Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 10 %

    • Siroky sortiment
    • Pekny web
    • Spatna komunikace
    • Dlouha doba dodani
    • Neplni to, co slibi
    • Natlakove slevove akce

    Je zde velice spatna komunikace. Pri kazdem kontaktu s obsluhou je Vam recena jina informace. Chtel jsem rozdelit objednavku, protoze se u jednoho produktu nekolikrat posunula doba naskladneni. Od momentu zadosti rozdeleni objednavky, kdy jsem pozadoval zaslat to, co je skladem, cekam uz asi 10 dni. Vec se ma tak, ze mam skoro mesic objednano a dosud jsem bez zbozi. Dostal jsem sice mail, ze zbozi je jiz na ceste, ale dle webu DPD zatim dostalo jen udaje o objednavce, nikoliv zbozi samotne. Chapu, ze ne vse je dostupne a ze se nejaky ten termin i posune. Vse by bylo treba lepe komunikovat se zakaznikem a ne tak, ze vam na lince rekne kazdy neco jineho.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mají velký výběr svetel
    • Tragická komunikace a péče ó zákazníka
    • Dlouhé dodací lhůty
    • Neseriózní až podvodné chování

    U obchodu jsme objednali celkem 2 větší množství světel na rodinný dům ještě v době, kdy se obchod jmenoval svetla24. První dodávka byla celkem ok, i když také s opožděným termínem dodání. Ta druhá dodávka přišla po 2,5 měsících a slibech, že příští týden už dodávka bude nebo argumentacích, že nic v ČR neví, že…..Německo. Pokaždé se bavíte s někým jiným a každý operátor slibuje něco jiného. Vrchol ale byl, když nám po 6 měsíčních přišel z Německa dopis, že po nás vymáhají dluh od společnosti Lampenweld a chtějí o 50% částky více. SumaSumarum: Při platbě kartou částku pouze zablokovali, ale nestrhli, což při zpoždění dodávky znamenalo expiraci blokace a její vrácení. Už druhý týden se s nimi snažím v téměř každodenní komunikaci stav vyřešit a dotáhnout. Nikdo zpět zatím aktivně nezavolal nebo nenapsal. Čekal bych, že když se taková věc stane, tak zavolají a budou celou věc řešit proklientsky řešit. Však jsme lidi a technika je vždycky technika. Místo toho pošlou e-mailem fakturu, kde napíšou, ze pokud máte zaplaceno, e-mail ignorujte, což jsme pochopitelně udělali, a po 6 měsících na vás pošlou vymahače. A nejsme asi dle dnešní komunikace ze zákaznické linky. VÝRAZNĚ NEDOPORUČUJI!

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Bohužel i přes několik zaslaných upomínek jsme od Vás platbu za objednávku neobdrželi.

    Tento fakt je možné prověřit u Vás v ebankingu. Jak jsme již zmínili je třeba objednávku uhradit a poté bude vše v pořádku. Kolegové z naší zákaznické péče jsou s Vámi již v kontaktu a věříme, že se situace co nejrychleji vysvětlí.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost !!!
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Velký vÿběr, dobré ceny a rychlé vyřízení objednávky.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Ze 4 žárovek byla 1 jiná, v lustru o 4 žárovkách to vypadá opravdu špatně....po 3 dnech od reklamačního e-mailu stále nevyřešeno....

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Velmi nás mrzí, že jedna ze čtyř žárovek byla jiná a že to v lustru vypadá špatně.

    Vaši reklamaci jsme obdrželi a je již v řešení. Kolegové z naší zákaznické péče Vám již nabídli vhodné možnosti.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace a děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • 10 %

    • lákavé produktové fotografie
    • zboží je na fotkách velmi pěkné, ve skutečnosti přijde něco jako z aliexpresu
    • reklamaci vyřizuje call centrum - ozve se po 14 dnech
    • na vrácení zboží máte 30 dnů - věřím, že to snad stihneme - zákaznický servis není schopný vygenerovat vrácenku na ppl v případě, že je světlo delší než 100 cm, což na PPL místě nevezmou
    • komunikace hrozná - komunikujete telefonicky s call centrem, které není schopné vyřídit nic
    • když komunikuje zákaznický servis - pokaždé odpovídá někdo jiný a tudíž se dobrat výsledku je na déle než 3 týdny
    • balení produktů - neoznačeno, že se jedná o křehké zboží
    • světla přišla poškozená - popraskané led trubice na několika místech
    • portál pro vrácení zboží je velmi špatně udělaný a stejně potom čekáte, než se vám někdo ozve - i po urgenci to trvalo další týden
    • call centrum má velmi arogantní přístup
    • zboží se odesílá z Německa a není jasné, kdy dorazí
    • na dnešní dobu velmi špatný servis a pokračují v nastavené kvalitě obchodu svetla24.cz
    • velmi neférové praktiky

    Nákup u tohoto prodejce nikdy více.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za nepříjemnosti, které jste zažili s vaším nedávným nákupem.

    Velmi nás mrzí, že jste obdrželi poškozené zboží a že proces reklamace a vrácení nebyl hladký.

    Vaše zpětná vazba je pro nás velmi cenná a pomůže nám zlepšit naše služby.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti a děkujeme za vaši trpělivost a pochopení.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Široký sortiment
    • Sympatické ceny
    • Pečlivě zabaleno
    • Nefunkční portál pro vrácení zboží (není možné vložit číslo faktury)
    • Svítidlo má jedno stínítko poskozené (uštípnutý okraj)

    Po vybalení jsem zjistila, že svítidlo je poškozené. Jedno ze 3 stínítek má odštípnutý okraj. Portál pro reklamace a vrácení je nefunkční. Není možné vložit povinné číslo faktury. Zkoušela jsem to všemi možnými způsoby na telefonu i PC. Na kontaktní lince v 8:15 hlásí, ze voláte mimo pracovní dobu, kterou si máte najít na webových stránkách (8:00-16:00). Pak už jsem se na to vykašlala. Můj čas je na to příliš drahý. Stínítko si nějak zabrousím.
    Pokud by zboží nebylo poškozené nebo bych ho nepotřebovala vrátit z jiného důvodu, tak bych obchod mohla jen pochválit.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás velmi mrzí.

    Rádi Vám pomůžeme reklamaci zaregistrovat. Kolegové z naší zákaznické péče Vás budou kontaktovat.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Široká nabídka
    • Cena
    • Komunikace je na dnešní dobu velmi špatná
    • Nereagovali na maily s dotazy ohledně doručení - meli zboží skladem ale ani po 2 týdnech žádná zpráva o doručení
    • Na infolinku se nešlo pořádně dovolat

    Obchod nekomunikoval a neodpovídal na maily ohledně stavu objednávky. Po pár pokusech se mi podařilo dovolat na infolinku a spojit se s operátorem, který mě informoval, že čekají na jedno zboží. Objednávku jsem zrušil a peníze poslali zpět.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás velmi mrzí.

    V případě doplňujících dotazů se na nás neváhejte znovu obrátit.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • klamavé informace o dostupnosti

    Zboží označené skladem ve skutečnosti skladem není. Pravděpodobně jen obří katalog světel a objednají, až když objednáte vy. Předpokládané datum dodání mojí objednávky je až 14 dní.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás velmi mrzí.

    O novém termínu doručení jsme Vás informovali prostřednictvím emailu.

    Pokud Vám nový termín doručení nevyhovuje, tak se prosím neváhejte spojit s kolegy z naší zákaznické péče, kteří pro Vás jistě najdou vhodné řešení.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    !!! Pozor na tento obchod, který provozuje německá firma Lampenwelt GmbH Fulda, Hessen. Zboží uvedené jako "skladem" je skladem, ale v Německu. Uvedená dodací lhůta 2 - 5 pracovních dnů nebyla dodržena, zboží přišlo za 7 pracovních dnů od objednání (s víkendem za 9), což je v dnešní době neakceptovatelné. Po potvrzení objednávky se několik dní nic neděje, žádná komunikace, poté zboží jezdí několik dní po Německu. K dispozici je jediná volba dopravy, a to nejhorší dopravce DPD. Obchod nabízí lákavé slevové akce, u kterých uvádí trvání jen k určitému datu, ovšem po jejich skončení druhý den firma nabízí ještě výhodnější slevu !? Kdo zboží zakoupí dříve a věří uváděným informacím, prodělá. Super. Nehorázné, neférové praktiky. Po skoro týdnu převozů po německých překladištích DPD vám DPD v Čechách doveze zboží naložené v 5 hodin ráno až v pozdních odpoledních hodinách. Při převzetí jsem na obalu nezjistil poškození, až doma jsem objevil ve dnu krabice průraz, který musel být způsoben propíchnutím ostrým předmětem a jen zázrakem nepoškodil dřevěný stojan lampy i když prošel několika vrstvami kartonu. Shrnuto a sečteno : jedna velká katastrofa, nikdy více, ostuda pro německou firmu, to bych nečekal.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás velmi mrzí.

    Rádi Vám nabídneme světlo vyreklamovat s možností výměny, nebo vrácení peněz.

    Registraci reklamace je možné provést pod tímto odkazem u nás na stránce.

    https://www.lumories.cz/podpora/vraceni-zbozi

    Máme časté slevové akce na stránce, které se občas aktualizují.

    Doporučujeme tyto akce sledovat pomocí registrace odběru našeho newsletteru.

    Budete tak první, kdo se dozví o našich speciálních nabídkách, exkluzivních slevách a nejnovějších trendech v osvětlení.

    V případě doplňujících dotazů se na nás neváhejte obrátit.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Výrobek dorazil včas, ale chyběla jedna součástka na kompletaci stojanu, musela jsem dokoupit spojovací tyčinku

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlost dodávky, kvalitní zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží ani po 9 dnech nedorazilo
    komunikace je nedostatečná

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Vzniklé komplikace nás mrzí.

    Vždy jsme Vás informovali o stavu objednávky na email.

    Vaše objednávka je nyní na cestě k Vám.

    Stav objednávky můžete sledovat přímo u nás na stránce, nebo se neváhejte obrátit na naše kolegy z zákaznické péče.

    S přátelským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Spolehlivost, dobrá cena, velký výběr

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Lehce vázne komunikace, protože jsem si objednala žárovku a lampu. Žárovka přišla hned, ale lampa nikoliv. Bohužel nikdo neinformoval, že lampa teprve dorazí. Zboží přišlo, dobře zabalené, lampa dorazila o 3 týdny později a je opravdu kvalitní a tak, jako na obrázku.

    Reakce obchodu Lumories.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.

    Dle potvrzení objednávky jste si objednala položky s různou dodací lhůtou.

    V potvrzení objednávky je dodací lhůta uvedená stejně jako informace, že při objednání více produktů může dojít k rozdělení objednávky a doručení po částech, byť se vždy snažíme objednávky expedovat co nejkompletněji.

    V případě doplňujcích dotazů se neváhejte obrátit na naší zákaznickou péči.

    S přáteským pozdravem,

    Váš tým z Lumories.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Krásný lustr, bytelně zabalený

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychle vyřizeni objednavky
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Mám doma všechna svítidla z tohoto obchodu a vše v naprostém pořádku. Velký výběr, rychlé doručení, dobrá komunikace:)

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Nakupoval jsem poprvé
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Přehledná a komplexní nabídka. Dobrá komunikace. Rychlé dodání.