Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi nedorazilo, nikdo ani pres muj dotaz nema potrebu konunikovat. Jeste stesti ze jsem neplatil predem, protoze jsem neco takoveho tusil. Rozhodne nedoporucuji!!!

    Reakce obchodu lena-multiobchod.cz

    Dobrý den, Vaše zboží bylo na objednání. Jakmile nám zásilka dorazila, ihned jsme vyslali na Vaší adresu avšak zboží jste nepřevzal.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    kvalita dodaného zboží je příšerná

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    3 týdny čekám na zboží, které bylo skladem, paní volala, že mám zaplatit dopravu předem, tu jsem okamžitě zaplatil a čekal... Ptal jsem se dvakrát emailem, ale nedostal jsem odpověď. Naštěstí jsem nezaplatil 30000 předem, jinak bych o ně přišel, jak o tu tisícovku za dopravu...

    Reakce obchodu lena-multiobchod.cz

    Dobrý den, záloha Vám byla zpět vrácená na účet. O žádné peníze jste nepřišel. Pro zboží jste si měl prvně přijet, poté jste chtěl dovést. Proto to trvalo déle. Zboží bylo skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Určitě nedoporučuji. Na e-shopu bylo napsáno, že je možnost vyzvednutí zboží v Českém Těšíně v sídle firmy. Následující den po vytvoření objednávky mi volala pracovnice obchodu, že si pro zboží musím dojet do Polska, města Skoczow. Zboží není ještě připraveno, že mám čekat na instrukce, až tam bude. Zase další den mi volala, že zboží je naskladněno a musím si ho vyzvednout přesně v daný den. Tak jsem tedy učinil, na dané adrese bylo více než 10 firem, plno skladů, nikdo nic nevěděl. Volal jsem tedy pracovnici e-shopu, ta mi sdělila, že zboží ještě nedorazilo, že přijde někdy jindy. Zbytečnou cestu několik desítek kilometrů mi neproplatí. Neuznala svou chybu, sváděla to na okolní vlivy. Ani mi nechtěla nechat za její obrovské pochybení, zboží nechat dovézt domů. Jen ,když dopředu zaplatím dopravu. Zboží jsem platil dopředu, něco přes 25 000,- Kč. Nemám zboží ani peníze. Počkám pár dní a podám na firmu trestní oznámení za zpronevěru.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nemá nabízet zboží, které nemá na skladě.

    Reakce obchodu lena-multiobchod.cz

    Vaše zboží bylo na objednání a dodavatel ho již doprodal, za tuto situaci se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Od potvrzení objednávky, žádná komunikace že strany eshopu o odeslání, žádná komunikace ani ze strany dopravce ( Kuryr123) o doručení. Ani po dohodnutém termínu doručení mi zboží DORUČENO nebylo ,takže to byla moje první a zároveň poslední objednávka z tohoto eshopu a NEDOPORUČUJI .
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nejsou schopni říct,kdy zboží dorazí, není možné dohodnout termín dodání.

    Reakce obchodu lena-multiobchod.cz

    Dobrý den,

    na Vámi objednané zboží dřevěné pelety je lhůta doručení delší. Z toho důvodů nelze přesně říct, kdy zboží bude doručeno.
    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dnes je to týden od objednávky zboží, které bylo na eshopu skladem.... Do dnešního dne mi nepřišlo ani avizo v jakém stavu je objednávka, nebo kdy bude zboží cca doručeno
  • Objednávka potvrzena, ale po pár dnech přišla informace, že produkt za tu cenu není dostupný, že nyní se navyšuje o 300czk. To je neakceptovatelné.

    Reakce obchodu lena-multiobchod.cz

    Dobrý den,

    některé sezonní věci máme na objednání u dodavatele a ten cenu navýšil.
    Velice se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané zboží za 9 dni jsem nedostala

    Reakce obchodu lena-multiobchod.cz

    Dobrý den,
    část Vaší objednávky byla na objednání s dodáním do 3 dní.
    Zásilku jsme 4 den po objednávce odeslali.
    Takže recenze se nezakládá na skutečnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Doručení zboží v pořádku
    • Kvalita zboží tak na 4, stříška udírny vůbec nepasuje, nutno předělat

    Reakce obchodu lena-multiobchod.cz

    Dobrý den,
    nevíme přesně, co nepasovalo, vždy je možné se domluvit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží špatně zabaleno, poškozeno, na reklamaci nereagují.

    Reakce obchodu lena-multiobchod.cz

    Zboží bylo řádně zabaleno v kartonové krabici. Reklamace je vyřešena.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodržení termínu

    Reakce obchodu lena-multiobchod.cz

    Dobrý den,
    Vaše zboží bylo na objednání a zboží se nepodařilo doručit v danou dobu. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží mi zatím nebylo doručeno i přesto, že mi poslali e-mail, že je objednávka doručena. Dovolat se nelze ani na jedno z uvedených čísel, na e-mail také neodpovídají.

    Reakce obchodu lena-multiobchod.cz

    Dobrý den,
    Vaše objednané zboží bylo odesláno včas avšak kurýrovi se zásilku nepodařilo 2x doručit.
    Z naší strany bylo vše v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikdy víc!

    Objednal jsem stul na osobní odběr. Na os.odber tam je člověk na skladě cca pouze 2 hodiny a to ještě musíte zavolat a podridit se jejim času. Po převzetí a zeptani se zdá se jedná o správné zboží jsem posléze doma zjistil že mi vydali jiny stůl... Po telefonim rozhovoru a upozornění mi bylo řečeno že musím znovu dojet do skladu a vyzvednout si správný bez nějaké kompenzace za cestu a čas
    .. obsluha na skladě je Polák a arogantní jak ***** takže nedoporučuji tento obchod!

    Reakce obchodu lena-multiobchod.cz

    Dobrý den, i ostatní lidí musí pracovat a ne čekat na osobním vyzvednutí. Vždy je možno se domluvit na jiný den osobního vyzvednutí. To že Vám byl vydán jiný stůl, nešlo jinak řešit než výměnou. A obsluha hovoří slovensky..
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nepřišlo tak jsem objednávku zrušil , nakupovat zde již nikdy více

    Katastrofa již nikdy více

    Reakce obchodu lena-multiobchod.cz

    Dobrý den, pokut zboží neodešlo z našeho skladu, museli jsme Vás o tom informovat. Ne vždy si ovšem zákazník zboží vyzvedne.

    • Absolutně nekorektní jednání

    Reakce obchodu lena-multiobchod.cz

    Dobrý den, neuvádíte co považujete za nekorektní jednání. Vždy se snažíme najít řešení. Vše je o jednání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nákup zde je hotová katastrofa. Kdyby objednané zboží měl ještě jiný eshop rozhodně bych objednávku zrušila a objednala jinde. 9.12.2021 objednáno, 11.12. přišla informace, že objednávka je připravena k odeslání. Když do 15.12. zásilka nedorazila kontaktovala jsem je telefonicky. Odpověď zněla, že zboží bylo odesláno, a že později zašlou číslo zásilky pro možnost sledování. Tak jsem zase čekala. 17.12. mi to nedalo a ozvala jsem se znovu. No samozřejmě, že se to někde ztratilo a budou odesílat 20.12. Jsem zvědavá, zda přijde, to co jsem si objednala a zda to stihne přijít do Vánoc. Zde už znovu objednávat nebudu.

    Reakce obchodu lena-multiobchod.cz

    Dobrý den, velice nás vaše situace mrzí. Před vánocemi nám dopravce ztratil hned několik balíčku.
    Věříme, že Vám zboží došlo v pořádku a v termínu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem zboží na stránkách obchodu , kde byla v den nákupu cena za výrobek 399 kč, za dva dny mi zavolala paní ,že danou položku zdražují na 599 kč s dotazem jestli to chci. No, má odpověď byla jasná.

    Reakce obchodu lena-multiobchod.cz

    Dobrý den, část nabízených produktů máme na objednání, kde dodavatel v průběhu změnil cenu a nedostali jsme zpětnou vazbu. Za tuto situaci se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Doručili úplně jiné zboží, než jaké bylo objednáno. Následně odmítali zboží vyměnit či vrátit peníze.

    Reakce obchodu lena-multiobchod.cz

    Dobrý den, věřím, že vaše hodnocení se nezakládá na pravdě. Pokut došlo k záměně zboží na naší straně, výměnu jsme určitě nabídli.