Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží bylo na výdejnu doručeno až po týdnu, od doby kdy mělo být doručení dle objednávky. Samozřejmě zboží bylo skladem. Jelikož šlo o roztok, který jsem nutně potřeboval k vůli čištění čoček, o to víc mne zdržení zamrzelo. Proto již u Vaše čočky nebudu nikdy objednávat. Přičemž ve sledování zásilky u PPL bylo uvedeno "Zásilka nebyla doručena z důvodu dohody doručení na jinou adresu." :))))

    Reakce obchodu Lentiamo.cz

    Dobrý den, děkuji za Vaše hodnocení. Velmi se omlouvám za komplikace způsobené dopravní službou PPL. Vaše objednávky doručíme v naprosté většině případů následující pracovní den, avšak v listopadu a prosinci může docházet k opoždění dodání zásilek vlivem velkého množství přepravovaných balíků dopravci. Děkuji za pochopení a přeji krásný den, Káťa.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 24h doručení? objednání ve čtvrtek dopoledne, zásilka doručena pondělí kolem 15h? vše relizováno v praze. trochu klamavá reklama

    Reakce obchodu Lentiamo.cz

    Dobrý den, děkuji za Vaše hodnocení. Zboží skladem, které objednáte v pracovní den do 14 hodin, předáme dopravci ještě v ten samý den. Bohužel tato objednávky byla vytvořena v 14:03 hodin a v tento čas jsou již všechny zásilky naložené na rozvoz. V obchodních podmínkách o době dodaní v bodě číslo 8 máme tyto informace: https://www.vasecocky.cz/obchodni-podminky.html. Děkuji za pochopení a přeji krásný den, Káťa.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží zatím nedorazilo. nebo jste mne o jeho odeslání neinformovali. Zato jsem už na mail obdržel několik nabídek na roztoky. Můžete mi říci, k čemu by mi byly, když nemám čočky?

    Reakce obchodu Lentiamo.cz


    Dobrý den, děkuji za Vaše hodnocení. Omlouváme se za způsobené komplikace. Dodací lhůty se odvíjí dle toho, zda je Vámi požadované zboží skladem. Například u speciálních čoček jako jsou multifokální, barevné v dioptrickém provedení či torické (výjimečně i u jiného produktu) může nastat situace, že nejsou Vámi požadované kombinace parametrů aktuálně na skladě a musíme je objednat u dodavatele nebo přímo u výrobce. Pokud byste si přál objednávku rozdělit, kontaktujte mne. Informační e-maily zasíláme proto, aby naši zákazníci věděli o různých akcí či novinkách. Pokud si e-maily nepřejete zasílat, můžete si ve Vaší klientské sekci odhlásit odběr pro zasílání newsletterů. Hezký den, Katka

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • K obchodu snad nic,ale nekvalitní čočky.

    Reakce obchodu Lentiamo.cz

    Dobrý den, děkuji za Vaše hodnocení. Je mi líto, že jste nebyl s čočkami spokojený. Pokud máte zájem čočky reklamovat, určitě nás kontaktujte na e-mailové adrese [email protected]. Děkuji za pochopení a přeji krásný den, Katka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Cocky na prt

    Reakce obchodu Lentiamo.cz

    Dobrý den, děkuji za Vaše hodnocení. Je mi líto, že nejste s čočkami spokojená. Pokud byste si čočky přála reklamovat, prosím kontaktujte mne na e-mailové adrese [email protected]. Děkuji za pochopení a přeji krásný den, Katka.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • pokaždé se mění místa k osobnímu odběru

    Reakce obchodu Lentiamo.cz

    Dobrý den, děkuji za Vaše hodnocení. Pokud jste si vybrala místo doručení PPL Parcelshop je možné, že při nakumulování většího počtu zásilek je zásilka přesměrována na nejbližší možný Parcelshop . Děkuji za pochopení, Katka.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Žádné přednosti oproti konkurenci nemá.
    • Špatná komunikace zákaznického servisu. Místo aktivního řešení problému primárně pouze děkuje za zprávy.
    • Nabízí doručování přes PPL ParcelShop, přestože ví, že zásilky do těchto odběrných míst chodí náhodně, nikoliv dle výběru zákazníka.

    Reakce obchodu Lentiamo.cz

    Dobrý den, děkuji za Vaše hodnocení. Je mi líto, že jste s našimi službami nespokojen. Snažíme se vždy vyřídit požadavky od zákazníků k jejich spokojenosti. Pokud dojde k nakumulování většího počtu zásilek v menším časovém období do konkrétního Parcel Shopu, je bohužel možné, že nastane situace, kdy dopravce přepošle zásilku na nejbližší Parcel Shop nebo se doručení opozdí. Tuto informaci uvádíme i při výběru ParcelShopu, ve většině případů při doručení do supermarketů Žabky. Věříme, že podobná situace se již nebude opakovat a omlouváme se za způsobené komplikace. Hezký den, Katka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • naprosto žádné
    • nedodržení proklamovaných dodacích lhůt, nepravidivost proklamovaných reklamních sloganů

    never more.

    Reakce obchodu Lentiamo.cz

    Dobrý den, děkuji za Vaše hodnocení. Je mi líto, že nejste spokojený s našimi službami. Dodací lhůty se odvíjí dle toho, zda je Vámi požadované zboží skladem. Například u speciálních čoček jako jsou multifokální, barevné v dioptrickém provedení či torické (výjimečně i u jiného produktu) může nastat situace, že nejsou Vámi požadované kombinace parametrů aktuálně na skladě a musíme je objednat u dodavatele nebo přímo u výrobce. Snažíme se zdokonalovat, aby naše služby byly co nejlepší ke spokojenosti zákazníka. Hezký den, Katka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Velký výběr ale špatný popis produktů
    • Ne popisuje důkladně zboží.objednala jsem si zelené čočky a dorazily tak bledě zelené že člověk musí mít úplně průhledné oči aby aspoň trošku vynikla barva.a prej nemůžu jich reklamovat.

    Bohužel s vlastní zkušenosti nemůžu doporučit.

    Reakce obchodu Lentiamo.cz

    Dobrý den,
    děkuji za Vaše hodnocení. Je mi velmi líto, že nejste spokojená s barevnými čočkami.
    Před nákupem barevných čoček je určitě nejlepším postupem nalezení čočky podle naměřených parametrů zakřivení a průměru a následně podle motivu.
    Výsledný efekt barevné čočky záleží hlavně na množství pigmentu duhovky oka.
    Při výběru čoček je také důležité pozorovat reálné fotografie od klientů pro lepší představu výsledku. Fotografie u produktu jsou pouze ilustrativní a také se může lišit různá kalibrace monitorů.
    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den. Eva

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • poslední zakázka mě zklamala....objednáno a zaplaceno 16.2. hodnocení mi přišlo 27.2. od objednání žádná další informace, kdy bude zboží skladem a přichystáno k vyzvednutí.

    Reakce obchodu Lentiamo.cz

    Dobrý den,
    děkuji za Váš komentář. Velmi mne mrzí, že jste nebyl s doručením zásilky spokojená.
    Po přijetí objednávky na neskladové zboží do našeho systému, ihned kontaktujeme externí dodavatele a během 24 hodin zjišťujeme předpokládaný termín naskladnění čoček, který zasíláme okamžitě zákazníkům e-mailem. O stavu objednávky průběžně klienty informujeme zprávami zasílanými na jejich e-mailové adresy. Může se stát, že zasílané zprávy spadnou do spamů nebo do nevyžádané pošty.
    Neustále se snažíme zlepšovat dobu dodání dodávek s našimi dodavateli nebo přímo s výrobci. I přesto doporučuji si objednávku vytvořit v předstihu, aby nevznikla časová tíseň.
    Děkuji za pochopení, přeji příjemný den. Eva

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - u výrobku nebyla informace o tom, že dodací lhůta je delší než tři týdny, příště už zboží dopředu nezaplatím

    Reakce obchodu Lentiamo.cz

    Dobrý den,
    děkuji za Váš komentář. Velmi mne mrzí, že jste nebyla s doručením zásilky spokojená. Pokud nejsou objednávané produkty skladem, zobrazí se po zadání veškerých parametrů čoček předpokládaná dostupnost na e-shopu, většinou rozmezí termínu. Po přijetí objednávky na zboží, které není skladem, ihned kontaktujeme externí dodavatele a během 24 hodin zjišťujeme předpokládaný termín naskladnění čoček, který zasíláme okamžitě zákazníkům e-mailem. O stavu objednávky průběžně klienty informujeme zprávami zasílanými na jejich e-mailové adresy. Může se stát, že zasílané zprávy spadnou do spamů nebo do nevyžádané pošty.
    Neustále se snažíme zlepšovat dobu dodání dodávek s našimi dodavateli nebo přímo s výrobci. I přesto doporučuji si objednávku vytvořit v předstihu, aby nevznikla časová tíseň.
    Děkuji za pochopení, přeji příjemný den. Eva

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • žadné

    Nejsem spokojena a nedoporučuji

    Reakce obchodu Lentiamo.cz

    Dobrý den,
    děkuji za Váš komentář. Bohužel z hodnocení nepoznáme, kde nastaly komplikace. Pokud byste měl jakýkoliv problém či potřeboval poradit, neváhejte nás kontaktovat. Ráda pomohu. Přeji hezký den, Eva.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • možnost vyzvednutí na spoustu pobočkách po celé ČR
    • - DLOUHÉ DODACÍ DOBY

    POKUD NA NĚCO NECHVÁTÁTE TAK DOBRÉ..

    Reakce obchodu Lentiamo.cz

    Dobrý den,
    děkuji za Vaše hodnocení. Je mi velmi líto, že jste nebyl spokojený s termínem dodání zásilky.
    Ihned po vytvoření objednávky na neskladové zboží kontaktujeme externí dodavatele s prosbou, o co nejrychlejší naskladnění produktů.
    U speciálních čoček, jako jsou torické nebo multifokální se může stát, že nejsou právě skladem, jelikož existuje obrovské množství různých kombinací parametrů.
    Neustále se snažíme zlepšovat dobu dodání dodávek s našimi dodavateli nebo přímo s výrobci. I přesto doporučuji si objednávku vytvořit v předstihu, aby nevznikla časová tíseň.
    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den. Eva

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Vstricny personal na tel. lince.
    • Neda se spolehnout na termin doruceni, ktery byl uveden na strankach pri objednani zbozi.

    Reakce obchodu Lentiamo.cz

    Dobrý den,
    děkuji za Vaše hodnocení. Je mi velmi líto, že jste nebyl spokojený s termínem dodání zásilky. V případě, že Vámi vybrané čočky nejsou skladem, na našem e-shopu uvádíme předpokládanou dostupnost. Po vytvoření objednávky kontaktujeme ihned externí dodavatele s prosbou, o co nejrychlejší naskladnění produktů.
    U speciálních čoček, jako jsou torické nebo multifokální se může stát, že nejsou právě skladem, jelikož existuje obrovské množství různých kombinací parametrů. Neustále se snažíme zlepšovat dobu dodání dodávek s našimi dodavateli nebo přímo s výrobci. I přesto doporučuji si objednávku vytvořit v předstihu, aby nevznikla časová tíseň.
    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den. Eva

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Żádné,protože kdybych zašel do optiky už bych je měl :(
    • Dlouhé dodávky.

    Objednal bych si smrt.pač bych měl ještě dlouhý život :)

    Reakce obchodu Lentiamo.cz

    Dobrý den,
    děkuji za Vaše hodnocení. U speciálních čoček, jako jsou torické, multifokální nebo crazy čočky se může stát, že nejsou právě skladem, jelikož existuje obrovské množství různých kombinací parametrů. Neustále se snažíme zlepšovat dobu dodání dodávek s našimi dodavateli nebo přímo s výrobci. I přesto doporučuji si objednávku vytvořit v předstihu, aby nevznikla časová tíseň.
    Ve Vaší objednávce jsou čočky crazy barevné, které nejsou skladem, jelikož jsme je začali objednávat od dodavatele teprve nedávno, navíc jako první v České republice.
    Na našem e-shopu uvádíme vždy dostupnost, konkrétně u Vámi objednaných čoček termín naskladnění 23.1.2017.
    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den. Eva

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    V obchode nakupuji pravidelne a tohle je moje prvi negativni skusenost. Zbozi se zobrazovalo skladem a po 12 dnech nemam zbozi.

    Reakce obchodu Lentiamo.cz

    Dobrý den,
    děkuji za Vaše hodnocení. Velmi mne mrzí nastalá situace. O skladovosti produktu informujeme ihned při objednávání.
    V průběhu vánočních svátků bohužel většina dodavatelů i výrobců uzavřela sklady, proto naskladnění Vámi objednaného produktu mohlo trvat delší dobu, než je standardní. Prosím kontaktujte nás ohledně zjištění více informací na telefonu 800 114 118 nebo e-mailem [email protected]. Děkuji za pochopení a přeji příjemný den. Eva

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná komunikace

    Reakce obchodu Lentiamo.cz

    Dobrý den,
    děkuji za Vaše hodnocení. Je nám líto, že jste se s námi nespojil. V období vánočních svátků jsme byly přítomní pouze v pracovní dny. Pokud bychom Vám mohli ještě pomoci, prosím kontaktujte nás na telefonu 800 114 118 nebo na
    e-mailové adrese [email protected]. Přeji hezký den, Eva

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • PPL

    Reakce obchodu Lentiamo.cz

    Dobrý den,
    děkuji za Vaše hodnocení. Velmi mne mrzí, že jste nebyl spokojený s doručením zásilky přepravní společností PPL. Bohužel v předvánočním období výjimečně dochází ke zpoždění dodání zásilek prostřednictvím dopravních společností. Pokud bych ještě mohla doručení zásilky jakkoliv ovlivnit, prosím kontaktujte mě na e-mailovou adresu [email protected].
    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den. Eva

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Možnost vyzvednutí zdarma v centru.

    Dorazilo mi špatné zboží. Což je trochu nepříjemné, když to spěchá. I kdyby ne, tak je to prostě otrava. Oceňuji bezproblémovou komunikaci a to, že do pár dnů zaslali správné zboží, ale i tak myslím, že by k takovým věcem nemělo docházet. Ocenila bych příště třeba slevový kupón, body navíc nebo jinou kompenzaci za způsobené pozíže, jelikož nemám důvod zde nakupovat znova.

    Reakce obchodu Lentiamo.cz

    Dobrý den, děkuji za Vaše hodnocení. Moc mne mrzí nastalá situace. Něco podobného se stává velmi výjimečně a neustále pracujeme na zlepšování chybovosti. Nyní náš sklad udělá za měsíc chybu v 0,1%. Souhlasím, že je stále co zlepšovat.

    Způsobené potíže zcela chápu a proto mě při příští objednávce kontaktujte, přidám Vám do objednávky dárek jako kompenzaci.

    Děkuji za pochopení.
    Eva

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • cena
    • dopravce

    Reakce obchodu Lentiamo.cz

    Dobrý den,
    děkuji za Vaše hodnocení. Velmi mne mrzí, že jste nebyl s doručením zásilky spokojen. Prosím dejte nám vědět o vzniklým komplikacích, abychom mohli celou situaci dořešit k Vaší spokojenosti.
    Děkuji a přeji příjemný den. Eva