Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 100 %

    • rychlost
    • sestavený nábytek
    • kvalita

    Naprostá spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    4 truhlíky byly prasklé. Což mě zamrzelo

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • pěkné zboží
    • dobré ceny
    • vlastní doprava
  • 100 %

    • rychlost dodání
    • přehledné stránky
    • široká nabídka zboží
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Dobrá komunikace

  • 80 %

    • Obchod vyšel vstříc rozdělením dodávky na dvě s ohledem na odlišné termíny dodávek od dodavatelů.
  • 100 %

    • Rychlé dodání
    • vše v pořádku
  • 100 %

    • skvělé ceny
    • rychlost dodání
    • super zboží
    • fajn dopravce
    • přehledné webovky

    Objednávala jsem umyvadlo s příslušenstvím a budu objednávat zbylé věci do koupelny. Spokojenost.

  • 80 %

    • Dobré zboží za dobré peníze
  • 100 %

    • Rychlost doručení a velký výběr zboží.
  • 100 %

    • velmi rychlé doručení

    velmi rychlé doručení, se zbožím jsem spokojená, splnilo očekávání

  • 100 %

    Celková spokojenost s rychlostí doručení, zabalením i dopravou. Trošku jsme měli problém s těžkým velkým balením. Doporučuji!!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Kvalita
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dlouhé čekání, zásilka měla být expedována, nebyla ,po zavolání jsem ,,obdržela informací,, že zboží (při objednání na sklade) nemají, dnes je 15/04 a objednanale a zaplacene zboží stále nikde ...

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážená zákaznice,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Chápeme Vaše znepokojení ohledně stavu Vaší objednávky a omlouváme se za jakékoli nedorozumění, které mohlo vzniknout ohledně dostupnosti produktů.

    Chtěli bychom objasnit, že situace s Vaší objednávkou nebyla způsobena chybou na naší straně, ale rozdílnými dobami dodání pro jednotlivé produkty ve Vaší objednávce. Sprchová zástěna byla skutečně dostupná a připravena k odeslání ihned, zatímco umyvadlový sifon byl na skladě na centrále, kde standardní doba dodání činí až 10 pracovních dnů.

    V tuto chvíli můžeme potvrdit, že Vaše objednávka je již v přepravě, a to v souladu s uvedenými dodacími lhůtami. Očekáváme, že zboží dorazí k Vám bez dalších zdržení.

    Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení. Jsme zde pro Vás, pokud byste měla jakékoli další dotazy nebo potřebovala další pomoc.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO, Martina

  • Nechápu proč i přes telefonní výzvu se mnou nikdo nekomunikuje a ani mi nedá vědět kdy objednávka dorazí. To je jako normální? To jako vše končí tím že jsem zaplatil? Paní mi během Infolinka sdělila že se ozve a nic. Nechápu proč mi posíláte dotazník, když jste prakticky pouze kasírovali prachy

    Reakce obchodu LIVERO

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a upřímně se omlouváme za zkušenost, která nesplnila Vaše očekávání.

    Rádi bychom Vás informovali, že email s očekávaným datem expedice Vaší objednávky byl odeslán na Vaši emailovou adresu. Prosíme, zkontrolujte složku se spamem pro případ, že by email nedorazil do Vaší hlavní schránky. Naše zákaznická linka již obdržela všechny potřebné informace o dodání a kolegyně se Vám ozve ještě dnes, aby Vám poskytla podrobnější informace.

    Chtěli bychom také upozornit, že dotazníky spokojenosti, které jste obdržel od Heureky, jsou generovány automaticky bez ohledu na stav objednávky a bohužel nemáme možnost tento proces ovlivnit.

    Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení.

    S pozdravem,
    za tým LIVERO Martina

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    rychle vyřízeno-spokojenost

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • levné

    nulová komunikace

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Byl jsem velmi spokojen, vše bylo vpořádku, nebyl žádný problém ani s vrácením části obkednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobré ceny
    • Výběr zboží
    • Nedodali návod k sestavení ani po vyžádání

    Chápu, že některé věci návod ani nepotřebují. Ale zrovna toto je fakt rébus, kde sestavení bez instrukcí vyžaduje mnoho pokusů a vezme to hodně zbytečného času. A co hůř, když jsem o to skoro před týdnem žádal, krom dotazu na typ produktu jsem nedostal žádnou reakci.
    Tak mi to tady teď leží rozdělané, nevím co s tím a hlavně to již nechci dál řešit.
    To je asi ta daň za nízkou cenu.

  • 100 %

    • Rychlost dodání
    • cena
    • dobře zabaleno
    • kvalitní informování

    objednáno, zaplaceno, dodáno, problém byl jen na straně dopravce, ale na jeho obhajobu jsem si objednal objemnou a těžkou zásilku