Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Kniha prišla zo škvrnami na prvej strane .

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Za par peňazí dobre knihy
    • Vyberiete dobierku a napriek tomu chcú platbu kartou , ja ako zákazník mam pravo si vybrať hádam čím chcem platiť a platiť za niečo co este nemám doma je nezmysel a nedržím peniaze na účte

    Vybrala som si dobierku a napriek tomu chceli platbu kartou , cele zle...

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Od úhrady více jak týden čekám na balíček.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Když jsem objednávala poprvé, vše bylo v pořádku. Tentokrát čekám od 25. srpna na nějakou odezvu. Podle trackovacího čísla byly obdrženy údaje k zásilce, ale od te doby nic.

  • Už mesiac čakám na knihy !!!
    Kuriérna služba GSL mala úplne zlú adresu a ked zistili, že zásielka ide na Slovensko, odpísali mi, že balík vracajú odosielateľovi.
    Ked som napísala do Knihobotu.cz, odpísali mi, že balík odovzdali GSL.
    Zacyklený kruh. Dnes som znova písala do knihobotu.
    Už strácam trpezlivosť.
    Záborská Kornélia

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • rychlost doručení
    • Objednal jsem knihu, u níž byl uveden stav "jako nová". Speciálně jsem si vybral z cca 40 nabízených kusů tu, která byla jedna z nejlepších. Přišla mi kniha, která má k označení stavu "jako nová" velmi daleko (jako by na ní někdo svačil).
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zaplatila jsem za doruce ni domu navic a nakonec jsem si pro balik musela ji na zasilkovnu. Knihobot zapomnel dat kuryrovi moji adresu. takze moc nadsena nejsem. LM

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    velice děkujeme za zpětnou vazbu. Situace nás velice mrzí, nicméně není pravda, že bychom přepravci nepředali Vaši adresu. Naopak došlo k tomu, že jste při vytváření objednávky nevyplnila číslo popisné, což byl i důvod, proč Vám přepravce nedoručil balík na adresu. Adresu předáváme přepravci vždy přesně tak, jak ji zákazník vyplní při vytváření objednávky.

    Za tým knihobot
    Veronika Pernicová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Po šiestich dńoch od objednávky stále mi nedorazila kniha.

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    velice děkujeme za zpětnou vazbu. Za prodlení s odesláním objednávky se velice omlouváme, došlo k němu z důvodu technické chyby na straně přepravce. Velice se omlouváme, že Vám tato situace způsobila komplikace. V trasování vidíme, že je objednávka již připravena k vyzvednutí na výdejním místě přepravce.

    Za tým knihobot
    Veronika Pernicová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    veľmi neskoré doručovanie a i to len na výdajne miesta, už tam radšej nikdy nakupovať nebudem.

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    velice děkujeme za zpětnou vazbu. Vaši objednávku jsme předali přepravci následující den po vytvoření objednávky. Moc nás mrzí, že došlo ke komplikacím s doručením, nicméně ve chvíli, kdy objednávku předáme přepravci, již nejsme schopni doručení ovlivnit. Pokud by nám přepravce objednávku vrátil zpět, samozřejmě ji na naše náklady můžeme odeslat znovu.

    Za tým knihobot
    Veronika Pernicová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kniha celá a to doslova počmáraná a některé listy vytrhnuté. Chápu že je jen za 200 korun ale raději bych si priplatila a dostala knihu v přiměřené kvalitě. Často takhle nakupují na Martinus a vždy jsou knihy čisté a v pořádku.

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    velice děkujeme za zpětnou vazbu. Situace nás velice mrzí a moc se za ni omlouváme. Knihy, které do prodeje přijímáme, se vždy snažíme pečlivě kontrolovat a jejich stav následně uvádíme na našich webových stránkách (stav knih by též měl být patrný z fotografií, které na našem webu naleznete). V tomto případě však kolegové poškození částečně přehlédli - na to, že je kniha počmáraná, jsme však upozorňovali, a listy, kterých se to týkalo, byly na našem webu zvlášť nafoceny. Pokud byste neměla o knihu zájem, což je zcela pochopitelné, můžete vyplnit reklamační formulář na našich webových stránkách, případně se na nás obraťte na e-mailu [email protected], mohli bychom Vám vyčíslit odpovídající finanční kompenzaci.

    Za tým knihobot
    Veronika Pernicová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kniha mi prisla v inom stave ako bola vyobrazena

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    velice děkujeme za zpětnou vazbu. Situace nás velice mrzí a moc se za ni omlouváme. Knihy, které do prodeje přijímáme, se vždy snažíme pečlivě kontrolovat a jejich stav následně uvádíme na našich webových stránkách (stav knih by též měl být patrný z fotografií, které na našem webu naleznete). Pokud byste neměl o knihy zájem, což je zcela pochopitelné, můžete vyplnit reklamační formulář na našich webových stránkách, případně se na nás obraťte na e-mailu [email protected], mohli bychom Vám vyčíslit odpovídající finanční kompenzaci.

    Za tým knihobot
    Veronika Pernicová

  • objednal som si tovar na dobierku ale zaslany bol do balikovej schranky ALZA. To pokladam za nedodržanie dohody. Viac tovaru si od Vás už neobjednam. Pekny den

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    velice děkujeme za zpětnou vazbu. Objednávku jsme na dobírku skutečně odeslali - a v systému vidíme, že jste si již při vytváření objednávky zvolil Alzabox jako výdejní místo.

    Konkrétní podmínky způsobu platby dobírky závisí na obchodních podmínkách přepravce, kterého si zvolíte - od nás odešla objednávka nezaplacená, o dobírku se tedy jednalo. Přepravce skutečně v některých případech vyžaduje platbu prostřednictvím platební brány, ale ovšem až ve chvíli, kdy je objednávka připravena k vyzvednutí, což také splňuje podmínky zaslání na dobírku.

    Pokud Vám tento způsob zaslání a platby nevyhovuje, lze samozřejmě při vytváření objednávky zvolit jiné výdejní místo, které umožňuje platbu kartou v terminálu či hotově.

    Za tým knihobot
    Veronika Pernicová

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Kúpila som si knihu ktorá bola použivaná, avšak nikde sa neuvádzalo, že kniha je popisaná. Dosť ma to sklamalo, myslím, že už nebudem využívať vaše služby možnosť zakúpenia si knihy z druhej ruky.

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    velice děkujeme za zpětnou vazbu. Situace nás velice mrzí a moc se za ni omlouváme. Knihy, které do prodeje přijímáme, se vždy snažíme pečlivě kontrolovat a jejich stav následně uvádíme na našich webových stránkách (stav knih by též měl být patrný z fotografií, které na našem webu naleznete). V tomto případě však kolegové vpisky přehlédli. Pokud byste neměla o knihu zájem, což je zcela pochopitelné, můžete vyplnit reklamační formulář na našich webových stránkách, případně se na nás obraťte na e-mailu [email protected], mohli bychom Vám vyčíslit odpovídající finanční kompenzaci.

    Za tým knihobot
    Veronika Pernicová

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Za posledních 8 dní jsem dostala mraky mailů, dotazujících se na mou spokojenost a nabízející další knihy, ale stále jsem neobdržela knihy, které jsem si objednala...

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    velice děkujeme za zpětnou vazbu. Za situaci se velice omlouváme, pravděpodobně došlo k chybnému načtení balíčku na depu přepravce - přepravce jsme ohledně řešení problému již kontaktovali. V komunikaci s Vámi též vidíme, že jsme Vám již nabídli vrácení peněz. V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat.

    Za tým knihobot
    Veronika Pernicová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • poslali jinou knihu než jsem objednal

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    velice děkujeme za zpětnou vazbu. Za pochybení se velice omlouváme. V našem systému vidíme, že jsme Vámi objednanou knihu nedopatřením zaměnili, následkem čehož jste obdržel jinou knihu. Jakmile se na tuto skutečnost přišlo, kolegové s Vámi vyřešili vrácení peněz za celou objednávku včetně poštovného. Za způsobené komplikace se ještě jednou moc omlouváme.

    Za tým knihobot
    Veronika Pernicová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • po skončení objednávky jsem cenu zaplatil přes platební bránu, ale peníze byly zaslány na jiný účet, naštěstí mi byly vráceny

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    velice děkujeme za zpětnou vazbu. V tomto případě však pravděpodobně došlo k nedorozumění. Pokud se platba za objednávku uskutečňuje přes platební bránu (jak tomu bylo i v tomto případě), platba za objednávku odchází na bankovní účet provozovatele platební brány, který nám platbu následně předá, situace je tedy takto v pořádku. Pokud byste chtěl mít při placení nicméně větší pocit jistoty, můžete objednávky hradit bankovním převodem přímo na náš bankovní účet.

    Za tým knihobot
    Veronika Pernicová

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Raz som objednal slovenskú knihu, poslali mi českú.
    Teraz mi došla kniha s pečiatkou "Poškodené", v popise bolo "Ako nová".

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    velice děkujeme za zpětnou vazbu. Situace nás velice mrzí a moc se za ni omlouváme. Knihy, které do prodeje přijímáme, se vždy snažíme pečlivě kontrolovat a jejich stav následně uvádíme na našich webových stránkách (stav knih by též měl být patrný z fotografií, které na našem webu naleznete). V tomto případě však kolegové poškození a jiný jazyk přehlédli. Pokud byste neměl o knihy zájem, což je zcela pochopitelné, můžete vyplnit reklamační formulář na našich webových stránkách, případně se na nás obraťte na e-mailu [email protected], mohli bychom Vám vyčíslit odpovídající finanční kompenzaci.

    Za tým knihobot
    Veronika Pernicová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Cena
    • Cenzura tzv.nevhodných titulů

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    velice Vám děkujeme za zpětnou vazbu. Nejsme si zcela jisti, co máte na mysli "cenzurou tzv. nevhodných titulů." Můžeme Vás ujistit, že konkrétní knihy skutečně necenzurujeme. Byli bychom rádi, kdybyste nám blíže popsala, co co se dle Vás jedná, obraťte se na nás prosím na e-mailové adrese [email protected].

    Za tým knihobot
    Veronika Pernicová

    • Objednávala jsem několik knih které měly být hrazeny pouze z peněženky. Objednávku se zřejmě nepodařilo vytvořit. Druhá s doplatkem o týden později již dorazila

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    velice děkujeme za zpětnou vazbu. Situaci jsme prověřili - v našem systému evidujeme z tohoto období pouze jednu objednávku, ve které se platba peněženkou nachází. Jiná objednávka vytvořena nebyla. Z naší strany to tedy vypadá, že vše proběhlo v pořádku, pokud byste nám byla ochotná situaci upřesnit, kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese [email protected].

    Za tým knihobot
    Veronika Pernicová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Ja stránke písalo že príde skôr a stále mi objednávka neprišla, už to bude skoro viac ako tyzden

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    velice děkujeme za zpětnou vazbu. Vaši objednávku jsme přepravci předali následující den po objednání. V trasování nicméně vidíme, že došlo k určitému zdržení na straně přepravce. Ve chvíli, kdy objednávku přepravci předáme, již bohužel doručení nedokážeme urychlit, nicméně i tak se za prodlení omlouváme. Objednávka je nyní vedena jako doručená, předpokládáme, že je tedy již vše v pořádku.

    Za tým knihobot
    Veronika Pernicová