Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena zboží
    • Nedošly podklady k platbě

    Jelikož nepřišly podklady k platbě, nepřišlo ani zboží a musela jsem objednat jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Za 10 dní nemám ani zprávu o doručení

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Nebudu se zbytečně rozepisovat, ale termín objednání/zaplacení 2.2.2024 a doručené zboží (pytel granulí 15kg) 15.2.2024. A to po značných komunikačních problémech ze strany obchodu. Zboží odchází z polského skladu. Bohužel po této zkušenosti raději objednám jinde.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neudal důvod a zrušil... nechápu.
    • Byla to dobírka, z mé strany chyba nebyla

    Jednání psa. Vztah zákazník a prodávající nepochopitelné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si 39kg granulí a přišlo mi je 15 kg na reklamaci nereagují i přesto že jsem zaplatil za 30 kg granulí čekám na. Vyjádření ale zatím bez výsledku

  • Nedoporučuje obchod

    Roztržený pytel konzervy volně naházené.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem granule Brit Care 16.1.2024, zboží zaplatil předem, dneska je 2.1.2024 a nemám granule doma, reakce žádná. Za všechno prý může přepravní společnost, ale opak je pravdou. Odesílatel dal do přepravy 3 zásilky se stejným přepravním číslem. Chyba se stát může, to je v pořádku, ale je potřeba se k tomu postavit a ne dělat mrtvého brouka. Už nikdy více.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    neni mozne se do obchodu dovolat, nekomunikuji

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dobrá cena objednaného produktu.

    Komplikované doručování společností DPD, dle mé zkušenosti nejhorší doručovací služba. Dodavatel má pouze tohoto dopravce a při objednání zboží není umožněno zvolit výdejnu, ale pouze adresu bydliště.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    V objednávce chybělo 5 kg granulí, žádná snaha vyřešit tento problém

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • NEDOPORUČUJI.Na krmivo čekáte týden,přestože je uvedeno do druhého dne. Adresa e-shopu v ČR,ale zboží doručováno z Polska. A co je pro mě už vůbec nepřípustné ,že přijde jiné krmivo,než které objednáte a zaplatíte!!!
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    15.1.jsem zaplatil zboží které je skladem a ani po druhé urgenci mi zásilku neodeslali takže nemám ani peníze ani zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží mi je již opakovaně doručováno dlouho od objednání…..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka týden vytvořena a na shopu mi nikdo nebyl schopný říct kdy objednávku odesílají.. zboží jsem potřebovala proto zrušení a objednala jsem jinde..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží skladem po týdnu ještě nedorazilo. Nemožné se dovolat a když se konečně dovoláte tak narazíte na tak nepříjemnou osobu že již v tomto obchodě nic neobjednám. Může se stát cokoli zboží dojde atd . ale stačí jenom informovat a říct promiňte . Ale takhle ne.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • CcENY
    • Nulová komunikace
    • Nepravdivé informace o době dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mělo být skladem. Přesto přišlo cca za 14 dnů od objednání. Z Polska
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dostal jsem jiné zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • příliš dlouhá doba dodání, poškozený obal
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Už podruhé jsem provedl objednávku na psí granule .Systém provedl objednávku .Bohužel objednané zboží nebylo na skladu ! Není to náhoda ! Minulá objednavka stejný problém ! Po objednání Vám zavolá paní ,že objednané zboží bude naskladněno za 7 dní ,zda počkáte na naskladnění.Pokud zaplatíte dopředu budete řešit, zda počkat na naskladnění nebo čekat na vracení peněz .