-
Děkujeme za zpětnou vazbu, kterou se určitě budeme snažit vyhodnotit pozitivně. Na internetu prodáváme teprve 5 let, takže je stále co zlepšovat.
U mailové komunikace z vlastní domény je problém, že jsme dosud neobjevili podobný multimalový emailový klient jako je např. u zmíněného centrumu nebo seznamu, kde by ostatní uživatelé viděli, jakou akci provedl někdo jiný. Z tohoto důvodu používáme centrum na objednávky a seznam na ostatní komunikaci. Pokud ale existuje podobné řešení na profesionálnější úrovni, rádi si necháme poradit.
Určitě se neurážíme, jen je problém, že vaše zpětná vazba pro spoustu lidí vyznívá jako kritika a může tak bezdůvodně odradit od nákupu.
Informace o tom, že karimatka byla skladem jen jedna, zatímco vy jste objednal dvě, byla uvedena přímo v kopii vaší objednávky současně s informací "jakmile bude všechno objednané zboží skladem". Možná že to ale na první pohled není zcela zřejmé, proto se již pracuje na nové lepší verzi objednávkového procesu, kde budou tyto informace, doufejme, zřetelnější.
Děkujeme a přejeme hezký den, Pavel Hála, legenio.cz -
reaguji na dnešní komentář obchodu k mému hodnocení. Upřímně pokud dáte na shopu termín 2-3 dny a je to týden, tak se to může stát, chápu i to, že nemáte zboží skladem a dokupujete ho, ale pak by zákazník měl tu informaci dostat. nedostal jsem žádnou. Neodsuzuji Vás jako obchod a pokud budu nakupovat znovu obdobné zboží, jistě se u Vás podívám. spší to berte jako zpětnou vazbu, kroky k profesionálnějšímu přístupu jsou snadné. psát z vlastní domény je základ. psát jednou z centrumu, jednou ze seznamu je nedůvěryhodné a trochu to ukazuje, že to řeší různí lidé z domova a nemají přístup na stejnou adresu. Prosím tedy neurážejte se, že jsem Vás "pomluvil", to jsem rozhodně neměl v úmyslu, jen Vám dávám zpětnou vazbu od člověka,který se tímto oborem 12 let zabývá.
-
Super ceny, super rychlost. Doporučuji :-))