Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží přišlo zaprášené, neúměrně velký přepravní obal, krabice nebyla vystlaná , poškozená krabice od zboží,
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem zboží skladem 28.10.2021
    A k dnešnímu dni jsem ho stále nedostala.

    Reakce obchodu lena-multiobchod.cz

    Dobrý den, věříme, že vše bylo objasněno v mailu a hodnocení se nezakládá na pravdě. Pokut se zboží doprodalo, informovali jsme Vás a následně vrátili za zboží peníze.
    Pokut zboží nebylo uhrazeno, objednávku jsme stornovali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    bohužel zboží které bylo vyobrazeno na fotce obchodu neodpovídalo skutečnosti-

    Reakce obchodu lena-multiobchod.cz

    Dobrý den, věříme že zde proběhlo bezproblémové vrácení nebo výměna.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Objednávka byla vyřízena rychle a i dorazila informace o tom, že jedna položka není skladem. Bohužel však jedna z doručených nebyla doručena kompletní. A na email reklamace nikdo nereagoval a telefon nezvedal nikdo. Chápu, že reklamace mají danou lhůtu, my však potřebovali hračku využít o víkendu jako dárek a chyběla pouze postavička traktoristy.

    Reakce obchodu lena-multiobchod.cz

    Dobrý den,
    za vzniklou situaci jsme se omluvili a dohodli se, že figurku dopošleme obratem.
    Takže věříme, že nyní je vše v pořádku.
    Lena- multiobchod

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo skladem do 3 dnů a najednou už není

    Reakce obchodu lena-multiobchod.cz

    Dobrý den,
    jednalo se u zboží na objednání u dodavatele, který již prodej ukončil.
    Děkujeme za pochopení.
    Lena- multiobchod

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani jedno zboží už neměli, takže mi obchod objednávku po dvou dnech zrušil. Nechápu, proč mají na stránkách zboží, které nejsou schopni dodat. Za mě tomuto obchodu velké NE

    Reakce obchodu lena-multiobchod.cz

    Dobrý den,
    i k těmto problémům dochází, kdy si daný produkt zakoupí více lidi najednou a systém se nestačí aktualizovat.
    Proto musíme pak objednávku zrušit. Děkujeme za pochopení a věříme, že se k nám ještě vrátíte a budete mít lepší zkušenost.

    Lena- multiobchod

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Odeslani zbozi skladem cca za 7 dni..

    Reakce obchodu lena-multiobchod.cz

    Dobrý den,
    přes velké množství objednávek se i tato situace stává, kdy nestačíme dělat tolik věcí najednou. Jsme lidi a ne stroje.
    Avšak se za vzniklou situace omlouváme.
    Děkujeme za pochopení.

    Lena- multiobchod

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím nevím, co si myslet, zboží stále nedorazilo, pořád čekám.

    Reakce obchodu lena-multiobchod.cz

    Dobrý den,
    zboží Vám muselo dorazit, pokut bylo zpoždění, za to se omlouváme.

    Lena- multiobchod

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží jsem objednala a ihned on-line uhradila v neděli 11. 7. s očekáváním, že dorazí do pátku 16. 7. a bude moci posloužit jako dárek na nadcházející sobotní oslavu dceřiných narozenin. V úterý 13. 7. jsem se prostřednictvím e-mailu dotazovala, zda je reálné dodání do daného pátku. Byla mi ihned zaslána odpověď, že ano. Během pracovního týdne mi však nepřišlo žádné avízo od přepravní společnosti, že by balík převzali. Ve čtvrtek 15. 7. proto pokládám stejný dotaz a ptám se, jakým přepravcem byl balík odeslán a jaké je jeho číslo. Bylo mi řečeno, že PPL a že v pátek balík na 100 % dorazí. V aplikaci PPL jsem zjistila, že balík odeslali ve čtvrtek v 16.20 hodin. Během pátku opět žádné avízo od PPL o termínu doručení... volám na PPL a dozvím se, že balík na mé jméno putuje někam na Moravu a nikoliv na mou skutečnou adresu do Prahy. Píšu do e-shopu, jak je to možné... Paní odepisuje, že balík odeslali na mé jméno a adresu v Praze 9... uvádí název ulice, která v Praze 9 však vůbec není... Balík dorazil 20. 7., 3 dny po oslavě dceřiných narozenin :(

    Ano, chyba se může stát, jsme jen lidé... ale bylo by minimálně slušné a profesionální se alespoň omluvit... ze strany e-shopu však ticho po pěšině.

    Samotné zboží pěkné, odpovídá popisu na webu. Originální obaly bez poškození. Samotná "hlavní" krabice v rozích potrhaná, nesla jsem ji s velkou opatrností, aby se zboží nevysypalo...

    Reakce obchodu lena-multiobchod.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaší recenzi.
    To, že Vám balíček nebyl doručen včas ze strany kurýrní přepravy, nemůžeme ovlivnit. Náš e-shop se nachází v Českém Těšíně a balíček putoval na překladiště do Ostravy, kde ho dále třídily pro další rozvoz do Prahy. S tím souvisí i přepravní obal, se kterým se kolikrát na překladišti nezachází tak jak by mělo. Takže tolik na vysvětlení kurýrní služby.
    Nicméně jsme rádi, že se zboží líbí a budeme rádi, pokut u nás zase příště nakoupíte, tentokrát už bez problému.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výrobek absolutne neodpovídal popisu na webových strankach

    Reakce obchodu lena-multiobchod.cz

    Dobrý den, nevíme co přesně jste od nás zakoupil-a, ale naše popisy se zakládají na skutečnosti.
    Vždy se snažíme maximálně vyjít vstříc zákazníkovi a vše vyreklamovat popřípadě se jinak domluvit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná komunikace, zboží stále nedodáno, ačkoliv před pěti dny napsali, že balík je připraven k odeslání, tak po mé urgenci budou teprve posílat

    Reakce obchodu lena-multiobchod.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaší recenzi, avšak pokut se stane, že v daném týdnu přijde několik objednávek, které se snažíme vždy co nejrychleji zpracovat, ale kurýrní služba nám ji kolikrát nevezme, neboť má plné auto. Proto nastávají dané zpoždění.
    Věříme, že příště vše proběhne bez jakýchkoliv problému.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.