Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žiadne informácie o pohybe zásielky, dátumu doručenia, ani predbežný termín....

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    je nám moc líto, pokud jste nespokojen se službami, které nabízíme.
    Balíček vidíme jako odeslaný a co se týče informací o pohybu, ty zajišťuje přepravce. V momentě, kdy odejde balíček z pobočky Knihobotu, první trasovací údaje se objeví až v momentě, kdy se dostane na hranice Slovenska.
    Avšak pokud by se balíček nedoručil ve větší lhůtě, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu, či přímo telefonicky - pevně věřím v brzké doručení.

    S pozdravem,

    Za tým Knihobot
    Kristýna Králová

  • Nedoporučuje obchod

    • Apsolútna nespokojnosť s doručením!!!!

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    moc nás mrzí, že jste nespokojen s námi nabízenými službami.
    Celou situaci jsem prověřila a vidím, že zásilka na Vás již čeká na Vámi zvoleném výdejním místě.
    V případě, že byste měl konkrétní problém, který byste s námi rád sdílel, určitě Vám vyhovíme a uděláme vše proto, aby se tyto komplikace již neopakovaly.
    S velkou omluvou,

    za tým Knihobot
    Kristýna Králová

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Knihu jsem si objednala na Alza Boxu, protože jsem si zaplatila celý rok dopravu zdarma. Odpověď byla 3 dny na dodání... Dnes je 6-7. den a právě jsem dostala zprávu, že zboží nechali jinde. Naprosto neprofesionální.

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    tato záležitost nás opravdu moc mrzí.
    Bohužel v tento moment vidíme, že došlo k pochybení u přepravce, který byl nucen zásilku přesměrovat na jiné výdejní místo z kapacitních důvodu Vámi zvoleného boxu.
    I přes tuto nepříjemnost doufáme, že alespoň knížka , kterou jste si vyzvedl, Vám udělala radost.

    Za tým Knihobot
    Kristýna Králová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Moja objednavka bola pribalena inemu zakaznikovi. Obchod nevie zistit komu a tak som ostala sklamana bez knih.

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Moc nás mrzí naše situace, která je velmi výjimečná a určitě se postaráme o to, aby se již neopakovala. Zřejmě došlo k chybě v provozu, za což se velmi omlouváme. Dle emailů vidím, že došlo k domluvě o kompenzaci, pokud se knihy do určité doby nenajdou. Doufáme, že je úspěšně najdeme a Vaše objednávka k Vám dorazí.

    Omlouváme se za komplikace.

    Za tým knihobot
    Petra Libřická

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi mi dorazilo ponicene
    • Scam

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Ve Vaší objednávce vidím, že se jedná o knihu s mechanickým poškozením, které je na fotce i vidět. Pokud však fotka neodpovídá knize, kterou jste si objednal a přišla v mnohem horším stavu, než na fotkách, velice se omlouváme a moc nás to mrzí. Celou tuto situaci můžeme vyřešit pomocí našeho reklamačního formuláře - https://knihobot.cz/c/reklamace.

    Omlouváme se za komplikace a děkujeme za Vaši trpělivost.

    Za tým knihobot
    Petra Libřická

  • Nedoporučuje obchod

    Vraj som dala zlé tel.cislo

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Bohužel v systému vidím, že došlo k zadání špatného čísla (pravděpodobně k překlepu). Naši kolegové si této chyby všimli a úspěšně Vás kontaktovali emailem. Došlo ke změně požadovaných údajů a Vaše objednávka je již připravena k odeslání.

    Omlouváme se za komplikace a děkujeme za Vaši trpělivost.

    Za tým knihobot
    Petra Libřická

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Po tom ako som knihu zaplatila mi prisla faktura s velkymi pismenami neplatte, uz bolo zaplatene. Knihu som osobne vyzdvihla a o par dni mi prisiel email, kde odo mna ziadali platbu za knihu. Toto ma nemilo prekvapilo. Ak by sa toto nestalo, bola by moja skusenot uplne ina.

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Omlouváme se za komplikace. V systému vidím, že email o druhé platbě Vám přišel, protože jste si u nás vytvořila dvě objednávky. Jedna byla zaplacená a odeslána a druhou nezaplacenou objednávku jsme tedy stornovali. Doufáme, že Vaše objednávka přišla v pořádku.

    Děkujeme za trpělivost.

    Za tým knihobot
    Petra Libřická

  • Nedoporučuje obchod

    Objednal jsem tri knihy, dve jsou v poradku a jedna prisla uplne jina....

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Omlouváme se za vzniklé komplikace. Chyba je na naší straně a vznikla pravděpodobně v systému cenění. Dle systému zde čtu, že se nám podařilo Vás emailem kontaktovat a došlo k úspěšnému vyřešení Vaší situace. Budeme rozhodně pracovat na tom, aby se taková chyba neopakovala.

    Omlouváme se ještě jednou za komplikace a děkujeme za trpělivost.

    Za tým knihobot
    Petra Libřická

  • Nedoporučuje obchod

    • Popis absolutně neodpovídal dodanému zboží! Jedna ze tří.........

    Popis absolutně neodpovídal dodanému zboží!

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Moc nás mrzí Vaše nespokojenost a rádi bychom tuto situaci s Vámi vyřešili. Naše knihy se snažíme pečlivě kontrolovat a uvádět jejich aktuální stav. Pokud máte pocit, že Vaše kniha neodpovídá stavu na fotkách, obraťte se na nás pomocí reklamačního formuláře - https://knihobot.cz/c/reklamace, díky čemuž můžeme vyřešit kompenzaci.

    Ještě jednou se omlouváme za komplikace.

    Za tým knihobot
    Petra Libřická

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Poprvé jsem použil vaší službu k plné spokojenosti. Avšak viz nevyhody
    • Podruhé jsem použil vaší službu a jsem nespokojen. Alza box nešel otevřít, Balikovna je nedostupná. Knihu jsem zaplatil předem a nic.
    • Jako bych peníze hodil do kanálu. Jiří Semecký

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Moc se omlouváme za komplikace s vyzvednutím objednávky. Bohužel jakmile předáme Vaši objednávku dopravci, nelze její doručení žádným způsobem ovlivnit. Stejně tak nelze ovlivnit otevření Alza boxu a nedostupnost Balíkovny. V systému nicméně vidím, že se nám povedlo Vás kontaktovat a objednávka Vám byla zaslána znovu. Doufáme, že je tedy již vše v pořádku a jste s objednávkou spokojený.

    Omlouváme se za komplikace a děkujeme za pochopení.

    Za tým knihobot
    Petra Libřická

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Kniha prišla zo škvrnami na prvej strane .

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Moc nás mrzí Vaše nespokojenost s objednávkou a omlouváme se. Naše knihy jsou prodávány a ceněny dle jejich stavu. Pokud kniha, kterou jste si objednala tomuto stavu neodpovídá, můžete ji reklamovat. Knihy se snažíme prohlížet co nejlépe, nicméně se občas může člověk přehlédnout a stane se chyba. Reklamaci Vaší knihy můžeme vyřešit pomocí našeho formuláře (https://knihobot.cz/c/reklamace).

    Ještě jednou se omlouváme za komplikace.

    Za tým Knihobot
    Petra Libřická

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Za par peňazí dobre knihy
    • Vyberiete dobierku a napriek tomu chcú platbu kartou , ja ako zákazník mam pravo si vybrať hádam čím chcem platiť a platiť za niečo co este nemám doma je nezmysel a nedržím peniaze na účte

    Vybrala som si dobierku a napriek tomu chceli platbu kartou , cele zle...

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    děkujeme za Vaši recenzi, nastalé komplikace nás velice mrzí. V systému vidím, že jste si bohužel zvolila výdejní místo Packety, které umožňuje pouze platbu kartou, z naší strany toto nastavení neneštěstí nedokážeme ovlivnit.

    Dle trasování byl balíček každopádně doručen, snad Vám tedy alespoň udělaly radost zakoupené knihy.

    Za tým knihobot
    Petra Libřická

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Od úhrady více jak týden čekám na balíček.

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    děkujeme za Vaší recenzi. V systému vidím, že Vaše objednávka byla převzata do přepravy dne 30.8. . Jakmile je zásilka předána dopravci, nemůžeme bohužel její doručení nijak ovlivnit. Dne 6.9. byla objednávka uložena v Balíkově, o čemž Pošta eviduje, že jste byla informována emailem i SMS zprávou. Bohužel tedy došlo zřejmě k technické chybě na straně dopravce.

    Za komplikace se omlouváme.

    Za tým Knihobot
    Petra Libřická

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Když jsem objednávala poprvé, vše bylo v pořádku. Tentokrát čekám od 25. srpna na nějakou odezvu. Podle trackovacího čísla byly obdrženy údaje k zásilce, ale od te doby nic.

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,


    děkujeme za Vaší recenzi. Omlouváme se za komplikace s doručením. V systému vidím, že jsme zásilku podali do přepravy již 25. 8., následující pracovní den (26. 8) tedy mělo dojít k jejímu načtení na depu - kontaktujeme proto přepravní společnost se žádostí o prověření a dohledání zásilky.
    Pravděpodobně došlo k chybě v podání a zásilka nám bude vrácena zpět, abychom ji následně mohli podat znovu - jakmile obdržíme od přepravce vyjádření, budeme Vás informovat.

    Za komplikace se velice omlouváme.

    Za tým Knihobot
    Anna Kubizniaková

  • Nedoporučuje obchod

    Už mesiac čakám na knihy !!!
    Kuriérna služba GSL mala úplne zlú adresu a ked zistili, že zásielka ide na Slovensko, odpísali mi, že balík vracajú odosielateľovi.
    Ked som napísala do Knihobotu.cz, odpísali mi, že balík odovzdali GSL.
    Zacyklený kruh. Dnes som znova písala do knihobotu.
    Už strácam trpezlivosť.
    Záborská Kornélia

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,


    velmi děkujeme za zpětnou vazbu. Omlouváme se za komplikace. V systému vidím, že do objednávky byla bohužel špatně zadána země doručení, a proto GLS nemohlo balík doručit. Jakmile se nám knihy vrátí, zašleme Vám je zpět.
    V případě dalších otázek, či problémů s doručením neváhejte a opět se na nás obraťte, rádi Vám pomůžeme.

    Za prodlevu a problémy s dodáním se ještě jednou velice omlouváme.

    Za tým Knihobot
    Anna Kubizniaková

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • rychlost doručení
    • Objednal jsem knihu, u níž byl uveden stav "jako nová". Speciálně jsem si vybral z cca 40 nabízených kusů tu, která byla jedna z nejlepších. Přišla mi kniha, která má k označení stavu "jako nová" velmi daleko (jako by na ní někdo svačil).

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,


    velice děkujeme za recenzi. Omlouváme se za vzniklé komplikace. Každou knihy, kterou přijmeme do nabídky, pečlivě kontrolujeme a případná poškození nafotíme a zaevidujeme. Bohužel ve velkém množství zpracovávaných knih můžeme udělat chybu a špatně uvést stav knihy, což nás velice mrzí.
    Prosím, napište nám na e-mailovou adresu [email protected] pro vyčíslení kompenzace, či zaslání náhradního kusu v nejlepším stavu.

    Za tým Knihobot
    Anna Kubizniaková

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zaplatila jsem za doruce ni domu navic a nakonec jsem si pro balik musela ji na zasilkovnu. Knihobot zapomnel dat kuryrovi moji adresu. takze moc nadsena nejsem. LM

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    velice děkujeme za zpětnou vazbu. Situace nás velice mrzí, nicméně není pravda, že bychom přepravci nepředali Vaši adresu. Naopak došlo k tomu, že jste při vytváření objednávky nevyplnila číslo popisné, což byl i důvod, proč Vám přepravce nedoručil balík na adresu. Adresu předáváme přepravci vždy přesně tak, jak ji zákazník vyplní při vytváření objednávky.

    Za tým knihobot
    Veronika Pernicová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Po šiestich dńoch od objednávky stále mi nedorazila kniha.

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    velice děkujeme za zpětnou vazbu. Za prodlení s odesláním objednávky se velice omlouváme, došlo k němu z důvodu technické chyby na straně přepravce. Velice se omlouváme, že Vám tato situace způsobila komplikace. V trasování vidíme, že je objednávka již připravena k vyzvednutí na výdejním místě přepravce.

    Za tým knihobot
    Veronika Pernicová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    veľmi neskoré doručovanie a i to len na výdajne miesta, už tam radšej nikdy nakupovať nebudem.

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    velice děkujeme za zpětnou vazbu. Vaši objednávku jsme předali přepravci následující den po vytvoření objednávky. Moc nás mrzí, že došlo ke komplikacím s doručením, nicméně ve chvíli, kdy objednávku předáme přepravci, již nejsme schopni doručení ovlivnit. Pokud by nám přepravce objednávku vrátil zpět, samozřejmě ji na naše náklady můžeme odeslat znovu.

    Za tým knihobot
    Veronika Pernicová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kniha celá a to doslova počmáraná a některé listy vytrhnuté. Chápu že je jen za 200 korun ale raději bych si priplatila a dostala knihu v přiměřené kvalitě. Často takhle nakupují na Martinus a vždy jsou knihy čisté a v pořádku.

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    velice děkujeme za zpětnou vazbu. Situace nás velice mrzí a moc se za ni omlouváme. Knihy, které do prodeje přijímáme, se vždy snažíme pečlivě kontrolovat a jejich stav následně uvádíme na našich webových stránkách (stav knih by též měl být patrný z fotografií, které na našem webu naleznete). V tomto případě však kolegové poškození částečně přehlédli - na to, že je kniha počmáraná, jsme však upozorňovali, a listy, kterých se to týkalo, byly na našem webu zvlášť nafoceny. Pokud byste neměla o knihu zájem, což je zcela pochopitelné, můžete vyplnit reklamační formulář na našich webových stránkách, případně se na nás obraťte na e-mailu [email protected], mohli bychom Vám vyčíslit odpovídající finanční kompenzaci.

    Za tým knihobot
    Veronika Pernicová