Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Informace o odeslání zboží trvala déle, ale nakonec se požadovaný termín podařilo stihnout.
  • Doporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobrá cena
    • Dlouhá dodací lhůta
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost objednávky a doručení
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Vstřícnost, rychlé vyřízení objednávky.
  • Doporučuje obchod

    70 %

    Po počátečním zpoždění bylo zboží doručeno v pořádku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • poskytují větší slevu než mi nabídl výrobce

    S obchodem jsem zatím velmi spokojena. Zboží ještě nedorazilo, doba dodání je až 4 týdny. Ale prozatímní komunikace výborná, telefonicky i emailem poradí, velice ochotní...

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • RYCHLÝ A KVALITNÍ PŘÍSTUP
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Osobní přístup při řešení objednávky
    • Levné ceny
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží zatím nemáme. Nemůžu hodnotit kvalitu . Spolupráce s obchodem výborná.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vstřícné jednání
    • Dobré ceny

    Nákup proběhl bez problémů, potřeboval jsem zboží doručit přímo v konkrétním dnu, což se podařilo.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Ochotní, doporučili mi změnu doplňků, které lépe vyhovovali mému vybranému zboží.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Spolehlivost.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Jsem za ní skříňku velmi ráda zvlášť když jsem jí dva roky sháněla.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Perfektni komunikace
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zboží bylo doručeno v pořádku a včas dle domluvy
    • nemám
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Celkem dobře komunikují
  • 10 %

    • rychlost
    • Zaslání poškozeného zboží
    • neochota řešení problémů
    • nevstřícnost

    NEDOPORUCUJI! Zákaznický servis skvělý dokud zboží poptáváte, jakmile se ale vznikl problém, dali od řešení ruce pryč. Poptávala jsem vanu s rychlým dodáním a rozhodla se pro Krásné koupelny, protože mi obratem volali, že ji jako jediní měli skladem, navíc dost levnou. Přišla opravdu brzy, jak bylo slíbeno, nicméně poškozená. Při převzetí zásilky nebylo žádné poškození obalů vidět. Vana však byla natolik dobře omotána bublinkovou fólií a strečkou, že to nařasení igelitu protržení spodnejšího kartonu překrylo. Ve vaně byl hluboký rýpanec cca 5cm dlouhý a druhá závada byl odlouplý nápis výrobce. Obchod se brání tím, že vana byla poškozena při přepravě a je naše chyba, že jsme ji převzali. Obchod mohl přepravu do 3 dní reklamovat, neměl zájem. Prostě odpověď, že jsme si měli vanu před kurýrem rozbalit a nepřebrat ji. Jednak jsem toto v životě nezažila a druhak si nejsem jistá, že by si ji přepravce rozbalenou odvezl. Údajně nám byl i zaslán mail, že máme při převzetí vanu rozbalit, nicméně takto konkrétně to formulováno v mailu nebylo. Navíc mi toto přijde i dosti neseriózní jednání vůči dopravci. Kde on má záruku, že přebírá od prodejce vanu, která je v pořádku? Také ji před převzetím rozbaluje? Nikde není důkaz, že vana vůbec byla v pořádku před předáním přepravci.
    Jediné, co pro nás obchod udělal, bylo poskytnutí kontaktu na opraváře van, ovšem kdo stojí o opravu nové vany navíc na vlastní náklady... Nakonec jsme se spojili přímo s výrobcem, kteří nám vyšli neuvěřitelně vstříc a problém s námi vyřešili. Zvláštní bylo, že výrobce ani neznal Krásné koupelny, protože to prodává zřejmě obchodníkovi My doma, což je další bizarní věc, když si objednáte zboží z Krásných koupelen a některé maily vám chodí od nich a jiné od nějakého My doma, což si ani nemusíte spojit. Bohužel ač tento eshop působí skvěle, nedoporučuji ho. Opravdu tento problém jsme neměli jak poznat a následná snaha o řešení byla nulová. Bohužel jsme na vanu opravdu spěchali a nedá se měsíce přes právníky čekat, jak by to dopadlo, na což se podle mého názoru spoléhal i eshop. Je možné, že této naší situace i využili, aby se zbavili poškozené vany, protože se mi zdá i krajně zvláštní, že by dvě rozdílné vady vznikly při přepravě. Doporučuji sanitu obzvláště pokud na ni spěcháte nekupovat u takto malých levných přeprodejců a raději si připlatit a koupit od výrobce. Snad tato recenze někomu pomůže, aby se nedostal do podobné situace.

    Reakce obchodu Krásné koupelny

    Dovolte mi reagovat na Váš názor a uvést podstatné detaily obchodní transakce:

    1) Vana byla distribuována na Vaši adresu přímo od výrobce, firmou Santech. Tzn., že v rámci našich nadstandartních obchodních vztahů s výrobcem máme možnost urychlit dodávku tímto způsobem. Ve Vašem případě jsme vanu ani neviděli.
    2) Firma MY-DOMA je kamenná prodejna koupelnového vybavení zabývající se i rekonstrukcí koupelen. Firma Krásné koupelna se specializuje pouze na e-shopový prodej.
    3) Dle OZ má každý zákazník možnost si zboží při převzetí zkontrolovat. Tuto možnost a doporučení zboží překontrolovat zákazníkům ještě připomínáme e-mailem zaslaným před distribucí zboží, což bylo učiněno i v tomto případě. Zákazník podpisem potvrzuje přepravní společnosti stav zásilky.
    4) Vaši reklamaci jsme předali výrobci, firmě Santech, která ji zamítla jako neoprávněnou. Neměli jsme tedy jinou možnost, než reklamaci také zamítnout. Pokud by výrobce reklamaci nezamítl, celá tato situace by nevznikla.
    5) Naší zásadou, je vždy uspokojit zákazníka v jakémkoliv případě (jak při nákupu, tak distribuci, popř.i vzniklé reklamaci).

    kolektiv e-shopu Krásné koupelny

    Vyjádření SANTECH k reklamaci vany Gemini 170x75 levá ze dne 24.6.2022.

    Zákazník Jan Hrdý, Blansko reklamoval vanu Gemini 170 x 75 levou, kterou převzal od přepravce TOPTRANS bez poškození obalu a následující den zjistil odřeninu na vnitřní hraně vany pod nepoškozeným obalem.

    Dodavatelem vany bylo koupelnové studio MY DOMA a dopravu k zákazníkovi zabezpečoval přímo výrobce. Santech reklamaci zamítl jako neoprávněnou, neboť na základě fotodokumentace dospěl k závěru, že obal vykazoval viditelné prvky poškození právě v místě odřeniny. Nejednalo se o vadu zboží, nýbrž o poškození v důsledku přepravy. Bohužel zákazník neposkytl nezbytnou součinnost při uplatnění škody u přepravce, zejména povinnost řádně zkontrolovat neporušenost obalu a v případě zjištění poškození obalu uvedení této skutečnosti do mobilního terminálu přepravce. V takovém případě přepravce TOPTRANS odmítá uznat škodu z přepravy a Santech nabídl opravu vany jako placenou službu. Tuto službu zákazník odmítl a nechal si bezplatně opravit vanu přímo u výrobce. Santech považoval danou reklamaci za vyřízenou ke spokojenosti zákazníka a je překvapený negativní recenzí.

    Vzhledem k tomu, že Santech zabezpečoval dopravu přímo k zákazníkovi, koupelnové studio MY DOMA nemělo žádný vliv na řešení vzniklé škody a považuje negativní recenzi za nepřiměřenou.

    Za firmu Santech Ing. Petr Matyáš

  • 10 %

    • V žádném případě u nich nic nekupujte.
    • Nám přišlo rozbité umyvadlo a jak tato společnost, tak přepravní společnost Fofr se k tomu odmítá postavit. Místo výměny zboží nebo vrácení peněz jsem se dočkal jen obvynění že jsme to umyvadlo rozbili my. A jestli chceme že si můžem objednat nové cca za 4500,-
    • Tato firma se dopouští poškozování spotřebitelů

    Nic nekupovat