Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Komunikují
    • Dlouhá doba dodání, obchod nicméně komunikoval. Prý jim vypadnul systém.
    • Doručování na nesprávnou adresu, po domluvě s kurýrem pak vyzvednutí v Zásilkovně.
    • Cena zakoupeného držáku neodpovídá jeho kvalitě. Spona přísavky je z tenkého plastu, jsem zvědav jak dlouho vydrží. Sám držák po cca 2 hodinách odpadnul ze skla i s kamerou :(

    Reakce obchodu LAMAX.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí komplikace spojené s Vaší objednávkou. Náš zákaznický servis Vás již kontaktoval s nabídkou řešení vzniklé situace a situaci s Vámi dořeší k Vaší spokojenosti.
    S podzravem a přáním hezkého dne
    Tým LAMAX

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Počkám na reakci obchodu. Zboží nedorazilo.

    Reakce obchodu LAMAX.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Omlouváme se za zpoždění expedice Vaší objednávky způsobené technickými komplikacemi. Vaše zásilka je již na cestě a náš zákaznický servis Vám zaslal její sledovací číslo.

    Chtěli bychom Vás ujistit, že se nejedná o standardní situaci.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Tým LAMAX

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé vyřízení objednávky
    • Originální příslušenství
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednání na výdejní místo doručovací společnosti ně nenechalo vybrat pobočku.
    Následný dotaz obchod zodpověděl s několikadenním zpožděním.
    Doplnění objednávky o doručovací adresu asi neumí, doporučili vytvoření nové objednávky (zase bez výběru adresy, který tam chybí?)
    Celkový dojem dost neprofesionální :(

    Reakce obchodu LAMAX.cz

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se za způsobené komplikace. Nemožnost výběru pobočky přepravce způsobil technický problém, který zapříčinil i zdržení expedice objednávek. Ujišťujeme Vás, že intenzivně pracujeme na co nejrychlejším vyřízení Vaší objednávky. Většina zpožděných objednávek již byla doručena nebo je v procesu doručení přepravcem. Pokud Vaše zásilka stále nedorazila, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu, kde Vám rádi pomůžeme situaci vyřešit.

    Rádi bychom Vás ujistili, že tato situace je výjimečná a neodpovídá běžnému standardu našich služeb.

    Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení.

    S pozdravem

    Tým LAMAX

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlost vyřízení

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    rychlé bezproblémové dodání , zboží dorazilo takové ,jaké jsem si objednal a nepoškozené . Doporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani po kontaktu eshopu nejsou schopný moji objednávku doručit. Urgovala jsem že opravdu nabíječku potřebuji a stejně nic. Takže za mě tenhle eshop určitě ne. Čekám od 7.1 kdy jsem platbu ihned po objednání zaplatila a do teď jí nemám.... s pozdravem Fořtová

    Reakce obchodu LAMAX.cz

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za problémy s expedicí Vaší objednávky, které způsobil neočekávaný technický problém na naší straně. Vaše objednávka již byla úspěšně doručena. Pevně věříme, že budete se zbožím spokojen.

    Chtěli bychom Vás ujistit, že se nejedná o standardní situaci.

    Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení.

    S pozdravem
    Tým LAMAX

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Pokud si objednáte zboží, tak si ohlidejte, že vám platbu přiřadili k objednávce. Jinak budete čekat a čekat na odeslání. Bez omluvy a kompenzace

    Reakce obchodu LAMAX.cz

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za problémy s expedicí Vaší objednávky, které způsobil neočekávaný technický problém na naší straně. Vaše objednávka již byla úspěšně doručena. Pevně věříme, že budete se zbožím spokojen.

    Chtěli bychom Vás ujistit, že se nejedná o standardní situaci.

    Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení.

    S pozdravem
    Tým LAMAX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednané 30.12. 2024 zatím nedorazilo.
    Po včerejší tel. domluvě mi bylo řečeno, že si systém nespojil objednávku s platbou a tudíž nebyla odeslána.
    Čekám na nápravu nicméně obchod nedoporučuji po této zkušenosti, chápu že chyby se stávají ale příště objednám jinde.
    Snad zboží dorazí.

    Reakce obchodu LAMAX.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Omlouváme se za komplikace, které vznikly při zpracování Vaší objednávky. Intenzivně pracujeme na tom, aby Vaše objednávka byla odeslána v nejbližší době. Chtěli bychom Vás ujistit, že se nejedná o standardní situaci.
    Během dne, kdy bude zásilka expedovaná obdržíte e-mailem sledovací číslo Vašeho balíčku, prostřednictvím kterého budete moci zásilku sledovat.
    Děkujeme za pochopení.
    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Tým LAMAX

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nekomunikují

    Reakce obchodu LAMAX.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Omlouváme se za zpoždění expedice Vaší objednávky způsobené technickými komplikacemi při přechodu mezi účetními systémy. Intenzivně pracujeme na tom, aby Vaše objednávka byla odeslána v nejbližších dnech.

    Chtěli bychom Vás ujistit, že se nejedná o standardní situaci.

    O zdržení Vás již informoval náš zákaznický servis, který Vás rovněž brzy kontaktuje s nabídkou kompenzace za vzniklé nepříjemnosti.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Tým LAMAX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprostá neschopnost a neprofesionálnost

    Dne 1.1.2025 jsem si objednala produkt a okamžitě uhradila. Dne 8.1.2025 jsem volala na zákaznickou linku s tím, že produkt stále nedorazil. Byl zadán požadavek, dnes je 13.1.2025, dosud nemám produkt, informaci o požadavku ani vrácené peníze.
    Takový přístup jsem nezažila ani u čínských webů, naprostý hnus.

    Reakce obchodu LAMAX.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Omlouváme se za zpoždění expedice Vaší objednávky způsobené technickými komplikacemi při přechodu mezi účetními systémy. Intenzivně pracujeme na tom, aby Vaše objednávka byla odeslána v nejbližších dnech.

    Chtěli bychom Vás ujistit, že se nejedná o standardní situaci.

    O zdržení Vás již informoval náš zákaznický servis, který Vás rovněž brzy kontaktuje s nabídkou kompenzace za vzniklé nepříjemnosti.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Tým LAMAX

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dnes je doba, kdy se internetový obchod může bránit Asijské převaze pouze v servisu dodání a případné výměně. Je to víc jak týden, kdy jsem zboží objednal a zaplatil.
    Hezké dny Černý

    Reakce obchodu LAMAX.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Omlouváme se za zpoždění expedice Vaší objednávky způsobené technickými komplikacemi při přechodu mezi účetními systémy. Intenzivně pracujeme na tom, aby Vaše objednávka byla odeslána v nejbližších dnech.

    Chtěli bychom Vás ujistit, že se nejedná o standardní situaci.

    O zdržení Vás již informoval náš zákaznický servis, který Vás rovněž brzy kontaktuje s nabídkou kompenzace za vzniklé nepříjemnosti.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Tým LAMAX

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Na stránkách jsou 3ks v balení, ale přišel mi pouze 1ks

    Reakce obchodu LAMAX.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Mrzí nás vzniklá komplikace. Již Vás kontaktoval náš zákaznický servis, který s Vámi situaci dořeší.
    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Tým LAMAX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vůbec nevím co je s objednanym zbožím. Na mě dodazi jsem neobdržel žádnou relevantní odpověď od paní Babincakove.

    Po 9 dnech a snaze zjistit co se děje. Jsem nedostal na mě žádosti žádnou relevantní odpověď. Na mě dotazy mi nikdo neodpovídá. Nemám ani zboží ani peníze zaplacené za nedodane zboží. Společnost se mnou nekomunkuje
    Navíc mně oslovuje abych ohodnotil spokojenost se společností LAMAX. Cz.

    Reakce obchodu LAMAX.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Omlouváme se za zpoždění expedice Vaší objednávky způsobené technickými komplikacemi při přechodu mezi účetními systémy. Intenzivně pracujeme na tom, aby Vaše objednávka byla odeslána v nejbližších dnech.

    Chtěli bychom Vás ujistit, že se nejedná o standardní situaci.

    O zdržení Vás již informoval náš zákaznický servis, který Vás rovněž brzy kontaktuje s nabídkou kompenzace za vzniklé nepříjemnosti.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Tým LAMAX

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Je to originál prodejce značky
    • Dostupnost okamžitá
    • Velké množství doplňků

    Obchod se m zdá jako jedna z nejlepších kvůli dostupnosti a komunikace a rychlé vyřízení objednávek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po tydnu nebyla objednavka expedovana. Na dotaz kdy bude, obchod objednavku z nejasnych duvodu zrusil.

    Reakce obchodu LAMAX.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Omlouváme se za vzniklé komplikace.
    Bohužel došlo k naskladnění ochranných sklíček v nevyhovujících rozměrech, a proto jsme byli nuceni Vaši objednávku stornovat a refundovat uhrazené prostředky. Jakmile budou sklíčka ve správném rozměru naskladněna, budou dostupná na e-shopu. Doporučujeme nastavit si hlídacího psa, který Vám zašle automatickou notifikaci o naskladnění poptávaného zboží na e-shop. Hlídacího psa zapnete vyplněním e-mailové adresy v poli "Informovat o naskladnění?"

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Tým LAMAX

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Cena
    • 2 nové kamery T3 mi přišly v krabičkách, ve kterých byly položeny jen v plátku kartonu, z toho jedna v něm nebyla a v krabičce asi skákala, ale nic se jí nestalo.

    Reakce obchodu LAMAX.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že Vaše objednávka nebyla dostatečně zabalena. Chtěli bychom Vás ujistit, že se nejedná o standardní situaci. Spojili jsme se s oddělením expedice, které zajistí, aby se podobná situace již neopakovala. V případě jakýchkoli dotazů nás prosím kontaktujte na e-mailové adrese [email protected].
    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Tým LAMAX

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Všechno proběhlo v pořádku. Oceňuji, že nabízí náhradní náušníky ke sluchátkům. Sluchátka jsou fakt super, ale náušníky se časem zničí, tak je fajn, že jdou sehnat jenom ty a není potřeba kupovat hned celá nová sluchátka.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání zboží
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Rychlost