Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dlouhé doručení

    Reakce obchodu LEGENIO

    Dobrý den, paní Eliško,
    velmi nás mrzí, že nedoporučujete náš eshop z důvodu pomalého doručení vaší objednávky Zásilkovnou.
    Vaši objednávku jsme přijali v pátek večer a hned v pondělí byla předána kurýrovi Zásilkovny, o čemž jste byla informována. Doručení do Z-boxu se mohlo zdržet kvůli plné kapacitě boxu. Tohle bohužel nedokážeme nijak ovlivnit.
    Team Legenio

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Šílené poštovné
    • Bez dobírky
    • Platba předem

    Reakce obchodu LEGENIO

    Dobrý den,

    mrzí nás vaše negativní reakce.
    Objednávka byla zrušena z důvodu neuhrazení objednávky.
    "šílené" poštovné u vaší objednávky činilo 69 Kč.
    Věřte, že zboží v hodnotě 249 Kč skutečně nejde zaslat zdarma.

    legenio.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nebylo tam model bburago 1 43 Renault Clio Blue z černéma pluhama

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlost

    Vysoké cen

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychle posílají jiné zboží než bylo objednáno
    • Odesílají jiné zboží, než si člověk objedná

    Objednal jsem pro děti sadu bublifuků. Jednalo se o 2x sadu se třemi kruhy, tak jak bylo v popisu i na obrázku. Místo toho mi přišla 2x sada se dvěma kruhy, kterou jsem nechtěl a kdybych o ní věděl, tak jí určitě neobjednám. Bohužel při vybalování byly děti a bublifuků se nechtěli vzdát, abych je poslal zpátky. JASNÁ CHYBA VIDITELNÁ NA PRVNÍ POHLED, stačí jen mít trošku přehled o vlastním zboží. Celkově to u e-shopů začíná být běžné, takže mě omluvy výmluvy ospravedlňování a směsné slevy nezajímají, zákazníci se tomu musí postavit, aby lajdáci přestali plýtvat naším časem.

    Reakce obchodu LEGENIO

    Dobrý den, pane Konečný,
    mrzí nás, že jste navzdory omluvě a navrhovanému řešení problému zvolil potrestání viníků formou negativní recenze, na což máte samozřejmě plné právo. Za upozornění na tuto chybu ještě jednou děkujeme, mohli jsme ji tak neprodleně opravit.
    Chyba vznikla tím, že náš dodavatel obměnil variantu výrobku, aniž nás na to upozornil a jelikož veškerá kontrola probíhá formou čteček EAN kódů, tvářilo se v systému vše v pořádku (stejný EAN kód).
    Omluvu jste nepřijal, vrácení zboží nevyužil, navrhovanou finanční kompenzaci označil za směšnou a jako satisfakci zvolil potrestání "šmejdů", jak jste nás ráčil počastovat v emailu. Hledáte u jiných neomylnost, my zase obyčejnou lidskost a úctu.
    Za team legenio, Ing. Pavel Hála

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost dodání
    • Přisel mi jiný obrázek krtečka než byl na ilustrační fotce

    Nabízí jedno a pošlou druhé. Pokud mají ještě více variant tak by je měli ukázat aby kupující věděl co dostane.

    Reakce obchodu LEGENIO

    Dobrý den, pane Davide,
    za tuto chybu se omlouváme a současně děkujeme za upozornění. Dodavatel někdy obmění variantu výrobku, aniž by nás o tom informoval. Namísto vyobrazeného motivu krtečka v autě nebo na plachetnici jste tak obdržel krtečka na motorce. Motiv jsme na našich stránkách již změnili. Pokud se vám motiv vyloženě nelíbí, zajistíme vrácení zboží na naše náklady.
    Team LEGENIO.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • rychlé jednání
    • výrobek nebyl kvalitní (vyschlé fixy)

    Na moje upozornění na vyschlé fixy (výrobek se musel doplnit o jiné) reagoval obchod velmi chladně, nedošlo k nápravě.

    Reakce obchodu LEGENIO

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste nebyla s naším obchodem spokojena i to, že zboží nebylo 100% v pořádku.
    Pokud není výrobek v pořádku, je na místě reklamace, případně vrácení zboží. Ani jednu z možností jste nevyužila.
    Pouze jste nás informovala, že jste ve výrobku doplnila některé vyschlé fixy za nové.
    Dále jsme Vám vysvětlili, že kontrola zboží v uzavřené ktrabici není možná, neboť zákazníci požadují nové nerozbalené zboží.
    Za team LEGENIO, Pavel Hála

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nikdo se ani neráčil ozvat, zboží nemám, peníze taky ne...

    Reakce obchodu LEGENIO

    Dobrý den,
    vaše objednávka byla odeslána následující den po připsání platby na náš účet a další den byla připravena k vyzvednutí na zvolené pobočce Zásilkovny. Kód pro vyzvednutí byl zaslán Zásilkovnou SMS a na email. Jelikož jste si zásilku v sedmidenní lhůtě nevyzvednul ani nepožádal o prodloužení lhůty k vyzvednutí, vrátila se nám zásilka zpět.
    K dořešení vzniklé situace Vás budeme kontaktovat.
    Pavel Hála, legenio.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zdravím,ale žádnou Bublifukovou sekačku jsem si neobjednal,ale Model auta McLeren,ten došel v pořádku

    Reakce obchodu LEGENIO

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci, objednal jste si skutečně pouze Lego a to Vám jak píšete, v pořádku dorazilo. Proto nás mrzí, že jste nás eshop nedoporučil.
    Vaše LEGENIO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo dodáno rychle
    • Zboží neodpovídalo fotografii ani popisu
    • Náklady na vrácení jdou k tíži kupujícího

    Reakce obchodu LEGENIO

    Dobrý den, paní Lucia,
    mrzí nás, že jste s nákupem v našem eshopu nebyla spokojena. Prověřili jsme obrázky obou zakoupených produktů a neshledali jsme žádné pochybení jak u mini puzzle, tak i u figurky v krabičce.
    Pokud by přesto bylo dodáno jiné než objednané zboží, stačí nás kontaktovat a vrácení nebo výměnu zboží zařídíme na naše náklady.
    Pavel Hála, Legenio.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží mi bylo doručeno ale jiné chtěla jsem bledou a poslali mi Arielku černošku nejsem rasistka ale mělo by bít doručeno co si objednám.

    Reakce obchodu LEGENIO

    Dobrý den, paní Rozálie,
    mrzí nás, že jste nebyla s nákupem v našem eshopu spokojena. Kontroloval jsem zboží, které jste si objednala: Mattel Barbie Kouzelná mořská víla Dreamtopia, GJK10. Na našich stránkách je tato Barbie vyopbrazena přesně tak, jak ve skutečnosti vypadá, tedy se snědší barvou pleti. Pokud jste chtěla jinou Barbie, pak jste zřejmě tuto objednala omylem. Nic se neděje, panenku můžete do 14 dnů vrátit bez udání důvodu.
    Pavel Hála, Legenio.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • velký výběr
    • rychlé doručení
    • liknavý přístup pracovníků obchodu k odbavení zásilky zboží
    • součástí dodaného zboží bylo i velké množství odpadu

    Společně se zbožím mi dodavatel poslal i plastový odpad. A použil na zboží skutečně velkou kartonovou krabici, aby se ho vešlo hodně odpadu. Je to od nich velice velkorysé, ale o takový "bonus" ve formě odpadu skutečně nestojím. Co je ovšem smutné, byla v objednávce dětská hračka (závěsný jednorožec s kousátky). To nám dorazilo nezabalené do jakéhokoli obalu natož do čistého. Zato dobře uschované v igelitovém odpadu. Ujišťuji vás, že tento výrobek 1/2 ročnímu dítěti rozhodně nedám. Znehodnotili jste nám výrobek, který putoval ihned do popelnice. Tudíž tam, kam jste mu cestu již při balení nasměrovali.
    Budu hodně přemýšlet, zda u dodavatele ještě někdy nějaké zboží objednám.

    Reakce obchodu LEGENIO

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení, i když nás velmi mrzí vaše nespokojenost.
    1. Liknavý = váhavý, pomalý až netečný. Zde se musím expedientek našeho eshopu zastat, ale pravý opak je pravdou. Pracují s maximálním možným nasazením.
    2. Podmínkou uznání případné reklamace zboží poškozením při přepravě u všech přepravců je nutná výplň chránící zboží. Jako výplň používáme z 90% vzduchové polštářky a z 10% výplňový materiál od našich dodavatelů. NIKDY však nedáváme do kartonů "ODPAD" nebo jiný nevhodný materiál. Věříme, že pouhým kontaktem plyšové hračky s výplní, ve které byl uložen, nemohlo dojít ke znehodnocení. (Porovnejte např. se zakoupením hračky v kamenné prodejně, na kterou mohlo před zakoupením sáhnout desítky zákazníků).
    Budeme rádi, když na náš eshop, i přes toto malé nedorozumění, nezanevřete.
    Za team LEGENIO, Pavel Hála.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Doručení proběhlo v pořádku a rychle.
    • Bohužel hračka je nefunkční. Budu vracet.

    Reakce obchodu LEGENIO

    Dobrý den, paní Milado,
    mrzí nás, že je zakoupená hračka nefunkční. Někdy stačí vyměnit baterie a pokud ani to nepomůže, je nejlepší nás kontaktovat, reklamaci vyřešíme k vaší spokojenosti.
    Pravděpodobnost zakoupní nefunkčního zboží je stejná u všech obchodů, proto zřejmě nedoporučujete nakupovat zboží na internetu...?!
    Za team LEGENIO, Pavel Hála

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Na stránkách nabízí stavebnici Cheva v kbelíku a pak dodají v kartonu za stejnou cenu. Sice volali, že si toho všimli, ale už byla provedena platba. Mohla jsem pořídit jinde levněji.

    Reakce obchodu LEGENIO

    Vážená paní Olgo,
    výrobce změnil u tohoto produktu balení a namísto plastového kyblíku dodal stavebnici v kartonu. Naštěstí jsme si této odchylky všimli již při expedici vaší objednávky a neprodleně Vás o této skutečnosti informovali. Objednávku jste mohla zrušit, ale rozhodla jste se pro odeslání objednávky. Vaše negativní hodnocení nás proto moc mrzí.
    Pavel Hála, Legenio.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Obal hračky není celý,hráčku koupili jsme jako dárek

    Reakce obchodu LEGENIO

    Dobrý den, paní Halyno,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás problém se zakoupeným zbožím. V případě, že Vám zboží nepřijde z jakéhokoliv důvodu v pořádku, stačí nás kontaktovat telefonicky nebo mailem a my problém vyřešíme k vaší spokojenosti. Jsme tady pro Vás již od roku 2007.
    Vaše LEGENIO

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    poměrně dlouhá doba dodání a zmačkané rohy krabice deskové hry co jsem objednala

    Reakce obchodu LEGENIO

    Dobrý den, paní Markéto,

    velmi nás mrzí, že jste s nákupem v našem eshopu nebyla spokojen. Snažíme se, aby od nás zboží vždy odcházelo ve 100% stavu. K poškození krabičky tak mohlo dojít při přepravě, pokud jevila vnější krabice známky poškození, bylo možné obsah zásilky zkontrolovat při převzetí, případně zásilku nepřebírat. A v každém případě nás o situaci informovat!
    Co se týká dodací lhůty v předvánočním období, je třeba počítat s delší dobou dodání (cca týden), na což vždy upozorňujeme zákazníky na našich stránkách.
    Za team LEGENIO, Pavel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Předražené zboží
    • Zmačkaná krabice-dárek jak z bazaru

    Předražené zboží,dlouhá dodací lhůta, zmačkaná krabice-otřesný dárek.Převzal jsem to jenom proto, že byl poslední na skladě a nechtěl jsem zkazit vnukovi narozeniny .

    Reakce obchodu LEGENIO

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že jste s nákupem v našem eshopu nebyl spokojen. Snažíme se, aby od nás Lego vždy odcházelo ve 100% stavu. K poškození krabičky tak mohlo dojít při přepravě, pokud jevila vnější krabice známky poškození, bylo možné obsah zásilky zkontrolovat při převzetí, případně zásilku nepřebírat.
    Co se týká dodací lhůty, zásilku jsme připravili k odeslání do 24 hodin po přijetí objednávky. Zásilkovna bohužel v tomto období negarantuje doručení do druhého dne, přesto si myslíme, že 4 dny od objednávky není dlouhá dodací lhůta.
    A co se týká ceny, jde o raritní sběratelský set z roku 2014, čemuž odpovídá i jeho cena. Zda zákazník cenu akceptuje, je výhradně jeho volba.
    Za team LEGENIO, Pavel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už poněkolikáte došlo zboží v jiné než očekávané podobě (prý mám na to smůlu). Kolegovi poslali úplně něco jiného....

    Reakce obchodu LEGENIO

    Vážený pane Karle,
    objednal jste si u nás originální karton minifigurek a my jsme Vám poslali originální karton minifigurek. Jak jste se jistě přesvědčil, karton byl originálně zalepen od výrobce. Nemůžeme nijak ovlivnit rozložení minifigurek uvnitř kartonu dané výrobcem. Opravdu nejsme jasnovidci a dovnitř kartonů nevidíme. U vašeho kolegy se stala chyba v expedici, za kterou jsme se omluvili a zboží vyměnili.
    Za team LEGENIO, Pavel Hála.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • zboží dorazilo v poškozeném stavu, hračka vypadá jako dlouho používaná

    Reakce obchodu LEGENIO

    Dobrý den,
    děkujeme za reakci.
    pokud je s nějakým zbožím problém, stačí zavolat nebo napsat email, situaci vyřešíme k vaší spokojenosti.
    Veškeré námi nabízené zboží je nové, nepoužité.
    Za team Legenio, Pavel.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišel mi jiný druh zboží než bylo na obrázku.

    Reakce obchodu LEGENIO

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste nebyla s nákupem v našem eshopu spokojena. Kontrola zboží při expedici probíhá načtením kódu zboží čtečkou. Pokud bylo na našich stránkách vyobrazeno jiné zboží, pak se omlouváme, určitě nebyl problém zboží vrátit na naše náklady. Stačilo pouze zavolat ;-)
    Za team LEGENIO, Pavel