Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Vážení,
    jste snad jediný internetový obchod, který neposílá emailem potvrzení o přijetí objednávky. Když nepřišla odezva v domnění, že jsem špatně provedl objednávku, jsem zkoušel objednat ještě 2x - zase bez odezvy. Výsledek - 3 objednávky místo jedné. Takže velká nespokojenost!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží ještě nedorazilo
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na objednavku cakam vic než týden
    Nikdo neni schopný napsat info co se deje s mou objednavkou
    komunikace žádná

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dodání až za týden!
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Komunikace obchodu na messengeru
    • Po objednání granulí nám přišli úplně jiné granule a o značnou část levnější než jsme si objednali ale peníze jsme museli zaplatit za objednané granule.
    • Po domluvě s obchodem jsem zadala o doplacení ceny z rozdílu granulí.
    • Obchod nereaguje na email ani nezveda telefon jediné kde se dalo dopsat byl messenger
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Přiměřené ceny
    • Dlouhá dodací doba (týden a více u zboží skladem!)
    • Kapsičky pro psa 80 ks bez originálních krabiček volně nasypané do krabice DHL, která navíc přišla celá pomačkaná
    • Jako řešení reklamace nabídli směšnou kompenzaci při příští objednávce (pamlsky zdarma, haha)

    Už tam objednávat rozhodně nebudu.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dodání trvalo přesně týden, platba předem a ani urgence moc nezabrala, ikdyž omluva proběhla.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Až po telefonické urgenci zjistili, že zboží nebylo odesláno. K tomu nemám co dodat...

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Přišlo jiné zboží než bylo objednáno
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    strašné, již nikdy více tento e-shop, zboží předem zaplaceno, po opakovaných urgencích stále nedorazilo, odeslané zboží se někam ztratilo,nakupujte, prosím v jiných e-shopech, kde máte zboží dodáno téměř do druhého dne.....

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    V balení kapsiček byly 3 poškozené a částečně vyteklé po krabici-nutné vše umýt.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zboží je odesíláno z Polska, přes polské DPD, a doručení tak dlouho trvá, přestože se obchod při nákupu tvářil, že má sídlo v Česku a budu mít granule druhý, nejpozději třetí den doma. Komunikace po mailu je zvláštní, bez pozdravu, bez rozloučení...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedává možnost tento sortiment zboží uložit na nejbližší poště, kde jsi pro objemný balík dojdu s taškou na kolečka v době, kdy tam není moc lidí.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    ačkoliv web ukazoval, že zboží je skladem, tak skladem nebylo.
    Je pravdou, že nabídli pozdější doručení, což jsem odmítl.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná
    • Dlouhé čekání na zásilku a žádná komunikace se zákazníkem. Ignor

    Týden čekám na granule a stále je nemám doma a není to poprvé, podotýkám ze granule jsou normálně skladem.. Ale tentokrát to bylo naposledy!!! Tady už nic objednávat nebudu!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno 16.08.2023 8:17 (běžné granule Brit)
    Objednávka údajně odeslána pá 18.08.2023 14:11.
    Na uvedená tel. čísla se nelze dovolat. Nikdo je nezvedá.
    21.8.2023 20:45 první zmínka o přepravě v systému DPD.
    23.8.2023 10:30 objednávka stále na cestě kdesi v Polsku.
    Osm dní od objednávky.
    Granule zakoupeny v kamenném obchodě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • už podruhé sem objednala granule v tomto obchodě a zase je problém s doručením. Už nikdy více
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží mělo byt už dodáno a zatím čekám a nikdo z te to firmy nedal informaci kde se stala chyba a hlavně kdy zboží dojde.Sama nevím kam se obrátit na info.
  • Nedoporučuje obchod

    • žádná výhoda není, je to obchod
    • Nejsou schopni dodat objednané a zaplacené zboží. Svévolně si rozdělí objednávku, ale dodají jen půlku zboží.Oni to považují za dodané a vy se s nimi dohadujete, že poslali jen půlku. Jako strašné, nemáte peníze ani zboží....totálně se tam v poslední době na balení zbláznili. Hodná a milá je paní co to vyřizuje, ale jinak to nestojí za nic....strašnou organizaci práce , tam mají....no a když se jim to náhodou povede zabalit celé , tak to zase nepošlou v jeden den a vy tak musíte více dnů být doma na převzetí balíku.....fakt tam moc nepřemýšlejí ....jako už mě nebaví......hrůza .
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Potíže s reklamací
    • Nechtějí vyřídit reklamaci nechtějí vrátit peníze za poškozené zboží
    • Chtějí vinu hodit na dpd ale zboží bylo poškozené v důsledku nedostatečného zabalení - bylo pohozené jen tak v krabici
    • V sekci reklamace nemají žádný formulář pro reklamaci už to svědčí o špatném e shopu ale pokud člověk nic nereklamuje tak si toho hned nevšimne
    • Příšerný přístup k reklamaci neochotní nejsou schopní zavolat omluvit se za chybně zabalené zboží nejsou ochotni ani reklamaci řešit a postupy jsou na řešení pro ČOI

    Tohle byl poslední nákup u této společnosti. Zákazník rozhodně není na prvním místě. Je jím to úplně jedno že mi přišlo poškozené zboží. Splnila jsem jejich požadavek a podala řádnou reklamaci emailem a tvrdí že mi nic nevyridi pokud nevyplnim reklamační formulář který ale není jejich a který je dpd . Když si formulář rozkliknu je tam informace že reklamaci podává odesílatel. Takový postup s řešením reklamace jsem u žádného eshopu nezažila. U jiných e-shopu to chodí tak že vám nabídnout několik variant aby to bylo příjemné pro zákazníka. Vždyť to je jejich rybíz že mi poslali zboží které se "rozbilo"