Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dražší použité knihy než nákup nových

    Celkem mne zklamalo a naštvalo, když jsem po nákupu zjistila, že nová kniha by byla levnější než použitá z knihobotu!

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    velice děkujeme za zpětnou vazbu. Ceny knih vždy určujeme na základě situace na knižním trhu. Pokud se některá kniha již nedá sehnat nová a je o ni stále velký zájem, může se stát, že její cena bude vyšší. Pokud se situace na knižním trhu změní, cenu knihy samozřejmě upravíme.
    Pokud Vám kniha nicméně takto nevyhovuje, máte samozřejmě nárok na její vrácení.

    Za tým knihobot
    Veronika Pernicová

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    skoro vse dobry jen kniha byla predrazena zbytecne...

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    velice děkujeme za zpětnou vazbu. Ceny knih vždy určujeme na základě situace na knižním trhu. Pokud se některá kniha již nedá sehnat nová a je o ni stále velký zájem, může se stát, že její cena bude vyšší (jak tomu bylo i v tomto případě). Pokud se situace na knižním trhu změní, cenu knihy samozřejmě upravíme.
    Pokud Vám kniha nicméně takto nevyhovuje, máte samozřejmě nárok na její vrácení.

    Za tým knihobot
    Veronika Pernicová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Po objednání a zaplacení zboží doručeno až po 4 dnech. Na stránkách doručení uváděno do 2 dnů

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    velice děkujeme za zpětnou vazbu. Vaši objednávku jsme obdrželi 9. 12. 2024. Následující pracovní den (10. 11. 2024) jsme objednávku předali přepravci. Ten ji na výdejní místo doručil 11. 12. 2024. Zásilka tedy byla skutečně doručena do 2 dnů. V případě jakýchkoli nejasností se neváhejte obrátit na kolegy na e-mailové adrese [email protected].

    Za tým knihobot
    Veronika Pernicová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ppredrazene a rozhodne ne podle fotografie na webu!
    • Moje chyba, ze jsem si nezjistil predem, ze “pouzita” kniha je drazsi nez uplne nova!!!

    Neni nad to, vybrat si knihu osobne…

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    velice děkujeme za zpětnou vazbu. V případě knihy, kterou jste si objednal, se jednalo o mechanicky poškozený kus - tuto skutečnost jsme na našem webu uváděli a na fotografiích, které se u tohoto kusu knihy nacházely, byl stav též zřetelný.
    Vzhledem k tomu, že jste si objednal vydání knihy z roku 1986 se cena může oproti novějším vydáním lišit (může být i vyšší - vzhledem k sběratelské hodnotě některých starších vydání).
    Pokud nicméně nejste s knihou takto spokojen, máte samozřejmě nárok na její vrácení.

    Za tým knihobot
    Veronika Pernicová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • V Baedekeroch Grécko a Viedeň chýbali mapy k sprievodcovi, hoci v popise ponuky boli.

    Viackrát už cez knihobot nič neobjednám. Je to škoda, že nemôžete veriť ani milovníkom kníh.

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    velice děkujeme za zpětnou vazbu. Situace nás moc mrzí, knihy se vždy snažíme pečlivě kontrolovat a jejich stav (včetně chybějících příloh) popsat na našem webu. V tomto případě máte samozřejmě nárok na reklamaci knih (stačí vyplnit reklamační formulář zde: https://knihobot.cz/c/reklamace).

    Za tým knihobot
    Veronika Pernicová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Doručena jiná kniha, než byla objednána, kvůli špatnému popisu na webových stránkách, a kniha již není dostupná (v době objednání bylo dostupných více kusů).

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost s naší službou. Bohužel chyby se občas stávají, ale to však neznamená, že bychom situaci rádi s Vámi nevyřešili. Naskladnění knihy, o kterou máte zájem nelze sto procentně zaručit, jelikož jsme antikvariát a knihy získáváme na základě zákazníků, kteří je dodávají. Určitě ale není problém tuto celou situaci prověřit a pokusit se vymyslet alternativní řešení, abyste byl/a spokojený/á. Pro vyřešení této situace nás kontaktujte na email [email protected], kde se Vám rádi budeme věnovat.

    Děkujeme za pochopení a omlouváme se za komplikace.
    Za tým knihobot
    Petra Libřická

  • Nedoporučuje obchod

    Objednal som si knihu- od Kulhanka Dejiny ceskoslovenska cca vyse 800 stran. Na mail mi prislo kde mam zaplatit za knihu. Mail bol od Knihobot SK s upozornenim kde mam zaslat peniaze a kolko. 8,30 eur som u nas na poste zaplatil za knihu aj dobierku na ucer cislo: SK32 8330 0000 0024 0121 1919 variabilny symbol 2869770. Toto je zasa mail od KNIHOBOT CZ- ktory chce odo mna hodnotenie svojich služieb. Som zo slovenska, objednal som si na Knihobot knihu, cec internet kde sa neuvadza ci je to ceska alebo slovenska spolocnost a ked som na telefonne čislo uvedene na vasem maile volal tak hlaska odpovedala ze vymyslene cislo...peniaze som zaslal na vas ucet a mam od vas VELKE GULOVE a nie knihu...zrejme sa jedna o podvodnicku internetovu stranku ktoru nahlasim u nas na slovensku na Policii ....tak takuto mam skusenost s vasou spolocnostou...okradanie zakaznika...

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Naše společnost pochází původně z České republiky, avšak podařilo se jí rozrůst až na Slovensko, kam knížky expedujeme a i je přijímáme od zákazníků, pokud mají zájem knihy prodat. Český email o Vaší spokojenosti přišel tedy v českém jazyce, vzhledem k původu firmy. Pro slovenskou klientelu máme telefonickou linku +421 222 205 121, kde jsme pro Vás k dispozici každý den od 8 hodin do 20 hodin. Omlouváme se velmi za zmatení, o podvod se určitě nejedná, Vaše objednávka byla již odeslána službou GLS směrem k Vám a byla úspěšně zaplacena, jak jste zmiňoval.
    Pokud se však stala například chyba a nebyl jste o jejím odeslání obeznámen, určitě se ozvěte na linku či náš email [email protected], kde rádi celou situaci s Vámi vyřešíme.

    Děkujeme a hluboce se omlouváme za komplikace.
    Za tým knihobot
    Petra Libřická

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží jsem nedostala

    Paketa ztratila zásilku s mou knihou. Prosím, kontaktujte je a pomozte mi zásilku najít, protože se mě ptají, jak vypadala. Pokud se zásilka nenajde, prosím o vrácení peněz za knihu.

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost s Vaší zásilkou. Vaši situaci rádi prověříme a zásilku najdeme, popřípadě pokud bude stejný kus knihy skladem, zašleme ho jako náhradu. Určitě není problém vrátit Vám za ztracenou objednávku peníze, pokud by nebyla ani jedna z výše uvedených možností možná. Kontaktujte nás prosím na email [email protected] či lince +420 228 229 364 a my Vám rádi pomůžeme situaci vyřešit.

    Děkujeme a hluboce se omlouváme za komplikace.
    Za tým knihobot
    Petra Libřická

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Cca týden čekám na zasilku

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost s naší službou. Určitě moc rádi celou situaci prověříme a zjistíme, kde se nachází Váš balíček. Prosíme Vás kontaktovat nás pomocí emailu [email protected] či na naší zákaznické lince +420 228 229 364, kde jsme k dispozici každý den od 8 hodin do 20 hodin. Velmi rádi tuto situaci prověříme.

    Děkujeme a omlouváme se za komplikace.
    Za tým knihobot
    Petra Libřická

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nespokojnosť s kuriérom prišiel pred dom ani nezavolal raz zatrúbil a odišiel

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost, kterou jste měla s kurýrní službou. Bohužel kurýrní služba GLS nespadá pod naši firmu, tudíž jako řešení můžeme pouze předat zpětnou vazbu firmě GLS a ti následně informují kurýra.
    Určitě není problém zařídit pro Vás kurýra znovu, ať už se jedná o svoz knih, či odeslání zásilky, kterou jste měla obdržet.
    Pro sjednání nového svozu či znovu odeslání zásilky na naše náklady nás kontaktujte na email [email protected], kde s Vámi rádi celou situaci vyřešíme.

    Děkujeme a omlouváme se za komplikace.
    Za tým knihobot
    Petra Libřická

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chcela som uplatniť reklamáciu, email sa mi však vrátil, nedá sa s vami komunikovať,chcem knihy vrátiť alebo vymeniť,s pozdravom Valerie Janičová

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. V systému nevidíme žádný e-mail ohledně informace poslaný z e-mailové adresy uvedené u Vaší objednávky. Na reklamaci nárok samozřejmě máte. Jestliže se Vám nedaří kontaktovat nás e-mailem, využijte možnost reklamačního formuláře přímo na našich stránkách https://knihobot.sk/c/reklamacia Děkujeme a omlouváme se za komplikace.

    Za tým knihobot
    Alice Kolihová

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Ceny některých vystavených knih (koupě hned) byly v obchode ve Vysočanech v Praze za dokonce na vyšší ceny než nabízí současné obchody.

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Knihy ceníme vždy podle aktuální situace na knižním trhu tak, aby jejich cena odpovídala poptávce i nabídce v okolních antikvariátech a obchodech. Jestliže máte pocit, že byla cena některého titulu nabízeného na prodejně neadekvátní, prosíme, ozvěte se nám na [email protected], a my situaci prověříme.

    Za tým knihobot
    Alice Kolihová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • aj Slovenské knihy sú v Českom jazyku i

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Záleží nám na tom, aby informace u knih byly vždy uvedené správně, avšak při velkém množství nahrávaných knížek může k chybě dojít. Mrzí nás, že obdržená kniha Vám dorazila v českém jazyce, máte samozřejmě nárok na její reklamaci. Prosíme, ozvěte se nám na [email protected] a my s Vámi procesem reklamace rádi projdeme.

    Za tým knihobot
    Alice Kolihová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová komunikace ze strany obchodu
    • 5 dnů čekám na odpověď
    • 5 dnů čekalm na odeslání zboží

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    děkujeme za recenzi, mrzí nás, že doručení Vaší objednávky doprovází potíže. Na zprávy se snažíme odpovídat co možná nejrychleji, bohužel však může při větším vytížení dojít ke zpoždění. V systému vidíme, že se s Vámi kolegyně s informacemi o doručení objednávky spojila po dvou dnech od přijetí Vašeho e-mailu, a že jsme již ohledně Vaší zásilky kontaktovali dopravce, protože došlo k chybnému předání dat a zásilka nám bude navrácena k opětovnému poslání. Za komplikace se srdečně omlouváme.

    Za tým knihobot
    Alice Kolihová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • balíček poslali na uplne iné výdajné miesto ako som označil, 4 km ďalej

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že byl Váš balíček doručen jinam. Informace o místě doručení nikdy bez souhlasu zákazníka neupravujeme, pouze je předáváme přepravci. Bohužel ve chvíli, kdy předáme zásilku přepravci, podléhá doručení jeho smluvním podmínkám a my jej nedokážeme ovlivnit. Děkujeme za pochopení.

    Za tým knihobot
    Alice Kolihová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevýhodou je že v objednávce zakliknete že nechcete dotazník spokojenosti a stejně vám ho pošlou. Nechci dostávat informační maily a stejně mi chodí. Ani nečtu, mažu.
    • s obchodem jsem jinak velice spokojena

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    děkujeme za zpětnou vazbu, těší nás, že jste s našimi službami spokojená. Zároveň nás mrzí, že obdržujete e-maily i přes svůj nesouhlas. Situaci jsme prověřili a co se Newsletterů týče, vidíme, že jejich odesílání je pod Vaší e-mailovou adresou vypnuté. Jestliže jde o nějaký konkrétní e-mail, neváhejte se na nás obrátit na [email protected] a my situaci napravíme.

    Za tým knihobot
    Alice Kolihová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obrovska nevyhoda je, ze spolupracujete so spolocnostou sps. 3dni sa snazim dovolat na zakaznicku linku, na emaily neodpovedaju. Dorucili mi knihy do alzaboxu v nespravnom MESTE. Doporucujem zmenit dorucovatelsku spolocnost,lebo toto je pre mna dovod, pre ktory si z knihobota dllllho nic neobjednam aj keby som v konercnom dosledku s knihami bola spokojna(ak sa ku nim raz dostanem)

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    děkujeme za zpětnou vazbu, mrzí nás, že jste měla s doručením objednávky potíže. Situaci jsme prověřili a v e-mailové komunikaci nevidíme adresu uvedenou u Vaší objednávky, takže se nám nepodařilo dohledat přesnou historii komunikace. Na telefonické lince jsme denně od 8 do 20 hodin, avšak v případě přetížení může dojít k tomu, že bude potřeba počkat, než dohovoříme se zákazníkem před Vámi.
    Mrzí nás, že přepravce Vaši zásilku přesměroval. Zásilka se na základě trasování bude vracet zpět k nám, abychom Vás kontaktovali ohledně jejího opětovného poslání, v takovém případě je možné změnit také adresu doručení. Na Slovensku spolupracujeme také s přepravcem Packeta a GLS, doporučujeme využívat jejich služeb.

    Za tým knihobot
    Alice Kolihová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 2x objednané, 2x vrátená platba, 2x opakovaná ich výzva na zaplatenie... Celé zle.

    Výborný výber kníh, ktoré ale nedostanete. Aspoň že peniaze vrátili. 2x

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, velmi si jí vážíme. Mrzí nás, že máte potíže se zaplacením za objednávku. Situaci jsme prověřili a v systému vidíme, že skutečně došlo ke dvěma nerealizovaným pokusům za platbu. U způsobu platby kartou může dojít k technickým komplikacím na straně zprostředkovatele platební brány, který proto peníze vrací zpět k zopakování platby. V současné chvíli mění zprostředkovatel platební brány svá interní nastavení a k těmto komplikacím může docházet častěji.
    Doporučujeme využít možnost platby platebním převodem či platbu kartou zopakovat znovu. Jestliže budou problémy s platební bránou přetrvávat, neváhejte se nám ozvat na adrese [email protected], a my Vám rádi u objednávky změníme způsob platby.

    Za tým knihobot
    Alice Kolihová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zaplatila jsem předem. Již je tu otázka na recenzi, ale zboží stále nedorazilo...

    Zatím hodnotím jako dlouhá Dodací lhůta a snad ještě zboží dodají....

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    děkujeme Vám za recenzi. Mrzí nás, že jste svou zásilku neobdržela včas. V systému vidím, že jsme zásilku podali do přepravy již 29. 11., následující pracovní den (2. 12.) tedy mělo dojít k jejímu načtení na depu - kontaktuji proto přepravní společnost se žádostí o prověření a dohledání zásilky.
    Pravděpodobně došlo k chybě v podání a zásilka nám bude vrácena zpět, abychom ji následně mohli podat znovu - jakmile obdržíme od přepravce vyjádření, budeme Vás informovat. Za komplikace se omlouváme.

    Za tým knihobot
    Alice Kolihová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Knižka prišla v naozaj zlom stave nie v dobrom ako písali, na fotkách neboli uvedené nedostatky ktoré knižka mala , nemyslím tým rohy olúpané ale celá popísaná a ledva drží po kope . Knižku budem vracať .

    Reakce obchodu knihobot.cz

    Hezký den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste knihu obdržela v neodpovídajícím stavu - to by se dít nemělo a my se za to srdečně omlouváme. Záleží nám na tom, abyste své knížky obdrželi v co možná nejlepším stavu a v případě pochybení je zákazníkům finančně kompenzujeme. Vidíme, že jste se ohledně reklamace již spojila s kolegy a těší nás, že jste této možnosti využila.

    Za tým knihobot
    Alice Kolihová