Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    vše OK doporučuji

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Děkujeme za vaši zpětnou vazbu! Těší nás, že jste byli spokojeni. Těšíme se na vaši další návštěvu!

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlost dodání

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,
    moc děkujeme za skvělé hodnocení! Máme radost, že jste byla s nákupem spokojena. Budeme se těšit na vaši další návštěvu!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    doporučuji

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši úžasnou zpětnou vazbu! Jsme rádi, že vše proběhlo k vaší spokojenosti. Rádi vás opět uvidíme!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Koupila jsem zde židli.
    Byla dražší, než u konkurence. Kde ji měli v akci. Ale byla skladem. Vyskladneni do 48h.
    Druhý obchod doba dodání 5 dní.
    Tak je to 7 dní a jsem bez peněz i židle. A sedím na rozbité.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu - zboží je na cestě, dopravce popletl štítky a židle dorazila na jinou adresu.
    Za komplikace se omlouváme, vždy volejte nejdříve na info linku, kde Vám kolegové dají potřebné informace.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše proběhlo v pořádku.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení, těší nás Vaše spokojenost.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Rychlé dodání.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi a hodnocení. Jsme rádi, že jste byl(a) spokojen(a) s rychlostí dodání.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    Můj první nákup a vše dopadlo přesně dle objednávky.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za krásnou recenzi a hodnocení.

  • Doporučuje obchod

    70 %

    K ušáku mi výrobce nedodal komponenty ke smontování,sepsala jsem reklamaci a do týdne mi byly doručeny,křeslo smontováno.Druhé křesílko přišlo v pořádku a v termínu.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi a omlouváme se za komplikace při doručení prvního křesla. Jsme rádi, že se reklamace vyřešila rychle a k Vaší spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Ze začátku jsem byl překvapen rychlostí vyřízení a dodání objednávky.

    Při příjmu objednávky jsem zjistil že se lišší barva na objednávce a na zboží. (dopravce předal jen jednu část objednávky) Zavolal jsem do firmy a dostal jsem odkaz na reklamační stránku pro rychlé vyřízení, potud velmi v pořádku! (Pak mi zavolal dopravce, že si nezaregistroval druhou část objednávky a že ji má v autě). Protože první část byla špatná odmítl jsem objednávku převzít. Potom mi přišel odkaz na reklamační stránku, kde po mě požadovali vyfocení zboží? Nechápu proč, zboží nebylo poškozené byla jen špatná barva. Napsal jsem, že je pro mě složité fotit a přidat fotku do emailu a že nechápu proč bych měl fotit něco co je v podstatě v pořádku a je tam jen jiná barva, že zboží je zabalené a až ho rozbalí tak si ho mohou fotit celý den. Na to se mi na můj dotaz, co se děje s objednávkou, ozval člověk, který byl arogantní a nedalo se s ním rozumně domluvit. Další postup byl že mi odmítli objednávku a poslali zpět peníze se strženou částí za takzvaný převoz zakázky.

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Děkujeme za vaši recenzi a zpětnou vazbu. Velice nás mrzí nepříjemnosti, které jste měl během procesu doručení a řešení reklamace objednávky.
    Po přezkoumání celé záležitosti jsme zjistili, že barva produktu odpovídala specifikaci uvedené v objednávce. Plně chápeme, že situace mohla být matoucí, a omlouváme se za případné komplikace. Požadavek na fotografii je běžnou součástí reklamačního procesu, abychom mohli vše efektivně vyřešit.
    Chtěli bychom zdůraznit, že jsme vám v rámci dobrých vztahů vyšli vstříc a neúčtovali jsme celou částku za přepravu, jak stanovují naše obchodní podmínky. Reklamace byla uzavřena a peníze vám byly vráceny. V případě dalších dotazů, nás kontaktujte.

  • Doporučuje obchod

    Zboží jsem si objednal, ale nebylo mi nedoručeno. Předpokládám, že z důvodu povodní u nás v Ostravě. Dvakrát výzva, ani jednou nikdo nepřijel a ani se neozvali - Česká pošta.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Doporučuji

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,
    moc nás těší Vaše spokojenost, děkujeme za hodnocení, vážíme si toho!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Rychlé jednání

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi a hodnocení.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Objednávka byla vyřízena okamžitě

    Reakce obchodu Kupzidle.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za reakci, těší nás, že jste byl(a) spokojena s rychlostí dodání.