Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velký výběr zboží, brzké dodání.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlé dodání
    • Rozdělení objednávku (na základě požadavku, jelikož jsem si nevšiml že u základny je delší dodací lhůta)
    • Blesková komunikace

    Jediná potenciální chyba by byla, že byl zrušen kamenný obchod u Brna

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Moc děkujeme ! ❤️ Obchod v Brně vám brzy vynahradíme na dostupnějším místě s efektivnějším provozem a službami :)

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Skvělá komunikace obchodu
    • Ochotný personál, nápomocný se vším poradit
    • Rychlé dodání, i když produkty nebyly skladem

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Moc děkujeme ! ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zmatky. Při objednání s osobním odběrem na prodejně (zboží skladem na zvolené prodejně), bez reakce na objednávku. Při volání na prodejnu Jinočany řečeno, že s tím nic neudělají, že oni jsou jen prodejna. Tak volám na zákaznickou linku a tam mi sdělí, že je to k řešení na prodejně. Linka vyřešila a za 5minut bylo potvrzeno. Produkt s promokodem jsem nakonec nevzal, z důvodu chybného výběru, slevu jsem už znovu nedostal, i když jsem nabízel, že koupím sedačku dražší za 9250,-…ač ji mají dražší nežli konkurence.. Tak jsem ji koupil druhý den levněji na Feedo, kde byli ochotnější. Malvík za mě už fakt ne

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Dobrý den, omlouváme se za potíže. Kontakty na prodejny opravdu nejsou určené k dotazům na objednávky z e-shopu, osobní odběr na prodejně se k nim dostane až jako připravená objednávka a o průběhu vyřizování nemají informace. Vyřešení přes zákaznickou linku do 5 minut je pak standard. Uplatnění promokódu na změněnou objednávku po termínu akce opravdu není možné. Je nám líto, že pro Vás bylo vyřízení neuspokojivé. Přejeme mnoho šťastných kilometrů.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Pěkný sortiment
    • Rychlé dodání

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Děkujeme ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Už 14 dní čekám na zboží

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Dobrý den. U výrobce Fitmin uvádíme dodací lhůtu 2 týdny. Objednávka je z 8.3., vyexpedována byla 22.3. Je nám líto, že nebyla vyřízena k Vaší spokojenosti.
    Tým Malvík

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Neskutečná rychlost dodání zboží
    Ostatním kupujícím doporučuji.

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Děkujeme! ❤️ Máme velkou radost.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • cena
    • sortiment
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Naprostá spokojenost!! Rychlé vyřízení i odeslání objednávky. Velice ráda doporučuji ostatním :)

  • Doporučuje obchod

    60 %

    • Po zrušení byli vráceny peníze do druhého dne,děkuji

    Pokud není zboží na skladě, nemělo by to jít objednat,čekala jsem 12dnu a nic,proto jsem zrušila objednavku

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Dobrý den. Nabízíme zboží, které není skladem, a uvádíme u něj termín dostupnosti. O stavu objednávky průběžně informujeme.
    Děkujeme i tak za Vaše hodnocení a názor.
    Tým Malvík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží "skladem" ještě bylo po týdnu čekání a dvou urgencích teprve předáno dopravci

    Čekala bych, že kvalitní obchod sám bude při zdržení objednávky informovat o delší dodací lhůtě, případně nabídne nějakou formu omluvy či kompenzace. Velké zklamání.

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Dobrý den. Objednávka je z 11.2. (neděle). Expedovali jsme 16.2. Zboží bylo skladem, ale v různých prodejnách, museli jsme jednotlivé položky svážet na expediční sklad, průběžně jsme o kompletaci informovali. Každopádně se maximálně vynasnažíme zrychlit tento proces, máte pravdu, že by to nemělo být delší než 2-3 dny.
    Děkujeme za hodnocení a za námět ke zlepšení.
    Tým Malvík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neseriózní jednání
    • klamavé informace
    • jednalo se o použité vystavené zboží
    • zboží nakonec nebylo skladem

    Objednal jsem si kočárek deklarovaný jako SKLADEM a po mém telefonickém rozhovoru s pracovnicí obchodu na tel. 321 123 723 k mému úžasu mi bylo sděleno, že má objednávka je připravena k vyzvednutí, ale zároveň mi paní sdělila k mému úžasu, že se vlastně jedná o vystavený používaný kočárek, který mi byl deklarován jako nový zabalený. V tomto obchodě nedoporučuji nakupovat, protože Vám mohou zabalit použité zaprášené vystavené zboží. Nové zboží skladem nemají ač toto deklarovali.

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Dobrý den. Děkujeme za hodnocení. Rádi bychom situaci porozuměli, ale v systému není žádná stopa po komunikaci. Zřejmě proběhl pouze zmíněný telefonát. Vystavené kočárky NIKDY nechystáme bez domluvy. Pokud byl kočárek deklarovaný skladem, nerozumíme proč bylo překvapivé, že byl druhý den připraven k vyzvednutí. Zaprášené, vystavené, natož používané zboží nenabízíme jako nové. Pokud takové máme, kontaktujeme zákazníka, zda si ho s nějakou slevou přeje, nebo počká na dodání nového kusu. Nové zboží skladem máme, vystavené také, a nikdy nikdo nedostane vystavené, aniž bychom se předem zeptali, zda má o takové zájem. Někdy je opravdu zcela netknuté, včera vybalené, a na nový kus by se čekalo měsíc, má to smysl se ptát u každé jednotlivé objednávky, a to také děláme.
    Tým Malvík

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé dodání
    • Skvělá domluva
    • Super ceny
    • Najdete vše co potřebujete

    S Malvíkem mám zkušenost myslím poprvé, znám dost lidí do tu nakupují, určitě se sem vrátím. Doporučuji všemi 10.

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Moc moc děkujeme!! ❤️

  • Po týdnu od vytvoření objednávky stále nemám zboží doma slíbí že zboží odesílají jeden den a další den opět slibují nedoporučuji

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Dobrý den. Omlouváme se za prodlevu. První týden v lednu jsme dělali postupně ve všech prodejnách a nakonec skladu inventury, a kompletace vícepoložkových objednávek byly zpožděné. Mrzí nás Vaše zklamání, ale chápeme ho. Rádi bychom dostali šanci v příští objednávce dojem napravit.
    Tým Malvík

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Na to, ze jsem objednavala zbozi, ktere bylo na jine prodejne nez jsem jej chtela vyzvednout, tak to bylo super rychle (objednavala jsem v noci z patka na sobotu a v pondeli po obede to bylo pripraveno).

    Reakce obchodu Malvík.cz

    Děkujeme ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávku jsem zrušila protože nebyli schopni doručit zboží do 13 dní. Při čemž měli zboží psané k doručení do týdne. ( ejhle uplynuly 2 týdny a kde nic tu nic )

    Za mě pokud je vám jedno že zboží dorazí o pár týdnů později proč ne.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobrý výběr
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Nakonec velká spokojenost.
    • Dlouhá čekací doba.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Po víc jak 14 dnech pořád nevím, kde se zboží nachází…
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velký výběr zboží
    • Kvalita

    Nákup proběhl v pořádku. Objednala jsem na eshopu s vyzvednutím na prodejně. Zboží nebylo skladem na mnou vybrané prodejně, ale během asi 2-3 dní byla objednávka k vyzvednutí. Super