Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Psali že kniha není na skladě i když na stránkách uváděli ze ano. Dali požadavek do dotisku s tím, že by měla být 20.12.2017. Objednáno 10.12.2017.Do dnešního dne (24.12.2017) se nikdo neozval.Platba však provedena dopředu cca 230,- Kč

    Reakce obchodu knihy.cz

    Dobrý den,

    prověřovali jsme stav vaší objednávky a ze zákaznického servisu nám byla přeposlána vaše konverzace, kde jste byl informován o tom, že Vám bude objednávka zaslána z důvodu uzavření skladů až po Novém roce. V průběhu tohoto týdne ji již budete mít určitě doma.

    Moc se omlouváme za komplikace, které jsme Vám způsobili před vánočními svátky kvůli námi špatně uvedené dostupnosti. Pracujeme na tom, aby se tato chyba již v budoucnu neopakovala.

    S pozdravem a přáním pěkného dne,

    Za knihy.cz
    Ivana Benešová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal jsem a po týdnu se ozvali jen s tím že nemám zaplaceno i když jsem zadal platba při odběru a zboží do teď nemám.
    • Myslím že by měli hodně zapracovat na komunikaci se zákazníkem.

    Raději nakoupím jinde

    Reakce obchodu knihy.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za nepříjemnosti, které jsme Vám způsobili. Nedávno jsme přešli na nový systém, kde ještě ladíme poslední detaily. Bohužel vaše objednávka nám spadla do chybové části. Věříme, že pokud se rozhodnete u nás objednat i příště, tak již bude vše v pořádku.

    S pozdravem,

    Za knihy.cz
    Ivana Benešová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • rychlá komunikace

    produkty uvedené skladem skladem nejsou

    Reakce obchodu knihy.cz

    Dobrý den,

    po přechodu na nový systém vychytáváme poslední mouchy a bohužel špatná skladovost knih je jedna z nich. Naši programátoři dělají maximum, aby byl problém co nejdříve odstraněn. Děkujeme za pochopení a věříme, že při příštím nákupu bude již vše v pořádku.

    S pozdravem,

    Za knihy.cz
    Ivana Benešová

  • Nedoporučuje obchod

    po zaplacení bylo napsán mail, že knihu již nemají.

    Reakce obchodu knihy.cz

    Dobrý den,

    Omlouváme se za komplikace při objednávkovém procesu, špatná skladová dostupnost knížek se nám projevila po přechodu na nový systém e-shopu. Věříme, že po vychytání posledních drobných chybiček se už tento problém nebude víckrát opakovat.

    Děkujeme moc za pochopení a trpělivost.

    Za knihy.cz
    Ivana Benešová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pokud není obchod schopen dodávat nabízené zboží, asi by bylo lépe ho zavřít

    Reakce obchodu knihy.cz

    Dobrý den,

    Omlouváme se za komplikace při objednávkovém procesu, špatná dostupnost knížek se nám projevila po přechodu na nový systém e-shopu. Věříme, že po vychytání posledních drobných chybiček se už tento problém nebude víckrát opakovat.

    Děkujeme moc za pochopení a trpělivost.

    Za knihy.cz
    Ivana Benešová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obchod není s výdejním místem dostatečně propojen, proto nepřijde email o možném vyzvednutí objednávky. Kdybych to nezkusila naslepo, mohla bych čekat asi i měsíc.

    Reakce obchodu knihy.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za nedostatečnou informovanost, bohužel tyto emaily si v současné době řeší samotná odběrová místa. Momentálně pracujeme na novém systému e-shopu, tak se vynasnažíme tuto situaci napravit, aby se již neopakovala.

    Děkujeme za pochopení.

    Za knihy.cz
    Ivana Benešová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nelíbí se mi cena za poslání-cena tiskovin do50kč a za poslání100!

    Reakce obchodu knihy.cz

    Dobrý den,

    Za to může naše prozatím jediná spolupráce s Českou poštou. Snažíme se vyjednat lepší podmínky u jiných přepravních společností.

    Za knihy.cz
    Ivana Benešová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dosud nedodal zaplacenou knihu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Nenakupujte tam, nedodají vám zaplacené zboží.

    Reakce obchodu knihy.cz

    Dobrý den, paní Kalinová,

    Podle našich informací jste si objednanou knihu vyzvedla 21.11. na sjednané pobočce v Praze. Omlouváme se za komplikace, ale pana Stingla si v uvedený den objednalo moc lidí a na všechny se bohužel ihned nedostalo.O dalším naskladnění knihy dne 14.11. jste byla našim skladovým oddělením opět upozorněna. Snad je již vše v pořádku a těšíte se doma ze zakoupené knihy.

    S pozdravem a přáním pěkného dne.

    Za knihy.cz
    Ivana Benešová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Kniha dorazila v inom vydani (2008) nez bolo uvedene na strankach (2013). Toto vydanie obsahuje pomerne vela chyb.
    • Bohuzial kvoli casovej tiesni som uz nemohol knihu reklamovat.

    Chybne uvedene udaje o roku vydani knihy na strankach. Niekedy to moze byt irelevantne, ale v mojom pripade to bolo dost podstatne a rozhodujuci faktor pre zakupenie knihy, takze som bol velmi sklamany.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • nemožnost platby na fakturu pro soukromé instituce
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dlouhá dodací doba
    • knihy přišly postupně ve dvou zásilkách

    Reakce obchodu knihy.cz

    Bohužel, v předvánočním období se dodací doba může z důvodu velkého množství objednávek a naskladňování titulů prodloužit. Standartně se však snažíme o co nejkratší dobu doručení.
    Knihy někdy skutečně dojdou ve více zásilkách, může se tak stát z toho důvodu, že se snažíme zaslat knihy skladem zákazníkům co nejdříve a také z důvodu expedování titulů v rámci skladu. Může se tak tedy stát, že dorazí více zásilek, zákazník však vždy zaplatí pouze jedno poštovné!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Doprava Českou poštou.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nakoupila jsem zde, jelikož jen zde byla dostupná kniha, kterou jsem potřebovala.
    Celkově bylo vše zmatené jelikož jsem obdržela email, že zboží není na skladě a jakmile dorazí, bude mi následující den odesláno a hned na to mi přišla sms od pošty, že byla zásilka předána. Za zhruba dva dny zase email od obchodu, že zásilka byla teprve expedována ale v ten den ráno další sms od pošty, že je jiíž zásilka u nás na poště a v dopoledních hodinách mi ji pošťák doveze. Nevěděla jsem vůbec z které strany to mám brát pravdivě, jestli kniha přijde nebo nepřijde.
    Nevím, kde se stala chyba, ale takové nesrovnalosti v komunikaci by nastávat neměly.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    CD Veronika a její písničky jsem měla pro svou tříletou dcerku ke svátku. Bohužel jsem byla hodně zklamaná dodávkou, igelit, ve kterém bylo CD zabalené, byl natržený. Titulní obrázek byl úplně vybledlý, vypadalo to, jako by CD bylo dlouho někde vystavené, čemuž odpovídalo i poškození igelitu (vypadalo, jako by někdo strhl etiketu s cenovkou).

  • Nedoporučuje obchod

    knihy špinavé, ulepené, poškrábané, celkově hnus s který jsem se ještě nesetkal, stoprocentně moje poslední objednávka... knihy rozdám, objednám jinde a levněji

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • široký sortiment
    • zřejmě příliš neaktualizují své stránky

    Objednala jsem knihu, u které bylo psáno "Ihned odesíláme", po dvou dnech mi dorazil email, že knihu nemají a mít nebudou.
    Stane se, není to žádné drama, ale příště se raději poohlédnu jinde.

    Reakce obchodu knihy.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se – zřejmě se někde stala chyba. Naše systémy jsou standardně nastaveny tak, aby byla skladová dostupnost vždy aktuální. Uděláme maximum, aby se taková situace neopakovala.

    Hezký den,
    Knihy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Jednání se zákazníkem je katastrofální.

    Vzhledem k tomu, jak jednají se zákazníky doporučuji nakupovat jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Pevně doufám, že se knížek dočkáme, protože to máme pro dceru k svátku. Možná se stala někde chyba u nás, ale stále čekáme.Knížky jsou zaplacené. Uherková Mirka

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé dodání, pravdivé položky skladem, rychlá a přesná komunikace.
    • Nepřehledný e-shop (třeba v případě, kdy nesprávně zadáte číslo karty do platební brány, jste přesměrován na hlášku, ze které nemůžete zopakovat platbu nebo změnit způsob platby). Při dodání balíku na poštu není možné změnit jméno příjemce.

    Pokud vás neprudí některé nelogičnosti na e-shopu, budete pravděpodobně spokojeni s vyřízením objednávky.