Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Objednávku jsem zaplatila, knihobot ji týden nebyl shopen předar poště. Na maily neodpovídají, telefon nezvedají.
Reakce obchodu knihobot.cz
Hezký den,
velice děkujeme za zpětnou vazbu. V našem systému vidíme, že se s Vámi kolegové již spojili e-mailem. Situaci jsme prověřili - zjistili jsme, že pravděpodobně došlo k chybnému podání zásilky na depu přepravce, ohledně řešení tedy budeme kontaktovat přímo jej.
Naše zákaznická linka je v provozu každý den v čase 8-20, může se ale stát, že ve chvíli, kdy je vytíženější, bude třeba chvíli vyčkat na spojení s kolegy.
Za tým knihobot
Veronika Pernicová -
Nedoporučuje obchod
- Cena
- Spokojenost při předchozích nákupech
- Časová prodleva
- Komunikace
Předchozí mé objednávky proběhly v pořádku. Ovšem zatím má poslední ve mě vzbuzuje zatím negativní emoce. Knihy jsem si nechal doručit na výdejní místo. Následující den mi přišel do Spamu email, že toto výdejní místo nelze aktuálně využít a mám zadat jiné. Obratem jsem odpověděl s novou adresou výdejního místa. Následující den se nic nedělo, tak jsem se domníval, že adresa byla upravena. Další den ve večerních hodinách mi došlo potvrzení o změně výdejního místa. Co se dělo v podstatě 2 pracovní dny, kdy nebyla adresa změněna - to netuším. Knihy jsem objednával s předstihem, abych jednu mohl předat jako dárek. Jsem zvědavý, zda zásilka po týdnu vůbec dorazí a zda knihu stihnu předat jako dárek k narozeninám. Komunikace obchodu? - no, OK... Ale nikdo mi není schopen říct, co se dělo 2 celé pracovní dny než mi byla potvrzena nová adresa výdejního místa.
Reakce obchodu knihobot.cz
Hezký den,
velice děkujeme za zpětnou vazbu. Za prodlení se velice omlouváme. Kolegové zpracovávají e-maily postupně, ve chvíli, kdy jsou více vytíženi, se bohužel odpověď z naší strany může opozdit. V našem systému nicméně vidíme, že jste se s kolegy domluvili na vrácení peněz za objednávku.
Za tým knihobot
Veronika Pernicová -
Nedoporučuje obchod
Ani jsem neobdržel vyrozumění o dodání do místa výdeje.
Reakce obchodu knihobot.cz
Hezký den,
velice děkujeme za zpětnou vazbu. Situaci jsme prověřili - zjistili jsme, že pravděpodobně došlo k chybnému podání zásilky na depu přepravce, ohledně řešení tedy budeme kontaktovat přímo jej. Za komplikace se velice omlouváme.
Za tým knihobot
Veronika Pernicová -
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem knihu Marcus Aurelius Hovory k sobě, ale dorazila kniha Marcus Aurelius od A. GIESE a to ještě ve slovenštině??
Reakce obchodu knihobot.cz
Hezký den,
velice děkujeme za zpětnou vazbu. Situace nás velice mrzí, obdržela jste nicméně přesně tu knihu, kterou jste si objednala. Pokud Vám takto nevyhovuje, máte samozřejmě nárok na její vrácení (které probíhá vždy na naše náklady).
Za tým knihobot
Veronika Pernicová -
Nedoporučuje obchod
Od objednania tovaru ubehol už týždeň a stále tovar nedoručili
Reakce obchodu knihobot.cz
Hezký den,
velice děkujeme za zpětnou vazbu. Situace nás velice mrzí, objednávky se přepravcům snažíme předávat v co nejkratším čase. V některých případech se však může stát, že se odeslání takto pozdrží, za což se samozřejmě velice omlouváme. Dle trasování od přepravce je zásilka již doručena. V případě jakýchkoli dotazů se na nás neváhejte obrátit na e-mailové adrese [email protected].
Za tým knihobot
Veronika Pernicová -
Nedoporučuje obchod
objednavka podla telefonatu bude vratena firme knihobot, lebo doslo k chybe v preprave, budem cakat 30 dni,kym mi ju poslu znovu.
Reakce obchodu knihobot.cz
Hezký den,
velice děkujeme za zpětnou vazbu. Pokud došlo k jakýmkoli komplikacím, velice se za ně omlouváme, avšak dle trasování byla zásilka 15. 10. doručena, předpokládáme tedy, že je již vše v pořádku.
Za tým knihobot
Veronika Pernicová -
Nedoporučuje obchod
- Dlhá doba odoslania a teraz to stale zobrazuje že je v prahe
Reakce obchodu knihobot.cz
Hezký den,
velice děkujeme za zpětnou vazbu. V trasování vidíme, že došlo k prodlení doručení ze strany přepravce. Za komplikace se moc omlouváme, nicméně ve chvíli, kdy předáme objednávku přepravci, již nejsme schopni doručení přímo ovlivnit. Zároveň jsme obdrželi informaci, že je objednávka již doručena, předpokládáme tedy, že je již vše v pořádku.
Za tým knihobot
Veronika Pernicová -
Nedoporučuje obchod
- Nefunguje zákaznická linka.
Z objednávky 6 knih zaslali pouze jednu, vše bylo zaplaceno.
Zákaznická linka nefunguje.Reakce obchodu knihobot.cz
Hezký den,
velice děkujeme za zpětnou vazbu. Za situaci se velice omlouváme. V našem systému vidíme, že je celý problém již v řešení s kolegy, kteří Vám nabídli zaslání zbylých knih nebo vrácení peněz.
Naše zákaznická linka je v provozu každý den v čase 8-20, může se ale stát, že ve chvíli, kdy je vytíženější, bude třeba chvíli vyčkat na spojení s kolegy.
Za tým knihobot
Veronika Pernicová -
Nedoporučuje obchod
- Dlhá doba doručenia
- Dlhá doba doručenia
Som veľmi sklamaná , platba vopred a zásielka do dnešného dňa nebola dotučená.
Už nebudem odporúčať .Reakce obchodu knihobot.cz
Hezký den,
velice děkujeme za zpětnou vazbu. Situace nás velice mrzí, objednávky se přepravcům snažíme předávat v co nejkratším čase. V některých případech se však může stát, že se odeslání takto pozdrží, za což se samozřejmě velice omlouváme. Dle trasování od přepravce je zásilka již doručena. V případě jakýchkoli dotazů se na nás neváhejte obrátit na e-mailové adrese [email protected].
Za tým knihobot
Veronika Pernicová -
Nedoporučuje obchod
- Majú na výber veľa kníh
- Zásielku odovzdali dopravcovi neskoro, kvôli čomu trvalo neskutočne dlho kým zásielka prišla.
Reakce obchodu knihobot.cz
Hezký den,
velice děkujeme za zpětnou vazbu. V našem systému vidíme, že jsme objednávku přepravci předali druhý pracovní den po objednání. Dle trasování od přepravce je zásilka již doručena. Moc nás mrzí, že jste nebyl spokojen, pokud byste nám chtěla blíže popsat, kde nastaly problémy, neváhejte nás kontaktovat na e-mailové adrese [email protected].
Za tým knihobot
Veronika Pernicová -
Nedoporučuje obchod
Objednávku som uskutočnila pred 6 pracovnými dňami, doposiaľ mi neprišlo potvrdenie o odoslaní objednávky.
Reakce obchodu knihobot.cz
Hezký den,
velice děkujeme za zpětnou vazbu. V našem systému vidíme, že jsme objednávku přepravci předali nejbližší pracovní den po objednání. Dle trasování od přepravce je zásilka již doručena. Moc nás mrzí, že jste nebyla spokojená, pokud byste nám chtěla blíže popsat, kde nastaly problémy, neváhejte nás kontaktovat na e-mailové adrese [email protected].
Za tým knihobot
Veronika Pernicová -
Nedoporučuje obchod
Zbozi je zaplacene,neni dorucene...vic nez tyden,zadna komunikace.
Reakce obchodu knihobot.cz
Hezký den,
velice děkujeme za zpětnou vazbu. V našem systému vidíme, že jsme objednávku přepravci předali nejbližší pracovní den po uhrazení. Dle trasování od přepravce je zásilka již doručena. Moc nás mrzí, že jste nebyla spokojená, pokud byste nám chtěla blíže popsat, kde nastaly problémy, neváhejte nás kontaktovat na e-mailové adrese [email protected].
Za tým knihobot
Veronika Pernicová -
Nedoporučuje obchod
Doručovací služba (Balikovna) nedorucila na zvolené místo, ale na 2 km vzdálenou poštu. To radši zásilku oželím.
Reakce obchodu knihobot.cz
Hezký den,
velice děkujeme za zpětnou vazbu. Situace nás velice mrzí, nicméně ve chvíli, kdy objednávku předáme přepravci, již její doručení nejsme schopni konkrétně ovlivnit - řídí se obchodními podmínkami přepravce, které toto umožňují.
Pokud byste neměla možnost zásilku vyzvednout, vždy v takových případech nabízíme opětovné zaslání na naše náklady.
Za tým knihobot
Veronika Pernicová -
Nedoporučuje obchod
Už týždeň nemám info, kde je moja zaplatená objednávka, nedá sa dovolať na telefónnu linku, žiadna odpoveď na mail. Zvlášty pro-zákaznícky prístup, škoda :/
Reakce obchodu knihobot.cz
Hezký den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Za miskomunikaci se velmi omlouváme. V systému a v komunikaci s kolegy vidím, že odeslání objednávky bylo pozdrženo, kvůli neúplným dodacím údajům, nyní je však objednávka na cestě k Vám.
V případě jakýchkoli dalších požadavků či nejasností se na nás neváhejte opět obrátit na e-mailovou adresu [email protected], či přes telefonní linku +421 222 205 121
Za tým Knihobot
Anna Kubizniaková -
Nedoporučuje obchod
- rychlé doručení
- příliš mnoho emailů a newsleterů po objednávce
Reakce obchodu knihobot.cz
Hezký den,
děkujeme za recenzi. Těší nás, že jste spokojen s rychlým doručením. Newslettry posíláme zákazníkům, abychom je mohli informovat o novinkách na našem e-shopu, slevách, či slavných literárních osobnostech a propojili je tak lépe s naší ,,knihobotí" myšlenkou, ale chápeme, že ne každý jich využije. Pokud nemáte zájem o zasílání newslettrů, můžete se z jejich odběru samozřejmě odhlásit přes tlačítko v každém e-mailu.
Za tým Knihobot
Anna Kubizniaková -
Nedoporučuje obchod
Objednávka pred 8 dňami, stále nedorazila.
Reakce obchodu knihobot.cz
Hezký den,
děkujeme za recenzi. Za prodlevu doručení se velmi omlouváme. V systému vidím, že Vám knihy byly již úspěšně doručeny. Objednávky se snažíme vychystat, co nejrychleji, abychom je mohli předat dopravcům k doručení. Jakmile balík předáme přepravci nemáme nad ním kontrolu a bohužel se přeprava může zpozdit i víkendy, státními svátky, či přehlcením depa. K zpoždění expedice může přispět i větší nárůst objednávek v krátkém období.
Za tým Knihobot
Anna Kubizniaková -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Objednala som si 2 knihy .Jedna v poriadku no druhá pod pekným vrchným prebalom značne zničená .Keby som to vedela nekupujem ju ,radšej si kúpim novú.Sklamanie.
Reakce obchodu knihobot.cz
Hezký den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste byla s nákupu u nás zklamaná. Knihy se snažíme co nejlépe zkontrolovat a případné poškození nafotit a uvést v popisku knihy, bohužel se může stát, že uděláme chybu.
Prosím, napište nám na naši e-mailovou adresu [email protected], pro vyčíslení kompenzace za poškození. Pokud o titul nemáte zájem, můžete jej samozřejmě vrátit přes odkaz https://knihobot.sk/c/reklamacia.
Za naše pochybení se velmi omlouváme.
Za tým Knihobot
Anna Kubizniaková -
Nedoporučuje obchod
- Knihu ktorú som si obj.neprisla,poslali mi knihu o židovskej žene a obj.som si vychytávky Ladí Hrušky.po reklamácii mi napísali že ju majú a pošlú no ani po 3 dňoch ju nemam
Reakce obchodu knihobot.cz
Hezký den,
je nám moc líto, že se Vám stala tato nepříjemnost.
V systému vidím, že jste objednávku řešila i přímo s kolegy a ti Vám nabídli doposlání knížky na své náklady, protože nastala chyba z naši strany.
Bohužel se může stát, že v množství objednávek dojde k záměně titulů, což samozřejmě ale není standardní a děje se tak pouze v ojedinělých případech.
Knížka byla odeslaná hned v den, kdy jsme se dohodli na postupu řešení problému a byla předána přepravci. V tuto chvíli předpokládám, že by měla být každou chvíli doručena. - Avšak jakmile se zásilka dostane do rukou přepravce, není možné z naši strany celý proces jakkoliv urychlit, mějte proto, prosím, trpělivost.
S pozdravem a velkou omluvou,
za tým Knihobot
Kristýna Králová -
Nedoporučuje obchod
- Ačkoliv jsme objednali knihu bez příloh /ne poškozenou!/, přišla kniha s mnoha vytrhanými listy - nespokojenost!!!!!
Reakce obchodu knihobot.cz
Hezký den,
je nám moc líto, že jste obdržel poškozený titul.
V tomto případě došlo k jistému pochybení ze strany kolegů, kteří knížku prohlíželi a určovali její stav.
Určitě kniha neměla dorazit s vytrženými stránky, toto je nepříjemnost, kterou Vám samozřejmě hodláme v plné výši kompenzovat.
Kontaktujte nás tedy pro bližší řešení problému.
S pozdravem a obrovskou omluvou,
za tým Knihobot
Kristýna Králová -
Nedoporučuje obchod
- knihy ve skutečnosti byly v horším stavu než na fotografiích
Reakce obchodu knihobot.cz
Hezký den,
moc se omlouváme za určitá pochybení a komplikace.
V případě, že jste s knížkami nespokojen a dle Vašeho uvážení neodpovídají vystavené knížky na našich stránkách reálnému stavu, máte plné právo je reklamovat a my Vám za ně vrátíme uhrazené částky.
Kolegové se snaží knížky kontrolovat a označit všechna jejich opotřebení a nedostatky, ale samozřejmě se může stát, že nějaké chybky se přehlédnou, za což se velmi omlouváme.
V případě Vaši objednávky nemohu posoudit, o které tituly se jedná a proto nás neváhejte kontaktovat - situaci společně můžeme detailněji prověřit a samozřejmě provést reklamaci.
za tým Knihobot,
Kristýna Králová