Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Relativně levný, ale krmím granulemi Alpha spirit, které už odebírám výhradně z e-shopu e-granule. Cena je stejná a s bonusem ještě nižší. Krtečkem je e-shop, který pouze objednává zboží z Polska. Nemá žádné sklady, žádné zboží. Vše je v Polsku u různých dodavatelů, kteří odesílají objednané zboží přímo z Polska zákazníkům. Pro někoho to může být výhoda, pro někoho nevýhoda. Něco mají dražší, něco levnější. Až Poláci srovnají výši svých daní s daněmi ČR, e-shop krtečkem ztratí výhodu a skončí. Zákazník platí daň Polsku.
    • Jelikož se jedná o kšefťáky, kteří jen klikají na zboží, jež leží u stovek dodavatelů v Polsku, jejich přístup tomu odpovídá. Objednával jsem dvakrát. První zásilka s 2 pytli granulí přišla v krabici, pytle byly ve švu prasklé, takže se granule sypaly ven. Dal jsem jim druhou šanci. Napsal jsem jim, že objednávám za podmínky, že pytle budou řádně zafixovány folií, aby se nemohly vysypat, že praskají ve švu. Opět přišly roztržené pytle a pro jistotu nepřelepily ani tu krabici. Nepochopitelné. Reklamoval jsem to s tím, aby to pořádně balily. Odpověď na reklamaci? V příští objednávce dostanete dárek (mají smysl pro humor), balení zboží však nemůžeme ovlivnit, je od polského dodavatele. Tyčinka pro psa jako dárek s tím, že za to dostanu napůl vysypané pytle granulí? Jsou sice při klikání vtipní, ale krtečkem už nikdy více.
  • Nedoporučuje obchod

    • Slibují odeslání zboží do 24h od objednání, objednala jsem před týdnem, doposud objednávku nemám. Urgovala jsem 3dny po objednání,bylo mi sděleno, že už je vše vyřízeno a zboží přijde do 2 dnů. Opět jen sliby.
    • A nejde o to, že by objednaný produkt nebyl na skladě. Za mě absolutní neschopnost a zklamání.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zboží není uplné dost věcí chybí, obědnávka za 7000 a za 1300 chybí

    Zboží je pomlácené rozbalené a vysypané v bedně, ale není to chyba dopravce!!!!
    Volala jsem již 2x na reklamaci a zatím žádný výsledek. Zde už nenakoupím!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zatím žádnou výhodu nevidím na zboží stále čekám

    stále čekám na konzervy pro našeho psa objednané 15.11.2023 , když si dám sledování zásilky, tak mi systém napíše, že zadané číslo zásilky nemají v systému, telefon mi nikdo nebere ani nezavolá zpátky, bohužel jsem učinila platbu předem, stále doufám, že má objednávka dorazí pokud ne , obracím se na policii, s tím, že se jedná o podvod

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nekomukuji při reklamaci nikdo tam nezvedne telefon

    nespokojenost

  • Nedoporučuje obchod

    Objednala jsem zboží s platbou předem. Stále čekám na platební podmínky a dovolat se Vám nešlo. Zboží jsem objednala jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží stále nemám
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Objednavka vyslana po 3 dnu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V patek 10.11 mi mela prijit zásilka, kutyr nevolal, nepsal, neprijel jen jsem se dozvěděla, že nemohl zásilku doručit. Tomášová. 2 x jsem reklamovala mailem na Krteckem, bez odezvy.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Pytel s granulemi byl protržený a bylo v něm jen 12.7 kg.Díra v pytly byla přelepena páskou polské DPD!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace 0
    • Zboží poškozené, nevhodně zabalené
    • Objednávka rozdělena do 4 balíků bez jakéhokoli upozornění

    Objednal jsem 8 pytlů granulí na dobírku, po dvou dnech odesláno potvrzení, že objednávka byla vyřízena azboží bude odeslano. Po dvou dnech přišel email že mi DPD Polska bude doručovat balík za částku, která neodpovídala objednávce. Po asi 10ti pokusech se dovolat na obě uvedené čísla jsem tedy balík odmítl. Následující den, další email, že budou doručovat další balík, opět DPD Polska, opět částka která neodpovídala objednávce. Opět 10 telefonátů, opět nikdo v pracovní době nezvedá. Následující den email, že balík byl poškozen během přepravy a bude posouzeno zda je poškozený jen obal nebo i obsah. Následující den potvrzeno, že budou balík doručovat. Opět bez jakýchkoliv informací od prodejce. Balík odmítnut. Po asi týdnu mi přišly 4 emaily, že objednávka bude rozdělena do 4 balíků, za danou částku. Třetí balík jsem tedy dnes přibližně 10 dní od objednávky převzal. Krabice pomačkaná, obsah nechtastil, proto jsem balík převzal, po rozbalení krabice, se do auta vysypal celý pytel. Nečekaně tenká kartonová krabice nevydržela 24kg granulí. Víc asi k tomu nemám co napsat. Pokud i 4. Balík přijde v podobném stavu, ani nepřebírám …

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • komunikace s obchodem v pořádku, ceny levnější

    produkt je z Polska, čemuž odpovídá nižší cena a polské DPD zásilku poničilo, jeden z produktů přišel z části vylitý, jinak ostatní produkty byly v pořádku a dále mi nevyhovuje termín dodání, od objednávky více jak za týden

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V pondělí jsem objednala granule-přesně o týden později -zboží ještě nedorazilo-nedoporučuji tento obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zjistilo se , že nemají zboží na skladu , ikdyž jej inzerovali
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dlouho trvá dodání a celkově komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    produkty zakoupené v eshopu jsou kvalitní, bohužel o dopravě se to říci nedá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel zpoždění produktu a čekala jsem na informace o dodání

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    zboží jsem odebral po čtvrté 2 x super a pak dodávka krabice roztržena dvě konzervy prasklé vytekaly,,, a naposled obal v pořádku ale opět dvě konzervy zmačklé

  • Nedoporučuje obchod

    Týden čekám na zásilku a pořád nic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá doba dodání.