    Na zaplacení taky problémy a nakonec se člověk při koupi zboží za 6 tis nedočká ani děkuji a přijďte zas... Nepřijdeme (a kdybychom s sebou neměli dítě, kterému jsme slíbili novou autosedačku a nechtěli jsme bez ní odejít, tak se seberu a utíkám pryč). Hlavně, že mají plný web celebrit, které k nim chodí nakupovat. Možná si k nim nedovolí to, co k normálním lidem.

  • Postýlku jsem objednávala 30.6. Vzhledem k blížícímu se termínu porodu jsem zavolala do obchodu, protože se podle objednávky čekalo na výrobce. Hned druhý den postýlka přišla (bohužel jiná). Do obchodu jsem se nemohla dovolat, tak jsem poslala mail, že jsem měla objednán sice stejný typ postýlky, ale bez motivu. Odpověď byla, že to co mám na objednávce je poslané... Zaměstnanci sepisují objednávku s monitorem otočeným k sobě a bohužel netuším, jakým způsobem, ale špatně... I přes jinou postýlku jsem si jí chtěla nechat a neřešit to. Když jsme s mužem viděli jednotlivé díly, jejich lepené provedení příček a lepidlo všude kolem, nátěr jako když to natíraly děti v mateřské školce, rozhodli jsme se postýlku za téměř 5.000,- Kč včera vrátit. Několikanásobně neodpovídala kvalita-cena.

  • Naprostá nespokojenost.dlouhá čekací doba a dodání.a hlavně vyřizování reklamace trvá již 3 měsíce a stále není vrácena správná částka.Vůbec nekomunikují,samé vymluvy a neteř jednání.
    Nákup v Malviku už nikdy

  • Za nás spokojenost

  • Meika: Tak 9.4. mi bylo řečeno, že mi vrátí do týdne na účet peníze a dnes je 20.4. a stále mi žádné nepřišly!!
    Takže jsem podala podnět na ČOI, protože to jejich 3-5 dní na návrácení peněz je pouze lež!
    Jak se jedná o reklamace, jednají s vámi jako s kusem hadru a nedej bože kdybyste chtěli vrátit peníze, když nestihli vyřídit reklamaci do třiceti dnů!

  • V životě by mě nenapadlo, že v tak velkém obchodě budu mít problém s reklamací korbičky.Po první procházce jsem zjistila, že korbička je vadná, že nedrží stříška, tak jsem jela korbičku ihned reklamovat..Tak né že mi nebyla nabídnuta nějaká náhrada, kočár nebo korba, ale reklamace se táhne již přes 30 dnů a pořád dokola se vymlouvají na dopravce a podobně.A ke všemu jsme to byli my kdo se informoval o průběhu reklamace!Pořád to oddalují.Jistě všichni chápete, že novorozeně je potřeba vozit v kočárku a né v autosedačce.Nereklamovala jsem fén na vlasy, bez kterého se obejdu třeba půl roku, ale korba?Nakonec jsme od smlouvy odstoupili a nechali jsme si vrátit peníze, jelikož jsem se dozvěděla, že hotovost nevrací, že posílají pouze na účet do týdne, tak jsem zvědavá, zda mi peníze příjdou.V tomto obchodě si nekoupím už ani plenu, protože takové jednání se mi nelíbí.Korbičku na kočárek jsem si koupila v jiném obchodě, kde byla paní po telefonické domluvě velice ochotná a pro korbičku jsme si sjeli do Letňan na dětský veletrh.Takže konečně vozím 7 týdnů staré miminko v kočárku. Fascinuje mě, že člověk utratí pomalu 25 tisíc za kočár a prodejce není schopný vyjít zákazníkovi s ničím vstříc.

  • منبر التوحيد و الجهاد الملف الخاص بأبي أنس الشامي
    V DNEŠNÍ DOBĚ, ZAPOMEŇTE NA "ŽIDOVSKÉ" POŘEKADLO Z PRVNÍ REPUBLIKY-NÁŠ ZÁKAZNÍK, NÁŠ PÁN (PŘIBLBLEJ MORAVSKÝ BAŤA S TÍM TO NEMÁ NIC SPOLEČNÉHO).
    KDYBY SE MĚL PRODEJCE ŘÍDIT PODLE TOHOTO SMYSL NEDÁVAJÍCÍHO POŘEKADLA, MŮŽE HNED SVŮJ OBCHOD ZAVŘÍT.
    VYCHÁZET VSTŘÍC VŠEM VYČŮRANÝM ČECHŮM JEN PROTO, ABY PRODEJCE NEŠPINILI PO SOCIÁLNÍCH SÍTÍ, POMLOUVALI, UDÁVALI......TOMU SE ŘÍKÁ: VYDÍRÁNÍ!
    STÁT-SYSTÉM-OBCHODNÍ ZÁKONÍK ÚMYSLNĚ NASTAVIL A SCHVÁLIL PRODEJ PO INTERNETU TAK ABY LIKVIDOVAL PRODEJCE.
    PROTO SE NEDIVÍME, ŽE NA INTERNETU "NENARAZÍTE" NA ŽÁDNÝ E-SHOP KTERÝ BY PROVOZOVAL VIETNAMEC ČI ČÍŇAN.
    A VÍTE PROČ?
    PROTOŽE VIETNAMEC A ČÍŇAN JE CHYTRÝ, V KLIDU SI PRODÁVÁ ZBOŽÍ TŘEBA U SILNICE, NIKDY NEPŘIJÍMÁ ŽÁDNÉ REKLAMACE, NIKDY NEVYSTAVUJE DAŇ.DOKLAD, NIKDY NEMLUVÍ ČESKY I KDYŽ SE NARODIL V ČR, A HLAVNĚ VIETNAMEC NEBO ČÍŇAN "VŽDYCKY" DRŽÍ SPOLU. SPOLEČNĚ TÁHNOU ZA JEDEN PROVAZ PROTI SYSTÉMU ČR. NIKDY NEPLATÍ DANĚ ČECHŮM ALE POSÍLÁ PENÍZE DO VIETNAMU ČI ČÍNY.
    A TO JE TA VĚC CO VIETNAMCE A ČÍŇANY DĚLÁ "HODNĚ MOC BOHATÉ A NEPRŮSTŘELNÉ".

    ČEŠI BUDOU DÁL HRÁT DRUHÉ, TŘETÍ, ČTVRTÉ HOUSLE.....A VIETNAMCI SPOLEČNĚ S ČÍNOU BUDOU JEZDIT V NOVÝCH AUTECH S PROTEKČNÍMA SPZtkama A BYDLET KOLEM PRAHY VE VELKÝCH BARÁKÁCH. ČEŠI BUDOU VŮBEC RÁDI, ŽE MAJÍ BYT V PANELÁKU, KTERÝ BUDOU SPLÁCET JEŠTĚ 25 LET.
    ČEŠTÍ ZÁKAZNÍCI JSOU ŠVÁBY, KTERÉ UŽ DÁVNO ASIJSKÉ KOMUNITY PŘEŘADILI NA DRUHOU, TŘETÍ KOLEJ.

    UMĚJÍ TO, A ZE SRDCE JIM TO VŠECHNO PŘEJEME, KDYŽ ČEŠI JSOU GUMY!

    منبر التوحيد و الجهاد الملف الخاص بأبي أنس الشامي

  • Jsem neuvěritelně zklamaná. Na internetu se mi Malvík strašně líbil, lákala mě nabídka. Ale protože vybíráme kočárek, chtěla jsem se tam vydat osobně, je přece jen lepší si je trochu osahat.
    Dorazili jsme tam kolem páté a v celém obchodě byli v tu chvíli kolem nás jen další 2 páry. Nicméně dámy PODAVAČKY si povídaly u pokladen a nově příchozí ani nepozdravily. Jednu se nám podařilo přilákat až asi po půl hodině, ale mé znechucení se jen prohloubilo. Ptala jsem se jí na 3 značky kočárků, které jsem znala už z jiné prezentace, ale paní mi dokázala v lepším případě sdělit, že kočárek má 4 kolečka případně jestli nafukovací nebo pěnová. Navíc mě zklamalo, že navzdory obrovskému výběru jsem žádnou z nabízených trojkombinací nenašla kompletní, respektive paní ani nevěděla, která korbička patří ke kterému sporťáku, natož aby dokázala předvést autosedačku. Korunu tomu nasadila, když jsem se zeptala na jednu značku dostupnou jen v Malviku a ještě jednom obchodě, a jediná dostupná informace byla, že tyto kočárky se prodávají hlavně přes internet.

    Ten obchod by mohl mít s kvalitním personálem obrovský potenciál, ale takhle je dobrý maximálně jako výdejní sklad. Vybírat můžete podle vizuální stránky a ke všemu zboží si raději vyhledat informace na internetu.

    Po včerejšku bych tam ale nekoupila ani dudlíka. Výbavička pro miminko není nákup pečiva a pokud mám investovat několik (možná u desítek) tisíc, ráda bych investovala alespoň trochu smysluplně, s čímž tady rozhodně nepomůžou.

  • Čekám, až mi přijde dotazník od obchodu,abych mohla napsat recenzi, ten mi bohužel ještě nepřišel a proto píši svou zkušenost z obchodem zde.

    S obchodem jsem velice nespokojená. Po návštěvě tohoto velkého obchodu mě překvapilo, že tam jsou pouze 3 prodavačky, z toho jedna paní na pokladně, která stále telefonovala a 2 v terénu. Hodinu člověk čekal, než se ho někdo ujal. Slečna nám ukázala kočárky a u většiny dotazů odpověděla vždy, že je to stejné jako u toho vedlejšího. Bylo vidět, že nemá vůbec čas, jelikož v obchodě bylo párů více. Nákup kočárku není jako jít koupit rohlíky do obchodu, a proto nechápu, tak málo personálu. Poté , co jsme si vybrali, jsme museli znovu čekat na tutéž slečnu, až bude mít čas a vše u pokladny dořešit.

    Vybrali jsme kočárek (5.11.2014), stejný který byl na prodejně, přesně stejnou barvu. U pc u poklady nám paní ukazovala, že kočárek je skladem a že ho můžeme mít do 14 dní. Překvapilo mě to, ale byla jsem ujištěna, že do 14 dní opravdu přijde domů.

    Nestalo se tak a po mém emailu do obchodu mi následně přišla zpráva, že kočárek přijde 17.12. (původně 19.11.), po další hodině přišel další mail, že kočárek přijde až 9.1.2015. Což mě pochopitelně vytočilo. Očekávám narození dítěte začátkem ledna. Po mém telefonátu do obchodu mi bylo řečeno, že za to nikdo nemůže, že je to vina dodavatele atd.. Následně jsem byla ujištěna, že kočárek tedy dojde 17.12.

    Za pár dní mi opět přišel email, že kočárek dorazí 9.1.2015. Opět vytočená jsem volala do obchodu, kde mi bylo řečeno, že sem si asi vybrala kočárek z kolekce co není na skladě a tisíc výmluv. Přesto, že jsem si vybrala kočárek co byl skladem - ověřovali jsme si to na prodejně u PC s paní prodavačkou.
    Po opětovné komunikaci mi slečna prodavačka sdělila, že kočárek tedy opět přijde 16.12. a že se mohu spolehnout, protože termíny dodání od dodavatelů jsou závazné.

    Kočárek mi přišel domu dnes 22.12.2015

    Obchod nemohu v žádném případě doporučit, přístup personálu mě velice zarazil, hlavně po přečtení upoutávací stránky v obchodu - nakupujte v klidu bez stresu. Mohu říci, že poslední měsíce těhotenství mi opravdu zpříjemnili.

  • *) opravuji chybu, kočárek přišel 22.12.2014 nikoliv 2015 :)

  • Čekám, až mi přijde dotazník od obchodu,abych mohla napsat recenzi, ten mi bohužel ještě nepřišel a proto píši svou zkušenost z obchodem zde.

    S obchodem jsem velice nespokojená. Po návštěvě tohoto velkého obchodu mě překvapilo, že tam jsou pouze 3 prodavačky, z toho jedna paní na pokladně, která stále telefonovala a 2 v terénu. Hodinu člověk čekal, než se ho někdo ujal. Slečna nám ukázala kočárky a u většiny dotazů odpověděla vždy, že je to stejné jako u toho vedlejšího. Bylo vidět, že nemá vůbec čas, jelikož v obchodě bylo párů více. Nákup kočárku není jako jít koupit rohlíky do obchodu, a proto nechápu, tak málo personálu. Poté , co jsme si vybrali, jsme museli znovu čekat na tutéž slečnu, až bude mít čas a vše u pokladny dořešit.

    Vybrali jsme kočárek (5.11.2014), stejný který byl na prodejně, přesně stejnou barvu. U pc u poklady nám paní ukazovala, že kočárek je skladem a že ho můžeme mít do 14 dní. Překvapilo mě to, ale byla jsem ujištěna, že do 14 dní opravdu přijde domů.

    Nestalo se tak a po mém emailu do obchodu mi následně přišla zpráva, že kočárek přijde 17.12. (původně 19.11.), po další hodině přišel další mail, že kočárek přijde až 9.1.2015. Což mě pochopitelně vytočilo. Očekávám narození dítěte začátkem ledna. Po mém telefonátu do obchodu mi bylo řečeno, že za to nikdo nemůže, že je to vina dodavatele atd.. Následně jsem byla ujištěna, že kočárek tedy dojde 17.12.

    Za pár dní mi opět přišel email, že kočárek dorazí 9.1.2015. Opět vytočená jsem volala do obchodu, kde mi bylo řečeno, že sem si asi vybrala kočárek z kolekce co není na skladě a tisíc výmluv. Přesto, že jsem si vybrala kočárek co byl skladem - ověřovali jsme si to na prodejně u PC s paní prodavačkou.
    Po opětovné komunikaci mi slečna prodavačka sdělila, že kočárek tedy opět přijde 16.12. a že se mohu spolehnout, protože termíny dodání od dodavatelů jsou závazné.

    Kočárek mi přišel domu dnes 22.12.2015

    Obchod nemohu v žádném případě doporučit, přístup personálu mě velice zarazil, hlavně po přečtení upoutávací stránky v obchodu - nakupujte v klidu bez stresu. Mohu říci, že poslední měsíce těhotenství mi opravdu zpříjemnili.


  • toto se píše na strankách...Čeká Vás usměvavý personál s 14-letými zkušenostmi v oboru. Preferujeme osobní přístup k zákazníkovi....realita je uplně jiná.V pátek večer sice 3 prodavačky,ale jen za pultem a prosím jen ne otravovat s dotazy,když už tam musí být. že jsme nebyli jediný pár v obchodě,absolutní nezajem,když už si přijdete k pultu pro zodpovězení dotazu,odpověd je na urovni brigádnika co možná ví že kočárky jsou pro děti,nic víc...rozhodne nedoporučuji.

  • se sluzbami v obchodu Malvik jsem nadmiru spokojena. nakupovali jsme temer celou vybavicku a vse bylo bez problemu. prodavacky vzdy vstricne, ochotne poradit, pripadna reklamace vyrizena bez zbytecnych starosti a velice rychle. do obchodu se velice rada vracim a vyuzivam i eshop.

  • Velká nespokojenost, to co jsem si objednala sice přišlo během 14ti dní,ale obratem jsem reklamovala s tím že chci vrátit peníze.Bohužel po měsíci a půl nemám stále peníze a komunikace vázne...

  • ja tento obchod radeji ani nebudu komentovat, jelikoz na tak priznacne neslusne slova ktere ho vystihuji nemam ani naladu po tom vsem a ani by nestacili ho popsat...

  • V obchodě jsme koupili kočár, pouze proto, že tam byl ochotný a šikovný externí!! obchoďák. S kočárem jsme nadmíru spokojeni, ale se zbytkem obchodu vůbec. Vládne tam chaos, všichni dělají všechno a všude možně a tím pádem je takřka nemožné někoho odchytnout a zeptat se ohledně produktu. Když už se to podaří tak prodavačky jsou otrávené a neochotné. Byli jsme tam celkem 4x než jsme přišli na Špuntík.cz v Radotíně.
    Je to sice menší obchod, ale přístup o 10000% lepší.
    Navíc je Malvik předražený. Takže Malvik už nikdy více!

  • TRAGÉDIE, jedním slovem. V Hostivici bydlím, takže mám obchod blízko. V ČERVNU jsem objednávala 200 Kč položku (náhradní díl), který mi byl dodán na konci ŘÍJNA! Tudíž vyřízení trvalo 4 měsíce. Objednávku jsem upomína několikrát, prý byl na vině výrobce (Avent). V den kdy jsem náhradní díl vyzvedla jsem zjistila, že mi nesedí a šla jsem ho vrátit. Peníze mi nedali, po vyplnění protokolu přislíbili vrácení peněz na účet do 14ti dní. Nyní jsou to 3 týdny a 1 ...

  • Vinny Krejčová: Kdyz jsem zbozi objednavala byla komunikace s obchodem perfektni.... zbozi sice nebylo skladem, ale s tim jsem do toho sla....OK... po trech tydnech mi napsali, ze toto zbozi uz nemaji a ze mi nabizeji jine... to jsem odmitla a do dnes nemam penize zpet a na emaily uz se jim reagovat moc nechce....myslim, ze tady uz objednavat opravdu nebudu

  • Velká nespokojenost s tímto obchodem! Zboží jsem platila předem na účet a do dnešního dne mi nevrátili peníze!!! Neměli ho k dispozici,nedali vědět dopředu,takže s tím člověk počítá a pak se nemají k tomu,aby obratem vrátili,to co mají.Pozor má ně,v žádném případě nedoporucuji!!!!