Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    čočky jsou nekvalitní, trhají se již při druhém použití.
    Změnila se technologie výroby? Dříve byly kvalitní, nyní ne.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednány brýle Ray Ban. Připraveno v sáčku (v pouzdře), nikoliv v originální krabičce. Brýle byly křivé, rozvrzané, zapatlané skla, s cenovkou na vnitřní straně, evidentně šlo o vystavený kus. Vrácení ale proběhlo bez problémů.

    Reakce obchodu Lentiamo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení, ačkoliv nás mrzí Vaše nespokojenost. Zakoupené brýle jste osobně vyzvedával v naší pražské optice a měl jste tak možnost si je na místě prohlédnout a případně obratem reklamovat nebo vrátit či vyměnit. Rovněž jsme od Vás až dosud nezaregistrovali jakoukoliv zprávu, že by s objednávkou bylo cokoliv v nepořádku a stejně tak jsme nenašli žádnou závadu ani na vráceném zboží.

    Pokud by se situace v budoucnu opakovala nebo by ohledně zakoupeného zboží nastaly jakékoliv pochybnosti, prosíme abyste nás co nejdříve kontaktoval na e-mail [email protected] nebo telefonicky na +420 227 272 708 v pracovních dnech od 8 do 18 hodin, případně využil služeb naší optiky, a mohli jsme situaci vyřešit k Vaší spokojenosti.

    Přejeme Vám krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Cocky dorazily, komunikace ok
    • lide, kteri nemaji radi otravne reklamni emaily, zde prijdou o nervy
    • Sami od sebe dokonce posilaji SMSky s akcemi

    Kvalitu e-shopu, ktera je opravdu za 5 hvezdicek, silne kazi otravne SMSky s akcemi, ktere se s prvnim nakupem zapnou a nemoznost zvolit si, ze nechci byt informovan, ze “bych si mel” koupit dalsi. Pokud tam nejake nastaveni je, neni po nakupu videt.

    Reakce obchodu Lentiamo.cz

    Dobrý den,

    těší nás, že jste své objednané zboží obdržel v pořádku.

    Zároveň nás ale mrzí Vaše nespokojenost s naší služnou připomenutí dalšího nákupu. Tuto službu můžete vypnout po přihlášení do svého klientského účtu. Stejně tak veškerá obchodní oznámení zasílaní formou SMS nebo e-mailem lze odhlásit buď v zápatí newsletteru nebo po kontaktování našeho zákaznického účtu na [email protected] nebo telefonicky na čísle +420 227 272 708.

    Přejeme Vám krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Běžně bývá doprava rychlá a bez problému.. tentokrát po šesti dnech zboží stále neodesláno a žádné infomace.

    Reakce obchodu Lentiamo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Informace o dostupnosti zboží zpravidla ukazujeme na našem webu při vytváření objednávky a dále zákazník dostává email s potvrzením objednávky, kde jsou znovu uvedeny příslušné termíny. V případě změny zákazníka vždy informujeme emailem.

    Prosíme o zpětný kontakt na 800114118 nebo [email protected] abychom mohli Vaší objednávku prověřit.

    Předem děkujeme za odpověď a přejeme Vám krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výhoda je že mají výběr ze značek které jsou unikátní
    • Nevýhoda je že zboží vám nikdo nedoručí, Ani se nikdo neomluví a nezavola a nerekne ze Vam zbozi nedoruci .

    Velice neprofesionální přístup ke klientovi.
    Zdá se že obchod prodává zboží které není schopen dodat , přestože uvádí že zboží je skladem.

    Reakce obchodu Lentiamo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení. Prosíme, abyste nás obratem kontaktovali na tel. 800114118 nebo emailem na [email protected], abychom mohli prověřit Vaší objednávku. Dosud nás žádný zákazník neinformoval, že by mu objednané zboží nebylo doručeno, nebo že by neobdržel žádnou zprávu z naší stranu, pokud by vznikly nějaké obtíže s objednávkou.

    Předem děkujeme za zpětný kontakt a přejeme Vám krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zvýšené náklady na dopravu. Výhodnější je vyzvednout si zásilku osobně.
  • Nedoporučuje obchod

    • Místo +1.25 mi bylo doporučeno -1.25.......

    Reakce obchodu Lentiamo.cz

    Dobrý den,

    litujeme, pokud Vám nebylo doručeno objednané zboží. Při jakýchkoli nesrovnalostech s objednávkou můžete kontaktovat náš zákaznický servis buď na telefonním čísle 800 114 118 nebo na e-mail [email protected]., kde situaci vyřešíme, navrhneme postup řešení a obratem vám zašleme správné zboží.

    Omlouváme se za případné způsobené komplikace a přejeme vám krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací doba. Nejistý stav objednávky.

    Reakce obchodu Lentiamo.cz

    Dobrý den, paní Kóňová,

    litujeme dlouhého čekání na dodání zboží od výrobce. Vaše hodnocení nás velmi mrzí, zejména s ohledem na Vaše objednávky v minulosti, které byly dodány vždy následující pracovní den a vždy zcela bez obtíží.

    Po telefonické domluvě s Vámi jsme situaci vyřešili a zboží Vám bude zítra doručeno. Budeme rádi, pokud zvážíte změnu hodnocení našeho eshopu a v případě jakýchkoliv obtíží nebo pochybností v budoucnu, se nejdříve obrátíte s dotazem na nás, abychom mohli situaci ihned vyřešit k Vaší spokojenosti.

    Přejeme Vám krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekvalitní čočky (2 odlišní výrobci - stejný problém)
    • Dodání není tak rychlé, jak by mělo být
    • Absolutní neschopnost zjistit, v čem byl problém (od výrobce) a zpětná vazba zákazníkovi nic neříkající...
    • Sluneční brýle - opět druhá reklamace, opět stejný problém
    • Kvantita a kvalita jsou odlišné věci
    • Ačkoliv odmítnete zasílání různých nabídek, stejně Vám chodí nežádoucí e-maily

    Poslední dobou mě obchod velice zklamal. Předtím jsem objednávala kontaktní čočky několik let. V poslední době však nejsou schopni zaručit kvalitu kontaktních čoček u ani jednoho výrobce, kterého jsem odebírala. Často se mi stávalo, že měsíční čočka vydržela pouhý týden, poté vždy rupla.
    Nehledě na to, že jsem si nechala přeměřit zrak (kterým tvrdili, že to je), a který mám již několik let stejný.
    Velmi, velmi velké zklamání u eshopu, který se kvalitou chlubí a není schopen ji zaručit. Po reklamaci a předání kontaktních čoček k výrobci mi ani nebylo sděleno, proč se tak stalo.
    Péče o zákazníka tedy selhala ve všech směrech.

    Stejně tak to je se slunečními brýlemi... Koupíte si, pečujete o ně tak, jak je napsáno v letácích a stejně je po určité době musíte reklamovat kvůli kvalitě...

    Myslím, že by se firma měla zaměřit nejen na přejmenování, ale také na to, zda je schopna dostát věcem, které skutečně na svých webovkách píše - kvalita a bla bla....

    Reakce obchodu Lentiamo.cz

    Dobrý den, Nicole.

    Děkujeme Vám za zpětnou vazbu, ačkoliv nás velmi mrzí Vaše nespokojenost. Jelikož jste neuvedla žádné identifikační údaje, je pro nás obtížné na Vaší zkušenost reagovat, neboť nevíme, o jakého se jedná zákazníka, jaké zboží kupujete ani jak proběhla Vaše reklamace.

    Prosíme abyste nás neprodleně kontaktovala na email [email protected] nebo telefonicky na 800114118 v pracovních dnech od 10 do 18 h a my jsme mohli celou situaci znovu prošetřit, případně sjednat nápravu, pokud se tak dosud ještě nestalo nebo pokud s dosavadním řešením situace nejste spokojena.

    Pro prodejce je nesmírně obtížené zaručit kvalitu prodávaných kontaktních čoček, prakticky nemožné. Každý prodejce závisí na zboží, které mu dodá výrobce. Toto zboží nemůžeme žádným způsobem zkontrolovat ani jinak ověřit jeho kvalitu. Pokud krabičku s čočkami otevřeme, abychom se podívali dovnitř, musíme ji potom obratem zlikvidovat, neboť jednou otevřené balení není dále prodejné a nemůžeme ho distribuovat zákazníkovi. Z tohoto důvodu zpravidla akceptujeme téměř všechny reklamace kontaktních čoček, protože my ani jiný prodejce na světě není schopen nijak zaručit kvalitu zboží, které vyrábí přední výrobci na světovém trhu jako jsou firmy CooperVision, Alcon, Johsnon&Johsnon nebo Bausch+Lomb. Všechny tyto firmy vyrábí miliony kontaktních čoček a bohužel ve vyrobeném množství se nelze vyvarovat vadných kusů, rovněž některé typy čoček jsou náchylnější k defektům (typicky barevné čočky) a jiné jsou pro nás obtíže nahraditelné (torické nebo progresivní čočky).

    Jelikož prodáváme zboží od předních světových výrobců, kteří vyrobí miliony kontaktních čoček denně, vadné zboží jim dále nepředáváme k expertýze, která by byla nesmírná náročná časově, organizačně a finančně a neúměrně by zatížila zákazníka, nás i výrobce. Namísto toho všechny reklamace našich zákazníků akceptujeme a poskytujeme jim kompenzace, bez ohledu na to, jak vada na čočce doopravdy vznikla.

    Zboží skladem dodáváme následující pracovní den, při objednání do 14:00 h. Tento termín zpravidla plníme. Bohužel, u zboží, které není skladem nebo kde čekáme několik dní nebo i týdnů na dodání od výrobce nejsme tento termín schopni splnit. Tato informace je rovněž uvedena v obchodních podmínkách. Dlouhá doba dodání může nastat v případě objednávky torických nebo progresivních čoček, kde vzniká mnoho milionů kombinací hodnot, které není možné mít skladem a jsme tak nuceni je objednat zákazníkovi na míru přímo u výrobce.

    Litujeme, že je naše reakce velice obecná a teoretická, nakolik nevíme, o jakého zákazníka a jaké zboží se jedná a tudíž nejsme schopni revidovat správnost našeho postupu nebo vyhodnotit, zda došlo k nějakému nedorozumění či nikoliv.

    V každém případě chápeme, že i navzdory reklamaci jste zůstala s celou věcí nespokojená a zklamaná, což nás nesmírně mrzí. Ještě jednou prosíme o zpětný kontakt na [email protected] nebo telefonicky na 800114118, abychom mohli celou věc znovu prověřit a napravit.

    Přejeme Vám krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bylo mi oznámeno, že brýle které jsem si objednala jsou dávno vyprodány, a že je divné, že jsou stále v nabídce a v nabídce jsou ke koupi stále i po týdnu jsou na stránkách na prodej.

    Reakce obchodu Lentiamo.cz

    Dobrý den, Hahu. Mrzí nás Vaše nespokojenost. Bohužel nevíme, o jaké brýle nebo o jakého zákazníka se jedná. Pokud si přejete, abychom situaci napravili nebo Vám poskytli více informací o této situaci, prosíme o poskytnutí identifikačních údajů jako je číslo objednávky, telefonní číslo, email nebo jméno zákazníka na naše telefonní číslo 800 114 118 nebo emailem na [email protected]

    Bez dalších detailů bohužel nejsme schopni na Váš komentář adekvátně reagovat.

    Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Mám dojem, ze když to byly ještě Vašečocky.cz, bylo to lepší. Stává se z toho klasická optika jako každá jiná.

    Reakce obchodu Lentiamo.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že jste s náštěvou optiky nebyla spokojená. Všem našim zákazníkům věnujeme stejný čas a stejnou péči, je však možné, že pokud se v jednu chvíli v optice potká více zákazníků najednou, kapacita našich optiků může být vyčerpána a někteří zákazníci tak mohou čekat déle na odbavení.

    Pokud Vám otevírací doba nebo prostory naší brněnské optiky nevyhovuje, můžete využít jakékoliv jiné výdejní místo našich partnerů GLS, PPL nebo objednávku vyzvednout na pobočce České pošty a nebo si požadované zboží nechat zaslat přímo na dodací adresu. S výjmkou změny názvu našeho obchodu pak vše zůstává stejné v režimu eshopu tak jak jste byla zvyklá, než jsme se v prosinci 2020 přejmenovali na Lentiamo.cz, abychom sjednotili název všech našich eshopů v 17 zemích EU a Velké Británii.

    V souvislosti s aktuálním oteplením posledních dnů je možné, že byla v prodejně vyšší teplota s ohledem na běžné vytápění v zimních měsících a současné vlny tepla. Od zítřejšího dne meteorologové předpovídají opět výrazné ochlazení a tak věříme, že teplo uvnitř naší optiky bude zákazníkům příjemné. V každém případě se vynasnažíme teplotu více regulovat a lépe reagovat na povětrnostní podmínky v danou chvíli.

    V případě dalších podnětů pro naší společnost nás prosím kontaktujte na tel. 800114118 nebo emailem na [email protected]

    Přejeme Vám krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Píší mi, že mnou požadované zboží není dostupné zaviněním dodavatele, ale na jiných e-shopech k dostání je

    Reakce obchodu Lentiamo.cz

    Dobrý den, Aleno. Mrzí nás Vaše nespokojenost. Prosíme kontaktujte nás na lince 800114118 nebo emailem na [email protected], abychom mohli zjistit co se děje s Vaší objednávkou, jaké čočky jste si objednala a ověřit věc u výrobce. Přejeme Vám krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nechal jsem se ukecat reklamou do nejspíše jejich značky, naprosto mi nevyhovuje, jdu reklamovat.

    Reakce obchodu Lentiamo.cz

    Dobrý den, snášenlivost čoček je individuální a bohužel jí nelze předjímat zcela předem. Mrzí nás, pokud Vám naše kontaktní čočky nevyhovovali. Věříme, že Vaší reklamaci jsme obratem a beze zbytku vyhověli.

    V opačném případě nás prosím kontaktujte znovu na tel. 800114118 nebo emailem na [email protected] a uděláme maximum, abychom situaci napravili.

    Přejeme Vám krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    Ačkoli jsem zadala správné dioptrie ktere si kupuji jiz nekolik let,vidím úplně rozmazaně.Čočky vůbec nefungují.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednala jsem brýle Maxmara a poslali mi jiný model .

    Reakce obchodu Lentiamo.cz

    Dobrý den, věc jsme si vysvětlili po telefonu, kde jste nám potvrdila, že jsme Vám poslali správné brýle a naší nabídku na vrácení zboží jste odmítla. S ohledem na tuto situaci nás velmi mrzí Váš negativní komentář. V případě, že změníte názor, neváhejte nás znovu kontaktovat na tel. 800114118 nebo [email protected]. Přejeme Vám krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Bohužel byly tři čočky v balení poškozené - zvlněné okraje. Je to již potřetí.. Pravděpodobně jsou nevhodně skladovány či transportovány (u čoček objednávaných od lokálního Johnson&Johnson v minulosti se toto nikdy nedělo).

    Reakce obchodu Lentiamo.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení, za vadné čočky se velmi omlouváme. Každé vadné zboží je možné reklamovat. Pokud nejste s nějakým zbožím spokojená, prosím kontaktuje nás telefonicky na 800 114 118 nebo emailem na [email protected] a problém s Vámi vyřešíme.
    Přejeme Vám krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kupoval jsem asi 5 let čočky Biofinity a bez problémů. Bohužel mi teď už podruhé přišly čočky, ve kterých vidím rozmazaně. Musel jsem vyhodit celé balení. Koupil jsem stejnou značku i dioptrie v jiném obchodě a problém nebyl. Takže zde už kupovat nebudu.

    Reakce obchodu Lentiamo.cz

    Dobrý den, pane Samku. Děkujeme za hodnocení, za vadné čočky se velmi omlouváme. Každé vadné zboží je možné reklamovat, od Vás ale žádnou stížnost neevidujeme. Pokud nejste s nějakým zbožím spokojen, prosím kontaktuje nás telefonicka na 800114118 nebo emailem na [email protected] a problém s Vámi vyřešíme. Přejeme Vám krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    zboží nebylo podle mých představ. Bylo předražené a a matérské.

    Reakce obchodu Lentiamo.cz

    Dobrý den, mrzí nás Vaše nespokojenost s naším obchodem. Bohužel nevíme, co se s Vaším zbožím stalo nebo v jakém směru nesplnilo Vaše očekávání. Pokud bylo zboží vadné, je možné ho reklamovat. Pokud se zbožím nejste spokojen, je možné využít možnosti odstoupení od smlouvy a nevyhovující zboží vrátit, pokud není nějak poškozené nebo nebylo upraveno na míru dle přání zákazníka. Prosím kontaktuje nás na [email protected] (dříve VašeČočky) a můžeme s Vámi celou věc vyřešit. Přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé dodání
    • Dobrá komunikace
    • Široký výběr
    • Opětovné zasílání vadných kusů
    • Balení přišlo poškozené

    Již po několikáté se mi stalo, že jsem dostala vadné čočky. Sice byla vyřízena reklamace, ale je to obtěžující.

    Reakce obchodu Lentiamo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Bohužel, jako prodejce do obsahu jednotlivých balení nemůžeme nahlížet ani zasahovat, protože bychom tím porušili hygienický obal. Velmi nás mrzí, pokud jste od nás obdržel vadné čočky a stejně tak se omlouváme, pokud Vám dopravce nedoručil balíček zcela v pořádku.

    V každém případě jsme schopni takovou situaci řešit, reklamovat a poskytnout Vám náhradní objednávku.

    Je možné, že stávající značka čoček přestala vyhovovat a je třeba jí změnit. Rádi Vás uvítáme v naší optice v Křemencově 6, Praha 1, kde Vám provedeme kompletní vyšetření zraku, včetně aplikace nových čoček, které budou pro Vaše oči ideální.

    Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den.
    Tým VašeČočky

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Po změně názvu výrazný pokles kvality doručení balíku včetně provedení a kvality balíku, zároveň nedošla faktura. Nebyl přiložen dárek ( to bylo dříve normální). Po 10 letech tedy začnu hledat jiného dodavatele kontaktních čoček.

    Reakce obchodu Lentiamo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Ke změně názvu se nemůžeme vyjádřit, nakolik používáme stejné jméno již od doby vzniku e-shopu v roce 2009. Stejně tak nedošlo ke změně balíků, ve kterých čočky zasíláme a pokud výrobce změní balení svého výrobku, pokračujeme v distribuci tohoto výrobku v daném balení. Nezměnil se ani systém faktur, které posíláme zákazníkům elektronicky viz https://www.vasecocky.cz/zpusoby-platby.html - v případě, že máte zájem o tištěnou fakturu je možné tuto možnost zvolit při objednávání a my Vám ji do balíku přibalíme.

    Dárky zdarma nabízíme na výběr, kdy každý zákazník zvolí ten dárek, který se mu líbí nejvíce. Nejsou tedy přidávány ke každé objednávce zdarma a pro každého, protože bez zvolení jedné z variant nevíme, o který dárek má zákazník zájem. Pokud jste si dárek v poslední objednávce zvolil a ten jste neobdržel, kontaktujte náš zákaznický servis a rádi s Vámi situaci vyřešíme.

    Pokud byste potřeboval dále poradit s nákupem v našem eshopu, neváhejte kontaktovat naše zákaznické centrum.

    Přejeme Vám krásný den.
    Tým VašeČočky