Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Bohužel

    Reakce obchodu knihy.cz

    Dobrý den

    mrzí nás Vaše negativní zkušenost. Můžeme udělat něco pro nápravu nebo zjistit více o problému, který jste měl s objednávkou u nás?
    Děkujeme a přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kniha co mi došla byla poničená. Poslal jsem zpět s tím že chci knihu v perfektním stavu nebo vrátit peníze. Poslali zase poničenou knihu.

    Nedoporučuji tenhle obchod. Posílají stále poničené knihy. Toho člověka co za to nese odpovědnost bych hned vyhodil.

    Reakce obchodu knihy.cz

    Dobrý den

    mrzí nás, že jste měl tuto negativní zkušenost. Rozhodně se jedná o výjimečnou situaci a velice se omlouváme za způsobené komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Jedna kniha přišla poškozená
    • Nedoporučuji, prodávají poškozené zboží a na reklamace ani po urgencích nereagují.

    Jedna kniha přišla poškozená, ihned po vybalení jsem si toho všiml, nafotil a poslal emailem do obchodu. Je to již 9 dní a nikdo se mi neozval, nikdo to neřeší. Urgoval jsem svou reklamaci jak emailem, tak na Facebooku prodejce, ale bez odezvy. Prodávají tedy poškozené knihy a na reklamace nereagují, pošlu podnět na ČOI- jedná se o nezákonné jednání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsem velmi zklamaná.
    Nedostala jsem originál, o který jsem si zažádala. Kniha je bez snáře a navíc je ve slovenštině! Musela jsem si pro ni zajet do Českého Těšína (jsem z Havířova) a zaplatit další poplatek 60Kč (za co?)
    Nechci být malicherná, ale jedná se o nekorektní jednání.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • rychlé dodání
    • není napsáno,že pracovní sešit je ve slovenštině

    Doručení v pořádku
    telefonický dotaz mírně nepříjemná paní
    jedna kniha pro slovenské děti nikde to nebylo napsáno

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Předpokládala jsem, že knihu budu mít do 3 dnů. Prý byl poslední kus poškozený a tak jelikož už jsem zaplatila dopředu, musím čekat min. 14 dnů, než bude objednána nová kniha.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dnes jsem koukala na stav objednávky a bohužel jsem se dočetla, že byla stornována aniž by mi to někdo oznámil.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dopravce Geis zboží nedoručil a nekomunikuje.Pokud chce obchod prosperovat,měl by si zajistit spolehlivého dopravce. Již po několikáté jsou zkušenosti s touto dopravní společností velmi záporné.

    nevýhodou obchodu je dopravce Geis...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatim nic neprislo kdyz jsem se zacala po objednavce shanet bylo me receno ze zatim nemaji jednu knihu z vice knih ale ani nezavolali jestli maji poslat to co maji potrebuji to do urciteho datumu a odpoved znela nevim jestli se to zvladnem moc me mrzi tento pristup
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemám co hodnotit, zboží, které jsem si vybrala měli na skladě - počet kusů 5, ale pak mi bylo oznámeno, že kniha byla vyprodána a peníze vrací zpět. Takže taková je moje zkušenost. Již zde nakupovat nebudu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Levnejsi knihy
    • Lze nakupovat pres benefity Edenred
    • Jedna kniha dorazila poskozena

    Kupovala jsem zde 3 knihy,ktere za nekolik dni dorazily,takze v tomto smeru OK. Vsechny mam jako darek,proto mne moc nepotesilo,kdyz jsem zjistila,ze jedna kniha (ta nejdrazsi) ma viditelne odreny hrbet na nekolika mistech. Obal zasilky poskozen nebyl, tudiz se da predpokladat,ze v takovem stavu mi byla zaslana,coz je docela zklamani.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • velký výběr knih
    • dlouhé dodání
    • alibistická a arogantní komunikace
    • nespolehlivé odběrné místo

    Knížky jsem objednala v neděli s doručením do odběrného místa na Pekařské ulici v Brně. Všechny knihy byly skladem. Jelikož v stavu objednávky se nezobrazuje stav o expedici (stav objednávky byl stále 'nová'). V pátek jsem psala do eshopu, kdy budou knihy expedovány do výdejního místa. Dostalo se mi poměrně arogantní odpovědi, že už expedovány byly a mám si zavolat do odběrného místa. Žádná omluva. V pátek večer mi přišla sms, že knížky jsou připravené na odběrném místě. V pondělí jsem šla do výdejního místa dvakrát (během otevírací doby), ale bohužel bez jakéhokoliv vysvětlení bylo zavřeno. Volala jsem několikrát na číslo do výdejního místa, ale nikdo nezvedal telefon. Před prodejnou byl ještě jeden pán, který říkal, že se to stává běžně - že je prodejna v otevírací době zavřena bez jakýchkoliv informací a nikdo nebere telefon. Doporučila bych eshopu spolupracovat se spolehlivými výdejními místy. Omluva od eshopu by taky byla na místě, vzhledem k tomu, že výdejním místo není obchodním partnerem zákazníka ale samotného eshopu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • již podruhé byla v nepořádku faktura, byl vystaven dobropis
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • asi nejlacinější výtisky knih
    • objednávkový systém vykazuje chyby, zboží poškozeno

    1. objednané zboží i přesto, že byl byla emailem potvrzena údajně neprošla do objednávkového systému firmy.
    2. až po urgenci z mé strany byla teprve chyba odstraněna, avšak skladem již nebyly veškeré tituly..přesto že jsem byl dotázán zda chci, nebo nechci zaslat i tak objednávku, nebylo na moji odpověď vyčkáno, a ještě týž den nekompletní objednávka odeslána.
    3. při rozbalení objednávky jsem zjistil, že je navíc jedna kniha poškozena
    4. obchod komunikuje a reklamaci přijímá avšak bez jakékoli kompenzace jak vůči nekompletní objednávce, tak vůči potrhané knize.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Kniha přišla nezabalená, potlučená
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchodník neakceptuje platbu kartou. Dodací doba více jak 3 týdny. Doručovatel musel přijet opakovaně, neboť poprvé neměl kartový terminál. Zboží jsem si nakonec objednal u konkurence a dorazilo za 3 dny.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nebylo zasláno žádné oznámení o zásilce, nutná urgence.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • oproti jiným obchodům o něco nižší ceny
    • možnost osobního odběru
    • na stránkách lživé informace ohledně doby doručení

    Pokud vám nezáleží, jak rychle zboží dostanete - pak není problém.
    Já se pro koupi rozhodla na základě informace na stránkách, že "Knižní balíčky jsou od odeslání objednávky doručeny do druhého pracovního dne", protože jsem narychlo potřebovala sehnat dárek a tady měli titul, který jsem chtěla. Zvolila jsem osobní odběr, tedy doručení o den později. Za zboží jsem zaplatila kartou 2.1. a očekávala, že 5.1. bude k vyzvednutí. Nedostala jsem žádné oznámení, že si mohu přijít vyzvednout, proto jsem 5.1. volala na zákaznickou linku, kde jsem se dozvěděla, že mou objednávkou se ještě nezačali zabývat a tudíž nebyla ani odeslána a "oni tam s tím nic dělat nemůžou". Paní na lince mi přislíbila, že se ozve v pondělí. Ovšem nikdo nezavolal. V úterý odpoledne, protože se mi stále nikdo neozval, jsem už psala mail, na který odpověděli, že moje zásilka byla odeslána a měla na pobočku k odběru dorazit dnes. Výzvu k vyzvednutí jsem nicméně dostala až 10.1. a teprve tento den se mohla zásilku stavit.

    Takže - shrnutí:
    - pokud vám je jedno, za jak dlouho objednané zboží dostanete, mohu obchod doporučit. Vše přišlo v pořádku, ale s velkým zpozděním.
    - pokud na doručení spěcháte, nespoléhejte na informace na stránkách - NEDÁ SE JIM VĚŘIT - a zvažte nákup jinde, abyste se tak jako já nemuseli na oslavě narozenin trapně omlouvat, že dárek přinesete hned, jak se ho obchod uráčí doručit

    Reakce obchodu knihy.cz

    Dobrý den,

    velice se Vám omlouváme za nepříjemnosti, které jsme způsobili. Vaše objednávka měla takové zpoždění kvůli chybovosti našeho e-shopu, ze které jsme už opravdu nešťastní. Naši programátoři neustále pracují na správném zobrazování skladové dostupnosti knih. Jenže když už si myslíme, že je vše v pořádku,tak se to stejně opět někde zvrtne. Přešli jsme před Vánoci na nový systém e-shopu abychom zákazníkům mohli dopřát celkově lepší zákaznický servis, jako je právě i osobní odběr na nových pobočkách NWT. Věřte nám, že nás vaše špatná zkušenost velmi mrzí a doufáme, že dostaneme příležitost si u Vás ještě napravit reputaci. V případě, že budete mít další podněty na zlepšení našich služeb, tak mi prosím napište přímo na [email protected].

    S pozdravem a přáním pěkného dne,
    Ivana Benešová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 3ks maji skladem a 10 dni cekam na dodani

    Reakce obchodu knihy.cz

    Dobrý den,

    velice se Vám omlouváme za nepříjemnosti, které jsme způsobili chybovostí našeho eshopu. Naši programátoři pracují na opravě chybně zobrazující se dostupnosti knížek od distributora. A vaše podněty ke zlepšení nám jen pomáhají celou situaci urychlit.

    S pozdravem a přáním pěkného dne,
    Ivana Benešová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod na svých stránkách měl, že má zboží skladem a pak přišla po 24h zpráva, že se objednávka stornuje, protože vlastně nic nemají. Stejně tak na jejich druhém eshopu. V předvánoční čas mě jejich přístup připravil o cenný čas, kdy jsem to mohla objednat jinde. Nakonec jsem musela sehnat něco jiného. Neaktualizovaný stav zboží na eshopu v dnešní době je věc, která by se neměla snad ani vyskytovat. Za mě mohu doporučit obchod jen pro ty, kterým je vlastně jedno, jestli něco nakoupí.

    Reakce obchodu knihy.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za nepříjemnosti, které jsme Vám způsobili zrovna před Vánoci. Máte pravdu, že problém s dostupností by se neměl na žádném e-shopu odehrávat, bohužel se s tím ještě po přechodu na nový systém pereme. Naši programátoři pracují na urychlené nápravě a doufáme, že se do budoucna sama přesvědčíte o naší nápravě.

    S pozdravem a přáním pěkného dne,

    Za knihy.cz
    Ivana Benešová